Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soonó Creative Commons License 2006.11.05 0 0 337
Gutten tág !

Nemtom hogy kell képet betenni, tehát valamelyik Opel lapon megnézheted, vagy a Renyó honlapon.
Előzmény: Törölt nick (336)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.05 0 0 336
Képet tegyél be rola, hatha megtetszik:) még a kerekeket sem hasznaltam, télre maradnak a mostaniak, még mindig kb 80%-osak:) de inkabb ez a felniszett legyen sós, mint az új:)
Előzmény: soonó (335)
soonó Creative Commons License 2006.11.05 0 0 335
Halihóó !

Nem kellenek valakinek a Tour dísztárcsáim ?

rnie-nek elfelejtettem kínálni a kerekeimhez.
Jugo Creative Commons License 2006.10.17 0 0 334

A mienkbe még a gyári csapágyak futnak, olaj már volt benne párszor cserélve. Kuplung is még a gyári. (340e)

De most biztos hogy hiba nélkül is szétszedetem, hogy megelőzzem a bajt.

A Master-ünkben elkezdett szólni a csapágy párszáz km múlva már darálta a fogaskerekeket. Utána komplett váltócsere jött. Még a ház is tönkre ment. 

Előzmény: juiceman (333)
juiceman Creative Commons License 2006.10.14 0 0 333
172.000km - ötös-hatos fokozatban valami magas, sivító hang jelentkezett. Állítólag típushiba, a váltó összes csapágya cserés lesz, rossz esetben fogaskerekek cseréje is szóba jöhet, de először váltó le-szét, és akkor tudnak valamit mondani, majd össze-és felszereleés. kb.3nap össz-vissz...addig mivel szállítsak? Állítólag olajat is kellene cserélni a váltóban, időszakonként. Erről tudtok valamit? Egyetlenegy szervíznél sem említették.....Szép remények. Vettem volna Hiace-t, lehet, hogy többet fogyaszt, de a gatyámat nem kellene javításra költenem....
Jugo Creative Commons License 2006.10.10 0 0 332

Példamutató hozzáállás!!!! Ma 11körül odavittem a turbót, szóltam hogy sürgős. Kettőkor hívtak, hogy kész. Igaz 115+áfa, mert komplett belső csere, de valóban nagyon gázul nézett ki. A lapátok, tengely kukába valók voltak. 

Köszönöm szépen még1szer!!

Előzmény: dunaimentők (331)
dunaimentők Creative Commons License 2006.10.09 0 0 331
Nincs mit!nekem tetszett a hozzáállásuk, remélem Te is sikerrel jársz!
Előzmény: Jugo (330)
Jugo Creative Commons License 2006.10.09 0 0 330
Köszi a segitséget, közben ki lett szerelve a turbó. Garret GT1549 van benne. Holnap meglátogatom a céget.
Előzmény: dunaimentők (329)
dunaimentők Creative Commons License 2006.10.09 0 0 329
Szia!
A Turbo Garett, a IX-ker hentes u- Gubacsi út sarkon van az egyik márkaszerviz márkaszervíz. Ha javítható 60-100 között van, ha nem , akkor ha jól emléxem 160.
Bemásolom a címet:
TURBÓSzerviz - Felcsiki Bt.

1097 Budapest, Hentes utca 17.

Tel.: 216-02-11
Tel./Fax: 216-04-39
Mobil: 06-20-9785-972
E-mail: info@turbofelcsiki.hu
Az enyémben is eltörött a tengely, beszívta a légtömegmérőből kitört darabot...javaslom te is ellenőrizd a légtömegmérőt. Én 75-ből úsztam meg. Sok sikert!


Előzmény: Jugo (328)
Jugo Creative Commons License 2006.10.09 0 0 328
Hol vetted a turbot, mennyibe került? Mi volt a típusa nem emléxel? Most van 340ezer km a mienkbe és eltört a tengelye úgy tűnik.
Előzmény: dunaimentők (325)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.05 0 0 327

Primastar:

 

ugyanott keszul, gyakorltaliag ugyanaz. az Opel is:) mitol lenne jobb?:)))

Előzmény: juiceman (326)
juiceman Creative Commons License 2006.10.05 0 0 326
Az ablakemelő általános hiba, főleg attól hal meg, ha esőben nyitva van az ajó, és belemegy a víz. Szerencsére, bármelyik központizár-szerelő (szerintem) meg tudja javítani, csak szét kell szedni a mikrokapcsolót, és a kontakthibát elhárítani.

