egr szelep és vákumszabályzó szelep gyári új,volt olyan kedves szerelő aki kuplung szettet (luk márka) cseréltettet velem mert ez szerinte a hiba.Sajnos én nem értek hozzá most a negyedik szerelőnél vagyok
Szerintem egy felkészültebb szerelő sokat tudna segíteni ,egy hibataroló lekérdezés az adatok értelmezése ilyenkor jól jöhet,táltos suliban ez biztos műszaki hibára utal (azért egy üzemanyag nyomást megnéznék ebben az esetben )Persze egyéb lehetőség is szoba kerülhet ...remélem megoldódik hamar
Segítséget szeretnék kérni: Opel vivaro 1.9 dti alapjáraton leáll ,van amikor füsttől van amikor nem,hol van erő hol nincs,
hidegen 2 később 3 ha meleg 4 henger megy, 2300-sa fordulaton mintha kihagyna.rángat Ha valaki tudja merre induljunk kérem segítsen! 2001 évjárat 272000 km Köszönöm szépen!
Jó napot. Ma felhívtam a kaposvári márka szervizt,és 100.000 forintot mondtak csak a munkadíjra!! Úgy gondolom keresnem kell egy másik szervizt. piti1-et szeretném megkérdezni hogy hol csináltattad az autód? Nem baj ha utaznom kell,csak hozzá értő csinálja és elfogatható árban!
Nekem 255.000 km-nél elszakadt a lánc. Semmi előjele nem volt, 350.000 Ft.-ba fájt a mutatvány, utángyártott alkatrészekkel, 30-40%-os kedvezménnyel az alkatrész árakból. Nekem el ment egy porlasztó is a kivételkor és kétszer fizettem munkadíjat.
Ha nem várod meg. hogy elszakadjon, 80-100 ezer pézből megvan.
Jó estét. Köszönöm a hozzá szólásokat! Én is arra jutottam hogy olcsóbb kicseréltetni most mint Németben a pályán megállni!! Tolna megye Tamási vagyok. Itt nincs megfelelő szerelő,ezért arra jutottam elviszem Kaposvárra szakszervizbe,ott is vették az autót. De ha valaki tud a környéken egy Renaultos embert az legyen szíves írja meg. köszönöm,további szép estét.
Nincs előírva lánccsere, de 200-220e körül már ajánlott. Sajnos ezek már csak egysoros bicikliláncok, nem mint pl a Ladákon a 2 soros lánc. Én biztos nem rizikóznék azzal, hogy nem csörög jó lesz az még. Elég ha valamelyik vezető elfárad és megvan a baj. Dunántúlt pedig jó lenne pontosítani, de abból kiindulva, hogy rengeteg Renaultban van ez a motor, sztem sok szervizben érthetnek hozzá, pláne ha találsz Renault specialistát.
Nekem is egy ilyen gépem van, láncos igen, ha kicsit alább olvasol, akkor egy láncszakadásról írnak, ha megnézed a szervizfüzetet, akkor azért kell ellenőrizni...
Bal hátsó öv feszítője hibát jelez. Előzménye: tavaly nyáron is jelezte a hibát, befújtam, megigazgattam, elmúlt. Most semmit nem reagál, hol lehet még hibaforrás, mit keressek?
Jó napot. Friss tulajdonosa vagyok egy 2006-os Trafic 2.0 DCI-nek. Rendszeresen szervizelt autó volt,nagyon sok minden ki volt benne cserélve. Az olajat 15 ezrenként cserélték, most 317000 ezer van az autóban. Egyedül a vezérlésre mondta a tulaj hogy láncos,és ahhoz nem kell nyúlni. Csöndes semmi hangja nincs. Cseréltessem ki? Ha igen,tud valaki egy jó szervizt a Dunántúlon? Előre is köszönöm!
Nagyon szívesen. Mielőtt nekiálltam szétszedni, megnéztem az Opel gyári szerelőprogramját (TIS) de az is csak nagyvonalakban írja le. Nekem elsőre 4 órás művelet volt, csak a rugó visszarakásával szívtam legalább 50 percet, de ha tudtam volna, mit-hogy kell, 2 óra alatt megvan hegesztéssel együtt.
Ma ismét életre kelt a lovam, illetve már tegnap működött, csak valamit elb@sztak a főtengely szimeringnél és ömlött belőle az olaj. Ma beraktak az új szimering helyett egy másik újat, így már nem szivárgott. Tokkal vonóval 350.000 Ft-ba állt meg a mutatvány ebben benne volt a vezérműlánc szett, 16 db. himba, 16 db. hidrotöke, 2 db. fötengely szimering, 1 db. porlasztó (gyári új) és munkadíj. A porlasztó és a második szimering kivételével minden alkatrész jó minőségű utángyártott volt. Gyári alkatrészből bele sem merek gondolni, hogy mennyi lett volna a végösszeg.
A szelepek és a dugattyúk megúszták, ismét úgy duruzsol mint egy Svejci óra. Tanúlság, ha 200.000 km.-nél lecserélem a láncot, kb. 80.000 Ft.-ból megúsztam volna, ezért mindenkinek tanácsolom akinek láncos motorja van, hogy 200.000 km. körül cserélje, mert ha elszakad, nem lesz őszinte a mosolyotok. Az enyém sem volt az. Kicsit haragszom a "Vivikére",mert nem hiányzott a költség, de most már nyugodt vagyok hogy ismét bent áll a garázsba, mert ameddig a szervizben volt rendesen feszült voltam, pedig van másik autóm, de nekem ez kell. :) szucs11 nek üzenem, hogy a morgás remegés 1600-1800 között megmaradt, tehát valszeg tényleg a váltóból jön.
Én ugy tudom,hogy láncos.De én se mernék rá megesküdni.Holnap lessz koradélután egy kis idöm.Felszeretném hívni a nyiregyházi váltost.Álitolag nagy szaki a témában.Remélem eltudnám neki vinni,hogy megnézze az autot.Valoban válto okozza-e problémát!Ha valamit megtudok,irok egyből!
Az enyémnek is volt egy kis remegős búgós darálós hangja 1600-1800-as forduat között, majd elszakította a vezérmű láncot. Utólag belegondolva lehet, hogy nem is a váltóból jött, hanem a nyúlott lánc miatt elmászott a vezérlés és ezt halottam. Ha minden igaz, ma ki fog derülni, mert ma lesz kész. Ha beindul egyáltalán és a remegés is elmúlik, mindenképpen jelzem. Nem tudom, hogy a 2,5 motor láncos, vagy szíjas, mert ha szíjas, akkor valszeg rossz a megérzésem. Az enyém láncos, 2000-res 114 lovas.
Az lenne a problémám.Van egy opel vivaro 2,5 diesel 2006-os.1600-1800 között remeg búg.Alatta fölötte tökéletesen megy.Visszont 1-2-3 ban alacsony fordulaton darálo hangot ad.Már javitották a váltot álitolag, 4db csapágyat cseréltek benne.
közel 200,000ft hagytam ott a szerelönek.
De akkor se volt tökéletes. 48 ezer km ment azóta.És megint teljesen szar!! Valaki tudna segiteni nekem,aki meg is tudná javitani rendesen.És állando kuncsaft lehetnék nála.