hát nem tudom.. lehet én voltam amit küldtem neked... de az biztos h s2 záré elöl 2 soros hátul 1 soros.. sokszor szedtem már szét ajtot meg a robbantott rajz is azt mutatja
hát nem tudom... én s2be tettem s1 komplett ajtot és a zár csatija ugyanaz volt mert csak simán rádugtam.. az ablakmotorját kellett kicserélnem mert annál már nem volt jo az s2es kábele! ezért is irtam h jo.. az elsö ajtoké 2soros a hátsoké 1 soros
sajnos nem ugyanaz.. most kaptam egyet.. az lehet az S1-é...mert nem stimm.. vagy nem tudom mit kaptam,de 2soros a csatija.... nekem pedig 1 soros.. :(
viszont,most,hogy le lett bontva,már tudom kulccsal zárni.. ez is valami.. és a zöld-lila kábel közé kapott egy kapcsolót.. ez imitálja a zárást.. szóval már tudom zárni.. :)
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 406 2.0 hdi motorral. Megy mint az álom, csakhogy 140 km/óra körül elmennek a lovak( mintha nem müködne a turdó ). Motor újraindítás után sem tér vissza a nyomaték, csak ha hagyom lehülni a motort. Másnap ismét eljátszotta ugyan ezt. Látszólag a turbó müködik 140ig, majd elmegy a nyomaték.
"Nehogy egyszer valaki meggyanúsítson hogy tekerem az órát."
Kinek mi köze hozzá hogy te mit szeretsz látni a számlálón?
Ha eladáskor az adásvételire rá lesz írva hogy km számláló hiba miatt a kijelzett érték nem korrekt hanem ennyi és ennyi a valós érték akkor senki sem szólhat egy rossz szót sem rád.
Mellesleg nekem nemrég egy indításnál a szervizkijelző kiírt egy 765476 körüli értéket (nem emlékszem már pontosan mert csak néztem mint a hülye de az első 3 érték biztos) a villáskulcs után (ami 15000-ről szokott visszaszámolni és valami 11e körül járt akkor) ami azóta sem jelentkezett és nem is tudom hova tenni de az is lehet hogy egy pillanatra megvillant a valóság a múlt szürke homályából :)))) (249500 km-rel?? vettem, jelenleg 289e km-t mutat a számláló)
Segítséget szeretnék kérni szellőző ventilátor működésével kapcsolatban.
Bekapcsolom megy, majd megáll. Azután már csak a gyújtás levétele majd újra ráadása után indul el.
Van hogy elindítom az autót alapból megy a ventilátor de ha bekapcsolom a párátlanítót akkor felpörög a ventilátor mintha normálisan akarna működni, de szinte azonnal le is áll.
Nemrég kezdte el csinálni de most már szinte egyáltalán be sem kapcsol a ventilátor.
Kipróbáltunk már mindent (elektronikus cucc, spray, méreg, csapda, hangos qrvaanyázás a 4 égtáj felé, stb.) de nem használt, viszont zajszigetelés már egyikünk autójában sincs. Tapasztalt, összeszokott gerillák. (több is van, nemrég az egyiket a portánál eltaposta az egyik tartálykocsi, azt megünnepeltük)
Bosszúból a kollégámnak estére összerágta a gyertyakábelt a Fiestában, így busszal ment haza.
Megszabadulni tőlük kb. annyi az esély mint foci VB-n a Magyar gól.
3.0 V6 kombiban ilyen volt... Én is úgy tudom, hogy másabb a motorvédő burkolat, mert sokan keresték, de amikor a képet elküldtem nekik, mondták, hogy az övékére nem ilyen kell....
Ha esetleg valakinek kellene, olcsón odaadnám. :-D