Keresés

Részletes keresés

TóthRóbert - DKV-fan Creative Commons License 2011.09.02 0 0 2628

Az egyik, de forgalmi azon sincs.

Előzmény: by-169 (2625)
LoLkA Creative Commons License 2011.09.02 0 0 2627

Az Ikarusban az ajtóknál a fejed felett is van kapaszkodó. Így már tényleg több van.

Előzmény: uhhuka (2621)
KSKs Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2626

De, tényleg több főt visz el de mindössze vagy 3mal. Egy pesti volvo 106-108 egy IK280 111 fős. Szélesebb a folyosó, több az állóhely. Ennyi az oka, de igaz 4 fő m2 esetén.

 

 

A külső belső tényleg egyéni kérdés. Azért a Volvo 7700 nem rossz, sőt. A szóló alfák az más kérdés, hogy problémás és sokan panaszkodnak rá. Vegyük külön a kettőt.

Előzmény: uhhuka (2621)
by-169 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2625

A DKV-nál még megvan a világos kék ráncos IK280-as?

by-169 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2624

Vagy sprórolnak. Ikarus keveset eszik de lehet hülyeséget irok. Egyre több volvoban nem megy a klíma. Így izgalmas keresgélni a városban az öreg jószágokat:) Hibridet is vadászni kellett mire meglett.

Előzmény: LMG-003 (2613)
by-169 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2623

Hűha 41-es járaton is az öregek dolgoznak:) Én is észrevetem a matricákat. Az elejét elég rondán elintézték. Holnap vadászok a 41-sen is.

Előzmény: TóthRóbert - DKV-fan (2616)
by-169 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2622

Igen valamiért nagyon ellenzik ezt a céget. Hajdú volán biztosa fokozatosan cserélte le volna a kocsikat. Jöttek a Man sl azok nagyon tetszettek a csuklósban majd ARC és a többi. DUD-999 elég jó állapotban van, csendes, nem rángat, szépen dorombol, ülések kényelmesek, tágas hely, nagy ablakok meg sorolhatnám.

Előzmény: uhhuka (2619)
uhhuka Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2621

A lépcsőket leszámítva az Ikarus viszi a pálmát. Több állóhely, talán az ülőhely is több, kapaszkodóból is több van, tág az utastér.

Hát, csak éppen mikor le kell szállnod minden egyes megállóban, hogy leengedd a másikat, lehet nem izé hogy mindig mássz meg 2 jó nagy lépcsőt. De ez már nem az ikarus,csak a magaspadló átka. Lehet hogy több van irva, de nem hiszem hogy többen férnének. Az, hogy több a korlát, erősen kétlem. Itt a DUD 999. A székeken van a kapaszkodó meg a fejednél, hol van a több? Ha beállsz középre mnodjuk 140 cm-rel nem igazán tudsz kapaszkodni. Az ülőhely hogy több, kizárt. 

 

 

 

Tudtommal Solarisokkal pályáztak. 12, 15, és 18 méteresekkel.

A Solaris külsőleg-belsőleg egyaránt klasszisokkal jobb a cívisbuszoknál.

Külsőleg izlések és pofonok, belsőleg biztos hogy ugy van ahogy irod, viszont mikor azt mondják hogy jobb lenne a HV, akkor mindenki arra gondol, hogy még mindig IK-kal furikáznánk. 

 

Előzmény: marky-511 (2620)
marky-511 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2620

A lépcsőket leszámítva az Ikarus viszi a pálmát. Több állóhely, talán az ülőhely is több, kapaszkodóból is több van, tág az utastér.

 

Ha HV lenne, akkor sem velük közlekednénk, ezt ne feledd..

 

Tudtommal Solarisokkal pályáztak. 12, 15, és 18 méteresekkel.

A Solaris külsőleg-belsőleg egyaránt klasszisokkal jobb a cívisbuszoknál.

Előzmény: uhhuka (2618)
uhhuka Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2619

Ha HV lenne, akkor sem velük közlekednénk, ezt ne feledd..

Előzmény: by-169 (2605)
uhhuka Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2618

Az utasok azt figyelik, hogy a busz milyen nagy és hogy mennyire könnyű rajta közlekedni (nagy tömegben fel-le szállni egy-egy megállónál, nem nézni hol a lépcső, hol van lyuk az ajtónak stb.. nem azt, hogy mi volt meg másnak mi a hobbija. 

 

Melyik HV-s busz gyulladt ki kb 1 évesen? ARC?...

Műszaki hiba akármikor akadhat. Csak lehet hogy annak amit mondtak, fele se igaz.

Előzmény: marky-511 (2615)
LMG-003 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2617

Pont ilyenre gondoltam. =) Köszönöm. =) Most már mindegyik megvan örökítve. :P

Előzmény: TóthRóbert - DKV-fan (2616)
TóthRóbert - DKV-fan Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2616
Előzmény: LMG-003 (2612)
marky-511 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2615

Utasok fel vannak háborodva az ikarus láttán.

Szomorú... Nem tudják, hogy mi a jó :)

 

az utasok mondták hogy kigyulladt a 22-es járaton.

Na szép. 2 éves buszok...

 

Én nem értem mért kelett kisöpörni a Hajdú volánt a városból.

Mert azt hitték, hogy egy önkormányzati cég majd nyereségessé teszi a tömegközlekedést. Látjuk, mi lett a vége.

Előzmény: by-169 (2605)
LoLkA Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2614

Azóta láttam BPY-165-öt is a Segneren állni. Rajta vannak a DKV logók, szóval biztosan ő a tartalék.

