Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stevie wonder Creative Commons License 2009.07.29 0 0 10576

Előző autómban az üzemanyag ellátó rendszer volt "blokkolva". (szerintem az ezért nagyon jó védelem, mert mikor beülsz, és elindulsz, nem kell kapcsolóval, vagy érintő gombal bajlódni, amit különben is könnyű kifigyelni, hanem elindulsz, és pár 100 méter múlva kiiktatod a védelmet.

 

 

Ez azert nem jo vedelem, mert a kapcsolot ugyan el lehet dugni, de minden masodik autoban az uzemanyagszivattyut iktatjak ki. Jol felkeszult tolvaj nem is foglalkozik a kapcsoloval (transzponder, rejtett kapcsolo, szambillentyu, Reed-relé, akarmi), hanem siman szed 12 V-t valahonnan gyorskapoccsal, es krokodilcsipesszel megtáplálja vele a pumpat... :-0 

 

Ez gyakorlott tolvaj szamara rovidebb ido, mint amig ezt elolvastad :-0

 

Minit valoban tajekozott, kreativ es alapos beszerelo, o fog tudni okossagot mutatni, illetve az Autolopas topikon visszaolvasva is talalsz erdekessegeket.

 

Most viszont tudtommal szabadsagon van, ne lepodj meg, ha nem valaszol, vagy nem veszi fel a telefont... 

 

Előzmény: gsc77 (10573)
gsc77 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 10575
Köszi! Megtaláltam és a honlapját is olvastam, nagyon szimpatikus!

Előzmény: ottar (10574)
ottar Creative Commons License 2009.07.28 0 0 10574

drMinit.

:-)

Keresd meg, sok embernek varázsolt már védelmet a kocsijába.

 

Előzmény: gsc77 (10573)
gsc77 Creative Commons License 2009.07.28 0 0 10573
Sziasztok!

Tegnap lettem egy 2003-as Octavia 1.4 16V Cool (BCA motorkód) boldog tulajdonosa...:) Egyenlőre zárt helyen tárolom mert mert nincs benne semmi plusz lopásvédelem a gyárin felül. (előző tulaj nem az utcán tárolta, én ott fogom...) Szóval az alap védelem pénteken lesz installálva (Váltózár + UV garvír).
DE szeretnék valami teljesen egyénit is beletenni, mert én úgy gondolom, hogy így lesz teljesebb a védelmi rendszer (tudom, hogy nincs 100%-os, de lagaláb én megtettem amit tudtam).
Előző autómban az üzemanyag ellátó rendszer volt "blokkolva". (szerintem az ezért nagyon jó védelem, mert mikor beülsz, és elindulsz, nem kell kapcsolóval, vagy érintő gombal bajlódni, amit különben is könnyű kifigyelni, hanem elindulsz, és pár 100 méter múlva kiiktatod a védelmet. Addig elmegy az autó azzal a benzin mennyiséggel, ami a csövekben maradt. Ellenben nem tudom, hogy ennél a motornál hogyan oldható meg az üzemanyag ellátás blokkolása, illetve nem károsít-e valamit az ilyen irányú beavatkozás.

Tudna valaki ebben segíteni valaki?
Joltee_2 Creative Commons License 2009.07.28 0 0 10572
Ez BoriLacinak ment volna, a #10555-re...
Előzmény: Joltee_2 (10571)
Joltee_2 Creative Commons License 2009.07.28 0 0 10571
Üdv!

Mindenképp nézesd meg, én nemrég bénáztam rá kanyarban tolatás közben egy kisebb híd betonelemére, s belezökkent (fenn is akadt) a kocsi jobb hátulja (szerencsére azér' le tudtam jönni róla, bár az első kerekek "kissé" kipörögtek... ;)) Ráadásul mindez nyaralás első napján; elvittem a legközelebbi szervízbe, semmi baja nem volt hál istennek, viszont mákom volt mert a tankot már enyhén megsúrolta; főleg ez utóbbi miatt, meg nehogy vmi vezeték megsérüljön, ÉRDEMES MEGNÉZETNI!
elek72 Creative Commons License 2009.07.28 0 0 10570
NEM!!!Nincs előírva!

