Ha kiemelo keretet raksz be, akkor vissza lehet rakni a gyari racsot az ajtora, vagy akkor olyan randan kilog a hangszoro? :)
Ha a keretet nem használod, akkor az autóba nem fog beleférni a hangszóród.( a gyárin is van keret) Na és persze a beépítési mélységed is megnő. Valamint a gyári rácshoz hozzá sem kell nyúlni, minden marad az eredetiben!
Lassan közeledik a 30ezre szervíz ideje. Tudnátok abban segíteni, hogy mit csinálnak a szervíz során és mostanásg mibe fáj az egész procedura.
30 ezernel még nincs semmi kulonos. Olaj + olajszuro + atvizsgalas. Szerintem ragaszkodj ahhoz, hogy a legszurot es a pollenszurot is csereljek. Benzines autonal en cserelnem a gyertyakat is. Ezek mindegyikere 60 ezer a gyari periodus, de addigra mar nagyon ratyinak neznek ki. A legszurot -- 1000-2000 ft -- a sajat autoimban 15 ezrenkent cserelem.
Ha az autod ket ev koruli, a fekfolyadekot is cserelni fogjak.
Van egy minimalis eselye a fekbetet cserejenek is, ha kopottnak itelik, de normal hasznalat mellett ez még ilyenkor messze van.
Ami az árat illeti, erdemes az olajat vinni, esetleg a pollen- es legszurocseret mar otthon megejteni. (Nem nagy dolog.) Az olajszurobol nem feltetlenul fogadjak el a kintrol behozottat, ezt erdemes elore tisztazni. Ha viszed, az olaj kijon kb 6-7000 forintbol*, a szuro max 2000, a szervizben meg kb 20 ezret fognak munkadijnak + az olajszuroert kiszamlazni.
Lassan közeledik a 30ezre szervíz ideje. Tudnátok abban segíteni, hogy mit csinálnak a szervíz során és mostanásg mibe fáj az egész procedura. Lehet, hogy már valaki megírta, de a keresővel nem találtam rá.
Megnéztem, ha valóban makulátlan, nem fogod megbánni, pláne h a winter felszereléshez ahogy látom, még tolatóradar is társult, hmmm.... De azt remélem tudod, h gyárilag a winter kapott 4 db acélfelnit téli gummával, az nem ártana, ha meglenne hozzá ám :-)))
Az a 16 ezer kilcsi meg simán lehet akár még reális is....:-)
Valahol láttam, h ezek még mindig mennek akciósan, olyan 3,8 körül újonnan...
Sziasztok!
Ez az első hsz.om, fél éve olvasgatom ezt a fórumot, (2004…..-ig visszaolvastam) hasznos véleménnyel, infóval (műhelytitkok)
néha vitával (benzin-diesel) találkoztam, amik segítettek eldönteni, hogy milyen is legyen a következő kocsi. Mára már a piszkos anyagiak is összeálltak, ki is néztem 1paripát http://www.hasznaltauto.hu/3238178_skoda_octavia_2008
a váci Dunakanyar Autócentrumban várja, hogy szombaton meglátogassam. Azt szeretném kérni, ha valaki ismeri ezt a műszert és tud róla bármit, akkor az most
„szóljon” vagy……………..
Köszönöm!
Vettem nemrég egy 4 éves Octavia II-t. Elvittem a minap egy ismerőshöz, akinek van kábele meg progija. Eredeti a program, meg 150 ezres a kábel, tehát nem az a gagyibb fajta. Mikor valamihez odaért kérdezi: egy kulcs volt az autóhoz? Mondom, nem dehogy, kettőt kaptam, mindegyik műxik rendesen. Mutatja hogy valami hozzárendelt kulcsok: 1. Magyarázta, hogy ez olyankor van, ha elvesztik az egyik, de nem a legális úton pótolják, hanem valami klónozással. De pl. olyankor is ez van ha el akarják lopni... Na most elkezdtem aggódni. Aki tudja mi is ez pontosan magyarázza már el, mert nem teljesen értem még mindig.
Ez a hangszoro beepito keret pontosan arra jo-e, hogy melyebb hangszorot is be lehet epiteni? Mennyi a gyari, es egy ilyennel mekkora az uj melyseg? Ha kiemelo keretet raksz be, akkor vissza lehet rakni a gyari racsot az ajtora, vagy akkor olyan randan kilog a hangszoro? :)
Épp a hétvégén láttam egy magyar OFFLINE példányt a Libri-ben (Buy-way, Dunakeszi)... Gondolkoztam is rajta, ha nem adtam volna el, akkor most megvehetném... árát nem néztem.
elég részletes volt, vagy negyedórát nézegettem... a kuplung-csere lépéseit mára azért elfelejtettem... :) (de pl. a középkonzol világítás cseréje nem volt benne)
Majd lehajtom a hátsó üléseket, úgy kényelmesebb!! :-) De igazad van! A lejátszó lesz az ülés alatt, a monitorok a fejtámláknál.....
