Sziasztok! Help! 1.7i Niva: Tünetek: Nagyon szaggat. Kicserélve: tirisztor, hőfokszabályzó, trafó, generátor, komplett gyertyasor vezetékkel, de a tünet még mindig fenn áll. A szaggatás arra hasonlít, mikor a trabin a gyújtás nincs beállítva. Tartós szaggatás esetén kigyullad a checkangine lámpa, de erőteljesebb gázadásnál a tünet elmúlik, a lámpa is elalszik. A szaggatás egyenletes gázpedál állásnál jelentkezik főleg.
Lancia Dedra diesel motor komplett felújításához kérnék ötleteket, tanácsokat - hol, hogyan, mibő. Szabad-e használni után-gyártott dugókat, ha igen milyet, ez az egyik legfontosabb kérdés. De talán a leges-legfontosabb, hogy hol, melyik gépműhelyben érdemes - fontos a hozzáértés, a megbízhatóság, a precizitás. Előre is köszönöm a segítséget.
érdeklődni szeretnék hogy nincs e valakinek használt niva féktárcsája. Nekem jó az is amit már lecseréltetek kopás miatt csak ne legyen széttörve. Uazra szeretném felszerelni. Miskolc és Kazincbarcika környékén lenne a legideálisabb!
Tudok tiszta uj felnit auton még nem volt 8500ft db,nagyon jó állapotú 5000ft db gaz felnire szerelt 90%os niva terepgumi{csak terepre}18000ft db képet tudok küldeni!
A niva felni kicsit hiánycikk mindenki gyűjtögeti senki nem akarja eladni {neken is 2 garnitura van}de esetleg Zuk v.GAZ69-é is jó lehet,ha ilyet tudsz! Ma még rákérdezek neked,és írok mert ZUK ot lehet hogy tudok én is!
Szerinten a NIVA egy olyan auto aminek lelke van, két tábor van,van aki imádja{én is},és van aki irtozik tőle! Igazi hétvégi auto mindig van mit csinálni rajta hétvégente!17éves koromtol én is folyamatosan kisérleteztem emelés 5sebesség off-roadra készítés,de mindíg csak további munkát csináltam vele magamnak! kb 2 éve feladtam a kisérletezést! most 31 éves vagyok vanegy 89es NIVAm új gyári ruggókkal monró adventure csillapítókkal,4sebbességgel,esztétikus lökháríto,bukócső,azóta semmi gondom velle,azóta nem az autó alatt fekszem ha van egy kis szabadidőm!Szerintem fogadjuk el olyannak amilyenre csinálták,mint ahogy a haverom mondaná EZT KOMOLY OROSZ MÉRNÖKÖK MEGTERVEZTÉK,EZ ÍG
Y TÖKÉLETES,igaza van,igy is sok örömöt tud okozni!
Az emelésről 123as merci rugo előre oldalanként 2csillapító{ha csak 1van arugó széttépi}
Azt, hogy mit kell megnézned, szerintem össze tudod szedni a topicból vagy a niva4x4.hu oldalról, olvasgass egy kicsit! :-)
Az emelés nekem is fájó pont, de ne fűzz hozzá nagy reményeket! Amit nekem mondtak, de nem próbáltam ki (rugónál "közdarabbal"): 3 cm: jobb állapotú féltengellyel elmegy egy darabig, a rosszabbat hamar kinyírja, 5 cm: a jó féltengelyeket is megeszi, 8 cm: csak versenyre, extrém igénybevételhez.
Minimálisat lehet emelni magasabb mintájú terepgumival, nekem a Ficsóréknál kapható Trac mintás van, új korában 1-2 centivel nagyobb átmérőjű volt a gyárinál, de pontos méretre nem emlékszem. Ez egy újraépített, közútra is engedélyezett gumi. Nem olcsó, de nagyon jó terepen és meglepően jól bírja az aszfaltot.
Nekem még nincs Nivám, de hamarosan szeretnék. Ahogy itt olvasgatok, úgy látom, hogy '94 előtti, 4 seb váltóval szerelt modelt kellene választanom. Mire kell odafigyelni Niva választáskor/vásárláskor? Illetve, ha meg szeretném emelni, azt hogyan a legcélszerűbb tenni?
Tegnapi nap folyamán irtózatosan sok Nivát adott le az MgSzH és cserélt le Jimnykre.
Tudnivaló, hogy Óbudán kerülnek eladásra, általában erősen korrigált km ór állással.
