Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dx22 Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10333
OII winter bejáratása (közel 3000 km) Erdélyben megtörtént, 1.6 MPI motorral egy tank mindig 800 km-nél többre volt elég. Jó volt nézni. Tempomatot átvétel előtt beszereltettem, hosszú úton szerintem kevesebbet fogyaszt így, mint a jobb lábam vezérlésével.

Ami a kocsiból hiányzik, és jó lenne, a fej felett középen lévő szemüvegtartó (sikerült véletlenül összetörni egy szemüveget :) ), hátsó ajtókba is hangszórók (gyerekek nem hallották megfelelően a műsort, ha pedig igen, akkor nekünk már túl hangos volt), illetve a hátsó ablakemelők, főleg mióta alkalmazom a távirányítós ablakok le-fel mozgatását.

A fenti kérdésekben ha valakinek van tapasztalata, szívesen veszem.
stevie wonder Creative Commons License 2009.07.03 0 0 10332

Azert gondolom hogy a gyari olajszuro jo minoseg....

 

Az az.

 


Rajta van hogy 30.000km, amiket meg most lehet kapni 1500-2300 Ft ert nem biztos hogy annyira jo lenne, talan nem is 30.000km -es long life.

 

 

:-)

 


Ha valaki jaratos a temaban homalyositson fel legyen szives, koszonom elore is.

Ha pesti vagy, keresd meg a Filtercentert, es kerjel olajszurot a "jobbikbol". Kb egy ezres, es gyari minosegut kapsz.

 

www.filtercenter.hu

 

Előzmény: gpsman (10331)
gpsman Creative Commons License 2009.07.03 0 0 10331
Azert gondolom hogy a gyari olajszuro jo minoseg....
Rajta van hogy 30.000km, amiket meg most lehet kapni 1500-2300 Ft ert nem biztos hogy annyira jo lenne, talan nem is 30.000km -es long life.
Ha valaki jaratos a temaban homalyositson fel legyen szives, koszonom elore is.

Előzmény: gpsman (10325)
sampler74 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 10330
Edidg még jobbkormányosét nem láttam, de a balosokon ott van ahol a halogéné.
Azokat gond nélkül ki lehet szerelni.
Előzmény: m.gyuri71 (10329)
m.gyuri71 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 10329
Bocsi, de szerintem másról beszélünk. Az enyémben a léptetőmotor a két foncsor között van, nem ott, ahol a hagyományos lámpáé. Eddig aki látta, mind azt mondta, ezt soha nem szedem ki. Esetleg, ha ki tudnám venni a fényszóró "üveget". A motor csavarjai is előlről vannak becsavarva.
Előzmény: sampler74 (10327)
sampler74 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 10328
Jó ötlet :-))

Hogy miért nem jutott ez nekem is eszembe?

Köszi szépen!
Előzmény: ckerti (10314)
sampler74 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 10327
A nagy átlátszó fedelet leveszed, onnan hozzá férsz a motorhoz. A kábelhez én kipattintottam a stecker csatlakozót is.
Köszi a jókívánságot.
Előzmény: m.gyuri71 (10313)
ckerti Creative Commons License 2009.07.02 0 0 10326

Kérdezz rá a puffos RS Jumbo-Boxára, hátha még megvan.

Beszerelni nem nehéz, a gyárban alacsonyan képzett embereknek is sikerül :-))

Arra számíts, hogy sok apróság kell hozzá, gyakorlatilag a váltókartól háttrafelé minden cserés.

 

A dupla padlót simán ki lehet venni, a normál padlósokba is utólag teszik bele.

Értékesítésre ajánljad fel mondjuk a Vaterán.

(Nekem sem tetszik annyira, hogy kelljen, pedig amugy ugranék rá :-))

 

Olajszűrőt a márkaszerviz is forgalmaz, de miért éppen-pont olyan kell?

Nem tuti, hogy a gyári szerelésű szűrőt nem különböztetik meg a boltitól, vagy igen?

Előzmény: Rosep (10319)
gpsman Creative Commons License 2009.07.02 0 0 10325
Sziasztok!


O II. 1.6 MPI -hez hol kapok olyan gyari olajszurot mint ami benne van eredetileg?

