Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ottar Creative Commons License 2009.07.05 0 0 10363

Jónapot!

Ma érdekes dolog történt: elindultam, és észrevettem hogy nincs ereje a kocsinak. Hiába nyomtam a gázt, nem gyorsult, alig húzott, teljesen erőtlen volt... És mindez a kettes út legdurvábbb emelkedőin, felsőpetény és vác között.. Leállítás és újraindítás után mintha mi sem történt volna, teljesen megjavult..

Mi lehetett?

Elég aggasztó..

 

Rosep Creative Commons License 2009.07.05 0 0 10362

Tudja valaki mi a különbség a kétféle tempomatos kar között:

http://www.vatera.hu/tempomat_beszereles_golf_v_5_octavia_ii_2_stb_149850391.html

Ritkafajta Creative Commons License 2009.07.05 0 0 10361
helo!

Egy hozzáértő segítségét kérném!
Most készülök venni egy octaviaII 1.9 PDTDI (105 LE)-t ami 2007 -es évjáratú és 80000 km felett van benne. Kérdésem az lenne, hogy a 3 év garancia az teljeskörű-e, Illetve ennél a motornál hány km futás után esedékes a vezérlés cseréje a gyári előírás szerint? Ha vki tudja írja már meg!

Üdv
OctiAmbi Creative Commons License 2009.07.05 0 0 10360
Én úgy tudom az ajtóban az italtartók nem hűtöttek, a kezelési sem tesz róla említést. A jumbo boxban meg van egy retesz, amivel szabályozni tudod, hogy menjen-e bele hűtött levegő.
Még a kesztyűtartóban is tudsz hűteni, ott bal oldalon egy forgató gombbal tudod szabályozni a hideg levegőt.
Előzmény: Törölt nick (10357)
csipuka2 Creative Commons License 2009.07.05 0 0 10359
tegnap jottunk meg egy egyhetes olasz utrol.
Kifele ora szerinti autopalya tempo (130).
Visszafele GPS szerinti megengedett sebesseg (~137).
Az atlagfogyi 7.5 lett 4 fovel, es full-ra pakolt csomagtartoval. A legkondi szinte vegig ment, es 1.6 MPI
Mint emlitem anno nem vagyok egy szaguldozos orult, bar ceges az ótó :)
Csipu
Ui: a pillanatnyi fogyasztason lattam durva ertekeket, de az atlag elfogadhato.
Uii: egyik reggel az eso miatt shopping center latogatas volt, es kb 2 ora alatt tettunk meg 10 km-t, es >30l/100km-t mutatott a komputer. Sziven utott :)
Előzmény: joemaster (10347)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10358
meg valami, a skoda hatso emblemat probaltak elvinni, jobb felso oldalan serult a plecsni, meg karosszerian is ott a nyoma a rafeszitesnek, szerencsere az alapozo meg nem latszik ki... Ezek is mar lecsavarozottak (nem sim abepattintosak)?

Ki az a luzer ma, aki ilyenekre utazik? mert ha tolem elviszik, tuti nem fogok masikat veni ra

Udv> Laci
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10357
Sziasztok,

a jumbo box, es a ket ajto vizespalack hutoje, annak mennie kellene ha klima be van kapcsolva, es le+szembe fujas be van allitva ugye? 2-es fokozaton ment a ventillator 2 orat, de nem volt csak langyos a viz.

Nem nagy problema, csak ma sok utlezaras, torldodas, stb osszejott Nagyfaluban, jo lett volna, ha muxik...

Udv> Laci
Rosep Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10356
Egy hasznos oldal cikkszámokhoz: http://www.accessories.skoda.co.uk/Default.aspx
Rosep Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10355
Igaz hogy egy kukkot se tudok csehül, de szerintem ez csak O1-el foglalkozó oldal.
Előzmény: joemaster (10353)
stevie wonder Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10354

A 2 éves, meg a 4 éves szerviz során is pontosan ugyan olyat kapott, mindkét alkalommal a szerviztől vettem a szűrőket.

 

 

Ez rendben van, de sajnos nem az osszes markaszerviz dolgozik igy...

 

Csak erre akartam utalni.

 

(Egyebkent a filtercenteres szurokkel sincs semmi baj, en is nyilvan azert vasarolok ott, de eleg pofatlannak tartom, ha az ottani 1000-1200 forintos (minusz viszonteladoi kedvezmeny) olajszurot es legszurot 4-6 ezer forintert szamlazzak ki.)