Aki a HFV-081 frsz-ú Nivával találkozik és tetszik neki annak a következőt üzenem.
A kocsi kasztnija itt-ott kicsit gyűrődött, de rohadásról nem tudok, kivéve az A és C oszlopon lévő illesztéseknél, ill az első szélvődő pereme mentén. A sebváltója kuka, a fékrendszere fel lett újítva, de csövek egy része cserés és alaposan beszabályozandó az egész kóceráj. 4 db. Good-Year Wrangler gumi volt rajta (ez érte a legtöbbet), amit én 2.4/2.2 légnyomás mellett használtam. A motorja kiváló, de a lánc+görgők cseréje kivánatos. A generátor környékén a dióda hidat ellenőrzni kell,, a hűtője a legfelső befolyási pontnál nagyon enyhén csöpög (sose volt felforrásomm néha rá kellett tölteni), vízmpumpája gyanús.
Leadáskori km. állás 105.562 km. Dolgozott tíz évet.
A bal eleje kétszer, a bal hátsó lemez egyszer volt törve (fák), küszöb sérülésről nem tudok, a hátsó ajtó már volt cserélve az alsó perem szétrohadása miatt.
Ímádtam a fogyasztását, mert 7,5-8,5 között jártam vele még a legaljasabb körülmények között is, igaz mindig ésszel hajtottam.
A benzinszagot kiiktattam belőle saját kezűleg, a gyújtás kábeleket az elmúlt télen cseréltem.
Bal első ülése egy Lancia Dedrából való állati kényelmes ülés.
Kipuffogó rendszere egy az egyben kuka, kivéve a katalizátort, mert az jól teljesít,
Első lámpatestjei másfél évesek, állati jó fényt adnak
Ha papirok nélküli nivát veszel a nevében is benn van,hogy nincs papirja tehát nincs mit átiratni!Ez az auto elvileg nem létezik! Régebben én is foglalkoztam ilyenekkel,de hál istennek soha nem állított meg rendőr. Szerintem ne játsz ilyen gondolatokkal , mert nálunk Veszprém megyében az ilyenekre akik ilyen autókkal járják[teszik tönkre az utakat]az erdőkben nagyon rájuk járnak a rendőrök[erdőben is]NEM ÉR ANYIT AZ EGÉSZ!!! Most már én is papiros ,hivatalos autóval járok[szervezzet körülmények közé]hobby szintenOFF-ROAD-ozni[niva csak hobby szintre való]Hidd el sokkal nyugottab,élvezetesebb ez így! Én lebeszélnélek róla!
Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy milyen buktatói lehetnek, ha papír nélküli nivát veszek? Egy zsákfaluban lakom és csak földúton, erdőben használnám. Mi van, ha megállít ott egy rendőr? Mivel tudom igazolni, hogy nem loptam az autót? Ebben az esetben ugye nem kell átiratni?
Nagyon szeretnék egy nivát, ígyhát minden választ előre is köszönök.
Anyira az 1.7-hez nem értek,mert nem szeretem ,de azért a külömbségeket tudom [sok nincs az1.6 1.7 között apámnak is 1.7 van akkor nincs baja ha nem használja,]
Kezdem érteni, hogy miért nem tudom akkor állítani belülről a fényszórót. Ugyanis 1.7-esünk van, és a két fényszóró már ránézésre sem hasonló, valószínű cserés volt valamelyik, esetleg mindkettő. De ezek szerint bele lehet applikálni, csak akkor a belülről állítgatást elfelejthetem?
Üdvözlök Mindenkit! Szükségem lenne egy kis segítségre. Az alábbi lámpát szeretném beépíteni Nivánkba: http://www.vatera.hu/h4_elso_lampa_lada_skoda_trabant_165591743.html Méregettem otthon a búrát, megkérdem az eladót is, hogy mérje le, de így sem vagyok biztos a dologban. Ha valaki tudna biztosat mondani, nagyon megköszönném. Egyébkét csak kíváncsiságból: a 2101 és a Niva lámpája azonos? Előre is köszönöm a segítséget!
Hello! a valvoline család olaja tökéletes bele drágább , jobb kár belle elfolyik, megeszi stb. Ez orosz technika nyersolajjal is tökéletesen működik,az 1994-es évjáratig az újabbak sztem már nem méltóak aNIVA név viselésére! [jól gondold meg milyet veszel]