Egy AUDI VW jel van rajta...
Azt hiszem MAHLE gyartmany..
fepeti001 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 10324
Az a helyzet, hogy nálam halmozott típushíba lehet, elveszett a kuplungpedál.
DSG.

:-)
Előzmény: stevie wonder (10322)
m.gyuri71 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 10323
Magyar rendszámú puffos RS-ből lett kivéve ...Hogy miért ilyen volt benne, nem tudom.....Belül a lencse mögött van egy kis lemez, amit ha elfordítok vízszintes lesz a vetítési képe. Szerintetek ez normális?? Hallottam olyat, hogy a xenonnak ilyen a fénye.
Előzmény: drMinit (10318)
stevie wonder Creative Commons License 2009.07.02 0 0 10322

Az utólagos tempomatom (OII) motorindítás után 5-10 perccel egyszerűen kikapcsol és nem működik tovább, menet közben elveszi a gázt, illetve ha nem aktív, nem lehet bekapcsolni. Mi lehet?

 

A Renault-knal van egy pont ilyen tipushiba.

 

Ott az okozza a gondot, hogy a kuplungpedal rugoja egy picit el tud gyengulni, es nem huzza vissza a pedalt tökig. Ekkor a pedalkapcsolo ugy dont, hogy eppen kuplungolsz, erre a vezerlo kikapcsolja a tempomatot, mintha tenyleg kuplungolnal vagy fekeznel.

 

Ott a teszt ugy nez ki, hogy labfejjel be kell nyulni a pedal ala, es elvegezve a rugo munkajat, utkozesig kiemelni. Ha erre megjavul, akkor megvan a hiba. Fransziaeknal egy ilyen rugo 6-8 ezer forint, szerelesi koltseg nincs, mert kb fel perc.

Előzmény: fepeti001 (10320)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.01 0 0 10321

Ismerős.... Gyújtás le, majd vissza és már - elvileg - jó is....

Szerintem egy szoftverfrissítés megoldja....

Csak utólagos tapasztaltam ilyet, gyárival nem.....

Előzmény: fepeti001 (10320)
fepeti001 Creative Commons License 2009.07.01 0 0 10320
Sziasztok, tapasztalt már valaki ilyet?
Az utólagos tempomatom (OII) motorindítás után 5-10 perccel egyszerűen kikapcsol és nem működik tovább, menet közben elveszi a gázt, illetve ha nem aktív, nem lehet bekapcsolni. Mi lehet?
Rosep Creative Commons License 2009.07.01 0 0 10319

Két kérdésem van Octavia szakértőkhöz:

1. Ha olyan autót veszek amiben nincs gyári Jumbo box-os könyöklő, utólag nagy munka illetve drága lenne-e beleeszkábálni? (nem kell hűthetőnek lenni)

2. Ha olyan autót veszek aminek a csomagterében (kombi) benne az a dupla fenekű tároló, azt ki tudom-e szedni és normál padlózatot belerakni? Nekem ugyanis nem tetszik és csomó helyet elvesz a magasságából. Esetleg vki nem akarna cserélni ilyet?

drMinit Creative Commons License 2009.07.01 0 0 10318
Honnan szerezted ezen lámpákat?
Csak mert olvasom, jobb kormányosba való.
Ahol vetted, ott ezt gondolom, nem mondták!! ...?
Előzmény: m.gyuri71 (10313)
Cater428 Creative Commons License 2009.06.30 0 0 10317
Nem létezik.
Előzmény: Rosep (10315)
donjon Creative Commons License 2009.06.30 0 0 10316
SZiasztok!


Van nekem 4db szinte új 15ös 5x100as lyukosztású gyári lemez felnim eladó fix 4500ft/db


Bp

tel:06705517546
Rosep Creative Commons License 2009.06.30 0 0 10315
Szerintetek létezik ilyen: Octavia 2 (facelift előtti) régi orral, 1.4 TSI motorral???
ckerti Creative Commons License 2009.06.30 0 0 10314

Sajnos nem igen van időm. Elég tökölős munka, meg baba szobát kell csinálnom.

 

Majd lesz időd két szoptatás között, mondjuk éjjel kettő és öt között, amikor nem tudsz visszalaudni.

Vállald be akkorra :-)

 

Mellesleg gratulálok!

