Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
"Nem a dkv-nak nincs elég busza, hanem az ITK-nak sajnos 140-ből 40 rossz"
Ha ez a szám valóban igaz lenne, akkor már most a napi kiadással is probléma akadna, s hol van még az iskolakezdés.
Annyit azonban megjegyeznék, hogy anno még szolgáltatóváltás előtt le mertem írni pár gondolatot DKV és BKV párhuzamról valamint a karbantartásról , és hatalmas pfújjolás lett az eredmény. Ezen véleményemet most is fenntartom, a DKV-nak nem szabad a BKV szintjére süllyednie karbantartás terén sem, mert akkor ezek a remek buszok nem hogy a 8 éves szerződési periódust nem fogják megélni, de még az 5 éves születésnapjukat sem. Na ja lehet mondani ezek még csak 2 éves buszok, de mindenki tudja, hogy ha nincsenek karbantartva rendesen akkor nincs olyan motor vagy akár autó amelyik ne esne darabokra!
Sajnos a pénztelenséggel és a veszteségességével azt éri el a DKV, időközben karbantartás címszóval sufnituning lesz, amelyik busz szétesik az meg mehet a levesbe, nem számít... Ezt a hozzáállást nagyon gyorsan el kellene felejteni....!
Elismerésben részesült az életmentő autóbuszvezető
Nagy Attila, a DKV Zrt. vezérigazgatója a mai napon elismerésben részesítette a társaság egyik autóbuszvezetőjét. Nagy Sándor járművezető 2011. augusztus 13-án a reggeli órákban nyújtott segítséget egy megállóban összeesett férfinak, akinek ezzel az életét mentette meg.
Segítségét nagyra értékeljük, munkájához további sok sikert kívánunk!
forrás: dkv.hu
Erről nem is hallottam, de ez tényleg egy hőstett volt. :-)
Nem tudom sokáig nem nyomták fel az utcai lámpákat görög tűzet sem látunk aztán most lőtték ki a maradékot az előbb. Pedig vártunk negyed órát a Hal köznél nem jött semmi.
Én néha azt is csodálkozva figyeltem, hogy hogyan eszik az olajat ezek a vadi új környezetkímélő motorok már alapjáraton is. Áll a piros lámpánál és eregeti a kék füstöt a kipufogó. Amikor meg elindul és odanyomja neki a gáz, akkor meg még jobban. szerintem itt már olajcsere sincs, mert naponta kell után tölteni az olajat és mindig cserélődik így. :)
Szóval én nem csodálkozom semmin. egyszer mentem a 05x-es buszon, pontosan nem tudom melyik volt és hátulról valami erős sziszegés hallatszott, mintha a légsűrítő csöve lett volna leszakadva és a szabadba nyomta volna a levegőt. Motorfordulatszámmal arányosan erősödött a sziszegés.
Nem szoktam arra járni mert ugyes sajnos nem bámészkodásra van kitalálva, nameg elzárt telephely, de komolyan ennyi rossz busz áll ott kinnt? A csuklósok is ilyen xarul állnak semmit nem jelent, hogy legalább lengyelbe rakták össze öket.
Laikusként amúgy nem hiszem észre lehet venni, hogy valami gáz van velük, egyedül rossz úton csattog a forgó rész, de azt a neoplanok is ugyanígy csinálták.
Üzemképtelen,karambolos, alkatrészre vár vagy egészséges kockázat vállalással lehet forgalomba adni. Gondolok itt az ilyenekre, hogy a csuklósokon a fogaskoszorú csapágy (ez ami lehetővé teszi a pótkocsi fordulását) már TAVALY NYÁRON 100.000km-er után rossz volt elég sok csuklóson.
Nem a dkv-nak nincs elég busza, hanem az ITK-nak sajnos 140-ből 40 rossz és még most kezdődik az iskola :D Szerinted miért van ez a rengeteg menetrend variálás? Elmondom Neked a titkot: nincs elég busz........................... :d
Sajnos a másik topikba nem tudtam írni ezért ide írnám Lolka kérdésére a választ. A trolibuszvonal fejlesztése csak egy nagy kamu! Semmit nem csináltak a nyáron vele csak ment a süketelés. Az ok amiért nem járatják a trolik az pedig igen egyszerű, mert az ITK-nak kell a km-er. Sajnos a terv azonban nem jöttbe a buszok 240.000 kilcsivel túlszaladtak a nyáron. Az Isten ki is adta a parancsot, hogy már 22. én járni kell a troliknak, de most jön a zavar, mert a kedves vezetők mindenkit elzavartak kényszer szabira akinek köze van a trolikhoz lásd műszak, járművezetők stb.
Napi szösszenet ! Sofőrök osztogatják az első ajtónál felszállóknak a változásokról szóló pappírt. Mindenki kap egyet mit egy nyalókát. 24-es busz 1 megállóval mindíg le volt maradva a bemondás, engem nem izgatott nagyon, de egy idős bácsi nem tudta magát visszatartani hogy elordítsa magát, hogy "kapcsolja már ki azt a mikrofont" Mikrofon? Inkább hangszóró nem? :D
Igen, a kiállított helyétől 13:30-kor induló, Klinika-Nagyállomás, valamint a Nagyállomásról 14:00-kor induló Nagyállomás-Nagyállomás viszonylatban közlekedő 260-as nosztalgia járművön. A kiállítást képező többi jármű közlekedése nem publikus, és utazni nem lehet.
Háth azért én nem igy látom ezt. 10 évvel ezelőtt nem is láttak alacsonypadlót, igy nem is hiányzott nekik. Amúgy az ikruson elég oltári nagy lépcsők vannak, kisgyereknek vagy idősnek elég sok időbe telik.. Az ember meg persze hogy azt szeretné hogy ahova megy ott tegye le :)
Mert az emberek annyira elkényelmesedtek, hogy nem bírnak kettőt lépni. Szeretnék ha az ajtójuk előtt állna meg a busz és a végállomásuk bejáratánál meg le kellene szállni. Persze 10 évvel ezelőtt nem volt panasz egy Ikarusra sem. :) pedig akkor még csak azok jártak. Azóta meg megszokták az emberek az alacsony padlót, meg hogy nem kell lépcsőzni. Ez van és kész. Örüljenek, hogy ez is jár. Mi lenne, ha ez sem lenne? :) Na akkor aztán lenne balhé.
nem azért irtam,mert akármi bajom lenne hogy oyla magas :D az már olyan.. csak hogy megszokták az alacsonypadlót, és mikor ikarus troli megy, akkor is megy a szidkozódás...
Már csak azért is, mert a busz alap hasmagassága is magasabb a kcsv-jétől. Meg a buszban egy egész dízelmotornak és váltónak is el kell férni a padló alatt.