Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Paco155 Creative Commons License 2020.02.03 0 0 217520

,ég mindig rajta egy olyan motoron ami a kisterelés előtt  ->  még mindig rajta egy olyan motoron ami a kiszerelés előtt

Előzmény: Paco155 (217519)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.03 0 0 217519

Elvileg van 6 hf-em (3/3) abból egy pár működő motorról leszedve egy másik pedig ,ég mindig rajta egy olyan motoron ami a kisterelés előtt saját lábon állt be az emelőre - csak össze tudok szedni belőle egy ideális jobbos balost. Tömítésből van egy pár külön a hengerfejhez, illetve megvan a teljes csomagos  alsó-felső tömítéskészlet abban is van egy pár. 

A trafót megnézem, én úgy Mléxem, hogy már visszaadtam, de ha nem akkor meg kell lennie az elektromos cuccok között. 

Előzmény: Kormit155 (217518)
Kormit155 Creative Commons License 2020.02.03 0 0 217518

Az első sorra való hengerfej nem érdekel?

Béla újította fel anno teljes körűen. Talán ha 500 km van benne.

Vezérműtengely nélkül.

Meg van Reinz hf. tömítésem is (2 db), zsír újak.

 

A gyújtótrafót valamikor vissza tudod hozni?

 

 

Előzmény: Paco155 (217514)
downer Creative Commons License 2020.02.02 0 0 217517

Értem, szerintem partnered lehet benne. Írj emailt és válaszban küldök elérhetőséget.

Előzmény: Paco155 (217516)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.02 0 0 217516

Ha Érden dolgozik, akkor biztos, hogy közelebb van. :)  Nekem a hozzáállás fontos. Kompromisszumkész vagyok, ha olyan dologról van szó ami indokolható, de nem akarom, hogy elvegyék tőlem a játékomat.  :)

Előzmény: downer (217515)
downer Creative Commons License 2020.02.02 0 0 217515

Hát nem semmi cuccod van!

Szívesen költök általános és célszerszámokra, de ilyen szinten azért már meggondolandó, a gépműhelyben ahová síkolni elviszem, át tudom méretni. Úgy fogalmazok inkább, hogy nekem nem érne meg ekkora befektetést.

Szívesen elküldöm Laci számát, ha beszéltek kapsz egy alapvető képet. Szerintem pont nem olyan típusú figura, mint azok a gépműhelyek amiket említesz. Egyébként Érden van, talán közelebb is lenne, mintha itt lenne a Nyírségben. :)

Előzmény: Paco155 (217513)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.02 0 0 217514

"Egy barátom hengerfej és motor felújítással foglalkozik,"

 

Ezzel kapcsolatban.  Megbízható munkát végez? Lesz majd két hengerfejem a V6-hoz, és még nem döntöttem el hova viszem. Igazából keresem a megfelelő helyet. A gépműhelyek ugyanis eleve nem szokták szeretni ha egy szétszedettet kapnak, azt meg, hogy "csak síkolni kellene (azt is csak akkor ha szükséges) és szelepüléket meg szelepvezetőt cserélni" hallani sem akarják, egyből mondják, hogy: ilyet nem vállalunk csak teljes felújítást.

Előzmény: downer (217512)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.02 0 0 217513

"Hobbi szinten azért ilyen szintű felszerszámozottság nem megy."

 

Ezzel mondjuk lehet vitatkozni. Szerinted honnan tudom, hogy éppen megáll félmillióból?*  ;)

 

*Feltéve ha megvárod az akciókat és 75-50% áron veszel meg mindent.

Előzmény: downer (217512)
downer Creative Commons License 2020.02.02 0 0 217512

Profi mérőeszközeim természetesen nincsenek. Hobbi szinten azért ilyen szintű felszerszámozottság nem megy.

Egy barátom hengerfej és motor felújítással foglalkozik, van kész hengerfeje is. Anyagárban megszámítja nekem ha kérem, ez is egy opció. De azért mindenképpen szét akarom szedni ezt kitisztogatni, átnézni.

Előzmény: Paco155 (217511)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.02 0 0 217511

Nem kérdeztem volna meg ha nem feltételezném, hogy elboldogulsz vele. :)  Persze van amit mindenképp oda kell adni a gépműhelynek, pl a vezető csere miatt - meg akkor már síkolják le, de a többit az ember a maga kezébe veszi. (mondjuk ha nincs into meg mikrométer készleted akkor kb félmilla amíg az összeset beszerzed. :P ) 

Előzmény: downer (217510)
downer Creative Commons License 2020.02.01 0 0 217510

Csinálom én, nem vagyok ismeretlen vizeken. Túl vagyok a Lybrán ugyanezen, detto az a hengerfej, csak a gyertyafészek más nyilván. Van szerszám, viszont az igaz, hogy durván be is vannak szorulva az ékek a rugótányérba, egy darabig csak a keret feszül, aztán pattan egyet és ugranak ki.

 

Előzmény: Paco155 (217508)
downer Creative Commons License 2020.02.01 0 0 217509

Köszi! :)

Előzmény: TtK (217507)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.01 0 0 217508

Szép halál lesz azokat a szelepékeket kivadászni onnan. Persze ha elég nagy kalapácsa van az embernek az mindig segít. :P Te akarod csinálni, vagy odaadod egyben gépműhelynek?

