Keresés

Részletes keresés

maczko Creative Commons License 2001.01.26 0 0 2448
Helló mindenki!
Az 58-as kezdetűek a Rocco Hobby Line sínrendszer, már nem kapható a Modell KIT 1001 szerint.
Backspace (remélem jól írtam), kösz a népszerűsítést!
Előzmény: Fecus (2312)
Andrew28Szolnok Creative Commons License 2001.01.26 0 0 2447
Sziasztok!
Off:Elnézést ha túl nagy vihart kavartam a hozzászólásommal.Bántó szándék nem volt benne...
De sajnos úgy tünik tényleg hüppögni kell, hogy felfigyeljenek a kicsikre.Majd igyekszem megtalálni az egészséges egyensúlyt,és máskor is hozzászólni a témához.
On:
Köszönöm a sintisztítós kocsiról szóló hozzászólásokat.Tillig gyártmányút láttam az Eurocenterben 4xxxFt-ért.Azt hiszem mégsem veszem meg ezek után.

Hali!
Andrew28Szolnok

joem Creative Commons License 2001.01.26 0 0 2446
JSB 2001.01.25 22:51 (2445)

Hát ez egy jó kérdés, mármint, hogy mi érdekelheti a magyar modellezoket Nürnbergben az álmodozáson kívül.
Engem természetesen olcsó és elfogadható minoségu kisméretu motor, esetleg kerekek, apró kiegészítok (ütközo, légvezeték imitáció stb.) Nem vagyok meggyozodve, hogy itthon olcsóbban le lehet gyártani. Érdekel még minoségi sínrendszer, és trafó. Mondjuk, ha tudsz keríteni Roco 2.1 rendszer, ill. Fleischmann nagyker árjegyzéket, azt nagyon megköszönném, de nem vagyok elkötelezett, tolem lehet no name is, ha a minoség ezekhez áll közelebb, mint a FUGgERth-éhez. Érdekelnek még plakátok, kisebb, markating jellegu prospektusok.
Tudom, hogy ez a "kívánságlista" nem annyira közérdeku, mint inkább az alakulóban levo Forum Modell szükségleteinek megfelelo, de azt hiszem, mégis elfér itt, a topicon.
Thanx:
Joe

Előzmény: JSB (2444)
etwg Creative Commons License 2001.01.26 0 0 2445
Szia JSB,

igen valoszinü, hogy nem megyek Nürnbergbe, általában 3 évenként szoktam járni. Már elég öreg vagyok a hobbyban, nem nagyon tudnak ujat mutatni, illetve, ami uja az rendszerint nincs Nürnbergben.
Talán jövöre majd megyek.

A sintisztito elektronikával nagyon kell vigyázni, a terepasztal amugy is rengeteg elektronikus sz@r gerjeszt (néztél már TV-t, ha mentek a vonatok?). Én már annyira megprobálok mindent levédeni, mert egy elég komoly antennaszerkezetem van, és ez mindent felvesz (sokszor kivéve a TV müsorokat). Ráadásul sok TTL-es rendszer is besz@rik, ha elyen zavaros a környezet. Az emlitett dobozka meg még jobban megnyomja a zavarszintet. Inkább klasszikus megoldással kell a sineket tisztán tartani, amivel nincs is sok probléma, ha a terepesztal hetente legalább egyszer üzemben van.

Jo, ha elcsaptok szeretett hölgyeitektöl egy-két csomag arcmoso vattát (kb. 3 cm átméröjü fehéz izé - cleaning pads náven is ismeretes). Erre cseppencs egy kis alkoholt, vagy benzint, tedd fel a sinre, és told rá a mozdonyok kerekét (ne mindet, hogy áram is folyhasson.): Inditsd el lassan, ugy hogy a forgo kerék beletörölje magát a vattába. Igy igen egyszerüen és remekül megtiszthato a kerék, ami aztán nem hordja szét a koszt.