Előzmény: sampler74 (10312)
m.gyuri71 Creative Commons License 2009.06.30 0 0 10313
Sajnos rájöttem, hogy más a "képe" de azt még megoldom. Az oúti foncsor mellett nyúltál be?? Hú, a kipuffogón keresztül egyszerűbb lenne. A kábelezés nem gond. Sok sikert a babaszobához, és a tulajdonosához!!
Előzmény: sampler74 (10312)
sampler74 Creative Commons License 2009.06.30 0 0 10312
Azért kérdeztem a cikkszámot, mert gondoltam hogy 1Z2-es lesz. Sajnos a fényszóró jobb kormányos autóból való. Ami a balos közlekedéshez van gyártva. Hiába állitanál akkor is a bal oldali nagyon felfele szórna, és zavarná a szembejövőket, a jobbos meg vizszintesen. Nem vettem ki én sem a belét, csak a motort. két csavar tartja, majd a motor mozgató szárának a végén van egy gömb, amit ki kell akasztani a foncsorból, és mehet bele a másik, de annak a csavarok helyeit ki kell fúrni, mert nem ugyan oda esik. Ja és a kábelköteget is át kell benne variálni. Sajnos nem igen van időm. Elég tökölős munka, meg baba szobát kell csinálnom. Most ez a legfontosabb. :-)
Előzmény: m.gyuri71 (10311)
m.gyuri71 Creative Commons License 2009.06.30 0 0 10311
A balos össze van törve, de a motorja jó. A jobb oldalit elrakom tartalékba. 1 napig ültem felette, de nem jöttem rá, hogy lehet a xenon belét kiszedni. Igen, a cikkszáma 1Z2 941 016 B. Csináltál már ilyet?? Nem ajánlanád fel esetleg, hogy az enyémet is ?????
Előzmény: sampler74 (10310)
sampler74 Creative Commons License 2009.06.29 0 0 10310
Hello,

Mi a szándékod a halogén fényszóróiddal? Abból át lehet szerelni a motorokat és már működik is. Tudom, nem egyforma a két motor, de már többet is megoldottam így, és azóta is működnek. Azért lenne egy kérdésem. Mi a cikkszáma a fényszóróknak? Egy matricára van ráírva és úgy kezdődik hogy 1Z....
Előzmény: m.gyuri71 (10308)
ckerti Creative Commons License 2009.06.29 0 0 10309

Na, akkor spóroltam magamnak egy lámpacsere-projektet...

 

Érdemes a topikot olvasgatni :-)

 

(mindamellett együttérzek Veled)

Előzmény: m.gyuri71 (10308)
m.gyuri71 Creative Commons License 2009.06.29 0 0 10308
Elszomorodtam..... Ezt az állítómotor kérdést megsz......m?
A mosót megcsináltam hozzá.
Előzmény: ToroNegro (10307)
ToroNegro Creative Commons License 2009.06.29 0 0 10307
nem alá, fölé !! :O
Előzmény: ToroNegro (10306)
ToroNegro Creative Commons License 2009.06.29 0 0 10306
Nem. Az "izzó" doboza alá szorítottam be az alátétet.
Nemtom lehet-e a régi motor-t beleapplikálni, KOBE nekem azt mondta hiú ábránd...
Elvagyok, sajnos mosóm nincs.
Előzmény: m.gyuri71 (10305)
m.gyuri71 Creative Commons License 2009.06.29 0 0 10305
Köszi!! Azon kívűl, hogy kiszedtem az "izzót", nem jutottam előbbre. Te jobban szétszedted?
Hallottam olyat, hogy belerakta valaki a régi motort, de abszolút nem tudom elképzelni, hogy kéne jobban szétszedni.
Előzmény: ToroNegro (10304)
ToroNegro Creative Commons License 2009.06.29 0 0 10304
Nem lesz kompatibilis sajnos az állítás :(
Nekem a bal oldalit nem lehetett normálisan beállítani, felhordott.
Szétszedtem a foncsorig és egy bakelit alátéttel "állítottam" be a magasságot. Most nagyjából jó, legalábbis sokkal jobb mint egyes szembejövő utólagos szettek :)

De megéri, ha tudsz rá szánni mert ég és föld, bármilyen "megalight" megoldást überel :)
Előzmény: m.gyuri71 (10302)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!