Keresés

Részletes keresés

Garficicus Creative Commons License 2011.08.22 0 0 2449

"Nem a dkv-nak nincs elég busza, hanem az ITK-nak sajnos 140-ből 40 rossz"

 

Ha ez a szám valóban igaz lenne, akkor már most a napi kiadással is probléma akadna, s hol van még az iskolakezdés.

Annyit azonban megjegyeznék, hogy anno még szolgáltatóváltás előtt le mertem írni pár gondolatot DKV és BKV párhuzamról valamint a karbantartásról , és hatalmas pfújjolás lett az eredmény. Ezen véleményemet most is fenntartom, a DKV-nak nem szabad a BKV szintjére süllyednie karbantartás terén sem, mert akkor ezek a remek buszok nem hogy a 8 éves szerződési periódust nem fogják megélni, de még az 5 éves születésnapjukat sem. Na ja lehet mondani ezek még csak 2 éves buszok, de mindenki tudja, hogy ha nincsenek karbantartva rendesen akkor nincs olyan motor vagy akár autó amelyik ne esne darabokra!

Sajnos a pénztelenséggel és a veszteségességével azt éri el a DKV, időközben karbantartás címszóval sufnituning lesz, amelyik busz szétesik az meg mehet a levesbe, nem számít... Ezt a hozzáállást nagyon gyorsan el kellene felejteni....!

 

Előzmény: prolipronyo (2432)
DBvonatinfó Creative Commons License 2011.08.22 0 0 2448

Elismerésben részesült az életmentő autóbuszvezető

Nagy Attila, a DKV Zrt. vezérigazgatója a mai napon elismerésben részesítette a társaság egyik autóbuszvezetőjét. Nagy Sándor járművezető 2011. augusztus 13-án a reggeli órákban nyújtott segítséget egy megállóban összeesett férfinak, akinek ezzel az életét mentette meg.

Segítségét nagyra értékeljük, munkájához további sok sikert kívánunk!

 

forrás: dkv.hu

 

 

Erről nem is hallottam, de ez tényleg egy hőstett volt. :-)

LoLkA Creative Commons License 2011.08.20 0 0 2447

A trolipótlók járnak, így semmilyen oka nem lehet.

Előzmény: by-169 (2446)
by-169 Creative Commons License 2011.08.20 0 0 2446

Valami oka van hogy kerülnek.

Előzmény: LoLkA (2445)
LoLkA Creative Commons License 2011.08.20 0 0 2445

A buszok üzemzárásig kerülőútvonalon járnaka  diszpécser szerint akit utasok hívtak fel.

Én is folyamatosan csörgetem, de nem veszik fel...

 

(A terelés a tűzijáték végéig tart a meghirdetettek szerint... No comment.)

Előzmény: by-169 (2444)
by-169 Creative Commons License 2011.08.20 0 0 2444

Így már értem. Jó elhallatszik a Segner tére.

Előzmény: LoLkA (2442)
by-169 Creative Commons License 2011.08.20 0 0 2443

Szép darab. Szokatlan Debrecenben látni UV-t.

A villamos járhatott volna sűrűbben is vagy csatolva. Honvéd utcán furdoltak vissza a szerelvények 6 után semmi pótlás.

LoLkA Creative Commons License 2011.08.20 0 0 2442

Az előbb a tóciban és az újkertben volt tűzijáték.

Előzmény: by-169 (2441)
by-169 Creative Commons License 2011.08.20 0 0 2441

Nem tudom sokáig nem nyomták fel az utcai lámpákat görög tűzet sem látunk aztán most lőtték ki a maradékot az előbb. Pedig vártunk negyed órát a Hal köznél nem jött semmi.

Előzmény: LoLkA (2440)
LoLkA Creative Commons License 2011.08.20 0 0 2440

Hogy hogy félbehagyták?

A trolik viszont nem kerülnek.

Előzmény: by-169 (2439)
by-169 Creative Commons License 2011.08.20 0 0 2439

Jó volt az UV-t megnézni:) A buszok még mindig kerülnek mert félbe hagyták a tűzijátékot.

Előzmény: TóthRóbert - DKV-fan (2438)
TóthRóbert - DKV-fan Creative Commons License 2011.08.20 0 0 2438
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.20 0 0 2437

Valóban sok busz "sziszeg" de én csak szólókon tapasztalom. Viszont láttam már csuklóst is kéket eregetni.

Előzmény: Ricsi89 (2436)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 2436

Én néha azt is csodálkozva figyeltem, hogy hogyan eszik az olajat ezek a vadi új környezetkímélő motorok már alapjáraton is. Áll a piros lámpánál és eregeti a kék füstöt a kipufogó. Amikor meg elindul és odanyomja neki a gáz, akkor meg még jobban. szerintem itt már olajcsere sincs, mert naponta kell után tölteni az olajat és mindig cserélődik így. :)

Szóval én nem csodálkozom semmin. egyszer mentem a 05x-es buszon, pontosan nem tudom melyik volt és hátulról valami erős sziszegés hallatszott, mintha a légsűrítő csöve lett volna leszakadva és a szabadba nyomta volna a levegőt. Motorfordulatszámmal arányosan erősödött a sziszegés.

Előzmény: Törölt nick (2435)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.19 0 0 2435

Nem szoktam arra járni mert ugyes sajnos nem bámészkodásra van kitalálva, nameg elzárt telephely, de komolyan ennyi rossz busz áll ott kinnt? A csuklósok is ilyen xarul állnak semmit nem jelent, hogy legalább lengyelbe rakták össze öket.

