Nekem autóbeszámításnál azt mondta a weltautós fickó anno, hogy jobb ha a kisebb karcok látszanak, mintha egy szemre szép autón a rétegvastagságmérő jelzi a festést....
Látatlanba sacc/kb. kicsivel 2 mill felett járhat egy ilyen gép, mínusz jégkár, mínusz vezérlés cseréje, mínusz a hitel miatt további piszmogás a bankkal, mínusz válság.
Szerintem. De lehet hogy mégsem, nem vagyok nepper :)
Egyebkent ennel a CK6-os hangszoronal maradva mint pelda. Ehhez pl kell nekem az a plussz beepito keret? Vagy eleg az ami benne van a kocsiba gyarilag?
Valoszinuleg nem kell. Ki kell probalni, maskepp nem lehet eldonteni. Nekem az O1-eimben volt sokfele hangszoro, egyikhez sem kellett kiemelogyuru. Lehet, hogy csak szerencsem volt.
Ma használat közben egy hangos kattanás után leesett az első elektromos ablak. Benéztem a kárpit alá és egy sinen futo halványzöld müanyag izé tört el, ami tartja az ablakot. Valaki járt már igy?
Nagyjabol minden masodik Octavia 1 tulajdonos :-)
Tipushiba.
Muanyag biszbaszert hivd fel az ismertebb skodas helyeket. Lasd www.sof.hu >>> "Boltok es bontók" fejezet.
Egyebkent ennel a CK6-os hangszoronal maradva mint pelda. Ehhez pl kell nekem az a plussz beepito keret? Vagy eleg az ami benne van a kocsiba gyarilag? Nem nagyon talalok semmilyen beepitesi melyseget sem ennek a hangszoronak, sem az ajtoban levo kialakitott helynek :(
Ma használat közben egy hangos kattanás után leesett az első elektromos ablak. Benéztem a kárpit alá és egy sinen futo halványzöld müanyag izé tört el, ami tartja az ablakot. Valaki járt már igy? Cserélhető az a müanyag darab vagy komplett szerkezetet kell venni?
Tudtok nekem javasolni valami normalisabb komponens szettet (pontos tipust kernek :), amit gond nelkul be tudok epiteni az O1-be, es eleg turhetoen is szol?
Vedd meg Adamet, o egyreszt regi klubtagunk, masreszt sokaig beszerelo volt egy meno autohifi muhelyben.
A CK6 szett teljesen rendben van, es erosito nelkul is meglepoen nagyot szol.
Azt mar megallapitottam, hogy az en autom ugy szol, mint egy budi. Ezert is kellene kicsit (nem akarok melyladat es tarsait :) javitani a dolgokon...
Nagyobbat ugrasz, ha elsore a fejegyseget csereled le. Az Octi gyari hangszoroja is egy vicc, de a fejegyseg sokkal remisztobb. Szerencsere a Skoda-zold belso vilagitashoz sokfele fejegyseg passzol. Ha nem akarsz MP3-azni, akkor van egy nagyon jo fejegysegem elado.
Tudtok nekem javasolni valami normalisabb komponens szettet (pontos tipust kernek :), amit gond nelkul be tudok epiteni az O1-be, es eleg turhetoen is szol? olyan 25e korul... persze gondolom a fejegyseget is ki szeretnem (? :) ) cserelni, de eloszor ezen legyek tul... ismeros a focusaba vett egy JVC 601-et, hat az annyira eg es fold a kulombseg a gyari fejhez kepest, hogy csak na. Azt mar megallapitottam, hogy az en autom ugy szol, mint egy budi. Ezert is kellene kicsit (nem akarok melyladat es tarsait :) javitani a dolgokon...
Az en 2004-es TDI O1-emben 76.000 km van, 71-el vettem ismerostol, tudom, hogy annyi van benne. Szoval van ilyen is azert, bar biztos ritka mint a feher hollo... :)
Első tulajdonostól 2005.05.31-én üzembehelyezett Octavia Tour 1.9 TDI eladó.
Ára: x.xxx.xxx Ft készpénz vagy hitel átvállalható.
KM: 99.000 Műszaki érvényes: 2011.06.04 Zöldkártya érvényes: 2011.06.04. Felszereltség: grafitmetál tempomat kisbőrszett (kormány, sebváltó, kézifék) gyári könyöktámasz manuális klíma ABS 8 hangszórós Skoda Symphony CD-s rádió vezetőoldali légzsák utasoldali légzsák elektromos ablakok elől fedélzeti computer centrálzár (2 db távirányítós kulcs) elektromos tükör fűthető tükör, hátsó ablak színezett üveg ködlámpa immobiliser állítható kormány állítható ülésmagasság vezetőülésnél Gumik: 1 éves Michelin energy saver 195/65R15 Fogyasztás: 4-6 l/100 km Állapota: kisebb karcoktól, és egy jégeső nyomától eltekintve szép karosszéria kis fogyasztású, de dinamikus TDI motor, olajat nem fogyasztja szakszervízben szervízelt, rendszeresen karbantartott, vezetett szervízkönyv vezérműszíjcsere még nem volt, de aktuális hiányzik 1 dísztárcsa belső állapot korának megfelelő
Ezen én is gondolkodtam sokat, de valahogy nem született sohasem konkrét elhatározás. Egyrészt mert csak a hosszú utakra van érteme (legalábbis nálunk 1-2 órát elvannak a gyerekek hátul) és ennél hosszab út évente kettő van (1 oda és egy vissza), másrészt ehhez a kihasználtsághoz drágálltam mindig az árat.
ha nem vagyok indiszkrét mennyiből lehet most kihozni egy ilyet? (csak érdeklődök, nincsenek komoly szándékaim...:))
Az autóm használhatósági értéke egy újabb dimenzióba lépett :-))) no persze, csakis a gyerkőcök miatt... !!!! Eleddig minden szórakozásuk a hosszú utakon az ablakon való kibámulás, és persze a Halász J CD hallgatása volt, amit én annyira nem csípok, de hát ez van...
Most viszont végre sikerült beaplikálnom egy hordozható DVD-t két monitorral, amit csak fel kell tenni a fejtámlákra, hangot be a hifibe AUX-on, és máris düböröghet a házimozi a hátsó üléseken :-)))))
Sziasztok!
Köszönöm a hsz.okat, ottar és KOCZKY társaknak a fáradozásaikat is.
Tudok a téligumi garnitúráról, remélem, úgy gondolják, ahogy én.
Új Winter1.6 szalon autók vannak 3,9-4,1M között + üzembe helyezési 120E, az
áfa emelés általában lenyelték a kereskedők.