Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GARFIELD Creative Commons License 2007.03.27 0 0 397
Sziasztok!

Én most vettem egy 2005-ös traficot, (két hete), még most nagyon jó :-)
A hátsó klíma nekem is hiányzik, lehet, végigcsövezem a kocsit :-)

Szóval 1 gyors kérdés, hová érdemes MÁRKASZERVÍZBE vinni a gépet?
uprien Creative Commons License 2007.03.26 0 0 396
Őket merem javasolni (sőt én is odajárok):

Aschenbrenner Kft

Bp. XIII. Forgách u. 23

Tel: 239-1644
Tel+fax: 350-7316

Megfelenek az elvárásaidnak, egy bowdencsere 39.900.- :-))) Egyébként szerelő, és lakatosműhely, plusz vizsgáztat is

(Ja: nem én vagyok az Aschenbrenner!)
Előzmény: Törölt nick (395)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.24 0 0 395
Különben pont ilyen kis megbízható szervízt keresek, akik nem 40.000-ért cserélnek egy kézifékbowdent:) Az nem baj, ha pécsi, arra szoktunk járni:))
Előzmény: soonó (394)
soonó Creative Commons License 2007.03.24 0 0 394
Ja szervízkönyv.

A régi autómat is tíz évig otthon karbantartottam, aztán jól ára felett meghirdettem, nem is volt csak egy érdeklődő két hét alatt. No megreccentem ,hogy itt marad a nyakamon, az újat meg már szögelték összefele a gyárban.
Aztán párnap múlva szólt ,hogy jönne megnézni. Azt mondta, látott már sok roncsot olcsóért/olcsóbban, elege van a keresgélésből, az enyém szép volt, elmondtam minden hibáját, mit javítson meg feltétlenül.
Ő is jól járt , meg én is.
Ha meg kell bélyegző, csak szólj :))
Előzmény: Törölt nick (393)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.24 0 0 393

Öcsém megy Pécsre, ott lakik, és le akar vinni valamit:)

 

A márkaszervíz egyelőre azért szükséges, mert a nyáron derül ki legkésőbb, hogy marad-e a teherautó, vagy nem. És ha eladom, a pecsét még számíthat, amúgy sem lenne egyszerű meggyőzni egy vevőt arról, hogy ebben TÉNYLEG 81.000km van összesen (ill annyi amennyi akkor).

De remélem marad(hat), mert ezt az autóm szeretem a legjobban:)

Előzmény: soonó (392)
soonó Creative Commons License 2007.03.23 0 0 392
Szerintem keress egy kis szerelőműhelyt, mert ilyen dolgokkal nem érdemes márkaszervízbe szaladgálni ! Klímát meg klímáshoz kell vinni ,értelemszerűen ott tényleg értenek hozzá, és olcsóbb.
Mész Pécsre ugorj be hozzánk, itt kicserélheted az olajat, meg legalább elvihetnéd a dísztárcsákat. :)))
Előzmény: Törölt nick (391)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.23 0 0 391
A Renault szervizkonyvben van kisszerviz (az olajcserés), 60.000-ént egy nagyobb, ill 120.000nél van asszem vezermuszij, nincs elottem a konyv. Plusz öt éves korában klimagaz, fékolaj is idoszeru lesz 120.000nél meg ilyesmik. Most csak az olajcsere meg a kis javitások esedékesek (mint kézifék és elektromos mütyür), 80700km:)
Előzmény: soonó (390)
soonó Creative Commons License 2007.03.23 0 0 390
Halhó !

Mit jelent a nagyszervíz ? Mert túl sok minden nem történik olaj+szűrő, gázolaj ,levegő.
Más így elsőre nem ugrik be, ezt meg otthon szoktam megcsinálni.

80.000.km mostanában asszem kicseréltetem a vezérműszíjat+görgőt, aztán újabb 80.000 ig mást nem nagyon kell.

Csak a kormánygömbfejek fogynak szerintem gyorsan, mert 150.000. környékén megint cserélnem kell őket, amúgy erős szerkezetnek tűnik nagy általánosságban.
Előzmény: Törölt nick (388)
informania Creative Commons License 2007.03.23 0 0 389

Szerintem az olajat 15ezer km után feltétlenül le kell cserélni, a 30ezres elvi periódus csak reklámfogás. Főleg a dízel nagyon érzékeny a rendszeres olajcserére, én szeretek nyugodtan aludni. És olyan nagyon sokat nem lehet megspórolni, ha néhány ezer km-rel később cserélsz olajat.