Egy észrevétel!!!! Ki kellett szerelnem a kesztyűtartót, mert a világítása nem kapcsolt ki. Ehhez széthúztam a légzsák kikapcsoló csatiját. Bár nem volt "gyújtáson" az autó, összerakás után kinmaradt a légzsák kontroll lámpa!! Mehetek computereshez:-((((
Kiszedtem a hamutartó betétjét (úgysem kell), és ott vezettem ki a kábelt. Folytatás majd az első ulés alá szerelt dvd lesz, azután élvezkedhet a család:-)))))
Nem kell oda még 10 km/h sem, én egyszer a gabonaszáritó garatra toltam rá a kukoricát traktorral és nemszámitottam rá , hogy a kupac alatt felgyűrődött a rács, rögtön megállt a gép mintha falnak mentem volna ,hát ha nemlett volna szélvédő akkor átesek a kormány felett. Ha az ember nemszámit az ütközésre akkor még 6-7km/h is elég hogy netudd megtartani magad az ülésben.
Kérdeztem már korábban, de nem jött válasz, így még egyszer felteszem a kérdést, azaz mennyire, és hogyan oldható meg, hogy az anyósülésen is érzékelje a rendszer, ha a biztonsági öv nincs becsatolva?
Termeszetesen mindennre van megoldas, de szerintem ez pont az a problema, ami nem oldhato meg rentabilisan.
Ott kezdodik, hogy valoszinuleg a kompjuter csak egy bemenetet var, es azt nem egyszeru megkettozni. Kell még egy bekötés-érzekelo meg ahhoz egy csatlakozo -- biztos lehet kapni, de biztosan csak a markaszervizben, es mivel nem egy tipikus kopo-fogyo alkatresz, aranyárban lesz.
Kellene valamit rogtonozni is, hiszen a vezetoulest -- ha elindul az auto -- nem kell ellenorizni, ul-e ott valaki, mig az utasulesben egy plusz erzekelot kellene bevetni, hogy csak akkor jojjon figyelmeztetes, ha elindul az auto ES ulnek az ulesben ES nincs bekotve az öv.
Ennel koltseghatekonyabb, ha megtanulsz egy par horrorsztorit be nem kotott ovekrol, es azzal sokkolod az utasod, aki ezutan esz nelkul nyulni fog az övért :-)
Autos rendezvenyeken egyebkent az OKBT szokott demozni egy sinre szerelt autosulessel, amit kb 10 km/h sebesseggel nekiloknek egy akadalynak. Barki kiprobalhatja, de be kell kotnie magat. Az ov akkorat rant, hogy siman lehet belole kék folt. Pedig kivulrol nem is tunik gyorsnak, sőt. Aki kiprobalja, az rajon, hogy ov nelkul valahol a szomszed utcaban szedtek volna ossze, akkorat repul. Ez altalaban elég meggyozo :-)
Kérdeztem már korábban, de nem jött válasz, így még egyszer felteszem a kérdést, azaz mennyire, és hogyan oldható meg, hogy az anyósülésen is érzékelje a rendszer, ha a biztonsági öv nincs becsatolva?
Hatásosabb ha az autó "kiabál" mintha én kérném minden alkalommal a renitens biztonsági övet be nem kapcsolót a mulasztására.
kerdeztem itt a kombi hatso feklamparol (amiben benne van a hatso spricni) par nappal valami infot, de nem okositottatok fel. Azota utanajartam>
3 fules tartja a lampatestet, a fül ragasztast megcsinaljak "visszaheggesztessel is" olcsoert, de akar 500ft feletti "ruganyos" pillanatragasztoval is szerintem neki lehet esni.
aki meg lusta es csak nekinyomta egy kutnal a kefet, es nem akar kolteni ra, rarak egy 2 cm-es vagy rovidebb szelepgumit. mivel ha a bal ful kitorik mar a hátsó ablakot nem tudja locsolni.
Anyósülés lábterében a kesztyűtartó alatti burkolatot tartja két műanyag csavar. Kézzel kihajtod, kárpitot lehajtod. Látni fogsz egy téglalap alakú takarólemezt. Az eltolod az egyik irányba, azzal nyílik. Alatta ott a pollenszűrő.