167Ekm: az önindító fura hangokat adott, ki így megelőzőleg(TMK), szétszedettem, és szénkefecsere, tisztítás alá vetettem. A szerelő szerint régen szívott ennyit önindító kiszereléssel, még a katalizátort is le kellett venni a javításhoz (25kHUF).

Biztos valami okos francia mérnök sok munkaórát ölt a javíthatóság megakadályozásának fejlesztésére... Nem'tom, a Primastar-ok ekkora fost@licskák?
Előzmény: Törölt nick (324)
dunaimentők Creative Commons License 2006.10.04 0 0 325
Sziasztok!
ERgy kis hibalista május óta, emlékeztek, akkor tettem fel képet a szétesett kuplungról...
Turbo csere, atomjaira esett szét. Bal első gólyaláb komplett, a gátló és a toronycsapágy is kivolt. Magasnyomású szivattyú javítás 75-e ért, egyszerűen eltört a tengely benne...
Légtömeg-mérő csere.
Rohadtul remélem, hogy más már nem jön, a nyarat műhelyben töltötte, most már mennék is vele.
Nektek azért sok sikert az autókhoz!
u.i: lassan kitapasztaltam, hogy mit hol lehet olcsón megszerezni!
Előzmény: Törölt nick (324)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.01 0 0 324

Nekem már 16.000 ment a BAT-os autoba: jobb oldali ablakemelő nem működik, meg van az az elektromos hiba, amit nem sikerült megjavittatni....

hétvégén beton+zsalukő szállítással adtam neki egy kis edzést:)

Előzmény: uprien (323)
uprien Creative Commons License 2006.10.01 0 0 323
10.000 km után:

1,Beesett a műszerfalba a riasztó lámpácskája (a második, amit a BAT szereltetett bele)

2,Nem tudom hangosítani a kormányoszlopról a rádiót, biztos kontakthibás, amúgy jó, halkítani, meg állomást váltani lehet.

Semmi zörgés, csörgés, fura hang, motorikusan nagyon jó.

Meg vagyok elégedve.

Ennyi...

maglali 533 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 322
Szasztok Opel vivaraot vagy Renault Traficot keresek a 101 lovast klimaval 2002 evjarat korulit!! Hatudtok esetleg ilyenrol irjatok nekem letszi !! Elore is koszi :maglali
soonó Creative Commons License 2006.09.29 0 0 321
Mégegyszer átnéztem a revcert.

Hátul az a helyzet, hogy nincs is klíma. Ma jöttem rá így a kérdés után, kicsit jobban körbenéztem.
Szóval elől ahogy kell alul-felül, ahova tekered.
Hátra pedig a leghátsó ajtónál jobb oldalon van ez a nagy ventilátor. Ez beszívja azt a lehűtött levegőt, amit az első lehűt, és ahogy lassan megy hátra NEM csövön, hanem a légtérben , ez a hideg levegő leszáll. És ezt a leszálló légáramlatot szívja be alul, a D oszlopnál felviszi a tetőre a csövekben, és a plafonból kifújja. Szóval nagyjából így kerül a hátsó utasok saját lábszaguk az orrukba :)))

Tehát a hátsó, csak egy jól kitalált keringető rendszer.
Előzmény: otvarketyepudvae (320)
otvarketyepudvae Creative Commons License 2006.09.28 0 0 320

Ühüm, hát igen, az enyém 9 szem. klímán kívül majdnem fapad, most legalább van fogalmam róla, hogyan működik a gyári kialakításnál, végülis nem volt gondom nyáron, de majd még gondolkozom, mindenesetre köszönöm az infókat. :)

Előzmény: soonó (318)
otvarketyepudvae Creative Commons License 2006.09.28 0 0 319
Igen, arra gondoltam. Nem tudtam, hogyan működik a gyári kialakításnál. Köszi az infót, így valszeg kicsit több a macera, majd meglátjuk, úgysincs lassan szezonja a klímának. :D
Előzmény: soonó (316)
soonó Creative Commons License 2006.09.28 0 0 318
Namégvalami, aztán megyek aludni.

