Ma leműszakiztattam a kicsikét és nem kaptam bejegyzést a forgalmiba, hanme be kell mennem az okmányirodába, mert új gyártmány típus besorolást kap az autó. Állítólag nem kell érte fizetni. Hallottatok erről?
Másik: jobb hátsó féket cserélni kell, akkor mindkét hátsót kell, vagy tényleg elég a jobb hátsó?
Vettem egy 2001-es Thalia-t (facelift előtti, 1.4 benya). Vásárláskor szóltak, hogy a hátsó ablakfűtés nem működik, nem lehet bekapcsolni.
Tegnap gondoltam nekiállok bütykölni. Ugyebár a fényszóró magasság állító mellett van a kapcsolója, így kipattintottam azt a panelt. Ekkor már látszott, hogy a kapcsolóra semmilyen csatlakozó nincs rádugva, de nem is találok olyat, ami passzolna hozzá.
Láttam képen olyan verziót, ahol a fűtés kezelőpaneljén van a kapcsoló. Előfordulhat, hogy cserélgették korábban ezeket az elemeket és így sikerült?
Esetleg van valakinek rajza, hogy honnan menne a kapcsolóhoz a csati?
A linkelt képeken látszik milyen a kapcsolóm.
Visszaolvasva a fórumon láttam, hogy ott van a kapcsoló mögött relé is, ami kapcsolja (elvileg azt látom is). Esetleg onnan nem lehetne valahogy bekötni?
Köszönöm, hogy legalább egy vki vette a fáradságot, és segíteni próbált....na mindegy.
És nem véletlenül használtam azt a kifejezést, hogy próbált. Mert olyan hibája volt, amire nemhogy én, ti, de még a szervizben sem gondoltak. Merthogy időközben megoldódott a gond, igaz szervizben. Igen ott, mert amennyire értek hozzá már mindent kipróbáltam de semmi sem segített, és nem szerettem volna ha jobb esetben lemeríti az aksit, rosszabb esetben kigyullad a kocsi. A hibaleírásból kihagytam, hogy a világításkapcsolóval rá tudtam adni a gyújtást, és ha rajta volt a világítás akkor ki tudtam venni a kulcsot, úgy, hogy járt a motor tovább, és ha lekapcsoltam a világítást akkor leállt a motor.
Na a lényeg, hogy a hibát a korábban általam cserélt - na most tessék kapaszkodni - vezető oldali ablakemelő kapcsoló okozta. Nem, uraim....nem, nem. Nem vagyok annyira béna, hogy ne tudjak egy ilyet kicserélni. Egész egyszerűen az van, hogy a még eleinte működő kapcsolóban összezárt vmi és olyan lábakon is megjelent a +12v ahol normál esetben semmi keresnivalója. És ez egész egyszerűen teljesen behülyítette a kocsit.
Hiába vettem én újonnan, de ha egyszer made in china.....
Szervizbe javasolták, hogy inkább bontottat, de gyárit.
Szóval köszönöm a segítséget Papalac. A képet mentettem. :)
Kutyacsontból corteco van több éve, és még most is hibátlan. Előtte febi volt, az egy kalap ... Alsó gömbfej, korm. gf. stb. csak lemförder. Drága, de simán elmegy egy olcsóbb sokszorosát.
Un. FHP jeladót kéne megtisztítani. Sebváltó harang tetején van, 2 csavar fogja (10-es kulcs). Kivenni, megpucolni tiszta ronggyal a végét a fémreszeléktől, csatlakozót ellenőrizni, hogy jól érintkezik-e. Visszarakni és indulnia kéne. Ha továbbra is nehezen indul, akkor az AC pumpát kéne megnézni a tankban. Szerintem FHP jeladó.
Üdv, már többször tapasztaltam hogy nehezen indul az autó. Van hogy csak harmadik hosszú inditózásra indul csak. 1.4 8v motor van benne. Mi baja lehet? Úgy tapasztaltam hogy akkor csinálja ha felénél lejjebb van az üzemanyag szint.
Üdv mindenkinek egy kérdésem lenne cseréltem thália kulcsban elemet végezte a dolgát azt hittem hogy ennyi de valami bekerült a utastérbe és erre be riasztott kulccsal próbáltam a riasztást hárítani de nem reagált se a riasztóra se az ajtónyitásra a kulcsban a led világít nyomás hatására de a risztó nem reagál mittegyek?
Csavarlazító, még csavarlazító, és még csavarlazító, közbe kalapáccsal körbekocogtatni (amennyire lehet) 400nm akkus ütőcsavarozó, szigorúan Cr-Mo fejjel, vagy megfelelő crovafej- szár-vastagfalu cső, súlyerő.