Előzmény: downer (217506)
TtK Creative Commons License 2020.02.01 0 0 217507

Vadász, vadász.... :D

Grat! :)

Előzmény: downer (217504)
downer Creative Commons License 2020.02.01 0 0 217506

Igen, ez a szitu.

Előzmény: Paco155 (217505)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.01 0 0 217505

Ez nem.  A két baloldali eléggé lent van, a rugó összenyomva maradt, - ez görbült szelepszárnak tűnik, szvsz találkoztak a dugattyúval.

Szelep, és szelepvezető csere biztos, dugattyútetőt meg kell nézni, és majd a vezérműtengely csapágyhézagokat is a környezetében. 

Előzmény: downer (217504)
downer Creative Commons License 2020.02.01 0 0 217504

Attól tartok nem tőke. De amúgy eleve ez volt a terv, venni olcsón kint egy szépet, de motorhibásat és megcsinálni.

 

Előzmény: Paco155 (217503)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.01 0 0 217503

Sok minden miatt állhat így, remélem csak tőke.

Előzmény: downer (217502)
downer Creative Commons License 2020.02.01 0 0 217502

Köszönöm így is, úgy is. :D
Nincs itt nagy gond, csak egy kis szintkülönbség.

 

Előzmény: Paco155 (217501)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.01 0 0 217501

Granulálok, ha most vetted, és egyben őszinte részvétem. ;)

Előzmény: downer (217500)
downer Creative Commons License 2020.02.01 0 0 217500

Ez Alfának számít manapság itt? Mert akkor belépnék. :)

 

Paco155 Creative Commons License 2020.01.29 0 0 217499

Meg kellene méregetni, hogy hol tűnik el a delej. Ahol elvész, ott a bibi.  Gondolom, ezeket az alkatrészeket amiket felsoroltál valahogy letesztelted/kipróbáltad, tehát akkor mérni is tudod.

Előzmény: Godzy27 (217498)
Godzy27 Creative Commons License 2020.01.29 0 0 217498

Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy valaki tud e tanácsot adni egy 159-es alfám van és nem megy benne az üzemanyag szivattyú , valamilyen okból nem kap áramot az inercia kapcsoló működik a relé jó kábel szakadás nincs szivattyúnak nincs baja  biztosíték jó hibakódot nem at ki(egy párszor volt már olyan hogy lealt nem ment a szivatyú de gyújtás le gyújtás fel egy párszor egymás után és ugyan úgy működött idáig)esetleg valakinek valamilyen ötlet hogy mi okozhatja még a hibát hogy az autó miért nem ad áramot a szivatyúnak? 

 

A válaszokat előrre is köszönöm !!!

Adm Creative Commons License 2020.01.10 0 0 217497

Azt már kiderítettem, hogy a váltóház ugyanaz, esélyesnek tűnik a dolog, hogy össze lehet legózni.

Előzmény: Adm (217496)
Adm Creative Commons License 2020.01.10 0 0 217496

Kb mindenre igen a válasz.

Régen jó volt, de aztán egy váltó ki-be után nem, pedig tényleg minden a helyén van.

A rudazatot is cseréltem, picit jobb lett, de nem az igazi.

Előzmény: TtK (217495)
TtK Creative Commons License 2020.01.10 0 0 217495

Az EPER szerint még a 155ben és a Spider/GTV-ben is ugyanaz a rudazat van..

Az összes műanyag bizderga is jó a rudazatban/kulisszában? A váltókar rögzítése nincs kirohadva a kasztni aljából? A bakok (és a rögzítésük) _tényleg_ jók? És 146-ba is valók? 

Előzmény: Adm (217494)
Adm Creative Commons License 2020.01.09 0 0 217494

Szerintetek a 146 1.4/1.6 illetve 1.8/2.0 váltói az áttételtől és a váltó kapcsolástól eltekintve ugyanazok?

Avagy az 1.8-at át lehet alakítani bovdenes vezérlésűre?

 

Valami nem kerek, és már nem nagyon látom, mi lehet még baj.
Még mindig fura a kapcsolási érzet, és ötödikben feszül is kicsit a kar, pláne gázadásra. Motorttartó bakok rendben, rudazat rendben...

pettinke Creative Commons License 2019.11.28 0 0 217493

hátsó ablak és a bódé közötti átvezető kábelkötegre tippelnék ...

Előzmény: badmad (217492)
badmad Creative Commons License 2019.11.28 0 0 217492

Sziasztok, gyors kérdésem lenne. Giulietta hátsó ablaktörlő, bekapcsolás után 3féle módon indul el (nem gyárilag):

- normális (gyári) 1 törlés, alaphelyzetben kis szünet majd újra törlés, stb-stb-stb

- mintha nem lenne végálláskapcsoló, ahol kikapcsolom, ott áll meg

- elindul és kikapcsolás után még töröl egy párat és véletlenszerű pozícióban áll meg.

 

A kérdés, hogy ez vajon mechanikus, vagy vezérlő elektronika probléma lehet? (csak hogy melyik végén álljak neki a generálnak)

Marklar T ie Creative Commons License 2019.11.28 0 0 217491

Ma már "kitárgyaltuk" ;)

 

Előzmény: Kormit155 (217490)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!