Annyira döntött a szélvédő, annyira betűz a nap elől, hogy a hátsó utasok állandóan kikapcsolják a hátsó klímát, mert az első bőven elég, elől nagyon hűt, mert muszály/j és ebből ami hátra suhog, nekik bőven elég.
Előzmény: soonó (317)
soonó Creative Commons License 2006.09.28 0 0 317
Mégvalami . Tökig nyomom a fűtést + a kályhát alul frankón jön a meleg. Bekapcsolom a tetőn a ventilátort és totál hideg jön. Tehát a két rendszer egymástól független.
Ez egy tour kivitel.
Előzmény: soonó (316)
soonó Creative Commons License 2006.09.28 0 0 316
Hohohóó !

Arra a padlón lévő műanyagra gondolsz ?? Az csak azért nem patent, mert a hideg levegőre a plafonon lenne szükség. Emígy jól kitolsz a hátsó utasokkal , mert le fog fagyni a lábuk.

Nekem a padlón csak meleg levegő megy hátra, már amikor oda állítom a ventilátort.
Ha pedig ...........izé, na. Pl. a klíma be van kapcsolva, akkor hátul nem történik semmi, hiába nyomom 4 esen a ventilátort. Hátul a plafonon van egy másik ventilátor kapcsoló , ha ezt feltekerem 1-2-3 fokozatba, akkor ez a második venti hajccsa hátra a hideget.
Igazából ha az ajtóoszlopoktól kezdve a plafonon keresztül végig bizerálod a csöveket akkor talán megéri a fáradtságot, de a padlós felejtős.
Előzmény: otvarketyepudvae (315)
otvarketyepudvae Creative Commons License 2006.09.28 0 0 315
Érdeklődnék, van-e valakinek vmi információja arról, h elég becsövezni a klímát, és kivágni a középső üléssor elötti műanyagot, v. van még más is a hátra is fújó klímánál?
soonó Creative Commons License 2006.09.27 0 0 314
Trabant lámpa hihihi, montamén :))
Előzmény: MociInce (312)
otvarketyepudvae Creative Commons License 2006.09.27 0 0 313

Csomádon a Matyókáékat tudom ajánlani, nem nagy távolság, mármint Bp-től :D

http://www.dieselszerviz.hu/ 

Előzmény: Törölt nick (310)
MociInce Creative Commons License 2006.09.27 0 0 312

Totalcar cikk az új Trafic-ról:

 

 

Itt:
Rokus Creative Commons License 2006.09.20 0 0 311

Sziasztok!

 

Az én Traficomnál is előfordul, hogy menet közben fel-fel gyullad az izzításvisszajelző lámpa. Ezek mellett, de nem egyidőben a teljesítménye úgy lecsökken, mintha egy kamiont kötöttem volna mögé. Aztán a kötél hirtelen elszakad, és megy az autó. Ez mitől lehet? Előfordult ez mással is? Üzemanyag és levegőszűrő csere után javulás történt, de pár száz km után ismét előjött a jelenség. Ettől eltekintve nagyon meg vagyok elégedve az autóval.

Törölt nick Creative Commons License 2006.09.16 0 0 310
Megtalaltam a kezikonyvet: elektromos vagy elektronikus hibát jelez így. Abban nem vagyok biztos, hová menjek vele, a Renalt Budapest már leirta magat. Van olyan fuggetlen vagy markaszerviz, ahol PC-vel meg tudjak nezni, mi a hobakod, es esetleg normalisan meg si csinaljak?
Előzmény: soonó (309)
soonó Creative Commons License 2006.09.16 0 0 309
Ezek az autók izzítás nélkül is könnyen indulnak. Januárban szegény autó kint állt a szálloda előtt. A hőmérő bevallása szerint -21 fok volt. Ahogy ott fütyült a szél sokkal hidegebbnek tünt.
Próba képpen izzítás nélkül /fújjj szadista/ ugyanúgy indult. De betyár hidegnek érezte a helyzetet, mert még a motor be nem melegedett, iszonyatos kereplő hangja volt a legkisebb gázadásra. Még jó hogy a kályha besegített.

Tehát indítástól függetlenül lehet, hogy rossz az izzító.
Előzmény: Törölt nick (308)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.16 0 0 308
Az inditas olyan sima mint eddig - mint rgy benzines, azonnal indul.. akkro megis szervizbe kell venni:)) vagy csak francia elektronika???:))
Előzmény: informania (307)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!