Előzmény: JSB (2444)
JSB Creative Commons License 2001.01.25 0 0 2444
joem & vsanci

Köszönöm Nektek! Nem firkálok többet ,mert már mindent elmondtatok. Mi is voltunk kezdők, s addig leszünk (normális) "öregek" akire érdemes odafigyelni, ameddig erre emlékezünk.

Andrerw 28 Szolnok

Ne légy elkeseredve, s főleg ne köszönj el. Túl korai lenne. Sokat tanulhatsz, csak e leb@szt ne, az semmit sem ér. A síncsiszolót mellőzd, csak a koszt keni. Jól karbantartott pálya üzembiztos és gyakorlatilag öntisztító. Az asztalt meg ne tartsd a fűtőtest mellet. Akkor a felszálló meleg minden sz@... magával hoz és szépen beteríti vele a pályát. A legjobb, de felénk alig ismert megoldás a Noch frekvancia betápláló elektronikus egysége, ami az üzemelő pályát kosztaszítóvá teszi. (ca. 30 DEM) Áramkörönként egy elég. Hátránya, hogy digitális rendszerhez nem használható.

etwg

Kérdezném, nem jössz valamikor esetleg Nürnbergbe 1-6 között a Spielwarenmessere?

MINDNEKINEK!!

Nürnbergben mire figyeljek, ami a magyar modellezőnek fontos. Az anyag iszonyatos mennyiségű lesz, és sok a rizsa. Segítsetek, fölös azzal cs...ni az időt ami felénk a kutyát sem érdekli!
Jelzéseiteket várom!
üdv:JSB

joem Creative Commons License 2001.01.25 0 0 2443
Az ember már csak ilyen... A topicok is ilyenek (valamennyi), idonként marakodunk, civakodunk egy kicsit, aztán megint jönnek a hozzászólások, melyek között ismét lesznek olyanok, amelyek vitát váltanak ki, stb., stb... Ezzel semmi gondom nincs. Nem jó, de ez van. Magam részérol itt még nem ugrottam neki senkinek, más topicon már elofordult. Nem mérhetjük magunkat a vasutas topichoz, de akkorák már vagyunk, hogy komoly erofeszítést jelentsen mind a 2444 hozzászólást végigböngészni, ha valaki meg akar találni valamit, pláne, ha most akadt rá a topicra. Véleményem szerint annyi erovel, amennyivel leírható, hogy vazze', már 100x leírtuk, olvasd má' el 'szt ne b@szogass itt minket", mondom ennyi erovel azt is le lehet írni, hogy a börze szombatonként délelott van a lángban. Sokan tudjuk, sokan járunk is, sokan még nem. Én akár 101-dikszer is leírom. Bocs Matiz, minden tiszteletem a Tiéd, ismerjük egymást személyesen, megkockáztatom, hogy fogunk még együtt is dolgozni vasútmodell projekt(ek)en, de ebben a konkrét esetben véleményünk különbözo, ami természetesen nem baj, sot...
Vannak olyan részterületek, amelyikhez egyikünk ért jobban, vannak olyanok, amikhez másikunk. Ez is teljesen rendben van így, és még az is belefér, hogy idonként éles hangú szakmai viták kerekednek. Nem tetszik, de elfogadom. Azzal azonban mindenképpen egyetértek, hogy az újakat fel kell karolni, és bátorítani kell abban, hogy ne érezzék magukat sokáig kezdoknek. Ugyanakkor természetesen nekik pedig ajánlott olvasmány az eddigi 2443 hozzászösszenés...
Bocs, OFF voltam, lehet, hogy hosszú is, de kikívánkozott. Ha érzelmileg akarnám megfogalmazni, akkor azt mondanám, hogy ne b@szogassuk egymást, gyerekek. Van egy webzinünk, alakul a vasut&modell és ez mindenképpen eredmény, mégpedig a forum eredménye. Aztán remélem lesz egy Forum Modell-ünk is, úgy legyen!

Andrew28Szolnok 2001-01-25 10:06:53 (2439)

Szerintetek ér valamit a síntisztító kocsi működtetése? Hogy kell alkalmazni?Van valamit trükkje esetleg?