Laikusként amúgy nem hiszem észre lehet venni, hogy valami gáz van velük, egyedül rossz úton csattog a forgó rész, de azt a neoplanok is ugyanígy csinálták. 

 

Előzmény: prolipronyo (2434)
prolipronyo Creative Commons License 2011.08.19 0 0 2434

Üzemképtelen,karambolos, alkatrészre vár vagy egészséges kockázat vállalással lehet forgalomba adni. Gondolok itt az ilyenekre, hogy a csuklósokon a fogaskoszorú csapágy (ez ami lehetővé teszi a pótkocsi fordulását) már TAVALY NYÁRON 100.000km-er után rossz volt elég sok csuklóson. 

Előzmény: Törölt nick (2433)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.19 0 0 2433

Mit takar ez a "40 rossz"?

Előzmény: prolipronyo (2432)
prolipronyo Creative Commons License 2011.08.19 0 0 2432

Nem a dkv-nak nincs elég busza, hanem az ITK-nak sajnos 140-ből 40 rossz és még most kezdődik az iskola :D Szerinted miért van ez a rengeteg menetrend variálás? Elmondom Neked a titkot: nincs elég busz........................... :d

Előzmény: Garficicus (2419)
prolipronyo Creative Commons License 2011.08.19 0 0 2431

Sajnos a másik topikba nem tudtam írni ezért ide írnám Lolka kérdésére a választ. A trolibuszvonal fejlesztése csak egy nagy kamu! Semmit nem csináltak a nyáron vele csak ment a süketelés. Az ok amiért nem járatják a trolik az pedig igen egyszerű, mert az ITK-nak kell a km-er. Sajnos a terv azonban nem jöttbe a buszok 240.000 kilcsivel túlszaladtak a nyáron. Az Isten ki is adta a parancsot, hogy már 22. én járni kell a troliknak, de most jön a zavar, mert a kedves vezetők mindenkit elzavartak kényszer szabira akinek köze van a trolikhoz lásd műszak, járművezetők stb. 

Előzmény: LoLkA (2425)
TóthRóbert - DKV-fan Creative Commons License 2011.08.19 0 0 2430
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.19 0 0 2429

Napi szösszenet !   Sofőrök osztogatják az első ajtónál felszállóknak a változásokról szóló pappírt. Mindenki kap egyet mit egy nyalókát. 24-es busz 1 megállóval mindíg le volt maradva a bemondás, engem nem izgatott nagyon, de egy idős bácsi nem tudta magát visszatartani hogy elordítsa magát, hogy "kapcsolja már ki azt a mikrofont" Mikrofon? Inkább hangszóró nem? :D

TóthRóbert - DKV-fan Creative Commons License 2011.08.19 0 0 2428

Igen, a kiállított helyétől 13:30-kor induló, Klinika-Nagyállomás, valamint a Nagyállomásról 14:00-kor induló Nagyállomás-Nagyállomás viszonylatban közlekedő 260-as nosztalgia járművön. A kiállítást képező többi jármű közlekedése nem publikus, és utazni nem lehet.

Előzmény: by-169 (2412)
uhhuka Creative Commons License 2011.08.19 0 0 2427

Háth azért én nem igy látom ezt. 10 évvel ezelőtt nem is láttak alacsonypadlót, igy nem is hiányzott nekik. Amúgy az ikruson elég oltári nagy lépcsők vannak, kisgyereknek vagy idősnek elég sok időbe telik.. Az ember meg persze hogy azt szeretné hogy ahova megy ott tegye le :)

Előzmény: Ricsi89 (2426)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.08.18 0 0 2426

Mert az emberek annyira elkényelmesedtek, hogy nem bírnak kettőt lépni. Szeretnék ha az ajtójuk előtt állna meg a busz és a végállomásuk bejáratánál meg le kellene szállni. Persze 10 évvel ezelőtt nem volt panasz egy Ikarusra sem. :) pedig akkor még csak azok jártak. Azóta meg megszokták az emberek az alacsony padlót, meg hogy nem kell lépcsőzni. Ez van és kész. Örüljenek, hogy ez is jár. Mi lenne, ha ez sem lenne? :) Na akkor aztán lenne balhé.

Előzmény: uhhuka (2423)
LoLkA Creative Commons License 2011.08.18 0 0 2425

Igen.

Előzmény: Törölt nick (2424)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.18 0 0 2424

A HV-s buszok csak Szeptember 1-től jönnek a VP-be? :)

uhhuka Creative Commons License 2011.08.18 0 0 2423

nem azért irtam,mert akármi bajom lenne hogy oyla magas :D az már olyan.. csak hogy megszokták az alacsonypadlót, és mikor ikarus troli megy, akkor is megy a szidkozódás... 

Előzmény: Ricsi89 (2422)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.08.18 0 0 2422

Már csak azért is, mert a busz alap hasmagassága is magasabb a kcsv-jétől. Meg a buszban egy egész dízelmotornak és váltónak is el kell férni a padló alatt.

Előzmény: uhhuka (2420)
uhhuka Creative Commons License 2011.08.18 0 0 2421

Csuklós nincs troli pótláson. Az kell a villamoshoz.

Előzmény: Garficicus (2419)
uhhuka Creative Commons License 2011.08.18 0 0 2420

háth azért alacsonyabb a padlója egy lcsv-nek mint egy ikarusnak.. nem?

Előzmény: LoLkA (2418)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!