Elvileg van 6 hf-em (3/3) abból egy pár működő motorról leszedve egy másik pedig ,ég mindig rajta egy olyan motoron ami a kisterelés előtt saját lábon állt be az emelőre - csak össze tudok szedni belőle egy ideális jobbos balost. Tömítésből van egy pár külön a hengerfejhez, illetve megvan a teljes csomagos alsó-felső tömítéskészlet abban is van egy pár.
A trafót megnézem, én úgy Mléxem, hogy már visszaadtam, de ha nem akkor meg kell lennie az elektromos cuccok között.
Ha Érden dolgozik, akkor biztos, hogy közelebb van. :) Nekem a hozzáállás fontos. Kompromisszumkész vagyok, ha olyan dologról van szó ami indokolható, de nem akarom, hogy elvegyék tőlem a játékomat. :)
Szívesen költök általános és célszerszámokra, de ilyen szinten azért már meggondolandó, a gépműhelyben ahová síkolni elviszem, át tudom méretni. Úgy fogalmazok inkább, hogy nekem nem érne meg ekkora befektetést.
Szívesen elküldöm Laci számát, ha beszéltek kapsz egy alapvető képet. Szerintem pont nem olyan típusú figura, mint azok a gépműhelyek amiket említesz. Egyébként Érden van, talán közelebb is lenne, mintha itt lenne a Nyírségben. :)
"Egy barátom hengerfej és motor felújítással foglalkozik,"
Ezzel kapcsolatban. Megbízható munkát végez? Lesz majd két hengerfejem a V6-hoz, és még nem döntöttem el hova viszem. Igazából keresem a megfelelő helyet. A gépműhelyek ugyanis eleve nem szokták szeretni ha egy szétszedettet kapnak, azt meg, hogy "csak síkolni kellene (azt is csak akkor ha szükséges) és szelepüléket meg szelepvezetőt cserélni" hallani sem akarják, egyből mondják, hogy: ilyet nem vállalunk csak teljes felújítást.
Profi mérőeszközeim természetesen nincsenek. Hobbi szinten azért ilyen szintű felszerszámozottság nem megy.
Egy barátom hengerfej és motor felújítással foglalkozik, van kész hengerfeje is. Anyagárban megszámítja nekem ha kérem, ez is egy opció. De azért mindenképpen szét akarom szedni ezt kitisztogatni, átnézni.
Nem kérdeztem volna meg ha nem feltételezném, hogy elboldogulsz vele. :) Persze van amit mindenképp oda kell adni a gépműhelynek, pl a vezető csere miatt - meg akkor már síkolják le, de a többit az ember a maga kezébe veszi. (mondjuk ha nincs into meg mikrométer készleted akkor kb félmilla amíg az összeset beszerzed. :P )
Csinálom én, nem vagyok ismeretlen vizeken. Túl vagyok a Lybrán ugyanezen, detto az a hengerfej, csak a gyertyafészek más nyilván. Van szerszám, viszont az igaz, hogy durván be is vannak szorulva az ékek a rugótányérba, egy darabig csak a keret feszül, aztán pattan egyet és ugranak ki.
Szép halál lesz azokat a szelepékeket kivadászni onnan. Persze ha elég nagy kalapácsa van az embernek az mindig segít. :P Te akarod csinálni, vagy odaadod egyben gépműhelynek?
Meg kellene méregetni, hogy hol tűnik el a delej. Ahol elvész, ott a bibi. Gondolom, ezeket az alkatrészeket amiket felsoroltál valahogy letesztelted/kipróbáltad, tehát akkor mérni is tudod.
Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy valaki tud e tanácsot adni egy 159-es alfám van és nem megy benne az üzemanyag szivattyú , valamilyen okból nem kap áramot az inercia kapcsoló működik a relé jó kábel szakadás nincs szivattyúnak nincs baja biztosíték jó hibakódot nem at ki(egy párszor volt már olyan hogy lealt nem ment a szivatyú de gyújtás le gyújtás fel egy párszor egymás után és ugyan úgy működött idáig)esetleg valakinek valamilyen ötlet hogy mi okozhatja még a hibát hogy az autó miért nem ad áramot a szivatyúnak?
Az EPER szerint még a 155ben és a Spider/GTV-ben is ugyanaz a rudazat van..
Az összes műanyag bizderga is jó a rudazatban/kulisszában? A váltókar rögzítése nincs kirohadva a kasztni aljából? A bakok (és a rögzítésük) _tényleg_ jók? És 146-ba is valók?
Szerintetek a 146 1.4/1.6 illetve 1.8/2.0 váltói az áttételtől és a váltó kapcsolástól eltekintve ugyanazok?
Avagy az 1.8-at át lehet alakítani bovdenes vezérlésűre?
Valami nem kerek, és már nem nagyon látom, mi lehet még baj. Még mindig fura a kapcsolási érzet, és ötödikben feszül is kicsit a kar, pláne gázadásra. Motorttartó bakok rendben, rudazat rendben...