Látom Balu, otthon vagy a témában! Az automatikus forditás is érdekes dolog. :-D
Nekem ezek a villamos dolgok kicsit idegenek, de majd lehet bepróbálom ha lesz egy kis időm meg türelmem. Sajna most a gépet lenyúlta a faterom, az övé szervizben van. Azóta ki se száll belőle :-).
Szerintem keress rá a neten Unix-nál, Bárdiautónál, stb. Nincs kizárva ,hogy a tiednél valóban megegyezik a kettő és nem az a gond. Én pesszimista vagyok, annak oka kell legyen, hogy kiesik. Az általam linkelt 1.9JTD-snél is épp a hossza tér el!
A SCART RGB jeleit direktben át lehet vinni, a 19-es láb "composit-out" jelét kell kicsit alakítani azzal a kis áramkörrel. Az egész kb 1000-1500Ft-ból megépíthető. Külön csak 12V kell neki, az 5V-ot magának állítja elő. Egy másik oldal: http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=el&tl=hu&u=http%3A%2F%2Flancialybra.mlemo.gr%2Fdoityourself%2Fics_multimedia%2Fics_multimedia_intro.htm
1.8 benzin, de még várok ősz végéig hátha addig nem hullik ki1x se :-). Télére azért lecserélem a komplett cuccot mert havas jeges úton nem akarom vontatni ha arra kerülne a sor. Bár az is lehet már sosem fog szétcsúszni. Valahogy jó lenne szimulálni a dolgot h tudnánk mitől történhet ez. Akikkel beszéltem azt mondták h szétcsuszni szinte lehetetlen nekik normál körülmények között.
Rákerestem az Unixnál. A féltengelyeknél is van különbség. Főleg hogy az ára se ugyanaz, meg a hossza sem. Nem tudom milyen kocsid van. Én az 1.9JTD-ket néztem. Lybra Stilo
Ha jól értelmezem a képek alapján, mert olaszul nem tudok a cd tár helyére dugva egy egyedileg készített kábellel bármely SCART csatolású eszköz képét átvihetem a kijelzőre. De azért itt több lehet mint a DIN13 és SCART kábelrészek megfelelő párositása nem? mi a CSYNC AMP MASSA meg valami kondenzátorokat és 5V-12Vokat is irkálnak benne.
A féltengelyproblémámra még nincs megoldás a belső tengelyrész több boltos szerint is kompatibilis a külső csukló viszont nem, ez vajon eleve kizárja az összetákolás veszélyét?! Ha még egyszer kiesik veszek bele egy komplett szettet. Addig beszerzek egy Szent-Kristóf medált.
Nálam eddig az FM transmitter a jó megoldás. A lényeg hogy CD-táramban a panel kettétört (na az is érdekes lehetett) Tehát a kocsiban a rádió és kazetta minőségü hangzásnál jobbat még nem hallottam, biztos a cd szebb de nincs összehasonlítási alapom ez a szerencsém:-) A Loudlinkért sajnálok kiadni 40Et tudva hogy más kocsikba elég komoly fejegységet kapni ennyiért és ez még nem is írja ki a szám cimét. (TRACK1, TRACK2....)
Hát igen tényleg van benne eltérés, arra gondolok h féltengelycsukló kellett az előző tulajnak és a bontóban nem adtak csak egyben (tengellyel) és az is stilóé "jó az bele". Újonnan 20E körül mondták a komplett tengely + féltengelycsukót. mivel a a belső részre van irva "stilo" így lehet komplett ki kéne cserélnem. még jobb lenne ha mellé tennénk egy tényleg bele valót és látnánk a különbséget.
De addig marad az ima minden komolyabb kanyarban h ne essen szét. Érdekes eddig két szétesés között több mint 1000Km-t mentem. Agyrém
Ha az FM transmitter minőségével elégedetlen voltál, akkor ez meg kazettásmagnó minőség. :( Azt hiszem a Duna plázában levő nagy (MM vagy fenetudja milyen) boltban láttam olyant párezerért, amibe sd vagy cf kártyát lehetett tenni és úgy a kazettásban lejátszani. Tápot a szivargyújtóról kap.
Most én is a telefonomat használom erre. de hosszabb úton kell neki táp a szivargyújtóból, meg az ablakban melegíti a nap is rendesen, és hát kicsi is. Viszont az jó dolog, hogy az autópályákon figyelmeztet a telepített traffikra. Másolni lehet. A mostanit is lemásoltam, mert elég viseltes volt és nem akartam tovább nyúzni. Ez olasz, csak az óra beállítás miatt van bennt. Én ahogy nézegettem a Navteq oldalán, nincs Mo. :( Talán olyan van egyes európai térképeknél, hogy rajta vannak a közép-európai főbb, nemzetközi útvonalak. Ami azért nem nagy durranás. Ha lenne én benne lennék egy ilyen másolásos ktg. megosztásos buliban. (Tudom nem szép dolog Navteq-et csődbe vinni :)
Az FM transzmitter helyett létezik egy másik variáció is. A kazetta lejátszóba kell betenni egy szalag nélküli kazit. Van beleépitve egy kábel jack csatlakozóval, amire bármilyen kütyüt rá lehet kapcsolni aminek van fejhallgató kimenete (mp3, mp4, hordozható vagy autós DVD lejátszó, walkman stb.) A leolvasó fejen keresztül játsza le a hozzá kapcsolt hanghordozón lévő hangfájlokat. A hivatalos nevét nem tudom, csak láttam egy boltban de lehet, hogy bepróbálom a lányom hordozható DVD lejátszójával mp3-as zenével. Ezt szerintem nem nagyon zavarja semmi.
