Képet tegyél be rola, hatha megtetszik:) még a kerekeket sem hasznaltam, télre maradnak a mostaniak, még mindig kb 80%-osak:) de inkabb ez a felniszett legyen sós, mint az új:)
172.000km - ötös-hatos fokozatban valami magas, sivító hang jelentkezett. Állítólag típushiba, a váltó összes csapágya cserés lesz, rossz esetben fogaskerekek cseréje is szóba jöhet, de először váltó le-szét, és akkor tudnak valamit mondani, majd össze-és felszereleés. kb.3nap össz-vissz...addig mivel szállítsak? Állítólag olajat is kellene cserélni a váltóban, időszakonként. Erről tudtok valamit? Egyetlenegy szervíznél sem említették.....Szép remények. Vettem volna Hiace-t, lehet, hogy többet fogyaszt, de a gatyámat nem kellene javításra költenem....
Példamutató hozzáállás!!!! Ma 11körül odavittem a turbót, szóltam hogy sürgős. Kettőkor hívtak, hogy kész. Igaz 115+áfa, mert komplett belső csere, de valóban nagyon gázul nézett ki. A lapátok, tengely kukába valók voltak.
Szia! A Turbo Garett, a IX-ker hentes u- Gubacsi út sarkon van az egyik márkaszerviz márkaszervíz. Ha javítható 60-100 között van, ha nem , akkor ha jól emléxem 160. Bemásolom a címet: TURBÓSzerviz - Felcsiki Bt.
1097 Budapest, Hentes utca 17.
Tel.: 216-02-11 Tel./Fax: 216-04-39 Mobil: 06-20-9785-972 E-mail: info@turbofelcsiki.hu Az enyémben is eltörött a tengely, beszívta a légtömegmérőből kitört darabot...javaslom te is ellenőrizd a légtömegmérőt. Én 75-ből úsztam meg. Sok sikert!
Az ablakemelő általános hiba, főleg attól hal meg, ha esőben nyitva van az ajó, és belemegy a víz. Szerencsére, bármelyik központizár-szerelő (szerintem) meg tudja javítani, csak szét kell szedni a mikrokapcsolót, és a kontakthibát elhárítani.
167Ekm: az önindító fura hangokat adott, ki így megelőzőleg(TMK), szétszedettem, és szénkefecsere, tisztítás alá vetettem. A szerelő szerint régen szívott ennyit önindító kiszereléssel, még a katalizátort is le kellett venni a javításhoz (25kHUF).
Biztos valami okos francia mérnök sok munkaórát ölt a javíthatóság megakadályozásának fejlesztésére... Nem'tom, a Primastar-ok ekkora fost@licskák?
Sziasztok! ERgy kis hibalista május óta, emlékeztek, akkor tettem fel képet a szétesett kuplungról... Turbo csere, atomjaira esett szét. Bal első gólyaláb komplett, a gátló és a toronycsapágy is kivolt. Magasnyomású szivattyú javítás 75-e ért, egyszerűen eltört a tengely benne... Légtömeg-mérő csere. Rohadtul remélem, hogy más már nem jön, a nyarat műhelyben töltötte, most már mennék is vele. Nektek azért sok sikert az autókhoz! u.i: lassan kitapasztaltam, hogy mit hol lehet olcsón megszerezni!
Szasztok Opel vivaraot vagy Renault Traficot keresek a 101 lovast klimaval 2002 evjarat korulit!! Hatudtok esetleg ilyenrol irjatok nekem letszi !! Elore is koszi :maglali
Hátul az a helyzet, hogy nincs is klíma. Ma jöttem rá így a kérdés után, kicsit jobban körbenéztem. Szóval elől ahogy kell alul-felül, ahova tekered. Hátra pedig a leghátsó ajtónál jobb oldalon van ez a nagy ventilátor. Ez beszívja azt a lehűtött levegőt, amit az első lehűt, és ahogy lassan megy hátra NEM csövön, hanem a légtérben , ez a hideg levegő leszáll. És ezt a leszálló légáramlatot szívja be alul, a D oszlopnál felviszi a tetőre a csövekben, és a plafonból kifújja. Szóval nagyjából így kerül a hátsó utasok saját lábszaguk az orrukba :)))
Tehát a hátsó, csak egy jól kitalált keringető rendszer.
