Helló Mindenki! Vettem egy 1.6 benzines Lybra SW-t! Természetesen előtte is Lanciám volt, Delta II, amittől fájó szívvel fogok megválni. A Lybra 9 éves, nagyon megkímélt állapotban van, köszönöm is az előző gazdájának, hogy vigyázott rá!
Én is többször felejtettem már kicsit lehúzva. A gombba zárásra nem reagál, de elvileg a gyári centráloknál, ha kulccsal zárjuk a kocsit és 2-3 másodpercig zárásra fordítva tartjuk, automatikusan fel kéne, hogy másszanak az ablakok.Mind a 4!
Nekem is az unokatesóm magyarázta el a dolgot, neki már sok központival volt dolga, elég jól kiismeri magát bennük.
Az enyémben nincs riasztó. Kulcs szokásos, kis gomb csomitartó, nagy centrálzár, de azzal nem megy fel az ablak. Ha manuálisan zárom és úgy tartom a kulcsot akkor igen.
Nem kell visszaülni! :-) Kiszállsz, ablakok nyitva. Becsukod, majd bezárod az ajtót kulccsal, de úgy hogy folymatosan elfordítva tartod. Pár mp múlva felhúzza az összes ablakot. Legalábbis nálam ilyen.
Nem lehetséges, hogy van valami tanítható funkciója? Amit sikerült valahogy elnyomkodni, megváltoztatni. Mint a riasztóknál. Megnyom, kinyit, becsuk vagy valami.
Én ritkán használom. Eddig a jobb elsőt nem húzta fel egyáltalán. Most ,akku lekötés után először a jobb hátsó működött szakaszosan (többször neki kellett fogni a zárásnak). Aztán egyszer csak - többszöri kalibrálás, próbálkozás után - most mindegyik működik rendesen. de az előzmények után kicsit bizalmatlan vagyok vele. Az egészben látok némi ellentmondást. A kézikönyv azt írja, hogy kerülendő az összes ablak egyszerre történő működtetése, mert az okozott feszültségesés megzavarhatja a vezérlésüket. Az a (fél)automata működtetés viszont pont azt teszi. Akkor most mi van?
A hozzászólás ablaka alatt "Új link" felvesz, aztán beszúr ... Egyébként meg elvagyok ezzel ,hogy így működik hogy 3 mp.-ig kell nyomni és akkor húzza le, vagy fel. Mivelel a legkísebb akadás, szorulás esetén megáll, ezért mindenképpen végig kellene nézni, hogy sikeresen felhúzta-e.
Na pont az az. Nekem sehogy nem húzza fel csak ha benne ülök és gyújtáson van. Vagy ha nem nyitom ki az ajtót de már leállítottam a motort. És mindig csak az ablakemelő kapcsolóval. Ha az ajtó lezárása után magától akarod hogy felhúzza az ablakot, akkor egy ilyen kell beletenni: http://metroman.unas.hu/spd/M000MWL001/Ablakemelo_vezerlo_modul_2_4_ablak_tetoablakh Vagy egy komplett riasztót ami már tudja.
Nem tudom mit értesz automatán, de nekem sem megy fel automatikusan, ha zárom a kocsit, csak akkor, ha 3 mp.-nél tovább tartom nyomva a záró gombot. Én automatikus záráson azt érteném, ha a kocsi zárásakor minden további feltétel nélkül zárna.
Nem tudok róla sokat. Elmentem egy villamosságszerelőhöz, hogy szeretném, ha lezárom az autót a távirányítóval, akkor húzza fel az ablakokat. Mivel az én autómban nincs ez a komfort modul.( Ő mondta ). Ha pedig utólag szeretnék beszereltetni, akkor szét kell szedni azokat az ablakemelő motorokat, amelyik nem automatán megy fel vagy le. Mert valami plusz szálat kell behúzni. Bár jó lenne róla többet tudni, meg azt is, hogy hol kell keresni, mert akkor sokat ki lehetne deríteni róla.
Győrben nem tudom, de nálunk /Bp./ én itt szoktam és ezek az árak szerintem normálisak. Most az 5 liter Selenia 20K, az olaj-, a levegő- ill. az aktívszenes pollenszűrő összesen 23 ezer volt. /+3 ezer a csere/
Egyszer próbáltam akksi töltőről egyenesen a motort, igy működött. Nem tudom nem-e a sofőr felöli ajtón a hátsó ablak blokkoló (vagymi) kapcsolója szórakozik velem. Mondjuk nem nagyon zavar a dolog, de azért tetszene, ha működne :-)
Majd egyszer, ha lesz sok időm meg türelmem, nekiugrok és kibelezem.
Gondolom azért választották ezt a kicsit bonyolult megoldást ,mert így oldották meg azt, hogy ,ha a ottmarad egy kéz (vagy nyak :) ne csukja oda az ablak. Most mindenesetre jól működik. egyelőre. kopp, kopp, kopp
Az előző autómon volt ilyen probléma ( Lancia Dedra). A fel és a letekerésnél nincs végálláskapcsoló. Az ablakemelő elektronika, az ablakemlőmotor által felvett villany áramerősséget figyeli. És ha szorul valahol a mechanika, akkor megnőtt a felvett áram erőssége. És azt érzékeli, hogy feltekerte, vagy le, és ezért megáll. De nekem a mechanikája úgy járt, mint a kés a vajban, és mégis ezt a hibát csinálta. Valószínű hogy, a motorban ment akkor tönkre valami, mert üveg nélkül működött, rendessen de ha visszatettem az üveget akkor ugyanazt a hibát produkálta újra. Kicseréltem a motort és utána nem volt semmi gondom.
Nekem meg pont az akku levételekor kezdődött. Mondjuk előtte a jobb első ablak nem húzódott fel a távirányító hosszas nyomására. Ez viszont az akku levétele után megjavult. Egyébként mára a másik - tegnap beírt hiba is elmúlt. nem tudom miért, menetközben egyszer kipróbáltam és már nem akadozott. Úgy látszik lelke van. :) (meg hát, meg is szilikonoztam kicsit a járatát, hogy könnyebben csússzon)
ismerős. ezt nálam az összes ablak csinálta, aztán egyszer csak nem. fogalmam sincs mitől. egyik változatra sincs tippem. azt sem, hogy miért kezdte de arra sem, hogy miért hagyta abba. illetve, jut eszembe, nemrég ki kellett cserélnem a generátor csapágyát és úgy-e ehhez le kell venni a sarut az aksiról. lehet, hogy a kódok újbóli beírása után állt vissza a rend. nem tudom, talán. próbáld ki. lehet, hogy ilyenkor visszaállnak a gyári beállítások.
Fil! Ehhez nem tudok mit szólni, az én hátsóim azóta nem működnek, ami óta megvettem. A motorok jók, húzó szerkeszetek rendben, biztositékok szintén. Nem idegelem magam miatta, de azért jó lenne tudni mi kínja lehet.