Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stevie w Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11626

Gondolkodom a 30.000-es szervízen nem tudom okos lenne-e longlife-ra váltani, vagy maradjak a 15.000-nél?

 

Feltetlenul maradj a fix periodusnal.

Előzmény: Gabee870 (11625)
Gabee870 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11625
Utólag én is köszönöm az adott válaszaidat, hasonló autóm van (évjárat, pdtdi, és 130LE-s, 6-os váltó) igaz 150.000 km.-el, de szerintem ez a reális egy ilyen autótól.
Apropó olajfogyasztás: hát igen 10.000 km alatt kb.1 litert töltöttem utána, ez sok vagy normális? Kimélt autó, végig szervízelve, nagyon jó menetteljesítményekkel, 5,4 l-es átlagfogyasztással. Csak az olajfogyasztás aggaszt, vagy nem kellene?
Gondolkodom a 30.000-es szervízen nem tudom okos lenne-e longlife-ra váltani, vagy maradjak a 15.000-nél?

Előzmény: stevie w (11609)
elek72 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11624
Üdv.
Én voltam aki Gödöllő-t javasolta.
Örülök, hogy segíthettem.
Előzmény: kakszilali (11621)
ZAG Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11623
Szia !

Gyári xenonos fényszórót csak diagműszer segítségével tudsz normálisan beállítani,ugyanis először alaphelyzetbe kell állítatni az állítómotorokat,utána beállítani,majd elfogadtatni vele.
Előzmény: csambero (11607)
ZAG Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11622
Szia !
Attól függ melyik fajta van benne..és mennyire akardo "megbontani"..
Előzmény: gsc77 (11603)
kakszilali Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11621

Ma megvolt a 30 ezres szervíz amiről nemrég itt érdeklődtem.

Olajat megvettem (Castrol Edge LL III 5w30, neten véve 12500ft/ 5 liter), a többi hozzávalót a szervíz adta. Olaj nélkül a szervíz 37ezret számlázott, ebben a szűrők (olaj, lég, pollen) és kis fagyálló + ablakmosó volt az anyag, plusz a munkadíj.

Szal az egész kijött 50 ezerből. Ez mégis más mint a 85 ezer, amit máshol kértek volna. Ja nem reklám de Gödöllőn voltam.

Már nem emlékszem ki volt, de kösz a jótanácsot szervíz ügyében.

lali.

Janus Octavianus Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11620
de néztem, de valamiért nem sikerült találni, meg gondoltam lehet, hogy van többféle kiadvány.
és azt is gondoltam, hogy hátha van valakinek egy használt, feleslegessé vált példány kis kedvezménnyel, mert eladta azóta a Skodrit vagy ilyesmi...

:)
Előzmény: joemaster (11617)
Janus Octavianus Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11619
Köszönöm!
Előzmény: pacs_425 (11618)
pacs_425 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11618
A Haynes az jó szvsz.

http://maroti.net/products/product_6785.html

--
pacs_425
Előzmény: Janus Octavianus (11616)
joemaster Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11617
Google kereséssel nem próbálkoztál még?
Előzmény: Janus Octavianus (11616)
Janus Octavianus Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11616
Sziasztok!

Octavia I-hez tudna valaki szerelési útmutatót ajánlani? Akár letölthető formában is jó lenne.
joemaster Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11615
X=5
Előzmény: stevie w (11609)
joemaster Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11614
Nekem hidegen, első induláskor, meg jellemzően pesti dugózás után hetekig csinálja, aztán elmúlik. Én is arra tippelek, hogy megég a tárcsa felülete.

1.6 8V
Előzmény: Centi the real (11610)
tamas974 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11613
A felirat kijön könnyen. (Talán még körömmel is.)
Előzmény: gsc77 (11612)
gsc77 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11612

A fités rostélyok lamellái közt vannak még csavarok
 
Köszi!! ezt biztosan nem találtam volna meg. Elég trükkös helyen vannak, ahogy nézem a szerszámaimat kell valami vékony hosszabítót szereznem. Én inkább az Octavia felirattól tartok karcolódás szempontjából.
 
Üdv: g.

Előzmény: tamas974 (11605)
Rosep Creative Commons License 2009.10.09 0 0 11611
Köszi, Hozsó már utánanézett...
Előzmény: dx22 (11604)
Centi the real Creative Commons License 2009.10.08 0 0 11610

:-))  Én pont ellenkezőleg használom...  Símogatom, kényeztetem, Chip a közelében sem volt.

 

Nálam épp fordítva:  hidegen sosem, sőt, még üzemmeleg motornál sem, csak kb 1-1,5 óra városi használat után jön elő....

 

Ötletem sincs mi lehet.....

 

Cm

Előzmény: Törölt nick (11606)
stevie w Creative Commons License 2009.10.08 0 0 11609

Sziasztok!

 

 

 

Ahoj! :-)

 

 

Tegnap vásároltam egy 1.9 Pd Tdi  Octavia 1-et:D

 

 

Grat!

 

 

A neten keresgélve valahogyan ide jutottam és úgy látom a legjobb helyen vagyok...

