X20XEV van nekem is. 4 évvel ezelőtt az enyém is tönkrement. 4 fajta utángyártottat próbáltunk (4 napig jártam a szerelőhöz), egyik sem volt jó (ERA és Hans Priesra emlékszem). Végül gyári Siemens-t kellett belerakni, azzal azóta is jó. Ja és ovál csatlakozós az enyém.
Utána találtam rá az Autó-Kun Kft.-re (nem reklámozom, én még nem vettem tőlük, pusztán segíteni szeretnék), állítólag náluk van olcsóbb kategória mint a gyári és jó is (többen vettek már tőlük)! Érdemes lehet felhívni őket!
Tudja valaki esetleg, hogy a sedan lengéscsillapítóját lehet-e használni a kombihoz, pontosabban Caravanhoz? Cserére szorul és volna egy sedan donor amiből
át tudnám rakni, csak kérdés, hogy egyáltalán nekiálljak-e a szétkapásnak, mert ha nem találna, akkor hiába kínlódtam :( Köszönöm előre is ha tudja valaki.
CCR600as autórádióm van és valamiért csak a jobb oldali hangszórók szólnak. Bal oldalt egyik ajtó sem pedig kiszedtem a rádiót és nem láttam benne semmi égést/hiányt. Az ajtókba is működnek a többi dolgok. A rádió csatlakozója is úgy tűnik rendben van. Valakinek van ötlete mi lehet a baja???
P0340 - Hibás jel hibát mutat az autóm. Pár éve halt meg a gyári siemens vezérműtengely holtpont jeladó amit egy ERA utángyártottra cseréltem, ami bírta is pár héttel ezelőttig, amikor elkezdett hibakódot dobni. Tegnap kicseréltem egy új Hans Pries utángyártottra, elsőnek jónak is tűnt, de ahogy bemelegszik a motor, leállítást követő indításnál már dobja a hibakódot. Persze a hibakóddal erőtlen lesz az autó is. Ma kicseréltem a csatlakozóját is újra, de ez sem segített.
Létezik, hogy az utángyártott hibás, vagy más okozhatja a hibát? Vagy csak gyárit szabad venni bele?
Más hibakód nincs, más hiba sincs, csak ez az egy. Vectra B X20XEV
Problémám van... nem is kicsi... Benzintank lett cserélve, mert a régit megette a fene (meg a rozsda)... Az új, nem csöpög, nem szivárog és mégis olyan erős benzinszag van menet közben az utastérben, hogy meg lehet dögleni... Valami ötlet??? Mert én már a gyufán gondolkodom...
Alánéztünk... nincs szivárgás. A tömítések, bilincsek a helyükön. AC fedél is rendesen zár (új tömítés van alatta, nincs elmozdulva).
Új a betöltő és a szellőztető gumicső is. (Elvileg azért lett levéve a tank, mert a csöveket kellett volna cserélni, de közben kiderült, hogy a tartály is meglehetősen szar állapotban van.) Kapott új benzinszűrőt, ott sem szivárog...
Igen, a ragasztó csak a helyének a megtalálásához kellene, de azóta már megvan a felrakásához a megfejtés csak meg kell csinálni :)
Csavaros lesz, a ragasztó is jó lehet, de nem szeretnék foglalkozni a későbbiekben a visszaragasztásával, ha lejön :) Ha pedig a küszöböt elkezdi enni a rozsda akkor majd ki lesz cserélve, már most sem hibátlan, ezért nem sajnálom, de azért kap egy kis tömítést a csavar helye.
Küszöb spoilerekre gondolsz? Eredetileg azt hiszem, patentekkel van felrakva. Én ha lehet kerülném a küszöb megfúrását, inkább szélvédő ragasztóval ragasztanám fel. Vagy bármi más speciális kétoldalas vagy folyékony ragasztóval, ami meg is fogja. Mezei kétoldalas ragasztó az felejtős, mert a felületre merőleges erőt nem tartja meg.
Voltam futóművesnél és hátsónál az alsó lengőkar szilent ami a csonkálványban van (külső) cserére szorul mindkét oldalon. Tudnátok segíteni abban, hogy pl. cromaxnál ez konkrétan melyik alkatrész az, mert sajnos én nem tudtam belőni. Előre is köszönöm.
Én arra gondoltam, hogy kétoldalú ragasztót rakok a rögzítő pántokra amiket valahogy óvatosan rakok a helyükre a küszöbtakaró belső oldalán, hogy ott tudjanak maradni a kétoldalú ragasztóval a küszöbön, ezt követően már könnyű lenne a rögzítése, kérdés, hogy ez így működik-e és, hogy a jó helyre kerülne így.
Beépíthető. Sőt még a régi Isuzu motor is jó, amelyiken a szívósorral egybe van építve a légszűrő (Vectra A-ból). Csak arra kell vigyázni, hogy minden olyan sallangot át kell pakolni az új motorra a régiről, ami szükséges.
Én átraktam anno az adagolót (immo miatt), generátor, szervo, klíma, ékszíjtárcsa, szívósor, motorfelfüggesztés különbözősége miatt a feszítőgörgő, a klíma miatt pedig a turbó alatti fém vízcső sem egyezett. Turbó maradt csak, de az is különbözik.
Üdv. Vectra B 1.7 isuzu motoros 96-os gépkocsimba szeretnék motort cserélni. Találtam egy azonos motorkóddal TC4EE1 rendelkezőt ,de az egy Astra F 94- ben volt .Az a kérdésem beépíthető a Vectrámba vagy sem? Választ előre is köszönöm. email : bocsi.krisztian@gmail.com
Ha más nincs ki kell vágni azt a szakaszt és csináltatni egy újat, behegeszteni és betekerni az új szondát. Amikor lszonda hibára gyanakodtak az enyémet sem tudták kivenni, melegítették is pedig... szerencsére végül nem az volt a hibás, így nem kellett kivágni.