Szia! Azt javaslom, amit (majdnem)mindnyájan követtünk. Először olvasd végig a fórumot -nem túl hosszú- és ha nem találsz választ a kérdéseidre, akkor célzottan kérdezz, és sztem lesz aki válaszol.
Minden Trafic/Vivaro tulajnak (is) kelemes ünepeket kívánok! Viszlát jövőre!
....csak jótanácsként írom mindenkinek (bár ez az eddigiekből kiderülhetett): bizony, minden ellenkező híreszteléssel szemben, a váltóban olajat kell cserélni, 60e km-enként, különben elég sokba fog kerülni. Ugyanolyan ez, mint a 30e km-enkénti olajcsere - lehet benne hinni, de ha beáll a technika, akkor súlyos pénzekkel lehet beletenni. Ezért a motorolajat ha teljesen szintetikus, akkor is húszezrenként cseréltesd le, és megbízhatóbb lesz a kocsi működése. Sajnos, az elektronikai gondokon nem lehet a fentiekkel segíteni...
bocs, most én voltam távol... Van egy haver, megszerez ezt -azt... Közel sem biztos, hogy a légtömeg mérőddel van baj.Azt a tech2 kimutatná! van egy jó szerelőm, ő szokta intézni a diagnosztikát, amihez műszer kell, a többit én csinálom magamnak. Írj egy mailt és elküldöm a számát-...
Van egy eladó komplett gyári tetőcsomagtartóm, rakodást segítő görgővel a rövid kivitelhez, ha érdekel valakit. Két részre szét lehet szerelni, így könnyebb felrakni és szállítani.
Új ára: 320.000 Ft volt, én odaadom 190-ért
EGY ALKALOMMAL VOLT RAJTA EGY LÉTRA...:)
És még van 4 db lemezfelnim, a gumikkal, de 2 gumi kuka... (50e-ért)
Bocs, hogy csak most válaszolok, de egy kicsit távol kerültem a hálótól.
Szóval, 98 ezer km van a kocsiban, légtömegmérő cseréről nem tudok, használtan vettem. Az EGR szelepet a múlt héten tisztították ki szervízben ( állítólag már volt tisztítva), de ezek után sem javult meg tutira a gép. Lehet, hogy csere lesz a vége.
A turbón nem hallok feltünő hangot, bár valószínű botfülem van ehhez.
SZia! Az enyém ios így kezdte, Turbo csere lett a vége! Ha kiveszed a vezető lábánál a padlószőnyeget, meg az aku fedőlapját jól fogod hallani a turbó sípolását! Ha az is fel felpörög lehet gyanakodni a turbóhibára.
Lejjebb megadtam egy turbószervíz számát, náluk is lehet érdeklődni!
A légtömeg mérő hibájais okozhat hasonló tünetet, az enyémet 100 000 után kicseréltem!
Üdv az uraknak! Érdekel valakit 2 eredeti szervíz program trafic/vivaro-hoz? Elég sok bajra megoldást jelenthet. Az egyik mechanikai leírás, azaz mi hol van, mivel és milyen esetben hogyan bontsuk meg, stb... A másik inkább elektromos oldalról segít, átlátszó rajzokkal mutatja, hogy mi hol van, kapcsolási rajzokkal, pozíciórajzokkal. Nekem 2 traficom van az egyikben 125000, a másikban 45000km-rel. Egyikkel sem volt semmi nagy bajom. Akinek nem húz, ill megtorpan időnként 2000 alatt, annak javaslok egy EGR szelep tisztítást, vagyis szinte mindenkinek jót tesz, mert elég agyatlan egy holmi az.
Tudna nekem valaki segiteni ??? Nemregen vettem egy Vivarot 2004-es auto gyarilag van benne egy Grundig Car 2002 nevu radios magno na ehhez kellene nekem magyar nyelvu leiras vagy valami segitseg a beallitashoz. Mar annyit nyomkodtam ,hogy a homersekletet is Faranhait-ben irja ki es nem celziusban es nem tudom vissza allitani. Elore is koszonom : maglali
chipp tuning vivaro/trafic 1.9-es 128le-ig, 2.5-ös 168le ig. megane 1.9 132le ig 25000ft. obd csatin keresztül megbontás nélkül.Ezen határokig a motor károsodása nélkül,fogyasztás nem nő.Kiprobálható ,1hétig tesztelheted ha úgy
gondolod hogy nem vált be visszatöltöm az eredeti szoftvert és visszakapod a pénzed.(eddig még senki nem csalodott).Megvárható.A saját vivaromat is igy használom.Volna vivárohoz pár dolog eladó,1,9cdti koplett motor 10.000km futott
papirokkal,9személyeshez gyári hátso hangszigetelt gumiszőnyeg(üllések helye besüllyesztve)hosszitott kivitelhez-30e ft. Hátsó lökháritó,műszerfal boritás,váltó,futómű.Ha valami érdekel irj a kctuning@gmail.com ra.
Az én Vivarom is produkál ilyet egy pár hete de azért nem ilyen durván. Ha emelkedőn megyek felfelé padlón akkor lüktetve gyorsul. De eddig még csak autópályán tapasztaltam.
Van-e valami tippetek a következőkre: a Traficom 5. vagy 6. fokozatban 3100-3200-as fordulatnál többet nem hajlandó produkálni, úgy tesz, mintha ütemesen pumpálnám a gázpedált. Ez a 6. fokozatban is alig 140-es tempó. Ezek mellett meg mintha egyre több paci szökne el a motorból. 2000-es fordulat alatt mintha behúzott fékkel mennék, pedig szerintem a dízelekre ez nem jellemző.