Nem vitatom (erről már régen leszoktam:-))) ,de nekem bevált.
Mért sérülne?? Peremes gumi.
Alatta rozsdásodik? Nem ahol esetleg leverődik ott rozsdásodik, de alatta mért rozsdásodna?
Utána kezelni??? Minek, én így adtam el, és ha nagyon nagy a baj akkor max. ismét leszintereztetem.:-)))
De ahogy írtam, mindenki maga dönti el. Nekem egy kényszer megoldás volt, mert a sok apró rács miat nem volt ember aki el vállalta volna a festést, de nem bántam meg. Szerintem szép lett és tartós is.
Inárcson (gondolom tudod holvan:-))) szuper modon, nem is drágán ,leszinterezik.
A felnik szinterezeset erosen nem ajanlom. Konnyen serul, a serules alatt rozsdasodik, a szinterezett feluletet pedig nem, vagy csak kinos nehezseggel lehet utana barmi massal kezelni.
Üdv.Köszi TUZII,igénybe veszem,de egyenlőre még felni sincs,jó áron,(2 éve vittem Inárcsra szintereztetni rácsokat,lehet pont hogy pont ott voltam,azt hiszem az volt a tsz).Amit tavaly vettem a Mazdára,gyári,bontott lemezkerekeket,azokat itthon festettem Hammerittel,uttána meg véletlenül találtam olyan gyári 17-es alut amit már kb 1 évig kerestem korábban,és igy meg bontott 15 colos lemez kerekekre gumit tett a gumis,és azóta meg foglalja a helyet garázsban.
Egyébként,döntése alapján,csak elvítte a fater ma az Octavia2,Kecskemétre,a Max Autóhoz 2 éves szervízre,73642 ft lett a vége- 0.5 % kedvezménnyel,+ zöldkárta 7535 ft,meg egy halom papir,ebből csak az olaj volt 32511 ft,(Mobil 1 ESP 5w-30,majd nem 5lter)hiába montam kérdezze meg vihet-e,ha vihet,vigyen olajat.Pont ez az olaj lett volna 2750/liter,itt:www.motorolajbolt.hu csak hát nem rajtam mulott.
Ja volt fékolaj csere is.Kicsit nevetséges ár.
Én meg itt fölöslegesen túráztattam másokat,és magam.
Norbi.sz-részére.Vasárnap kommentelt Donjon,Octavia1 lemezkerekei vannak,15 colosak,4500/db,infó a komentben.
Festés???? Inárcson (gondolom tudod holvan:-))) szuper modon, nem is drágán ,leszinterezik. Nekem a nem kodámon, a nagyon küllös alu felnit , amit nem vállalt egy festősem, leszinterezték. Szerintem qrvajó lett. Ha gondolod , meg érdeklődőm neked, vagy szerzek egy tel. számot hogy lebeszélhesd.
Üdv.A tiéd Octavia Tour lehet,és arra tényleg nem jó,valóban arra 5X100-a körosztója,és ET37 kell,(eddig én csak sejtettem hogy van eltérés,de már bizonyos vagyok benne,részben itt tették bizonyossá).Az ár tényleg nagyon jó,esetleg egy görgőzés is simán bele férhet,(ha szükséges).Itt korább feldobtak,Octavia Tour,4db lemez kererket(5X100,15-ös,4500Huf/db),én is télinek szánnám,ha lenne jó áron,arra teljessen jó.Ha érdekel,vasárnapi Donjon kommentjében találod pontos infót.
Meg tudnátok mondani, hogy 2004-es Skoda Octavia-ra jó-e az alábbi acélfelni: gyári VW/Audi 6Jx15 H2 ET45 5x112.
Erre az Octavia-ra 5x100-as körosztójú felni kell, nem (ET37)? Na most a pasi azt mondta, hogy 4B0 601 027 a cikkszáma a felninek és jó lesz az autóra - de a cikkszámhoz tartozó adatok a fent megadottak. Legalábbis én ezt találtam róla (ha jól néztem)... Így nem jó ehhez az Octavia-hoz.
Szerintem 22ezret megérne az 5 db sérülésmentes, alig használt felni, nem? Téligumihoz kellene.
Üdv.Köszi.Ha csak festés kell hozzá,akkor oke,meg ha persze Skoda Octavia2 felnije.Remélem nem darabonként 10000ft.Hol laksz?Nekem csak valamelyik,közeli hétvégén jó.Beszélj meg.
Tiszteletem! Ma reggel az autó szervizbe ment, tegnap megen produkálta a hibát. Végignyomtam egy autópályát nyíregyháza-galgamácsa szakaszon, és galgamácsán megálltam egy vasúti átkelőnél, de a motort nem állítottam le. Utána feltűnt, hogy a megszokott útvonalamon (Vác felé) nem bírok rendesen menni. (Azaz negyedikben hatvannál felfelé semmit nem gyorsult.) Ismét leáll, motor leállít, újraindít. OK Kíváncsian várom a szervizesek hívását...
Itt kérdezd meg szerintem: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9187021 és ha veszel egyet, feltétlenül várom a beszámolót róla, meg hogy mennyi vámot és áfát raktak rá behozatal után
En is az elottem szolo eszmejet osztom > elobb egy meres, es utana csere. Amugy pont a munkaido nyom sokat, szal 3e+olajar, 5 felett jarunk mar.. az inkabb fagyira, illetve facanos sorre kell kolteni szerintem.
Renyoba 8 ev utan csereltem ,igaz az nem 4 tarcsa fekes, hanem csak 2, picit lasabban veszi fel a vizet, a zoxigent onnan..
Természetesen feleslegesen én sem dobálom a pénzt az ablakon, de amióta előfordult velem a korábban említett motoros eset, azóta nem kísérletezem egy 2 évnél hosszabb csereperiódussal...Pláne, hogy ez FÉK...
Amúgy betétet csak akkor cseréltetek/cserélek, ha jelez a műszerfalon....
illetve korábban (még szenzor nélküli kocsin) akkor, ha már nagyon kopott volt...
A szervizeket én is ismerem.. Nekik semmi sem drága...