Magam részérol nem használtam nagyon sok függ a sín minoségétol, anyagától, attól, hogy milyen gyakran használod a pályát, milyen állagú jármuvekkel, stb., stb... Véleményem szerint, ha a hozzáférés eleve megoldhatatlan, akkor a fizikai szennyezodésre jó lehet. A kémiai károsodásról (oxidáció) nincs tapasztalatom, így nem is nyilatkozom róla. A Roco tisztító kocsija közismert. Ha jól emléxem, volt már szó a topicon régi Ezermesterekrol. Nos, az újság egy nagyon régi számában volt egy leírás házilag készített sintisztítóról. Rézlemezbol volt összeforrasztva a tartály, golyóstoll betétbol volt kialakítva egyfajta szabályozható tuszelep, rugó nyomta a filcet a vágányhoz, le is volt természetesen súlyozva rendesen. 1 éve még megvolt az újság, de azóta költöztünk :-((
Mielott bárki ledurungolna, saját tapasztalatom nincs.
Mielott nagyon megunnátok:
Bye:
Joe

etwg Creative Commons License 2001.01.25 0 0 2442
Minden uj topikosnak.

Elöször is mindenkit üdvözlönk közöttünk. (Sajnos nem olyan egyszerü tudni ki uj, ki nem közöttünk)
Sajnos mint minden Internet dolog, ez a topic is kezd végtelen lenni, habár még messze vagyunk pl. a vasutas oldaltol.

Ha ujak vagytok a hobbynkban, akkor elöször is nektek kell egy kicsit "átütnötök", mert különben elvesztek a tömegben. (A kisgyerek is a szülei kezét fogja vagy sir, ha a Rákoci uton sétálnak).

Hála az istennek van már egy- két ujság is ahol szerintem jol ki lehet térni a kezdök gondjaira, itt csak akkor tudunk válaszolni, ha a kérdés aktuális, illetve van mit válaszolnunk. Nem minden kérdésre van válasz, tehát azt is tanulni kell.
Sok kérdés már meg lett itt is válaszolva, ezért vegyétek már a fáradtságot és böngésszetek egy kicsit mielött valaki valamit is kérdez (ha már a többiektöl elvárjátok a választ - azaz a fáradtságukat). Azt hiszem a többségünk mindent megtesz a hobbynk sikeréért, de amint látjátok a médium nagyon uj, igy más kérdések is felvetödnek mint maga a modellvasut és annak csak örülni lehet, ha a modellvasutasok az inetrnetet is kezelni tudják.
Amikor mi kezdtünk sem internet nem volt sem magyar nyelvü ujság, söt még könyv is csak 10 évenként egyszer jelent meg és nem is volt könnyü hozzájutni. A nyugati ujságok (ha voltak) meg mindig drágák voltak.

Egy kezdö kérdéshez sokszor valamilyen vizuális válasz is kell, ami nem olyan egyszerü egy topicban.

Mi lenne, ha valaki a kezdök közül átvenné azok kérdéseit (lehetne pl. a szoszolojuk), és figyelne arra, hogy meg-e lett válaszolva, ha nem, akkor biztosan fel lehet hivni vagy JSB, vagy VSANCI vagy bárki más figyelmét erre a dologra, és azok szerintem fel is dolgozzák a problémát, és egy csokorban megválaszolják azokat vagy a WEBZINen vagy bárhol másutt. Ebben én is szivesen segitek.

Sokszor mi öregek nem biztosan tudjuk, hogy mit is kivánnak a kezdök, ezért minden szerkesztö örül annak, ha van egy csokor kérdés amit szinvonalasan fel lehet dolgozni. ide biztos, hogy nem tartoznak olyan dolgok, hogy kit, hol, hogyan szolgáltak ki stb. sem az árakrol nem tudunk eszmecserét folytatni.

Várjuk kérdéseiteket, és ne adjátok fel a dolgot, a modellvasutban lesznek még sokkal nehezebb problémák is amit meg kell oldani, és nem biztos, hogy lesz aki segitsen. Aki már a kérdéseknél feladja, az azt hiszem topic cimet tévesztett.