 

Egyébként nekem Trafic 1,9dCi. 20 hónapos, most vittem 60.000km-es szervízre. Tökéletes, nagyon meg vagyok elégedve.

Előzmény: Törölt nick (388)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.23 0 0 388

Hali,

 

 

Mivel nem oldódott meg az elektromos hiba magától, elviszem szervízbe (hacsak nem tudtok ti egy specialistat, aki alkatrészt is tud normalis aron:)). Leállítás után van egy sípolós hangja, a motortérben a sofőr előtt felül egy kicsi szivattyűszerűség, és a visszajelzőlámpa is ég. Hibajelenség konkrétan nincs. Ezenkivul kézifékbowden csere, és mivel 80.000nél járok, cserélek egy olajat is, szűrőkkel (tipp a beszerzésre, fajtára?:))

Nem szivesen vszem márkaszervizbe, a BP-iek nagyon durvák, öcsém pécsen van, ők kapnak egy esélyt, ha itt nem ismer senki olyat, aki megbizható.

 

Az olajcsere periódust úgy csökkentem, h 60.000 a nagyszerviz a könyv szerint, az marad, de közben nem egy 30.000-est csinalok, hanem két huszast. Azaz 80.000-nél most, majd 100.000, 120.000 a nagy szerviz, majd olajcsere 140 és 160-nál:)

dunaimentők Creative Commons License 2007.03.23 0 0 387
Szia!
Azt írtam, imádom, mikor megy.
Tény, hogy a hibák nem tetszenek, hiszen még "csak" 4 éves. Autószerelő a szakmám, tisztában vagyok vele, hogy egy autó bizony elromolhat, de amit ezzel szívtam az elmúlt két évben az kicsit sok....
Ha lenne 6 milkám nem ülnék mégegyszer ugyanebbe a kocsiba......
Előzmény: kismikk (386)
kismikk Creative Commons License 2007.03.21 0 0 386
Hello mindenkinek!

2.5 dti Vivaro

Nos kb 3000 km-t hajtottam a gépbe december óta.
Halk kopogás a futóműbe....megemeltem..lötyög
hamar el a szerelőhöz...talpas jobb és bal oldal.
gömbfejek mindkét oldal., futóműbeállítással..40000 Ft,és máris tökéletes.
Kicsit melegebb lett az idő. Sebaj,van klíma--beszerelve--se kép se hang.
Nyomáspróba---semmi. Nyomás reá,sziszegés az egyik csőnél.
Kiderült,a karosszérialemezhez hozzáérve elcsiszolta a kisnyomású csövet.
Találtam profi klímaszerelőt,cső javítva,nyomás megtartva,úgy néz ki minden ok.
De csak a mesében...kompresszor nem kapcsol be...indítótekercs csere,és minden ok.
50000 Ft volt, kicsit fájt,de nem azért vettem klímást,hogy nézegessem a gombot...
Meg a csemete se süljön meg.
Vettem gumit is,muszály volt...az autó álomszépen megy,kényelem felsőfokon,akiknek a hibák nem tetszenek,vegyen újat 6 000000-ért!
Én meg vagyok vele elégedve eddig....
dunaimentők Creative Commons License 2007.03.20 0 0 385
Sziasztok!
ÉS ISMÉT!
Most a motortartó-bak csvarjai szakadtak el. Az egyikben jól látható zárvány volt, gondolom a másik kettő nem bírta a terhelést. Kettőt már kifúrtam az öntvényből, a harmadikat majd holnap. Lehet, hogy csak nekem nincs szerencsém???
Egyébként mikor megy nagyon szeretem, jól megy, jól fogyaszt, kényelmes, jól rakodható, csak ne esne szét állandóan!
Előzmény: dunaimentők (382)
soonó Creative Commons License 2007.03.19 0 0 384
Vivaro 1.9 cdti

80.000. km

Meghibásodás :ablakmosó szivattyú konyec, +fúvókák lassan de biztosan eldugulnak.

