Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bence_f50 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 571
Ezek is egy sajàt F40-est akartak csinàlni mint a Koenig... A Koenig 348tb-ket gyilkolt...Abbol lett az F48K ami egy rémesen szar minöségü megbìzhatatlan 520 lovas 348.
Előzmény: tittadili (570)
tittadili Creative Commons License 2006.02.19 0 0 570
A Prototípusok közt, a TT1000...
Előzmény: tittadili (569)
tittadili Creative Commons License 2006.02.19 0 0 569
Azért volt 1-2 tuning cég, aki nem bírt magával... :)) PL: www.lotec-gmbh.de/seiten/index.HTM
Előzmény: spi355 (568)
spi355 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 568
Sziasztok! Ne haragudjatok, hogy belekotyogok a topikba, de csak a pontosság kedvéért:  a 308-as turbó változatát 208 turbó-nak hívták és kifejezetten az olasz piacra készült. 1982-ben kezdték gyártani 220 lóerővel és nem túl sok készült belőle. Olaszországban nagyon jelentőset ugrott az adókulcs 2000 kcm felett, ezért hozta ki a gyár, elsősorban a Porschevel folytatott konkurencia harc miatt. Később (1988-ban), hasonló meggondolások miatt, gyártottak egy  kicsi szériát a 328-asból is, szintén 2000-es turbó motorral. Ennek a típusjelzése azonban csak simán GTB/GTS turbó volt.  Ez csak 254 lóerős volt, ami azt jelentette, hogy gyengébb volt, mint a szívómotoros (270LE) változat. Ezeken kívül már valóban csak két utcai Ferrari készült turbómotorral: az F40-es és a 288GTO.

Előzmény: bence_f50 (564)
sirk Creative Commons License 2006.02.18 0 0 567
Közben találtam nagy felbontású, közeli képekez, de ezeken sem látszik teljesen, max annyi amit mondtál, hogy rücsis.
Előzmény: tittadili (566)
tittadili Creative Commons License 2006.02.18 0 0 566
Szerintem egyszerüen nem gittelik a szénszálas kasznit, ezért kicsit olyan, mintha narancsos lenne a fényezés, de ezek négyzet mintájúak, a szénszál miatt. Bár az is lehet, hogy újkorában szebb és idövel esik össze rajta a festék, magába szívja egy részét a müanyag...
sirk Creative Commons License 2006.02.18 0 0 565
Kaphatok ilyen képeket?? :)))
Előzmény: bence_f50 (564)
bence_f50 Creative Commons License 2006.02.16 0 0 564
Nekem van egy pàr képem ahol làtszik a szénszàl az F50-en...
Volt 308-as turbò is... 2 literes turbò, F40, F40LM, 288GTO, és szerintem ennyi...
tittadili Creative Commons License 2006.02.16 0 0 563
Én F50-ben ültem, azon is átlátszódik a szénszál mintája...
Előzmény: sirk (562)
sirk Creative Commons License 2006.02.16 0 0 562
K1 Attack, nagyon attraktív :))

Az F40 formára nekem sem tetszik, de egy cimborám mesélte, hogy közelről megnézett egyet, és elhült attól, hogy a vörös fényezésen átsejlett a szénszálas anyag szerkezete. Erről tudunk bővebbett? Milyen fényezési eljárás, esetleg fotó ahol látszik???

Melyik Ferrarik szénszálasak? F40, Enzo gondolom bizti.

Es melyikek a turbósok? F40-ről tudok, 288GTO ... (nem vagyok egy Ferrari tudor, nézzétek el nekem)
Előzmény: T_H (560)
tittadili Creative Commons License 2006.02.16 0 0 561
Sárga volt, 43-44 körül volt az irányára... Ha komolyan érdekel, lehet hogy elö tudom keríteni... A jutalékom kell majd még megbeszéljük... :))
Előzmény: bence_f50 (557)
T_H Creative Commons License 2006.02.16 0 0 560
De egy ilyen sokkal izlésesebb, mégha itt OFF is1
T_H Creative Commons License 2006.02.16 0 0 559

A CS-on találtam. Ez a cím van hozzájuk: http://i14.ebayimg.com/03/i/04/c6/0d/79_1_b.JPG

 

 

