Lassan nem merek írni. :-((( 76-os, 23 év??? Veterán???
Én inkább öregecskének nevezném , de semmi kép nem veteránnak.
Komolyan mondom, nem szeretnék megbántani senkit, érdekessek ezek a gépek, meg is nézem őket ha tehetem, de azért még korosodniuk kel ahoz hogy igazi veteránok legyenek.
Nem is ragozom, szóval gyertek Bonyhádra ,én ottleszek (ha össze álladigra valami verda:-))) és ott beszélgetünk.:-)))
Sajnos tudtommal , lesz két másik veterános összejövetel is aznap , így azért kevesebb gép lesz jelen , de nem a db. számít.:-))))
Hmmm, kicsit sokallom magam is, merthogy nálam olyankor 7,5-8 kb, ha pályán tartom a 140-150.... Ha csak cammogósan 120, akkor még kevesebb is...
Persze én sem jegyzem sosem, annyira nem is foglalkoztat, tisztában vagyok vele, ha tolom neki, akkor biza eszeget is, ha meg ráérősen, akkor kevésbé. Általában csak azt szoktam nézni, h ha tudja hozni a gyár által megadott értéket, vagy az alatt, akkor nincs vele semmi gond.
Ugyan nem nekem irtad, de simán bemész egy márkakereskedésbe és az alkatrészes pultnál a számitógépben meg fogják neked nézni az adott kocsi robantott cikkszám szerinti ábráján, hogy mi az amit keresel. Az ábrán rá tudsz bökni, hogy EZ AZ! :-) Mondanak egy árat, aztán még mindig eldöntheted, hogy megéri-e neked vagy sem.....
Amugy, városon kívül nem olyan rossz a fogyi, tegnap megjártam a Győr-Debrecen-Győr utat 125 km/h átlagsebességgel (éljen az autópálya) és 9,3-as fogyival. Az már jó. Szerintem.
A 125-os atlagsebesseg -- beleertve a varosi szakaszokat meg az M0-t is -- azt jelenti, hogy az autopalyan ora szerint 150 es 160 kozott haladtal. A 9.3-as fogyi szerintem még igy is magas egy 1.6-os autotol.
Mi a Scenic-kel nemreg voltunk Nyiregyhazan, az 130-ra allitott tempomattal eppen 8-at fogyasztott -- de annak ugyebar lenyegesen rosszabb a legellenallasa, marpedig autopalyan az szamit.
Elsejétől majd húzhatod a szád te is, nem kicsit :-)
AZ az igazság, hogy rezignáltan beletörődöm az újabb és újabb benzinár emelésekbe.
Mióta elvesztettem azt a file-t, amiben az autózással kapcsolatos költségeimet gyűjtöttem, már nem is izgat a fogyi sem, csak az, hogy túl gyakran kell kutat keresnem.
Tulajdonképpen 500-600 km-t megyek csak egy tank benzinnel és ezt kicsit keveslem (ill. a fogyit sokallom).
Erősen szemezek az RS Octival (lassan bandzsa leszek tőle), mert -állítólag- ennyit még a benzines is elmegy ennyi üzemanyaggal, a dízel meg pláne.
Amugy, városon kívül nem olyan rossz a fogyi, tegnap megjártam a Győr-Debrecen-Győr utat 125 km/h átlagsebességgel (éljen az autópálya) és 9,3-as fogyival.
Sziasztok! Gondolkodtam írjak vagy ne, de aztán igen. Nem vagyok marketinges nem azért írom, de sokan segítettek nekem itt is - ennyivel tartozom. :-) Találtam egy helyet ahol utólag aktiválható egy csomó dolog. 2-es octaviához. Pl 2004-es évjárattól coming-home, leaving home funkciók, 2007-es évjárattól még a kanyarkövető ködlámpát is (semmit nem kell bontani, csak kettőt kattintani a laptopon), nevetségesen olcsón(!) a gyári árak alatt!!! Tempomat, nappali fény, biztonsági öv kontroll, ajtónyitás kontroll stb. És tök jól működik minden. Természetesen garanciás számlás hivatalos - eredeti skoda alkatrészekkel! Akit érdekel keressen meg emailben, és továbbítom. Nyomorult szakszervizek. Műszerfalat cseréltettek volna, azt mondták csak úgy oldható meg - idióták. nagyz45@freemail.hu
Sajnos ezt sejtettem,egy párszáz forintos gumicsíkért meg kell venni a több ezer,vagy tízezer forintos müanyagokat,pedig annak semmi baja nincs. Az a baj hogy azt se tudom hogy pontosan mi is a neve ennek az alkatrésznek,hogyan keressek rá.
Pedig érdemes megkérdezni márkaker.-ben, én már nagyon sok apró dolgot vettem az octaviámhoz amit nem lehet máshol megkapni. Nem is volt vészes áruk. (pl: bal 1 ajtónyitó fogantyú -ami le szokott kopni csúnyán-, különböző gumi és műanyag alátétek vagy jobb hátsó műanyag kerékdob -mindenhol csak elsők vannak eredetibn v. utángyártottban, mert hogy az szokot törni gyakrabban-, felirat a motorburkolatra, stb.)
Méghogy nem voltál vele boldog, ehhh, gondolj arra, mennyit spóroltál most azon az 52 lityin !!! :-))) Elsejétől majd húzhatod a szád te is, nem kicsit :-)
Ez, hogy került ide???? Eltévesztetted a topikot??? Vagy úgy álltalánosságban beteszed mindenhova???
Esetleg a öreg Octaviákra gondoltál:-))) Abból itt nem igen akad.:-(((
Szerintem ebből a fórumból, nem igazán lesz aki veterán járművel emelni tudja az esemény fényét.
Persze én illetve mink (Én és az oldalbordám) ott leszünk ahogy igértem, de ez mástészta.:-)))) Bár a mostani állapotában az Öregúr nem üzemképes , de ezen addig biztos változtatok.:-))))
Mi is tehetünk valamit azért, hogy népszerűsítsük hazánkban ezt a méltatlanul keveset és szűk körben publikált sportágat. Lehetőséget kaptunk arra, hogy a Futam záró napján (28-án, vasárnap) megmutassuk járműveinket annak a több ezer embernek, akik kilátogatnak az eredményhirdetést kísérő programokra.
A veteránjármű kiállítás, a PaRiPa (Pannoniás Ring család Paks) szervezésében kerül megrendezésre.
Mottója: ÖREG VASAKKAL, A VASEMBEREKÉRT!
Felmerülhet a kérdés, hogy mi módon érinti ez a veterános társadalmat? A válasz egyszerű. Célunk az, hogy a veterán járművekkel emeljük a záró nap fényét, színesítsük a programokat. Szeretettel várunk minden olyan veteránost, aki szívesen töltene el egy napot Bonyhádon és megmutatná járművét, a látogatóknak. Az előzetes tervek szerint a programot különféle eseményekkel (Pl:gyerekek megutaztatása) színesítjük majd. Amennyiben engedélyt kapunk rá, a városi felvonulás sem marad el.