Az van előírva, hogy meg kell vizsgálni 90000-nél és 120000-nál kel cserélni.

Csak a jó kis lehúzós magyar szervizek kifizettetik már 90000-nél mert 120000-nél már
nem sokan vinnék az autót márkaszervizbe.

Szlovákiában pl. eszükbe sem jut 90-nél cserélni.Pedig úgy gondolom ott a legkisebb
vidéki szervizekben profibbak vannak mint nálunk a nagyoknál.

Persze ha valaki nagyon elővigyázatos akar lenni cseréltessen 90000-nél biztos ami biztos, de szerintem ezen éppen úgy lehetne vitatkozni mint a 30000-es olajcsere
periódus 15000-re csökkentésén.
Előzmény: KOCZKY (10569)
KOCZKY Creative Commons License 2009.07.28 0 0 10569
KELL !!! 90-esnél elő van írva tudtommal... inkább elébb, mint késő legyen :-)
Ha már nem garis, megfelelő szaki, és a cuccot meg megveheted hozzá magad is, valóban felében megúszod.... és nincs rá gond megint egy ideig.
Előzmény: rizo (10566)
KOCZKY Creative Commons License 2009.07.28 0 0 10568
Mindenképpen megvan, ott ahol vetted feltétlenül!!! Elhajtani nem hajthatnak el semmiképpen sem, az autó garis!!!! Vidd nyugodtan, és elmondhatod, h nem kaptál vagy nincs meg a füzetke, ha még nem volt szervízben, azt is látni fogják, és pótoltassd mindenképp !!!!
Előzmény: kakszilali (10565)
KOCZKY Creative Commons License 2009.07.28 0 0 10567
Hali,

Igen folyamatosan volt egy magas frekvenciás visítás már, ahogy leálltam, alapjáraton igencsak hallani lehetett, menet közben ugyi az egyéb zajok miatt kevésbé....
Szervízben először levették a generátorról a szíjat, hátha az a ludas... egyértelműen vmi csapágyhang volt... zenélt tovább... így maradt a vízpumpa, és valóban az volt már gyárilag kissé "csapágyas" kb 5000 km volt az ótóban akkor... azóta nincs ilyen hang. Vmi ki ciripelés van, de az hátulról a kipuff felől jön...

Ha csak a szíj zenél, arra azt olvastam, h öreg szaki nem szilikonnal kente meg :-) hanemmmmm.... szappannal :-) és el is múlt tőle.

De nekem gyanús, h neked is a vízpumpád lesz a hunyó... most hány km-nél tartasz?? Messze még a szíjcsere? Ha igen, akkor szerintem érdemes külön is cserélni, ha nem, akkor meg egy kissé előrehozod, és kész :-)
Előzmény: joemaster (10564)
rizo Creative Commons License 2009.07.28 0 0 10566
a 90 ezres szervíznél kell vagy érdemes cserélni a vezérműszíjat és a vízpumpát

Mit mond a szervízfüzet? :)
mert pl. az 1.6 AEE motornál kellett... meg a görgőket és a vízpumpát is...
jó hír, hogy ha nem PoHu-nál csináltatod, ~feléből is megúszod...

Riz.
Előzmény: szili23 (10561)
kakszilali Creative Commons License 2009.07.28 0 0 10565

Jó reggelt!

 Indulnék skodával a szervízbe, de a kis fekete skodás mappát elővéve sehol sincs a szervízkönyv. Soha nem kerestem, az első nap kivettem belőle a használatit azóta fiókban pihent a mappa. Minden megvan a 3. évi extragaris papír is, csak szervízkönyv sehol. Szerintem azt nem kaptam meg az átvételkor, mert soha nem vettem elő a mappát, szervízben még nem voltunk.

