Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vivaro 1.9 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 9562

egr szelep és vákumszabályzó szelep gyári új,volt olyan kedves szerelő aki kuplung szettet (luk márka) cseréltettet velem mert ez szerinte a hiba.Sajnos én nem értek hozzá most a negyedik szerelőnél vagyok

Vivaro 1.9 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 9561

Alapjáraton 300 -320 bár

Vivaro 1.9 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 9560

Köszönöm  hozzászólást.holnap megkérdezem a hiba kódokat.

vargamunka Creative Commons License 2017.02.21 0 0 9559

Szerintem egy felkészültebb szerelő sokat tudna segíteni ,egy hibataroló lekérdezés az adatok értelmezése ilyenkor jól jöhet,táltos suliban ez biztos műszaki hibára  utal (azért egy üzemanyag nyomást megnéznék ebben az esetben )Persze egyéb lehetőség is szoba kerülhet ...remélem megoldódik hamar   

üdv vargamunka

Előzmény: Vivaro 1.9 (9558)
Vivaro 1.9 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 9558

Üdvözlök mindenkit!

 

Segítséget szeretnék kérni: Opel vivaro 1.9 dti alapjáraton leáll ,van amikor füsttől van amikor nem,hol van erő hol nincs,

hidegen 2 később 3 ha meleg 4 henger megy, 2300-sa fordulaton mintha kihagyna.rángat Ha valaki tudja merre induljunk kérem segítsen! 2001 évjárat 272000 km Köszönöm szépen!

péter trafic Creative Commons License 2017.02.21 0 0 9557

Jó napot. Ma felhívtam a kaposvári márka szervizt,és 100.000 forintot mondtak csak a munkadíjra!! Úgy gondolom keresnem kell egy másik szervizt. piti1-et szeretném megkérdezni hogy hol csináltattad az autód? Nem baj ha utaznom kell,csak hozzá értő csinálja és elfogatható árban!

piti1 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 9556

Szia péter trafic!

Nekem 255.000 km-nél elszakadt a lánc.
Semmi előjele nem volt, 350.000 Ft.-ba fájt a mutatvány, utángyártott alkatrészekkel, 30-40%-os kedvezménnyel az alkatrész árakból.
Nekem el ment egy porlasztó is a kivételkor és kétszer fizettem munkadíjat.

Ha nem várod meg. hogy elszakadjon, 80-100 ezer pézből megvan.

 

Előzmény: péter trafic (9551)
péter trafic Creative Commons License 2017.02.20 0 0 9555

Jó estét. Köszönöm a hozzá szólásokat! Én is arra jutottam hogy olcsóbb kicseréltetni most mint Németben a pályán megállni!! Tolna megye Tamási vagyok. Itt nincs megfelelő szerelő,ezért arra jutottam elviszem Kaposvárra szakszervizbe,ott is vették az autót. De ha valaki tud a környéken egy Renaultos embert az legyen szíves  írja meg. köszönöm,további szép estét.

korimv6 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 9554

Nincs előírva lánccsere, de 200-220e körül már ajánlott. Sajnos ezek már csak egysoros bicikliláncok, nem mint pl a Ladákon a 2 soros lánc. Én biztos nem rizikóznék azzal, hogy nem csörög jó lesz az még. Elég ha valamelyik vezető elfárad és megvan a baj. Dunántúlt pedig jó lenne pontosítani, de abból kiindulva, hogy rengeteg Renaultban van ez a motor, sztem sok szervizben érthetnek hozzá, pláne ha találsz Renault specialistát.

Előzmény: péter trafic (9551)
matter.trafic Creative Commons License 2017.02.20 0 0 9553

Hello!

 

Nekem is egy ilyen gépem van, láncos igen, ha kicsit alább olvasol, akkor egy láncszakadásról írnak, ha megnézed a szervizfüzetet, akkor azért kell ellenőrizni...

 

Jó traficozást!:)

 

Üdv.

 

Márk

Előzmény: péter trafic (9551)
matter.trafic Creative Commons License 2017.02.20 0 0 9552

Sziasztok!

 

Bal hátsó öv feszítője hibát jelez. Előzménye: tavaly nyáron is jelezte a hibát, befújtam, megigazgattam, elmúlt. Most semmit nem reagál, hol lehet még hibaforrás, mit keressek?

 

Köszönettel várom a válaszokat!

 

Üdv.

 

Márk

péter trafic Creative Commons License 2017.02.19 0 0 9551

Jó napot. Friss tulajdonosa vagyok egy 2006-os Trafic 2.0 DCI-nek. Rendszeresen szervizelt autó volt,nagyon sok minden ki volt benne cserélve. Az olajat 15 ezrenként cserélték, most 317000 ezer van az autóban. Egyedül a vezérlésre mondta a tulaj hogy láncos,és ahhoz nem kell nyúlni. Csöndes semmi hangja nincs. Cseréltessem ki? Ha igen,tud valaki egy jó szervizt a Dunántúlon? Előre is köszönöm!

tatli Creative Commons License 2017.02.19 0 0 9550

Szóval a szám lemaradt.

 

5013-721-054

Előzmény: tatli (9549)
tatli Creative Commons License 2017.02.19 0 0 9549

Sziasztok!

A vízmelegítőbe való izzítógyertya cikkszámával még tartoztam, most pótolom.

korimv6 Creative Commons License 2017.02.18 0 0 9548

Nagyon szívesen. Mielőtt nekiálltam szétszedni, megnéztem az Opel gyári szerelőprogramját (TIS) de az is csak nagyvonalakban írja le. Nekem elsőre 4 órás művelet volt, csak a rugó visszarakásával szívtam legalább 50 percet, de ha tudtam volna, mit-hogy kell, 2 óra alatt megvan hegesztéssel együtt.