Ühüm, hát igen, az enyém 9 szem. klímán kívül majdnem fapad, most legalább van fogalmam róla, hogyan működik a gyári kialakításnál, végülis nem volt gondom nyáron, de majd még gondolkozom, mindenesetre köszönöm az infókat. :)
Igen, arra gondoltam. Nem tudtam, hogyan működik a gyári kialakításnál. Köszi az infót, így valszeg kicsit több a macera, majd meglátjuk, úgysincs lassan szezonja a klímának. :D
Annyira döntött a szélvédő, annyira betűz a nap elől, hogy a hátsó utasok állandóan kikapcsolják a hátsó klímát, mert az első bőven elég, elől nagyon hűt, mert muszály/j és ebből ami hátra suhog, nekik bőven elég.
Mégvalami . Tökig nyomom a fűtést + a kályhát alul frankón jön a meleg. Bekapcsolom a tetőn a ventilátort és totál hideg jön. Tehát a két rendszer egymástól független. Ez egy tour kivitel.
Arra a padlón lévő műanyagra gondolsz ?? Az csak azért nem patent, mert a hideg levegőre a plafonon lenne szükség. Emígy jól kitolsz a hátsó utasokkal , mert le fog fagyni a lábuk.
Nekem a padlón csak meleg levegő megy hátra, már amikor oda állítom a ventilátort. Ha pedig ...........izé, na. Pl. a klíma be van kapcsolva, akkor hátul nem történik semmi, hiába nyomom 4 esen a ventilátort. Hátul a plafonon van egy másik ventilátor kapcsoló , ha ezt feltekerem 1-2-3 fokozatba, akkor ez a második venti hajccsa hátra a hideget. Igazából ha az ajtóoszlopoktól kezdve a plafonon keresztül végig bizerálod a csöveket akkor talán megéri a fáradtságot, de a padlós felejtős.
Érdeklődnék, van-e valakinek vmi információja arról, h elég becsövezni a klímát, és kivágni a középső üléssor elötti műanyagot, v. van még más is a hátra is fújó klímánál?
Az én Traficomnál is előfordul, hogy menet közben fel-fel gyullad az izzításvisszajelző lámpa. Ezek mellett, de nem egyidőben a teljesítménye úgy lecsökken, mintha egy kamiont kötöttem volna mögé. Aztán a kötél hirtelen elszakad, és megy az autó. Ez mitől lehet? Előfordult ez mással is? Üzemanyag és levegőszűrő csere után javulás történt, de pár száz km után ismét előjött a jelenség. Ettől eltekintve nagyon meg vagyok elégedve az autóval.
Megtalaltam a kezikonyvet: elektromos vagy elektronikus hibát jelez így. Abban nem vagyok biztos, hová menjek vele, a Renalt Budapest már leirta magat. Van olyan fuggetlen vagy markaszerviz, ahol PC-vel meg tudjak nezni, mi a hobakod, es esetleg normalisan meg si csinaljak?
Ezek az autók izzítás nélkül is könnyen indulnak. Januárban szegény autó kint állt a szálloda előtt. A hőmérő bevallása szerint -21 fok volt. Ahogy ott fütyült a szél sokkal hidegebbnek tünt. Próba képpen izzítás nélkül /fújjj szadista/ ugyanúgy indult. De betyár hidegnek érezte a helyzetet, mert még a motor be nem melegedett, iszonyatos kereplő hangja volt a legkisebb gázadásra. Még jó hogy a kályha besegített.
Tehát indítástól függetlenül lehet, hogy rossz az izzító.