Ilyenkor mi van? Jól gondolom, hogy nem zavarhatnak el? Csak megvan a számítógépben a autó.

joemaster Creative Commons License 2009.07.27 0 0 10564
A vízpumpád folyamatosan zenélt?

Nekem van egy nyiszogó hang alapjáraton, de néha nincs. Kinyomott kuplungnál is elhallgat. Lehet ez hosszbordás szíj? Ha lemosom az autót és tolatok ki a mosóból, mindig visít egyet a szíj, aztán soha többet. Lehet, hogy a váltóval terhelt motornál már meg-megnyikkan a szíj és ezt hallom alapjáraton (egyébként legutóbb, falusi utakon lassan haladva, mintha folyamatosan hallottam volna ilyen visító hangot, mivel alapjáratnál magasabb fordulaton járt a motor).

Arra nem szeretnék gondolni sem, hogy a váltóban vagy környékén vmi csapágy...

Ha hosszbordás szíj, akkor mivel lehetne megszüntetni a nyikorgást, visítást?
A szervizben régebben azt mondták, szilikon spray-t fújnak rá, de én valahogy nem tudom elképzelni, hogy ez jót tesz neki. Vagy tényleg segít?
Én attól tartok, a szilikon után még jobban csúszni fog a szíj tapadás helyett.
Előzmény: KOCZKY (10558)
lejszlovitez Creative Commons License 2009.07.27 0 0 10563
Skacok

Inditas utan azonnal sipol egyet a keszulek (2004 O1) es valamit kiir a kijelzore, hogy AIRBAG T/G valamit nem csinal. Vagy valami hasonlot. Nem mindig, Elmult ket heten 2x, elotte ket honap alatt egyszer.

Nem szinpatikus az uzenet :) Leallitas utan inditas, es nincs problema.

Valakinek mond valamit ez a remek dekodolhatatlan uzenetem? :)

koszi

l
lejszlovitez Creative Commons License 2009.07.27 0 0 10562
Szia

Nekem 70.000-nel kellett kicserelni a vezermuszijat feszito grogokkel es vizpumpaval. Azt mondta a szervizes srac, hogy 90e-nel kellett volna cserelni (2004-es TDI), de ezzel - ha nincs az elozo lefetyelo hang - elmehet a kovetkezo 180-as nagyszervizig.

En a helyedben biztos, hogy nem kockaztatnek, ha barmi gyanus hangot hallassz (nekem alapjaraton azt monta, hogy lefety lefety lefety igy ahogy olvasod) akkor csere!
Persze sokmindennek lehet hangja, nekem a csere ota megszunt a hangom. A srac ideadta a kivett alkatreszeket, ket csapagyam is szorult, de az egyik annyira, hogy rajta vannak a szij megcsuszasanak nyomai gyakorlatilag raegve a csapagy kulsejere... ha erdekli a fenykep a forum tarsakat szivesen csinalok rola parat :)

Es persze az enyem dizel, a tied benzines, nem tudom ott meddig lehet elengedni, de ha elszakad, akkor osszekeverednek a szelepeid... de allitolag az ido alatt a gumi is oregszik...

l
Előzmény: szili23 (10561)
szili23 Creative Commons License 2009.07.27 0 0 10561
Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy a 90 ezres szervíznél kell vagy érdemes cserélni a vezérműszíjat és a vízpumpát, vagy ráérnek a 120 ezresig? Az autó egy 2002-es 1.4-es octavia kombi.

Előre is köszi.
TUZII Creative Commons License 2009.07.27 0 0 10560

Hy.