Előzmény: joemaster (10351)
joemaster Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10353
Az lehet, hogy csak a magasságállítós ülés alá lehet betenni! (A vezetőülés alá mindenképpen.)

Nézegesd a www.skodaoctavia.cz oldalt, szerintem találsz fotósorozatot a beépítésről.
Előzmény: Rosep (10350)
joemaster Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10352
Igen.
Előzmény: Rosep (10350)
joemaster Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10351
Én meg Skodára gondoltam.

A konkrét kérdés az 1.6 MPI O2-re vonatkozott.
Nekem éppen az van.
Nagyon jól ismerem, hogy milyen a gyári olajszűrő, melyet Győrben raktak fel a motorra, amikor legyártották. A 2 éves, meg a 4 éves szerviz során is pontosan ugyan olyat kapott, mindkét alkalommal a szerviztől vettem a szűrőket.
Előzmény: stevie wonder (10349)
Rosep Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10350
stevie wonder Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10349

A márkaszervizben eleve olyat tesznek fel, mint a motorgyárban.

 

 

Kac-kac-kukac :-)

 

A minap vasaroltam be az autoimhoz az eves szervizhez a szuroket a Filtercenterben. Kb 5 percet toltottem el a boltban, ez alatt ket markaszervizes furgont pakoltak tele onnan aruval :-)

 

(Egyik sem Skoda volt.)

Előzmény: joemaster (10344)
dx22 Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10348
Sőt, elvileg ezt csak az MP3-mat nem tudó STREAM produkálta.

mp3-as rádió, és ép egy mp3-as CD lejátszása során állt elő a jelenség
Előzmény: joemaster (10341)
joemaster Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10347
Tudom, régi téma...

Nekem 140 alatt picivel (GPS szerint pont 130) is 8 felett fogyaszt. Ha erős szembeszél van, akkor 9 körülre is felmegy a fogyasztás.
Előzmény: stevie wonder (10262)
joemaster Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10346
A csatlakozók bekötéséről nekem is vannak képeim, kérdés, hogy milyen STREAM van az autódban.
Ha MP3-mas, az egyfajta,
ha nem MP3-as, akkor 2 fajta STREAM volt, de a hangszórók ugyan oda csatlakoznak, csak a CD-tár bemenet és az AUX bemenet érintkezői variálódtak.
Előzmény: dx22 (10340)
joemaster Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10345
Facelift előtti O2 csak 1.8TSI motorral létezik.
Előzmény: Rosep (10315)
joemaster Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10344
A márkaszervizben eleve olyat tesznek fel, mint a motorgyárban.
Előzmény: gpsman (10325)
joemaster Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10343
Szemüvegtartóm nekem is van, utólag én raktam be, csak ki kell pattintani egy TISZTA, lapos csavarhúzóval a tetőkárpitból a műanyag betétet.
Sajnos, szemüveget nem tudtam belepakolni, mivel nem fér el benne, csak a nagyon keskeny üvegű...
Kb. 4e Ft volt a márkaszervizben az új.
joemaster Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10342
Stevie, a STREAM-ből nem hiszem hogy két fajtát gyártottak volna.
Én gyárilag kértem a 8 hangszórót, de szériában még az Ambiente felszereltségben is csak 4 hangszóró volt.
A STREAM-mel viszont nem volt kötelezően rendelendő a 8 hangszóró.
Előzmény: stevie wonder (10339)
joemaster Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10341
Tipikus...
Elvileg erre már kijött egy SW frissítés a STREAM-re.
Sőt, elvileg ezt csak az MP3-mat nem tudó STREAM produkálta.

Neked milyen van?
Előzmény: dx22 (10337)
dx22 Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10340
A kínálatban szériafelszereltségben "Rádióelőkészítés 4 hangszóróval" szerepel, extraként pedig kínálják a "Rádióelőkészítés 8 hangszóróval", ami a hátsó ajtókban lévő hangszórókat jelenti.

A kereskedő ha árajánlatot ad, akkor mind a két sor szerepel.
Előzmény: stevie wonder (10339)
stevie wonder Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10339

A gyári stream nekem 8 hangszórót kezel

 

 

Azaz 4 csatornat, azaz 2 szettet :-)

 

Felettebb valoszinutlennek tartom, hogy egy autoba beraknak egy negycsatornas erositovel szerelt fejegyseget, de csak egy szett hangszorot. Valoszinuleg valami felreertes lesz.

 

Vagy nem Stream a fejegyseg, vagy van hatso hangszoro is, csak a Fader-rel le van tekerve :-)

 

 

Előzmény: Imre2929 (10338)
Imre2929 Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10338
Szia DX 22,

A gyári stream nekem 8 hangszórót kezel,tehet biztos,h elbírja,és megoldható.
Előzmény: dx22 (10337)
dx22 Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10337
Köszönöm a válaszokat!

