A modell szerviz anyaga szerint PLUX22 csatlakozással bír. Vagyis a zárfények nem kapcsolnak be az előre menetfényekkel együtt, azok külön funkció gombhoz vannak rendelve. Ha DigiTools dekódered van benne a gyári hanganyaggal, akkor elő kellene venned a dekóder leírását, abban van egy felsorolás, hogy melyik funkció gombhoz milyen hang, illetve fény tartozik.
Ha régi LokMaus2, vagy 3, ne adj isten Uhlenbrock, vagy Fleischmann TwinCenter vezérlőd van, akkor sajnos ez nem fog simán menni, mert ezek funkció száma korlátozott.
Sajnos a Kleinbahn sosem törekedett a maximális valósághűségre. Ennek egyik ordító példája az 5046-os, amelyet még a szokásos 1:100-nál is jobban eltorzítottak, konkrétan 1:108-ra.
Esetleg valaki tud arra a kérdésemre válaszolni, hogy a Klienbahn ÖBB 5046-os motorkocsija és az ahoz tartozó 6546-os vézérlőkocsi hossztorzított-e, vagy méretarányos? A választ előre is köszönöm!
Nem hinném,hogy a dekóderben lenne a hiba. Ha a menetfény megy,akkor a zárfénynek is kellene szerintem,ha már alapra lett állítva a dekóder. A főpanel és a világítások közötti csatlakozásokat érdemes lenne átnézni,hátha valami érintkezési probléma van valahol. Esetleg F8 funkció?
Segítséget szeretnék kérni a következővel kapcsolatban.
adott egy roco m62 szergej, digitools 4.5 dekóderrel, viszont a zárfényt nem tudom világításra bírni, próbáltam dekóder alaphelyzetbe állítást, próbáltam a cv értékeket, a menetfény megy a zárfény nem. multimaussal vezérelem.
SCARM 0.9.29 beta - ez annó ingyenes (free) volt, és kis trükközéssel lehet vele szépen 1:1-ben nyomtatni is. Nagyon pontos, és tényleg nagyon nagy segítség, főleg flexi síneknél az ív tartásánál.
Szerintem a pályatervező programok ismerik a geometriát (a scarm biztos), ott le tudod próbálni, meg szerintem tudsz belőle 1:1-et nyomtatni tesztelés céljából papírra.
Peco 2,5mm Streamline és Peco 2,5mm Seatrack sínrendszerek vágánygeometriájáról keresnék ismertetőt. A gyártó oldalán találtam füzetet, amit meg lehet venni, de letölthetőt nem...