 

 

Es tenyleg! :-)

 

 

1) VW 506.01 vagy VW 504.00-507.00 motorolaj? Long Life QB1 van beállítva.

 

 

506.01 a legjobb, de az rovid eletu szabvany volt, eleg keves olajra valtottak ki. Helyettesiti az 507.00. Az 504.00 nem hasznalhato, az benzines szabvany.

 

 

2) Gyári Xenon magasságállításáért melyik elektronika felel? Sztem kicsit a kocsi elé világít.

 

 

Nem elektronika, hanem a lampatest felso elen talalhato ket feher muanyag csavar.

 

 

3) Gyári fényszórómosó egyenlőre logika nélkül spriccelget:)

 

 

Minden ikszedik ablakmosasra mos lampat. X = ?

 

 

4) Maxi DOT utólagos beépítéséről tapasztalatok illetve gyári naviról? Maxi DOT tudja-e a parkradart kezelni?

 

 

Parkradart nem kezel. Be lehet epiteni, asszem 40-50 korul. Keresd Donibcsit. www.hildep.hu

 

 

5 Valakinek pótkerékként Matador MP14 Prima gumi kimaradva? 1db kellene:)

 

 

Felejtsd el. Vegyel inkabb normalis gumikat.

 

 

6) Kormánybőrözést tudtok-e valahol; egy megbízható műhelyt keresnék.

 

 

http://totalcar.hu/magazin/hifituning/borkormany/ >>> http://www.fellserkft.hu/

 

 

7) PoHU mobilitásgagaranciát kiváltó assistance szolgáltatót tudtok-e ajánlani.

 

 

Autoklub. (A Porsche is azt ertekesiti.) De kinal ilyet a Generali biztosito is. https://www.generali.hu/Home/Szolgaltatasok/Gepjarmu/Autosegely_24_assistance_biztositas.aspx

 

 

8) Olajfogyasztással számoljak?

 

 

Erdemes rendszeresen ranezni. Picit szoktak fogyasztani.

 

 

9) Vezérműszíj 5év/120e km mennyire betartandó? Az O1 csak az 5 évet hagyta el a kora de a futott km csak harmadánál jár.

 

 

Iszonyuan betartando!!!!!

 

Az 5 ev alatt 40 ezret futott dizel Octavia meg eleve gyanus.

 

Előzmény: csambero (11607)
Péter_lcs Creative Commons License 2009.10.08 0 0 11608

látod nekem ez egyszerűen van megoldva 2000es 1.4MPi 8V

 

nekem online diagnosztika van az autóban állandóan (VAG5053)

 

igaz 26500ftba került anno,de kis helyen elfér és sokmindent tud

 

folyamatosan tudom csekkolni a dolgokat

 

Hmm...ez engem is érdekelne.Nem tudtok valami ilyesmit.Az se baj ha nem beépíthető...Érdekelne valami amivel tudnám mi a szitu és nem mindig másnál kéne kuncsorogni,hogy had dugjam fel egy pár perc erejéig!!!

Előzmény: ó-vodás5407070 (11601)
csambero Creative Commons License 2009.10.08 0 0 11607

Sziasztok!

 

Tegnap vásároltam egy 1.9 Pd Tdi  Octavia 1-et:D A neten keresgélve valahogyan ide jutottam és úgy látom a legjobb helyen vagyok...

 

Több kérdésem is lenne tisztelt szakavatott kollégákhoz.

1) VW 506.01 vagy VW 504.00-507.00 motorolaj? Long Life QB1 van beállítva.

2) Gyári Xenon magasságállításáért melyik elektronika felel? Sztem kicsit a kocsi elé világít.

3) Gyári fényszórómosó egyenlőre logika nélkül spriccelget:)

4) Maxi DOT utólagos beépítéséről tapasztalatok illetve gyári naviról? Maxi DOT tudja-e a parkradart kezelni?

5 Valakinek pótkerékként Matador MP14 Prima gumi kimaradva? 1db kellene:)

6) Kormánybőrözést tudtok-e valahol; egy megbízható műhelyt keresnék.

7) PoHU mobilitásgagaranciát kiváltó assistance szolgáltatót tudtok-e ajánlani.

8) Olajfogyasztással számoljak?

9) Vezérműszíj 5év/120e km mennyire betartandó? Az O1 csak az 5 évet hagyta el a kora de a futott km csak harmadánál jár.

 

Hú! Remélem nem kérek sokat:) Előre is köszönöm a válaszokat:)

 

Csam

 

Törölt nick Creative Commons License 2009.10.08 0 0 11606

Én 5000 km-nél megchippeltettem egy hasonló motorral szerelt Superb-et és aznap szanaszét gyepáltam. Legalább 50 %-nyi gumit lerúgattam róla stb...

 

Ezután elkezdte nekem ugyanezt(??) csinálni, de nálam állandóan... (hidegen talán jobban észrevehető volt

A kocsit 200000-nél adtam el eredeti kuplunggal és a chippel és akkor is ugyanilyen volt, pedig hajkurásztam rendesen.... Nagy kérdés persze, hogy a Tied is ugyanilyen? 