Baráti üdvözlettel

etwg Creative Commons License 2001.01.25 0 0 2441
Szia Zsolt,

én is csak azt tudom mondani mint a JSB. Csak annyit még, ha nincs is a boltokban a gyárban (Gatteredergasse) megrendelhetö. Jobb elöre megrendelni majd biztosra menni.

Rengeteg eredeti Liliput, Fleischmann meg Márklin alkatrész volt kaphato (lagalábbis tavaly) az Adamciknál is (Favoritenstrasse - közel a Karlsplatzhoz).

Előzmény: by az ex bhv (2434)
COWFITZ Creative Commons License 2001.01.25 0 0 2440
IIIIIIIIIIgenigenigenigen!!! Képeket kérek szépen! És köszi az emilt! Üdv: COWFITZ
Előzmény: Törölt nick (2400)
vsanci Creative Commons License 2001.01.25 0 0 2439
Kedves Barátaim!
Egy pár napig nem olvastam a topicot és elszörnyedve láttam, elszabadult a pokol!! Megsértődenk itt az emberek, meg vitáznak dizájnról, meg weblapokról, ki kinek hogyan linkeljen Brrr..
Uraim!
Itt a VASÚTMODELLEZÉSRŐL kell ill. kellene írni, a fiatalokat felkarolni, infóval ellátni, akár 1000 szer is, nem mindenki tudja végig olvasni ezt a hosszú topicot, ezért kérdez és ez nem baj, sőt nyugodtan ez után is. Akinek meg személyes baja van vagy technikai kérdése van valakitől az emilben kérdezze már meg ne itt a topicban! Mert sok helyet foglal és nem mindenkinek ingyenes a net hozzáférés.
Remélem nem haragudtatok meg ezért a kis zsörtölődésért de már muszály egy kicsit rendet rakni mert mi "öregek" jól elvagyunk magunkban közben a fiatalokat meg jól elriasztjuk még a vasútmodellezés gonolatátától is. Pedig mit össze szomorkodunk, hogy kevés a fiatal, meg csak a Pc előtt ülenek, meg stb. No itt van a lehtőség a fiatalokat pátyolgatni. Csak ehhez türelem kell, sok türelem (az emberekhez is kell nem csak a vasútmodellezéshez). Nézzétek meg rézgarast szerintem már ezerszer megkért bennünket, hogy ne linkeljük az oldalát, még azt is leírta, hogy miért, de újra leírta mert így tiszta, hamár megtisztelték, és vegyük észre Szucs úr sem msot kezdte a topicot olvasni és szerintem anno ő is olvasta de kimnet a fejéből, ez van, emberek vagyunk. Mégsem szúrták le egymást.
Ezért kérnék mindenkit, hogy legyünk türelemmel nem csak egymáshoz, hanem a kezdőkhöz és a fiatalokhoz. Gondoljunk csak bele mi sem úgy jöttünk világra, hogy tudtuk mi az a NOHAB.
Bocs az elnyúl hozzászólásért.
Üdv:
Vsanci
Andrew28Szolnok Creative Commons License 2001.01.25 0 0 2438
Kicsit OFF

És az újak nevében...
Régóta olvasom a listát.Rengeteget tanultam belőle! És vagy két hete szóltam hozzá elősször és most valószinűleg utoljára is.Nekem nagyon úgy tünt-tünik, hogy a kezdőkkel itt sem foglalkozik senki sem.Nagyon sok jön a listára,és kérdez.Lehet,hogy csacskaságot.És lehet, hogy olyat amit a "nagyok" már százszor elmondtak.Ez talán megbocsájtható lenne nekik...!? A szerencsések legaláb egy kioktatást nyernek, vagy még azt sem.Olyat,hogy "Üdvözlünk körünkben!", vagy "Szia haver, csak így tovább!",stb...még véletlenül sem.Pedig talán nem sok helyet foglalna és nem sok energiába sem kerülne.Még az ismétlések sem.Aki már tudja vagy nem érdekli az kihagyja, nem olvassa el.Tanácsokat-ötleteket viszont tuti nem kap a kezdő.Nem is csoda ha sokan többet nem is jelentkeznek.Szerintetek rosszul gondolom,hogy ha minél többen írnak az jó nekünk!?
Ami két nagyon jó dolog van az a Webzin és a most alakuló Vasút&modell. Le a kalappal a készítőik előtt!Remélem ők ügyelni fognak a "kiciskre"...
Elnézést ha valakit megbántottam volna,"kinek nem inge..."!Nem akarok ebből vitát nyitni a dologból!Nem vagyok sértődött, csak elmondtam azt ahogy látom a dolgokat.

