Köszönöm, mobiladatkapcsolatra gondoltam én is, a TMC-ről én is azt hallottam, hogy nem olyan megbízható. 150-ért tényleg inkább lemondok róla. A JVJDVD-8871-ről azt írják, hogy Android rendszerű és használható rajta a Google Maps, de ezek szerint aktuális forgalmat az is maximum csak TMC-vel képes mutatni?
ezt inkábbengedd el nincs normális TMC szolgáltatás hazánkban google mapshoz pedig állandó internetkapcsolat kellene ahhoz külön adatkártya és olyan készülék amibe azt be tudod tenni még a noname kinaiba is mire hazaér 150.000
1.4-es, 2007-es, 5 ajtós Lacettibe szeretnék a 2 DIN-es helyre navigációt, ami tud aktuális forgalmi helyzetet is mutatni (mint pl. a Google Maps, vagy TomTom), tud valaki ilyet javasolni?
Dobsz egy árat rá pls? Illetve azt megkérdem, az hogy lehet, hogy dobja a check engine-t a jeladó miatt, de fogom és 5x beindítom és leallítom (1-2 percen belül), akk meg elalszik... Milyen hiba ez már .. olvastam rola hogy ha nem áll fenn a hiba akkor az 5. indításnál elalszik a lámpa, de lehet a jeladónak eleve semmi baja csak a csati oxidalt esetleg és a szerelő onkabb csak kicserelte?
Urak, maradt meg egy autónyi alkatrészem egy 130 ezret futott autóból, amennyiben valakinek szüksége lenne váltóra, gólyalábakra, hátsó hídra, ajtókra, keressen bátran a publikus mailcímem a nevemre kattintva látható.
komplett szettet nem vennék külön olcsóbb és meg lehet válogatni az alkotóelemeket,ate féket nem ajánlom,trw vagy sangsin(ez a gyárija) ,pl contiból csak német esetlen szlovén mexikói és a román nem ajánlott én a következőt tudom ajánlani német bosch vagy conti szíj japán csapágyas feszítő és vezető és japán GMB vízpumpa 35000, fékszett sangsinbe 28500ft
Vezérlésből Continental került bele legutóbb, gondolom az most is jó lesz. Féknél mik az ajánlott márkák? Remélem azért nem csak a legdrágább Ate ajánlott. :)
Rég jártam erre...mondhatjuk, hogy szerencsére, hiszen problémamentes Lacsi és csak tankolni kell bele. :) Mióta 3 éve megvettem, és megvolt a vásárlás utáni nagy szerviz, megtettem vele 60ezer km-t. Közben volt kb 6 olajcsere, 2 műszaki, de töredékét kellett költeni rá, mint eddig bármelyik korábbi autómra. Mostanra érzem, hogy egy kicsit megint foglalkozni kellene vele. 60ezer km-nél vezérlés, vízpumpa, stb és az első fék is elkezdett rázni az utóbbi pár hétben. A bal első helyzetjelzőm ugyan nem világított eddig sem, de most hogy bejöttek a hidegek, megadta magát a jobb első tompított és a egyik féklámpa izzó is. :( Olvastam korábban, hogy erősen fogyasztja a kocsi a tompított H7-es izzókat, ezért Osram UltraLife-ot kapott mindkét oldalra. Úgy látszik bejött a számítás, mert 2,5évet és több mint 50ezer km-t bírt. A másik oldal ugyan még megy, de mivel ilyen nyűgös a szerelése, inkább cserélem egyszerre az összeset és a helyzetjelző is UltraLife-ot kap. :)
Kategóriaváltás miatt eladó az autónk rendszeresen karbantartott valóban Platinum felszereltségű sok annak írtal ellentétben. 150.000km nél kuplung, 180.000km nél vezérlés vízpumpával, gyertyák összes szűrő és új Gázrendszer, 188000km nél aktuális szerviz(5W30 olaj levegő és pollenszűrő). Platinum felszereltségen kivűl van benn még Multimédia tolatókamerával, vonóhorog, Webasto állófűtés, Osram nappali fény, és 1 éves AC-Stag Qbox gázrendszer a gáztartály 3 éves. Gépkocsi 15" gyári könnyűfém felnivel téligumival kerül eladásra 17" gyári kerék megegyezés tárgya Irányár 979.000Ft
Olvastam, elég sok helyen elég sokat ezzel kapcsolatban, de nálam se benzin szag, se rángatás, se teljesítmény vesztés semmi hiba, szep a hangja, huz y jon megy teszi a dolgat...
Sebike ha itt vagy, mi pénz egy felső holtponti jeladó ha gyarit rendelek Tőled?
Most olvastam az egyik hszt, hogy az akku esetleg bezavarhat?
1,4 Hb Lacettimnél felvillant a check engine... Felso holtponti jeladó hiba... Szerelő cserelte, de megint ugyanaz a hiba. Elvittem másik szakihoz, mire odaértem nem vilagitott... Nezte nezte, azt momdta hasznaljam, mert a beletetr alkatrész belevaló, jó, de igy nem tudja megfogni a hibat hogy hol van hol nincs.