2db kormány gömbfej 15.000. Ft

Ezen kívül csendben, nagy kényelemben elvisz mindenhova.

Fogyasztás 6-9 liter hajtástól függően, nekem így az átlag 7 L

Marsal1 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 383

Uraim!

 

Gyári, francia komplett tetőcsomagtartó (rövid típushoz) nagyon kedvező áron eladó!

 

120.000 Ft

 

30/411-09-93

dunaimentők Creative Commons License 2007.02.07 0 0 382
Sziasztok!
Ismét megtréfált a francia mérnökök tervezési zsákutcája!
Most éppen regensburg és Passau között hagyott ott a vak sötét birodalmi éjjszakában, bokáig érő hóban ballagtunk 3 km-et a következő szállodáig.

A generátor szabadonfutója megcsúszott, a szénkefe-tartó egyszerűen leolvadt.

Az eddígi javítások 2006 január óta:

a szokásos váltó mizéra, serencsére még gariban...
szervó szivattyú csere
kinyomócsapágy csere
turbó csere
magasnyomású szivattyú csere+ nyomócsövek, résolajcső
légtömegmérő csere
4 porlasztó csere+ nyomócsövek ismét, résolajcsövek ismét...
2 gólyaláb csere
2 hársó kerékagycsapágy
2 stabilizátor összekötő
generátor felújítás


imádom a típust!
mindez 150 000km-nékl egy 4 éves kocsin....
rohadjon meg az összes csigazabáló autóépítő!
MociInce Creative Commons License 2007.02.05 0 0 381

Köszönöm Urak!

 

Akkor beviszem a szervíbe és nem engedem magam elhajtani!

uprien Creative Commons License 2007.02.03 0 0 380
Félreérthető voltam, tehát:

NEM, nálam nem fordult elő.

Így frankó...
Előzmény: soonó (379)
soonó Creative Commons License 2007.02.02 0 0 379
De .

A fékszervóval van összefüggésben, csak ez így nem biztos,hogy rendben van,. Szerintem egy újabb gyenge láncszem.

Nálam ,ha elengedem a gázt, és rögtön nyomom a féket, a fordulatszám esés gyakran az alapjárat alá is lemegy, kicsit röfög a motor /majdnem lefullad/ aztán megy szépen tovább. Olyan mintha a szervó leterhelné a motort, bár ezt furcsálnám. Dehát egy német tervezésű-francia alkatrészekből-angoloknál összeszerelt járműnél ez nem lehetetlen :)
Előzmény: MociInce (377)
uprien Creative Commons License 2007.02.01 0 0 378
Rövid leszek:

Nem.
Előzmény: MociInce (377)
MociInce Creative Commons License 2007.02.01 0 0 377

Kedves Urak

 

Egy kis furcsaságot művel a gépsárkányom. Majdnem minden fékezésnél más és más a fék érzékenysége. Egyszer erősebben fog, máskor pedig gyengébben. Megáll szépen, csak időnként furcsa ez a különbség. Hol keményebben kell nyomni a pedált, hol gyengébben. Olyan mintha levegős lenne.

 

A szervízben azzal nyugtattak, hogy ez gyárilag ilyen, mert van egy kis segéd motor az autó alján, ami termeli a megfelelő nyomást a fékszervónak. Ez a kis motor működik ilyen össze-vissza, de ettől nincs semmi baja, meg kell szokni!

 

Tényleg így működik? Nálatok is ezt csinálja a gép?

 

Köszi

MociInce Creative Commons License 2007.02.01 0 0 376
(próba)
kismikk Creative Commons License 2007.01.21 0 0 375
Valakinek eladó könnyűfém felni?
uprien Creative Commons License 2007.01.15 0 0 374
30.000-t mentem vele:

Semmi...az ég egy adta világon semmi.
Most van benne kb. 60k, de semmi baja. remélem 160-nál is ezt írom majd.
renaulti Creative Commons License 2007.01.11 0 0 373

Végül is ma bevitték a járgányt a Baumgartnerhez, mivel egy szerelő sem volt hajlandó kijönni (XI. kerület nem a világ vége), annak ellenére, hogy többük is azt mondta telefonon, hogy biztosíték ment ki. Mondták, hogy cseréljük ki a hibás biztosítékot és aztán vigyük be saját lábán a Traficot a szervizükbe átvizsgálásra.