ON:
Szerintetek ér valamit a síntisztító kocsi működtetése? Hogy kell alkalmazni?Van valamit trükkje esetleg?

Sziasztok!
Andrew28Szolnok

Czabalay Laszlo Creative Commons License 2001.01.24 0 0 2437

KÖSZÖNÖM!

Mindenkitől BOCS!
Természetesen a kritikát elfogadom, megpróbálom betartani. Egy ekkora adathalmazban persze valamit visszamenőleg megtalálni nem túl könnyű feladat!
Legyen ez az ifjúság felkarolása. :-))

Laci.

Előzmény: Törölt nick (2436)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.24 0 0 2436
Hello,

Kicsit OFF:
a borzet mar sokszor es sok embernek leirtuk, lejjebb megtalalhato, Vsanci webzinjen olvashato.
Nem akarok kioktatonak tunni, de egy kicsit megis: szerencsere sokan csatlakoztak a forumhoz az idok soran. Viszont minden uj csatlakozo nagyjabol ugyanazokra kivancsi, tehat elobb-utobb ismetlodnek ezek a dolgok (hol es mikor van a borze, hol vannak modellboltok, hol van terepasztal-tervezo, hol vannak kepek....) Mivel ez a forum majd` minden topicjara jellemzo, ezert kapja minden uj felhasznalo a jotanacsot, hogy mielott kerdezel, nezz utana, hatha: mas mar leirta, megvalaszoltak; vagy van egy ugyanolyan topic, stb..stb. Bocsanat a kiteroert.
ON

Tehat, borze: szombatonkent, Lang muvelodesi kozpont, Bp. 13.ker; M3 Forgach utcai megallotol nem messze. (Pontos cim, telefonszam lejjebb olvashato.)

udv!

Előzmény: Czabalay Laszlo (2432)
JSB Creative Commons License 2001.01.24 0 0 2435
by az ex bhv

Wannentender. Wanne =fürdőkád. Tényleg olyan.
Ne haragudj, de Klein Modellbahn nem jó? ui. olcsóbb. Biztosan át akarod dolgozni. A Liliput nem biztos, hogy külön is van, Klein van, mert onnan már hoztam (Bécsből). 70-80 ATS körül volt (1993-ban).

üdv: JSB

by az ex bhv Creative Commons License 2001.01.24 0 0 2434
Szia Etwg és Rézgaras!

Segítségeteket kérném!
Ott külhonban!
Nos nekem a BR52-es mozdony szerkocsija kéne!
De a fülke nélküli és 4 ütközővel a neve: wandentender ha jól tudom a Liliput gyártaja, nos nekem az ára kéne /természetesen H0-ban kell/!

Előre köszi: Zsolt

John Howard Creative Commons License 2001.01.24 0 0 2433
Ha megfelel képek nélkül .DOC formátumban, egyenesen a szerzőtől... Csatolom mail-ban!
Előzmény: Szucs Lajos (2422)
Czabalay Laszlo Creative Commons License 2001.01.24 0 0 2432
Helló mindenkinek!

OFF

Bocsánat a tudatlanságért, de elég sokat olvastam már a börzéről. Szeretném tudni, hogy hol és mikor van.

Előre is köszönöm.

