Skoda nemzetközi honlapjáról letölthető, angol nyelven. A gyártól kb. 1500-2000 Ft-ért rendelhető magyar is, de csak csehországi címre szállítanak. A PoHu márkakereskedéseit kellene megkérdezni, hátha nem raknak rá túl nagy árrést.
pár napja vettem egy használt Octavia II tdi-t. Nem kaptam hozzá felhasználói kézikönyvet.
Kérdésem:
Nincs-e valakinek eladó? Esetleg másolat? Letölthető? Valakinek elektronikus formában? Pl. pdf? Egyéb megoldás? Lehet szerintetek venni márkaszervizben/szalonban? Drága?
Megvettem azt a Massive CK6 hangszorot, amit itt ajanlottatok nekem. Nademostan. A hangszoro jo 2-2.5cm-rel melyebb, mint a hely az Octaviaban (O1).
Az lenne a kerdesem, hogy letezik-e olyan kiemelo keret, amivel be lehet epiteni a hangszorot? A sima kiemelo keret ami csak egy gyuru annak igazan nem ertem a mukodeset. Beteszem, racsavarozom a hangszorot, eddig oke. De a hangszoro ele ilyenkor mar nem fog odaferni az a racs, ami eltakarna, marpedig ha nem rakom oda, akkor irtozatosan randa a hangszoro kornyeke, mivel az a takaro lap nem kor alaku, hanem olyan sokszog. Remelem ertitek mire gondolok... kb 7cm a beepitesi melysege a hangszoronak...
Szoval letezik valami megoldas, hogy szepen kiemelve be tudjam szeretni ezt a hangszorot??
Nagyon összetett a kérdésed: általában, az autókban a hátsó hangszóró, legalább! a B oszlopig ki van kábelezve. „kivétel ha nagyon alap a felszereltség.”… habár ha 2006-os a gép, akkor valószínű meglesz a kábel. Találkoztam már olyannal is, hogy ugyan ki volt a jármű kábelezve, de a magnóhoz nem volt felhúzva.
Az ülésfűtés már nem annyira biztos, sőt inkább azt kell mondjam, nem az ülésfűtés kábele az, amit találtál. Az viszont 1000000°%, hogy az ülésben nem lesz fűtőszál!!!
A karosszériához nem nagyon értek de szerintem az szinte biztos, hogy az OII tükre valószínűleg nagyobb átalakítás nélkül, nem megy fel. Talán a Passat5.5 indexes tükre hasonlít jobban az OI re.
Sziasztok! Érdeklődnék talán tud valaki segiteni... nekem van egy 2006.03 havi octavia tuor,és a kérdésem ezzel kapcsolatban az lenne,hogy a hátsó hangszórokhoz van-e vezeték előkészités,hogy ugyan ez a vezető oldali ülésfütéshez megvan-e,mert találtam valami vezetéket alulról az ülésre kötve,de kapcsolóm az nincs hozzá.Elképzelhető hogy egyszerűen csak egy kapcsolót kell beépiteni?Az utolsó kérdésem az lenne,hogy az octavia 1 modellre felszerelhető az indexes visszapillantó tükör? Segitségeteket előre is köszönöm,üdv Pisti
Én alapból úgy érkezem az autópálya pihenőbe, hogy szépen gurulgatok alacsony fordulatszámon, vagy üresben (természetesen kb. 40-el maximum), és megállás után is 10-20 mp-ig járatom alapjáraton. Pedig nincs turbó és nem is az az 1.6-os 16V.
Ha már ez a nick-ed, ami, kérdezném tőled, hogy mi is az új szabály az EÜ dobozzal kapcsolatosan?
Ismerős vw szerelő említette,h tartós tempós autózás után kell neki, mivel annyira vékony szelepszárakat tettek anno be, h képesek vetemedni, ha nem hűti vissza az ember fia, pár perces járatással, ő látott már nem egy görbültet ilyen mociban :-)
Tudom, hogy most jó nagy hülyeséget fogok kérdezni, de miből vetted azt észre, hogy kellett neki a hűtés hosszú táv után? Mik voltak ezek a tényezők? Vagy ez ajánlatos mindíg hosszú táv után? Én mondjuk 1-2 percig járatom a motort ha hosszú táv után pihenőzöm......
Nekem közeli tapasztalatom van az 1,6 16V-vel is, toledomban volt, évekig hajtottam, fogyiban majdnem ugyanott volt mint a skodri a 8V-vel. Az biztos, h a skodri alul jobban húz picivel, de a toldóban is volt egy olyan trükk, h indulásnál kicsit fel kellett pörgetni még üresben, és azután nekilódulni.... akkor megindult az is :-))) Viszont az tipushiba volt, és baromira érzékeny is rá, h tartós tempós autópálya után nem volt szabad egyből megállni, szigorú hűtés kellett neki....
Skodrim új fogyirekordja, alvó gyerkőcökkel persze: 6,2 :-)))) Kreszt sehol se sértettün, vagyis csak kicsit ( 80-130 óra szerint ).
115, de 16 szelepes 1,6-os motort nem szereltek Skodákba.
Csikoskam, haladni kell a korral! :-)
Az O2-ben a kezdetekben (2004-2006) volt az 1.6 FSI motor, ami 16V, illetve az F2 es a Roomster is tud 1.6 16V-t.
Az FSI tenyleg 115 lovas, a sima 1.6 16V-k 105 lovasak.
Annak idejen ez a 105 lovas verzio volt egy csomo VAG-termekben, Toledotol A3-ig, de igazabol nem egy nagy durranas, en egy Golfban vezettem, de az akkor 1.6 8V Oktim sokkal kiegyensulyozattabbnak tunt mellette (ugye az alul is rendelkezesre allo nyomatek miatt), decire ugyanakkora varosi fogyasztas mellett.
DE ez csak akkor van, ha én vezetek, és odafigyelek, továbbá nem kell a 4-esen minden km-en előznöm. Napi körülmények között azért ez tartható nagyjából, de én a fedélzeti komputernek hála alaposan kitanultam a "szakmát". Mondjuk ez a motor erre kiválóan alkalmas is. A kocsink saját tömege nagyjából 1300kg. Egy Fabai nem annyival könnyebb, hogy ez a fogyasztás 15-20%-kal csökkenjen, bármekkora is a motorja. Hangsúlyozom, napi, valós körülmények között. Egy fogyasztási versenyen én is képes lennék "csodákat produkálni", de a valósgág más. A 3l/100km ezekkel az autó méretű autókkal messze van még.
Az AVU&BFQ (75kW) valamint az AEH&AKL (74kW) párban járnak. A párosok alkatrészei szinte cikkszámra egyeznek - asszem az ECU nem -, csak más a környezetvédelmi besorulásuk.
A többi joemaster tollából: http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=92611382&t=9015819