Nekem nincs navigációm. De valaki írta a fórumon hogy lehet venni, amin van Mo-is. Esetleg összefogni, megvenni és azt lemásolni, 3-4 embert biztosan érdekelne. És akkor a költség sem lenne magas. Persze ha le tudják másolni. Én maradok a szélvédőre cuppanósnál. Engem sem a videó érdekelne. Utálok CD írni, és cserélgetni. Az FM transmitter meg valamiért nem szól rendesen.
Bármelyik videót néztem, mindenkinek a kesztyűtartóból jön ki a kanóc. Gondolom, mert a rádió mögött könnyebb megcsinálni. Van egy műszerész ismerős, megkérem hátha segít.
Biztosan meg lehet csinálni, amint az látszik. Én annak jobban örülnék, ha valaki hekkelne egy olyan navi cd-t amin van Mo. is. Vagy a gyári navi helyére be lehetne tenni egy normális navit. Videó az mint unikum érdekes, de viszonylag ritkán nézném (ha nem vezetek, nem is ülök benne :)
Nekem nincs szerelő aknám, kikaptam a kereket, hogy valamit azért lássak is és igy cseréltem a szíjat.
Kovi!
Nézegettem ezt a videót, de ezen is a kesztyűtartóból lóg ki a tyúkbél, nem a bal első oszloptól. De legalább mutatná a csákó, hogy hova van rákötve! Elektro-ból sose voltam jó, de azért ha látnám mit hova hogyan, akkor valahogy összekombinálnám.
Ez a féltengely kicsúszás is elég érdekes dolog...
Amikor a CD tárat megvettem, be volt húzva gyárilag egy vezeték neki. Összedugtam a CD tárral de nem akart működni. Megnéztem a rádió mögött, hátha nincs összedugva vagy kicsúszott belőle. Ott nem találtam a végét, és elkezdtem keresni. Találtam egy vezeték véget, a bal első ülésnél, a baloldalon az A oszlop alatt. Gondoltam nem kell végig behúzni, csak ott összedugtam a CD tárral. A CD tár a csomagtartóban a gyári kanóccal dugtam össze, amit találtam az A oszlop alatt az egy lány csati volt, azt a CD tárhoz kapott kanóccal, és annak a másik végét a rádióba dugtam. És a választó gomb megnyomássakkor volt AUX lehetőség is. Csak CD nem lehetett választani. Ahogy kispekuláltam az egy gyári video- bemenet amin a navi is működik. Tehát ha a CD tár helyett be lehetne rakni egy mp4 lejátszót. Az le tud zenét és filmet is játszani.
Itt is látható, hogy működik neki a CD tár is, és a mp4 is. Egy kapcsoló beiktatásával. Akkor a videót is lehetne működtetni róla valahogy.
Ma ismét műszaki problémám adódott kanyarodás közben kicsúszott a féltengely se előre se hátra megszünt a hajtás!! Ez a második alkalom már. a szerelő szétszedte és látta féltengelyre pirossal Fiat Stilo volt irva. Létezhet h ez egy bontós kókányolás és rövidebb a Stiloé (ergó nem teljesen jó hozzá) ami miatt kicsúszhat. Hihetetlen járt már igy valaki??
Azért én tartok tőle, hogy ehhez még valami elektronikát is kellene csinálni,mert gondolom úgy akarjátok, hogy pl a "CD" gomb megnyomására kapcsoljon a DVD lejátszóra, ne állandóan csak az legyen az ICS LCD-jére kötve. (Néha azért mást is kellene rajta látni.)
Ja linket elfelejtettem. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:FVBNAm6ZoTAJ:www.tehnomagazin.com/Auto-radio-car-connector/GRUNDIG-Car-Radio-Wiring-Connector.htm+GRUNDIG-Car-Radio-Wiring-Connector.htm&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu
Megtaláltam a fejegység lábkiosztását. Ha valakibe szorult egy kisebb műszerész tehetség, akkor az meg tudja mondani, hogy mit mivel kell összeforrasztani. Akkor is ha DVD-t szeretnél, vagy ha mp3-mp4 lejátszót szeretnél használni. És persze engem is érdekelne. Mert hát, nem nagyon szeretném hazavágni.