Előzmény: tarodfa (9547)
tarodfa Creative Commons License 2017.02.17 0 0 9547

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: korimv6 (9539)
korimv6 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 9546

Engem is utolért a kuplung pedál konzol törés:

 

http://www.opelforum.hu/topic/2052-vivaro-gyik/

piti1 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 9545

Szép estét Urak!

Ma ismét életre kelt a lovam, illetve már tegnap működött, csak valamit elb@sztak a főtengely szimeringnél és ömlött belőle az olaj.
Ma beraktak az új szimering helyett egy másik újat, így már nem szivárgott.
Tokkal vonóval 350.000 Ft-ba állt meg a mutatvány ebben benne volt a vezérműlánc szett, 16 db. himba, 16 db. hidrotöke, 2 db. fötengely szimering, 1 db. porlasztó (gyári új) és munkadíj.
A porlasztó és a második szimering kivételével minden alkatrész jó minőségű utángyártott volt.
Gyári alkatrészből bele sem merek gondolni, hogy mennyi lett volna a végösszeg.

A szelepek és a dugattyúk megúszták, ismét úgy duruzsol mint egy Svejci óra.
Tanúlság, ha 200.000 km.-nél lecserélem a láncot, kb. 80.000 Ft.-ból megúsztam volna, ezért mindenkinek tanácsolom akinek láncos motorja van, hogy 200.000 km. körül cserélje, mert ha elszakad, nem lesz őszinte a mosolyotok.
Az enyém sem volt az.
Kicsit haragszom a "Vivikére",mert nem hiányzott a költség, de most már nyugodt vagyok hogy ismét bent áll a garázsba, mert ameddig a szervizben volt rendesen feszült voltam, pedig van másik autóm, de nekem ez kell. :)
szucs11 nek üzenem, hogy a morgás remegés 1600-1800 között megmaradt, tehát valszeg tényleg a váltóból jön.

szucs11 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 9544

Köszönöm szépen.Igen segitség.Akkor szerintem a vátoval lessz a probléma!

 

Üdv:Szucs11

vargamunka Creative Commons License 2017.02.15 0 0 9543

2,5 dci szíjas vezérlés ha segítség  

üdv vargamunka 

Előzmény: szucs11 (9542)
szucs11 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 9542

Szia,Piti1

 

Én ugy tudom,hogy láncos.De én se mernék rá megesküdni.Holnap lessz koradélután egy kis idöm.Felszeretném hívni a nyiregyházi váltost.Álitolag nagy szaki a témában.Remélem eltudnám neki vinni,hogy megnézze az autot.Valoban válto okozza-e problémát!Ha valamit megtudok,irok egyből! 

 

Szép estét!!

piti1 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 9541

Szia szucs11!

Az enyémnek is volt egy kis remegős búgós darálós hangja 1600-1800-as forduat között, majd elszakította a vezérmű láncot.
Utólag belegondolva lehet, hogy nem is a váltóból jött, hanem a nyúlott lánc miatt elmászott a vezérlés és ezt halottam.
Ha minden igaz, ma ki fog derülni, mert ma lesz kész.
Ha beindul egyáltalán és a remegés is elmúlik, mindenképpen jelzem.
Nem tudom, hogy a 2,5 motor láncos, vagy szíjas, mert ha szíjas, akkor valszeg rossz a megérzésem.
Az enyém láncos, 2000-res 114 lovas.

Előzmény: szucs11 (9540)
szucs11 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 9540

Sziasztok!

 

Az lenne a problémám.Van egy opel vivaro 2,5 diesel 2006-os.1600-1800 között remeg búg.Alatta fölötte tökéletesen megy.Visszont 1-2-3 ban alacsony fordulaton darálo hangot ad.Már javitották a váltot álitolag, 4db csapágyat cseréltek benne.

közel 200,000ft hagytam ott a szerelönek.

De akkor se volt tökéletes. 48 ezer km ment azóta.És megint teljesen szar!! Valaki tudna segiteni nekem,aki meg is tudná javitani rendesen.És állando kuncsaft lehetnék nála.

 

Remélem tudtok segiteni: Elöre is köszönöm!!

korimv6 Creative Commons License 2017.02.11 0 0 9539

Váltó tetején. Én is most cseréltem. Bárdiban volt polcon.

Előzmény: tarodfa (9535)
biga 11 Creative Commons License 2017.02.11 0 0 9538

Köszönöm szêpen!

Előzmény: matter.trafic (9537)
matter.trafic Creative Commons License 2017.02.11 0 0 9537
Előzmény: biga 11 (9534)
matter.trafic Creative Commons License 2017.02.11 0 0 9536

Sziasztok!

 

Egy kis délutáni olvasgatás:

 

http://totalcar.hu/tesztek/2017/02/11/hasznaltteszt_renault_trafic_2009_passenger/

 

És valóban, belülről az én motorháztetőm is elkezdett rohadni...

 

Üdv.

 

Márk

tarodfa Creative Commons License 2017.02.11 0 0 9535

Sziasztok!

2002-es Trafic-ban hol van a tolatólámpa kapcsoló?

Előre is köszönöm a segítséget.

biga 11 Creative Commons License 2017.02.11 0 0 9534

Üdv mindenkinek! Ez a lámpa az izzitó gyertyák hibáját jelzi, vagy lehet más gond is? Egyre többször felvillanik kb 30 másodpercig.

Köszi a segítséget!

starex1 Creative Commons License 2017.02.11 0 0 9533

sajna már a B nem elég!

Előzmény: T_H (9531)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!