ON
hello

Szucs Lajos Creative Commons License 2001.01.24 0 0 2431
Koszi az igen kimerito valasz.
Amennyiben segithetek az oldalamat szivesen felajanlom barkinek aki a vasuttal akar foglalkozni.
Mert az ilyen irásokat éppen hogy publikálni kell!!!
Igy ha akarod az oldalam nyitva áll.
Hasonlo modon mint a www.tar.hu.
Csak gyorsabb és nincs annyi reklam.
Akartam felkinalni a webzinnek is de latva Matiz aktivitasat inkabb "felreallok".
Bár az én oldalamon is ilyan szépen megcsinálná a "dizajnt".
Előzmény: rezgaras (2430)
rezgaras Creative Commons License 2001.01.24 0 0 2430
Szucs Lajos írta:

> Mért, szerinted mi abban az oldalban olyan ami tilos vagy titkos.

Az, hogy a lap a munkaadóm szerverén van. Az ilyesmi lehet, hogy Magyarországon általános, de ez Svájcban van. A CERN megengedi, sôt támogatja, hogy a tagjai kisebb személyes weboldalakat készítsenek, mert így is tanulják az Interneten való publikáció fogásait. Egy nagy forgalmú nyilvános honlap azonban valószínüleg retorziókat váltana ki. Igen, itt vannak "netcop"-ok, akik a szervezet belsô és külsô hálózatát figyelemmel tartják, és a visszaélésekkel szemben fellépnek.

Ha linket teszel az oldalra, akkor az Interneten kószáló "bot"-ok, automata programok, amelyeknek weboldalak címének felkutatása a feladata, elôbb-utóbb megtalálják és berakják keresôgépek címlistájára. A "netcopok" viszont figyelemmel kísérik, hogy a szervezet milyen címekkel van jelen a keresôgépeken.

Remélem, elég kimerítô magyarázatot adtam.

Régóta tervezem, hogy az egész oldalt átrakom egy ingyenes webszerverre, de eddig nem jutottam hozzá. Ez nem kis meló, és akkor már inkább a továbbírásba fektetem az energiáimat.

Előzmény: Szucs Lajos (2429)
Szucs Lajos Creative Commons License 2001.01.24 0 0 2429
Mért, szerinted mi abban az oldalban olyan ami tilos vagy titkos. Jo, ahogy akarod!
Előzmény: rezgaras (2428)
rezgaras Creative Commons License 2001.01.23 0 0 2428
Szucs Lajos írta:

> betehetem a linkek közzé?

Kérlek, NE! A weboldal nem igazán publikus. Haverok ismerik, de nem szeretném, ha a nagy forgalom valakinek feltűnne.

Elôre is kösz a megértésedet.

Előzmény: Szucs Lajos (2425)
luc72 Creative Commons License 2001.01.23 0 0 2427
Hello

FRISS INFO !!!

Sokan irtátok hogy keresitek a ROCO MÁVos nyitot kéttengelyes kocsijátt (46892)
A MODELL & HOBBY bolt láncba jött több mint 20 db !!! 2160 Ft
Én 8 db vettem gondoltam rátok is hagytam még.
Ja és a klub tagság 10% frankon él.

JSB Creative Commons License 2001.01.23 0 0 2426
Gasphy

Perverz korrekció nem igaz, eézért perverz.

219-ből csak 170 egynehány van, ebből áll ca(naponta változó) 15-17.
A húsz átépített a 229 mind Erfurtban.

Máskor ha vagdalkozol, kérlek elpőször ellenőrizz, A szászok mégiscsak jobban tudják, mint mi kettewn együttvéve.
Hidd el azért nem szeretnek minket itt-oztt EU-nam , mert a németnél németebb az angolűlnál angolabb akarunk lenni (kinek nem inge....).
Írni felelősség.
Ne haragudj a kemény szóért, de amit írtál nonszensz,(non sense). Nem ide való mert a modellezők csak azt akarták tudni, ki gyárt jót helyes külsővel, de ha érdekel emilen adok teljes állomásított listát 2201.01.16-ról(természetesen a forrással, hogy ellenőrizhesd).

Minden más bla-bla. Sajan!