 

Bocsánat, hogy ezzekkel a dolgokkal zargatom a társaságot, de a Škodriról nincs mit írnom. Működik ahogy a nagykönyvben meg vagyon írva , és slussz.:-)))

 

Szóval szombatra maradt a vár. Minden infó érdekel. Honnan indul ez a lift pontosan (qrva lusta ember vagyok) hol tudom legnagyobb valószínűséggel hagyni az autókat(2) szombaton ugyi nem fizetős a parkolás??

Gondoltam hamár kilátás, esetleg utána ha lesz időn felvinném őket a Citadellához is. Vélemény , infó???:-)))

kakszilali Creative Commons License 2009.07.27 0 0 10559

Akkor holnap reggel irány a szervíz.

Köszönöm Uraim!

KOCZKY Creative Commons License 2009.07.27 0 0 10558
Hali,
Mindenképpen szervízbe vele, még garis !!!! Nekem a vízpumpám zenélt, szó nélkül cserélték, azóta csend van :-)
Előzmény: kakszilali (10556)
ckerti Creative Commons License 2009.07.27 0 0 10557

A garancia érvényes, menjél szakszervizbe és cseréltessed ki.

Szerintem.

 

Más:

Az Octik hasa jól védett, ha jól emlékszem nehéz rajta ilyen módszerrel maradandó sérülést -ill. működésre káros sérülést- okozni, a fontos részek védve vannak.

Azért nézzed meg, ha valahol megteheted.

Előzmény: kakszilali (10556)
kakszilali Creative Commons License 2009.07.27 0 0 10556

Ma jöttem meg hosszabb útról és sajnálattal hallgattam, hogy 25 ezer megtett kilométer után csörög ill. nyikorog a hűtőventillátor. Menet közben nem nagyon hallani, inkább mikor megállok és leállítom a motort. Ekkor a nagy melegben még be-bekapcsol még a venti és nagyon nem tetszik a hangja.

Szerintetek mit tegyek? Aggódjam és ne várjak, vagyis szervíz? Az autó 15 hónapos erre érvényes a garancia? Vagy hagyjam, ne foglalkozzak vele?

(Egyébként nagyon jól megy a gépezet.)

Köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2009.07.27 0 0 10555
hello,

mennyire birjak alulrol ezek a skodrik az utszegelyre fennakadast? Ertem en ezen, h nincs megszokva a hoszabb tengelytav es megfordulaskor kisse felult a bazalton az auto kozepe,vege.

ameddig befert a fejem nem lattam serulest (sajna csak vizoras aknam van) erdekes modon, pedig valamihez jo sokaig es hangosan hozzaert. Ugy lattam jol be van lemezelve az alja.

szoval erdemes elvitetni szervizbe, vagy ne tulajdonitsak nagy jelentőséget neki ?

Ha van karcolas rajta, mivel erdemes lefesteni (gondolom korrozio ellen csak fontos lenne lekenni)?

(delutan lehet meg spargan athuzom alatta a digitalis fenykepezot, es csinalok egy videot rola)


Üdv: Laci

ZAG Creative Commons License 2009.07.27 0 0 10554
Hali !

Edition 100-ba a bal első űlés alatt van erősítő,valószínű ott a difi.
Előzmény: peu206 (10551)
Varshi Creative Commons License 2009.07.27 0 0 10553
» belső hőmérséklet kiíratására nincs lehetőség,

Mondjuk alapvető kérdés, hogy MELYIK belső hőmérsékeltet mérnéd? :o) A lábnál vagy a fejnél? És rövidnadrágban? :D

A mostani kocsimban nem tudom, mennyi van, de az előzőben megnéztem, 6 db belső téri szenszor jele alapján igyekszik valamit kikeverni a rendszer. Néztem is szépen az értékeket, és volt eltérés, pedig a műhelyben álltunk már egy ideje. (És ne feledjük, hogy 1,5 fok eltérésért – tehát az ideális 22,5 helyett 21 vagy 24 – hosszabb távon már nyafogni szoktak az emberek. :)