 

Előzmény: Centi the real (11602)
tamas974 Creative Commons License 2009.10.08 0 0 11605
A fités rostélyok lamellái közt vannak még csavarok, ill. az octavia felirat alatt, azonkívűl amit emlitettél. A rostélyok könnyen karcolodnak sajnos, úgyhogy csak óvatosan.....
Előzmény: gsc77 (11603)
dx22 Creative Commons License 2009.10.08 0 0 11604
Privátban küld el a rendszámot, ...segítek ha lehet
Előzmény: Rosep (11591)
gsc77 Creative Commons License 2009.10.08 0 0 11603

Sziasztok!

 

Két kérdésem lenne:

 

- hogyan lehet megbontani a 2003-as O1 műszerfalát? (még nem csináltam. két csavart realizáltam a műszeregység előtt felfelé, semmi mást)

 

- hol lehet normális áron venni pl hátsó ablakfűtés kapcsolót? (az a fekvő téglalap alakú kellene, mindegy milyen felirat van rajta......)

 

Üdv: g.

Centi the real Creative Commons License 2009.10.08 0 0 11602

Sziasztok!

 

2005-ös 1.9-es PDTDI O2 az alany, és mostanában olyasmit észlelek, hogy aránylag jól átmelegedett motornál (kb 1 óra használat után) egyesből indulva berezonál a kuplung mikor lassan engedem fel kettesben is néha érezhető, persze feljebb már nem a nyomatékcsökkenés miatt.  DMF nem hiszem, hogy tudna ilyen hibát okozni, illetve az ha szétmegy, akkor hidegen is csinálja... És a pláne:  Nem mindig ilyen, nagyjából néhány havonta előjön a dolog 2- 3 hétre...olyasmire gondoltam, hogy megég a kuplungtárcsa, és amíg az égett rész le nem kopik, addig ilyen....vagy mi a rák lehet??

 

Van valami ötletetek??

 

Cm

ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.10.08 0 0 11601

látod nekem ez egyszerűen van megoldva 2000es 1.4MPi 8V

 

nekem online diagnosztika van az autóban állandóan (VAG5053)

 

igaz 26500ftba került anno,de kis helyen elfér és sokmindent tud

 

folyamatosan tudom csekkolni a dolgokat

Előzmény: Péter_lcs (11599)
ckerti Creative Commons License 2009.10.08 0 0 11600

Ilyen hideg van arrafelé?

Itt meg süt a nap és pólóban rohangálunk :-))

Előzmény: Péter_lcs (11599)
Péter_lcs Creative Commons License 2009.10.08 0 0 11599

Imádott autóm tegnap kegyetlen mód megszivatott.Illet még nem tapasztaltam nálla soha.Megosztom most veletek mert sok pénzt lehet vele spórolni.

 

Szóval a kocsi egy 1.6-os 8 szelepes verzió.2000-es évjárat.Az önindítóm szórakozott.Levettem rolla és bevittem egyik ismerősömnek aki megjavította.

Másnap reggel vissza építettem.Gyönyörűen tekert és el is indult a gép.Közben felfagyállóztam a kocsit.Le állítottam és következő kísérlet során nem indult.Tekert-tekert de semmi.1 óra elteltével elindúlt de füstölt mint egy rossz bagós.Gondoltam meghajtom hátha csak lezabált.Ekkor viszont újjabb meglepetés jött.A kocsi elérte az üzemi hőmérsékletét és lebökött.Újraindúlni csak padlógázon indúlt újra.Hazamentem és ismét nem indúlt.Ekkor rákötöttem egy kölcsönkért hibakiolvasóra.A hiba a következő volt:

 

Motorhőmérséklet érzékelő -40 fokon állt. Ez az érzékelő az önindító közelében található/vízcsőben egy zöld bigyó/,valószínű meg lett mozgatva.Azt széthúztam,kontakt spravel megtisztítottam és már teljesen hibátlanúl fut a gép.

Rosep Creative Commons License 2009.10.07 0 0 11598

1.4 16V

 

Gondoltam én is, hogy ezért emelt, de mikor vettem nem tűnt fel. :)

 

Hozso: persze hogy tudom a rendszámot, hisz megvettem az autót. Írtam mailt!

Előzmény: _niko_ (11592)
joemaster Creative Commons License 2009.10.07 0 0 11597
Örülj neki, legalább garban cserélték... (Ha nem, akkor valamit nem jól csináltál!)
Nekem 60.000 Ft lett volna, de l*faszt adok ugyan azért a hulladékért pénzt, nemhogy 60.000 Ft-ot!

VDO Sucks!
Siemens double Sucks, ezt a céget már korábbról utálom!

Ha évente kidobálom belőle a 14.000 Ft-os utángyártottat, akkor is jobban megéri, legalább nem egyszerre rakom bele a pénzt, csak 4 év alatt.
Előzmény: kakszilali (11596)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!