JSB

Szucs Lajos Creative Commons License 2001.01.23 0 0 2425
betehetem a linkek közzé?
Előzmény: rezgaras (2423)
etwg Creative Commons License 2001.01.23 0 0 2424
Nem tudom pillanatnyilag meg nyilvanosan bemutatni a mozdonyt, irj egy emailt, es elküldöm a kepeket.

Üdv

Előzmény: rezgaras (2402)
rezgaras Creative Commons License 2001.01.23 0 0 2423
Elkészült az M41 átalakítás (vitrinmodell motorizáció) leírásának magyarítása. Raktam hozzá egy kis képsorozatot a kardánkeresztek gyártásáról is.

http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/models/m41/M41_MAIN_m.HTM

A következô oldal magyarul a papírból készült vasútállomás építése lesz, aztán majd - ha megéljük - a Kandó mozdony építése.

Sok sikert a böngészéshez.

Előzmény: rezgaras (1616)
Szucs Lajos Creative Commons License 2001.01.23 0 0 2422
A 2000 Juniusi Pályaőrben van egy cikk a nosztalgi HÉV szerevényröl.Elkuldene valaki valamilyen formaban?
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.22 0 0 2421
Hali!

A mostani borzen lattam komplett MD szerelvenyt, H0, de nagyon nem tetszett (mar a dobozban szet akart esni) akkor inkabb egy ontveny+alvaz es berhelj!
A szergelyert a 16-ot sokallottam, legalabbis amit en lattam az nem volt a legszebb. Joem M62-eseit erdemes megnezni, a soteszurke alvazut foleg, OTT kezdodik az igenyes, szep M62.

a szokasos cimre feltettem az aktualis szam tartalmat, frissitettem a kapcsolatokat es a hirdeteses oldalt. Nemsokara el fog koltozni az oldal, egyszerubb - vegleges - cimre.

Az M62 szellozojet inkabb nem bantom, az lenne az igazi, ha szep lassan forogna benne a ventilator, lehessen latni...ez meg mar sok nekem...

udv!

Gashpy Creative Commons License 2001.01.22 0 0 2420
Csak egy apró perverz korrekció:
Az U-Bootok jelenlegi sorozatszáma 229 és nem 219, mert az nyugatnémet 216-os típuscsalád gázturbinás mozdonya. No de ez innentől már a másik topicba tartozik.

Más:
A ventillátor meghajtásához nem jó a vibroakku motorja (ez teljesen elméleti kérdésem, mert olyat még - férfiasan bevallom - nem láttam...)? Esetleg transzmissziós hajtással?

Más:
A TT-s árak.(:-(( De nem ez bosszant igazán, hanem az, hogy fritzéknél a Szergej 170 maki körül kapható, ami uszkve 23eHUF ami ugye kb 70%-a az itteninek.
Ennek ellentéte (volt) a Roco, mert az itthon olcsóbb, mint odaki'.

No de ez van, az államnak is meg kell élnie valamiből...

Gashpy

Előzmény: JSB (2418)
JSB Creative Commons License 2001.01.22 0 0 2419
BoGar

A kérdéses modellek alapjait - öntvényként a Lángban Süveges Attila árulja, elviselhatő áron.

Szergely időnként, pár hete 16000 volt(régi Gützold). V63 ritkán van kész, általában Süveges kaszni, Roco 151 alap. A kaszni rövid(kompromisszum) a 151 forgóvázai túl messze esnek egymástól. A Ludmilla forgóvázaiban a tengelyt áthelyezheted úgy, hogy a 001, 002 jöjjön ki. Vigyázat három különböző forgóvázzal, ill kasznival készült. Az eredeti nem volt UIC szabatos. Az elsők vzetőfülke ajtaja kerek.

BDV fejrész kapható, kocsi test is belső berendezéssel, ami az alvázzal egybeöntött.

Piroska is van , de mindent Neked kell befejezned. A motorrész ca. háromhete a Lángban volt(kocsik nélkül, de az csinálható, Fuggert nem jó, az csak festés).

Mástól még nem láttam.

üdv JSB

P.S.: láttam Ipici 300 kasznit is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!