A rádió egy gyári STREAM, nem tudom, hogy az tudja-e (remélem) kezelni a több hangszórós változatot. Még nem találtam meg a gyári leírását a rádiónak, az elektronikus ábrával, de még keresem. A rádióval volt egy érdekes tapasztalatom, menet közben egyszer egy éles, magas hangú sercegést követően, semmi hang nem jött többet, a kezelőszervek pedig működtek rendesen. Leállást követően, újraindítva a motort, minden működik tovább rendesen.
stevie wonder Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10336

A fenti kérdésekben ha valakinek van tapasztalata, szívesen veszem.

 

1) Szemuvegtarto

 

Megoszto dolog. En nem vagyok elajulva tole, nem minden szemuveg fer bele, egy rossz mozdulatot kovetoen kieshet belole a szemuveg, zoroghet... de van aki eskuszik ra.

 

Szinte biztos, hogy lehet bontottban szerezni, par ezer forintert. (Az elso O2-k mar lassan ot evesek, nepszeru tipus szakosodott bontokkal, ez az alkatresz pedig nem szokott serulni balesetben.)

 

2) Hatso hangszorok

 

A hangszoro helye biztosan megvan a karpitban, de a vezetekelest meg kell oldani, illetve egy olyan fejegyseget kell szerezni, aminek negycsatornas vegfoka van. A gyari "nagy" fejeket 20-30 kozott aruljak (bontoban, Vateran), de a mostani fejegyseged is eladhato.

 

Erdemes lehet nem-gyari fejegyseget valasztani: az is beepitheto, de kell egy 2-3000 ezer forintos szukito panel hozza (http://metroman.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=1313&cikk=M000M572261). (Itt csak a kepet kell nezni, ennel azarnal sokkal olcsobban beszerezheto a cucc.)

 

A gyari fejegysegek kifejezetten rosszul szolnak, ezert en egy ilyen megoldasra beszelnelek ra. A Kenwood es a Pioneer gyartanak olyan fejegysegeket, amik mind formatervukben, mind a megvilagitasukban passzolnak az O2 belterehez. A fejegysegen kivul szukseg lesz a mar emlitett beepitokeretre, esetleg egy ISO-csatlakozora (bar a Pio es Kenwood fejegysegekhez pont csomagolnak ilyet gyarilag), illetve meg kell oldani a plafonba epitett antennaerosito tapellatasat ("fantomtáp"), de par ezer forintbol ez is megvan.

 

A kabelezes szerintem egy tizesbol kijon anyaggal, munkadijjal, de ha szedtel mar szet autokarpitot, akkor magad is megprobalkozhatsz vele.

 

Ami a hangszorot illeti, szerintem (a vacak) gyari  hangszorot kellene hatra beepiteni, elore pedig valami normalis, markas cuccot venni.

 

3) Hatso elektromos ablakok

 

 

Kellene szerezned (bontobol) ket komplett hatso ajtokarpitot, egy kapcsolohazat a b.e. ajtoba, termeszetesen a ket hatso mechanikat, es feltetelezem, hogy a komfort-elektronikat is cserelni/upgrade-elni kellene. A beepites szerintem egy felnapos munka egy tapasztalt, tipust is ismero muhelyben.

 

A projekt koltsege 60-100 ezer forint lehet, bontott alkatreszekbol, viszont ennyibol megepitetted a gyari megoldast.

 

Vannak utolagos szerkezetek is, a ket kapcsolot be lehetne epiteni valahova a kezifek moge, hogy az elso- es a hatso ulesrol is lehessen kezelni, es a gyari tekero helyere egy ilyen bumszli muanyagfedo kerulne. Ez lenyegesen olcsobban kijonne, 30-40 ezerbol, de egyreszt nem lenne valami gyonyoru, masreszt igencsak kerdojeles, hogy ra lehet-e buveszkedni a gyari komfortvezerlore...

 

Vard meg drMinit car-tars velemenyet, esetleg konkret arajanlatat. 

Előzmény: dx22 (10333)
Rosep Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10335

nem hiszem el ennyire bonyolultnak kell lennie ennek a fórummotornak.

Na szóval akkor kézzel: http://www.octavia-forum.de/anleitungen/Brillenfach-Einbau.pdf

Rosep Creative Commons License 2009.07.04 0 0 10334

Napszemüvegtartó:

Előzmény: dx22 (10333)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!