OFF, de pár perce az első lépés a régi autók felé teljesült, egy öreg, ám működőképes Wartburg tulajdonosa lettem :)) Kis lépés az állólámpás felé, de mindenképpen haladás :) ON
Egy barátom árulja a 115-ös 3.0-ját, ha esetleg érdekel valakit a hasznaltauto.hu.-n megnézheti a részleteket. Gondolom itt mindenki tudja, hogy egy 3.0 milyen ritka madár itthon. Ja és ez gyári, nem egy kis motorosból átépített darab.
Egyébként az autó a II. ker Fillér utca tetején lakik.
Üdv.
Laci
Nekem is kéne néhány dolog a 115-öshöz,de nem könnyű beszerezni,az MB-nél még nem néztem,de a többi nagyobb/Unix,Bárdi,stb/csak néhány cuccot árul.A legnagyobb probléma a gumialkatrészekkel van,mert szélvédőgumit és ajtó-ablak tömítéseket nem találni sehol.Német honlapokon is próbáltam,de csak regiszracióval lehetne kerestetni.Alkatrészlistát nem sikerült találnom,csak aukciós oldalt,ahol egész olcsó induló árral található még néhány új dolog is.Az MB Classic-on szintén csak ajánlatot lehet kérni,csak egy akciós ár volt nyílvános:krómozott dísztárcsa 98€,1db,vagy 4 az nem derült ki,de szépek voltak.Szóval itthon csak kevés karosszéria elemet lehet kapni,legtöbb cuccot egyébként a UNIX-Trade webáruházában találtam/hűtőmaszk-keret 35000,ajtójavító lemezek,küszöbök,fenéklemez,sárvédőívek kb.3-4-5000Ft,hátsó lámpa 73 utáni kb 6000Ft,első lámpa darabokban is 4-5000,de krómkeret nincs./
Régi kis hátsó lámpát sem találtam.Egyelőre ennyi,de,ha kell v.mi talán tudok infót adni.Számom:30 9397890 /Czelvikker/
De most ne bizonyítsátok be az igazatokat, elhiszem, hogy ha új alkatrészt veszek, az jobb.
De nem biztos, hogy olcsóbb attól, hogy ha teszem azt 50 ezerért veszek egy roncsot, és minden kitermelhető alkatrészt, "fogyóeszközt" kiveszek belőle, elteszem, és ha neadjisten szükség van rá, utánajárás nélkül rendelkezésre áll.
Pesten biztosan másként megy. Mindenesetre nálunk, ha valahol egy-egy öreg vasat üzemeltetnek, az udvaron biztos, hogy találunk még egy olyat, alkatrésznek - ez a gyakorlat. (Legyen szó akár munkagépről, akár más járműről, pl egy motorról.)
Sztem egy körkérdést megér a Kárpát uccában. Ismerős ismerősének a 107-eséhez egy csomó apró bizbaszt lehetett rendelni cikkszám szerint a felújításhoz (igaz, 400 Ftért számolták az eurót) :-)
Ha viszont a Kárpátból lehet rendelni, akkor máshonnan is, és biztos jobb áron
"Onnan, hogy a konkrét esetet felhozva 30 ezerért egy komplett autót kaphatott aki megvette"
ami egy 3x éves autó (vagy több) és minden lerohad róla az első érintésnél, de max 2 éven belül és az alkatrészek összevadászása újabb időt-energiát-pénzt emészt fel.
míg ha megveszed mondjuk ugyanannyiért vagy egy picit drágábban, akkor mindez nem merül fel
egyébként ha belegondolsz, nem véletlenüml alapítottunk klubbot. így egységesen léphetünk fel és beszállítóknál szervizeknél is kedvezőbb a helyzetünk.
egyébként milyen autóhoz 90ezer az első lámpa? nem kötekedés, de háétha tudunk olcsóbban
Onnan, hogy a konkrét esetet felhozva 30 ezerért egy komplett autót kaphatott aki megvette, minden króm díszléc rajta volt, a lökhárítók is, a lámpák is, a műszerfal és a kormány ép volt, lemezfelnik OK-k, a felnik egyik-másikán a gyári dísztárcsa is rajta volt.
A saját autómhoz egy első lámpa újonnan 90 ezer Ft, egy állólámpa legalább ennyi lehet, még ha utángyártott is.
Valamelyik hálózat, talán a Bárdi forgalmaz mindent állólámpáshoz, küszöböket, kaszni elemeket, de a konkrét áraikat nem ismerem.
Én a nehezebben beszerezhető apróságokra gondoltam: díszlécek, hamutartó, ablaktekerő, etc.. Azokat csak érdemes bonatni. A kaszni elemek ténylegesen rohadtak, nem érdemes bontani.
Monoron van egy ilyen bontó, ott van ismerősöd esetleg?
van bontós ismerősöm, és ő mondta nemrégen, hogy már a 123-asok között sem talál bontásra még alkalmas és olcsó darabot. vagy kuka vagy normális állapotú. az alőbbit ő nem akarja megvenni, az utóbbiért pedig annyit kérnek, h nem éri meg.
és ez a 123-as. az előd-generációnál a különbség még nagyobb
Ami elhagyatva áll itt-ott az már kuka, vagy alkatrész állapotú. Pl Szentmártonkátán egy éve állt egy sárga, működőképes, 30-ért el lehetett volna hozni. Forgalmi leadva, rendszám rajta volt. Alkatrésznek lett volna csak jó, mert már Frédibénis volt, azaz lábbal is lehetett hajtani miközben bent ültél, a padló folytonossági hiányainak köszönhetően.
Ilyenek azért vannak, de max arra lehetnek jók, hogy a motorhoz találj még használható alkatrészt, vagy a lámpákat, egyéb kis alkatrészeket kitermeld belőlük.
:)
Amúg nem tudom, emlékeim szerint régen még igen sok 115 -ös futott napi használatban, de mára nagyon kikoptak. Gondolom a nemzetiség is amortizálta rendesen őket. Amin viszont csodálkozom: vidéken sem nagyon hirdetnek már eladókat, pedig talán ott lehetne még kifogni... nem?
:)
Amúgy lehet, h. innen is van a vonzódás?
A mostani veteránt nem vettem meg, de már felkerültek a hirdetések a webre is, volt egy érdekes, bordó állólámpás, plusz egy alkatrésznek. Állítólag teljesen eredeti. Ha így megy tovább, becsavarodom.... :)