231
bence_f50 Creative Commons License 2006.02.15 0 0 558
F50 Nem tudom eleget làtni...:)
bence_f50 Creative Commons License 2006.02.15 0 0 557
40 milla?!?!? Es nekem miért nem szòltak? Megvettem volna és eladom 60-70 ért... Az F40 inkàbb sebesség mint szépség filozòfiàval készült, nekem tetszik, sok embernek nem. Az F50-el nem tudom hogy àllsz... De nekem az A sportkocsi... Relatìve kis köbcenti, sok lòerö, 12 henger, kevesebb mint 1300 kilògramm, 3 pedàl, jobb keveréket a céltudatossàg, exotikum, hagyomànyos, szépség között nem ismerek... Addig nem dobom fel a talpam amìg nem lesz egy olyanom:)
Előzmény: tittadili (556)
tittadili Creative Commons License 2006.02.15 0 0 556
Szerintem viszonylag könnyen megoldható lenne a 308-asból... Kisebb meló, mint Toyotából 355-öt csinálni, csak ki kell dúrni a sárvédöket. Amúgy nemrég hirdettek nálunk egy eredetit 40 millka körül, ami szerintem nem nagy pénz egy GTO-ért... Az F40 nem tetszik, túl sok rajta az egyenes lap, meg él...
Előzmény: bence_f50 (555)
bence_f50 Creative Commons License 2006.02.15 0 0 555
308 vagy 328-bol nem tudnàl 288GTO-t varàzsolni? :) Ez annyira szép... A Ferrari most is szép autòkat csinàl de ezek...
250GT Lusso, Daytona, 288GTO, F40, 328, F355, F50... Mesés jàrgànyok...
Amùgy F40 replikàt nem tudnàl csinàlni? Biztos vinnék mint a cukrot...
Előzmény: tittadili (554)
tittadili Creative Commons License 2006.02.15 0 0 554
Egy klasszikus szépség... 288 GTO
Yogi Creative Commons License 2006.02.13 0 0 553
Á, inkább beszéljük meg majd egyszer személyesen az autók mellett. Amúgy sem ez a topik lényege.
Előzmény: bence_f50 (552)
bence_f50 Creative Commons License 2006.02.13 0 0 552
Nem akarom itt mondani a magamét de... Ha szénszàl meg kevlàr neked nem tetszik, azzal semmi gond, te magad is mondtad hogy "szerintem" most màr, de azzal kezdted hogy ultra gagyi, ronda...stb... Amùgy szerintem nem fölény mutogatàsrol van szò, hanem arrol hogy ez a divat per pillanat... Mindenki hasznàlja a sportautòk belsejében. A kényelem dologgal meg annyit hogy a sportfutòmüves ötösöm kényelmetlenebb egy Maranellònàl.
Előzmény: Yogi (550)
sirk Creative Commons License 2006.02.13 0 0 551
Áhh, köszi, így már minden világos.

Ízlésen meg már tényleg felesleges vitázni :) Pl. én imádom a szép szénszálas dolgokat...
Előzmény: Yogi (550)
Yogi Creative Commons License 2006.02.13 0 0 550
Két külön dologról beszélek. Az egyik a szépség, a másik a különlegesség. A Zonda kétségkívül különleges, egyedi. Csak nem szép.*

Olyan durva-gyönyörű szénszálas megoldások vannak rajta-benne, hogy az már bűn :)))
Hát lehet, hogy a szénszál meg a kevlár meg ezek modern anyagok, biztos rengeteg jó tulajdonságuk van, de ronda! Mennyivel szebb a bőr, a fa, a szép fém...
Szóval neked (és sokaknak) tetszik, én rosszul leszek tőle. Puszta hivalkodásnak tartom, a technikai fölény öncélú és az esztétikát, a kényelmet is háttérbe szorító fitogtatásának.
Úriember nem viselkedik így.