Szerintem SOHA nem látnád a kijelzőn azt a belső hőmérsékletet, amit beállítasz a digit klímán. Ez idővel frusztrálná a júzert. :) És panaszkodna a szervizben. És nem tetszene nki, hogy "ez így működik" és "így teljesen jó". A gyár helyében a következő faceliftnél magad is kivennéd ezt az extrát. ;)
Előzmény: joemaster (10552)
joemaster Creative Commons License 2009.07.26 0 0 10552
Sajnos, belső hőmérséklet kiíratására nincs lehetőség, pedig még a félautomata klímás autók is mérik legalább egy helyen, a klíma kapcsoló melletti, LED-nek kinéző szenzorral.

Egy kis programozás kérdése lenne pedig csupán...
Előzmény: veszettkecske (10544)
peu206 Creative Commons License 2009.07.26 0 0 10551
Sziasztok!

Tud valaki olyanra megoldást hogy mi lehet a probléma hogy a Navimat eladtam kivettem az autóból betettük egy Octavia Edition 100-ba és nincs hang. Minden műxik de hang nincs. A táp csatlakozóba 1 csati máshol volt és így az nem kapott áramot vagy jelet, de ennek lehet köze hogy a táp sorba azért az 1 csatiért nincs hang?
TUZII Creative Commons License 2009.07.26 0 0 10550

"Szokasos magyar kishituseg :-)"

 

Nem nem erről van szó. Nekem alapból, tömeg , város fóbiám van.:-) Bp.-et jártam ,láttam eleget, jártam erre-arra a világban is, de igazából én nagyon vidéki ,akár ugy is mondhatjuk hogy paraszt gyerek vagyok. Mégha a főldmüveléshez nincs is közöm.

Szivesebben vinném őket valahova vidékre, Eger, és környéke, vagy Esztergom, Visegrád, vagy Fertőd. Szóval vannak nagyon szép helyek ebben a kicsinyke országban. Egy nagyváros az mégha egyéni is, azért akkor is csak egy hangyaboly.:-(((

Előzmény: stevie wonder (10549)
stevie wonder Creative Commons License 2009.07.26 0 0 10549

Szívem szerint én szép fővárosunk közelébe sem szagolnék

 

 

Szokasos magyar kishituseg :-)

 

Budapest -- minden sirám es jogos panasz ellenere -- egy teljesen pozitiv, elettel teli, latvanyos vilagvaros, fantasztikus es a kulfoldiek szamara is atelheto tortenelemmel, gyonyoru epuletekkel (probald egyszer turistaszemmel nezni), jo kajakkal, szep fiukkal es lanyokkal, elso osztalyu ejszakai elettel.

 

Ne felejtsuk el, hogy (nyugati) fiatalok ezrei (!) telepulnek le onszantukbol  Budapesten, annyira beleszeretnek.

 

 

Előzmény: TUZII (10548)
TUZII Creative Commons License 2009.07.26 0 0 10548

Köszönöm szépen.

 

Alakul.:-))) Sajnos csak szűk egy napom lesz a mutatványra. Szombat reggel, már amikor kitudom szedni őket az ágyból, szombat délután úgy 4, max. 5-ig.

Ezért is kértem a segítségeteket, hogy mi az amit ílyen rövid idő alatt leginkább érdemes bemutatni.

Szívem szerint én szép fővárosunk közelébe sem szagolnék, de nekik ez kívánságuk, hogy Budapestet akarják megnézni.

fepeti001 Creative Commons License 2009.07.25 0 0 10547
A Sikló lábánál szerintem van parkoló, vasárnap tán még hely is lesz.
A Siklótól kocsival három perc alatt a Bazilikához értek, szépen megcsinálták a környéket, menjetek is be, érdemes. Tíz perc séta a Parlamentig a Szabadság teret érintve, majd vissza Aztán öt perc kocsival a Hősök tere. Egy napra elég is.
Előzmény: TUZII (10545)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!