 

Köszi Kismikk, majd elválik hogy Opelroy esete lesz az én Traficom-é is...

Előzmény: kismikk (372)
kismikk Creative Commons License 2007.01.10 0 0 372
Szia!
Még mielőtt bármit is csinálnálsz,figyelmedbe ajánlom "Opelroy" a topic elején tett hozzászólását!


Idézet: " egy csatlakozó beázása a felelős, ami a vezető oldali lépcső burkolata alatt található. Úgy van kiképezve a lábtér burkolat, hogy a lábadról lefolyó víz becsöpög a műanyag borítás alá, majd közvetlenül a csatlakozóba jut. Itt aztán megkezdődik a oxidáció, és szép lassan felzabálja az érintkező párokat, de addig is finom zárlatokat okoz. Jellemző tünetek: belső világítás égve marad-felvillan, féklámpa égve marad, motor csak akkor áll le, ha benyomod a fékpedált, stb. Nekem eddig egyetlen módon sikerült ezt kiküszöbölni: Kivágtam a hálózatból ezt a csatit, és összeforrasztottam minden vezetéket a párjával. Nem túl szép megoldás, de célra vezető."


Ez az olcsóbbik nekilódulás,ha nem,akkor Tech2!
renaulti Creative Commons License 2007.01.10 0 0 371

Sziasztok! Segítséget kérek szerelő ügyben. Egy 4 éves Trafic (dci, dízel) új gazdája vagyok. Mindössze két hete. Tegnap hosszú vidéki úton menet közben autópályán megszűnt az indexek működése, a belső plafon világítás is, de sikeresen hazaértem 400 km-es út után, mert nem mertem sehol se leállítani az autót. Jól gondoltam, mert hazaérve leállítás után már nem volt hajlandó beindulni és a központi zárás is megszűnt meg a vészvillogó is. Az akku viszont rendben van, indítózáskor jól forog a motor.

Tud-e valaki megbízható szerelő segítséget Bp. XI. kerületben (Egér útnál), esetleg olyat, aki kijön az autóhoz. Vagy mindenképpen szervizbe kell vontatni (szállítani)?

Nagyon érdekes ez a szelektív elektromos zavar, mert pl. a kesztyűtartó belső lámpája ég, műszerfal világít, stb. Köszönök minden segítséget előre is.

Törölt nick Creative Commons License 2006.12.27 0 0 370

Elektronika az minden napos:) franszia:)

Viszont a váltó és többi egyelőre ekerült, az enyémbe 77777 volt tegnap:) és az átlagfogyasztása is 7 liter nagyjából, inkább kevesebb:) Valszeg az 5sebességes váltó miatt: így kb 100 a max elviselhető utazósebesség

Előzmény: kismikk (369)
kismikk Creative Commons License 2006.12.27 0 0 369
Végigolvastam....
EGR szelep? Váltó? Elektronikai hibák? Futómű? Féktárcsa,ABS?
Hát nem éppen bizalommal kecsegtető,ámbár többnyire mindenki a hibák észlelésekor írt villámgyorsan információért,és úgy látom a használatban is óriási eltérés van.
Viszont a topic elején Opelroy hozzászólásai nagyon hasznosak,kár hogy később Ő már nem szólt hozzá...
Nekem Peugeot Boxerom volt 6 évig,összehasonlítani csak ehhez a típushoz tudom a jelenlegi gépet /Vivaro 2004 2.5 DTI 136 LE/
5 személyes,teljes komfort,kényelem stb...Ausztriából hozott..87000Km..szemre tip-top.
Most Karácsonykor végre hosszabb út,család felpakolva,irány surány.
Hihetetlen kényelem,dinamika,csendes motor,jó fék, 6.sebesség 120-nál 2200ford,140-nél 2600. Fogyasztás:kb 10 liter.
100 felet a menetszél hangosabb,mint a motorzaj,talán a tükröknék örvénylik..
Megtartjuk,családi autó lesz,talán beválik,időközben még jelzem kórtörténetét.

uprien Creative Commons License 2006.12.22 0 0 368
Hmm... keLLemes, és üNNepeket. A többi tuti. :-))
Előzmény: uprien (367)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!