* Itt és máshol is a "szép" szóhoz kéretik hozzáolvasni a "szerintem" szót is; természetesen ez csak a saját ízlésem, az én véleményem.
Előzmény: sirk (547)
sirk Creative Commons License 2006.02.13 0 0 549
" azért valljuk be ma sokkal nehezebb olyat alkotni ami semmire sem hasonlít mint mondjuk 30-50-100 évvel ezelőtt ;-) "

Engem amúgy konkrétan érdekelne, hogy mi lenne az a sportautó forma, amire sokan (mindenki úgysem) azt mondanák, hogy eredeti, és gyönyörű!
Szeretnék tervezni egy formát, pont csak emiatt szereztem be 3D szoftvereket, meg bohóckodom velük jelenleg....
Előzmény: MECSI (543)
sirk Creative Commons License 2006.02.13 0 0 548
" Ultragagyi krómhatású műanyagok, elképesztő illesztések, sorjás fröccsöntött elemek, buta, semmitmondó és trehányul kivitelezett lámpák. "

Nekem volt szerencsém élőben Bader úr Zondáját megnézni. Én előbb láttam élőben mint fotókon, azóta is a hatása alatt vagyok. Zondánál ilyesmiről nem lehet szó!!! Olyan durva-gyönyörű szénszálas megoldások vannak rajta-benne, hogy az már bűn :))) Igencsak igényesen megépített autó
sirk Creative Commons License 2006.02.13 0 0 547
Yogi,
Én azon csodálkozom, hogy pont a Zondával kapcsolatban mondod ezt.... Véleményem szerint igencsak eredetire sikeredett a többi tipikus szupersportautó között (eleje, segge, belseje, stb)
De ha már így, akkor kiváncsi lennék, Te mit tartasz igazán eredetinek sportautó vonalon jelenleg. Nem kötexem, tényleg érdekel :)
T_H Creative Commons License 2006.02.12 0 0 546
Ja de nekem elég volt ránézni a csajokra :-)))))))))))))
Előzmény: tittadili (538)
Yogi Creative Commons License 2006.02.12 0 0 545
...ma sokkal nehezebb olyat alkotni ami semmire sem hasonlít mint mondjuk 30-50-100 évvel ezelőtt...
Miért kéne olyat alkotni, ami semmire nem hasonlít? Hasonítson, de valami szépre.A szépség örök és kortól független, ma is van szép autó, bár kevés. Az a bajom, hogy a legunalmasabb tucatautókra akarnak hasonlítani, vagy ami még rosszabb: csak a különcködés, az extravagáns forma számít, amiért a szépséget is feláldozzák.

...általában nem a jóizlésű tehetséges művészek építenek autót hanem műszaki emberek...
Meg a formatervezők.

Próbáld meg nem olyan kritikus szemmel nézni...
Nem. Nekem az autó szerelem és most már munka is; én igenis kritikus szemmel nézem, még akkor is, ha a szívemnek kedves márkák esnek kritikám áldozatául.

igyál pár felest és megszépül.
Sajnos sose nem iszom, pedig néha tényleg könyebb lene...

bence f50

Isten ments, hogy mindenkinek az tessen, ami nekem. A technika kiválóságát sem kérdőjeleztem meg, csak a külcsínt.
Az F575, amit néztem, másfél éves és szerintem messze nem olyan minőséget mutat, mint amilyet elvárnék egy ilyen autótól.
Zondát sajna még nem láttam, pedig azért kíváncsi lennék.
Előzmény: MECSI (543)
bence_f50 Creative Commons License 2006.02.12 0 0 544
Az hogy nem tetszik az egy dolog, szived joga, szomorù lenne ha mindenkinek ugyanaz tetszene...:) De azért a minöség dologhoz annyit hozzà tennék hogy a Ferrari 575 Maranello igen szépen van legyàrtva... 2001 òta a Ferrarinal erösìtettek a kidolgozàs minöségén, idén is... Most màr makulàtlanok a sorozatgyàrtàsù darabok. A Pagani Zonda meg arrol hìres hogy nincs pàrja minöségben, az pompàs...
Előzmény: Yogi (541)
MECSI Creative Commons License 2006.02.12 0 0 543
azért valljuk be ma sokkal nehezebb olyat alkotni ami semmire sem hasonlít mint mondjuk 30-50-100 évvel ezelőtt ;-) aztán az meg, hogy egy műszaki embert mennyire áldott meg az isten képzőművészeti adottságokkal az már más lapra tartozik. általában nem a jóizlésű tehetséges művészek építenek autót hanem műszaki emberek, nekik meg ennyire telik a szépérzékükből. Próbáld meg nem olyan kritikus szemmel nézni, a szépség csak viszonyítás és izlés kérdése.(igyál pár felest és megszépül:-)))
Előzmény: Yogi (541)
BX_thomas Creative Commons License 2006.02.12 0 0 542
:)))))))))
Előzmény: Yogi (541)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!