Előzmény: KSKs (2609)
LMG-003 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2613

Megmondom.Azért gondolom,hogy ne rontsák a város szépét.

Előzmény: ron89 (2610)
LMG-003 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2612

GMY-261-et nem örökítette meg valaki? =)

Előzmény: by-169 (2605)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2611

Nyilván esztétikai oka van.

Előzmény: ron89 (2610)
ron89 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2610

Annak van valami logikus magyarázata, hogy a volános buszok miért nem mehetnek villamost pótolni?

Az első hozzászólásom úgy látom nem érte el az ingerküszöbötöket:)))

KSKs Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2609

Igen, valszeg igazad van, sőt!

 

Ráadásul a gmynak vannak kijelzői. Ha jól emlékszem a BPY-nak nincs.

Előzmény: LoLkA (2608)
LoLkA Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2608

Nem a BPY-165 az?

Itt rendszeresen parkol helyközi busz.

Előzmény: KSKs (2607)
KSKs Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2607

GMY-383 tartalék.

Előzmény: by-169 (2605)
by-169 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2606

Az egyik lerobbant busz. Az oldalán hátul fel volt nyitva egy ajtó abban szereltek valamit majd elindult és a fehér furgon ment utánna.

by-169 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2605

30-son ő jár:) Hogy nem a villamospótlon vannak? Utasok fel vannak háborodva az ikarus láttán. Rányomták a DKV matricát az elejére ezt az jelenti hogy a DKV  megvette? 2 lerobban busz is okozott kiesést az egyiket az utasok mondták hogy kigyulladt a 22-es járaton.

 

 

 

Mentünk vele egy kört olyan jó volt. Én nem értem mért kelett kisöpörni a Hajdú volánt a városból.

Belseje. Vincellér utcán rengetek de nagyon sok civís busz állt.

 

Corás busz. Egyszer vele mentünk Álmosdra mikor a KGE-002 szervízben volt.

Nagyállomáson pihen ő melyik vonalon jár? 3 ajtós mint a 6 ajtós Bengáli:)

 

 

TóthRóbert - DKV-fan Creative Commons License 2011.08.31 0 0 2604

A következő, ma készült videóval búcsúzok a nyártól:

http://dkvfan.hu/index.php?page=video-nyarbucsuztato-nagyerdei-eletkepek-2011-08-31 

 

marky-511 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 2603

Tehát ahol nem akadályozza a forgalmat a busz (van kialakított öböl) ott igen is várakozzon a busz.

Tökéletesen egyetértek, ehhez viszont nem a jelenlegi betarthatatlan indulási rendszert kéne alkalmazni, hanem kiemelni olyan nagyobb forgalmú (és persze öblös) megállókat, ahol ez nem okoz problémát. Anno a BKV-nál is ez a rendszer volt a 82-es troli vonalán.

 

Én azt mondom, hogy inkább késsen 5-7 percet, mint 10-zel előbb elhúzzon...

Így van.

Előzmény: Dreamer (2602)
Dreamer Creative Commons License 2011.08.31 0 0 2602

Nostehát. Ha késik kicsit boszús vagyok és ennyebennye, azonban a sietést pedig NAGYON NEM DÍJAZOM! Az, hogy a hülye utas menjen 5 percel előbb a megállóba megértem, amikor használtam a tömegközlekedést akkor nekem 10 perc nem volt elég a meghirdetett időpont előtt. Röhögve húzott el előttem a buszocska.

 

A Seegner téren pedig következetesen 1-2-3-4 perccel (vagy amennyivel éppen jól esett) előbb indultak a trolik (nagyot téve a menetrendre). Ez nem 1-2 alkalommal volt tapasztalható, hanem egész novembertől márciusig (ekkor inkább drótkecskére váltottam).

 

Tehát ahol nem akadályozza a forgalmat a busz (van kialakított öböl) ott igen is várakozzon a busz. Én azt mondom, hogy inkább késsen 5-7 percet, mint 10-zel előbb elhúzzon...

 

Dreamer

Előzmény: marky-511 (2593)
marky-511 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 2601

Itt adódik a kérdés, jó-e a sok városnéző viszonylat?

Attól függ, mennyire városnéző. A Volán idejében a 3-as és a 24-es viszonylatokat illették ezzel a jelzővel.

 

menetidő miatt

Javítsatok ki, ha tévedek, de én úgy tudom, 45 perc után kellene pihenőidőt biztosítani a járművezetőnek. Ilyenkor van gond az olyan viszonylatoknál, mint a 22/24-es, mert a teljes menetideje 50 perc fölötti. A munkáltató jóindulatától függ, hogy adnak-e ezek után plusz pihenőt a sofőrnek.

 

tartható-e  a menetrend és a menetidő

Sok esetben a nem városnéző járatoknál sem tartható. A 22/24-es viszonylattal közlekedő kollégáim szerint rendszeres a "megrogyás" rajtuk. Számos oka lehet. A nem konstans forgalom, a tömegközlekedést segítő rendszerek hiánya, vagy akár a rossz menetrend-szerkesztés.

 

Kötött pályás közlekedés esetében hogy állnak meg minden megállóban?!

Irányjelző, fék :)

Komolyra fordítva a szót: egész pontosan hogy értetted ezt a kérdést?

Előzmény: KSKs (2594)
marky-511 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 2600

nem arról volt szó hogy mostmár nem mehetnek el hamarabb, mert szíjat hasítanak a hátukból?

 

De, pont erről megy a vita. Az a baj, hogy ezt olyanok ígérték meg felelőtlenül, akik még az életben nem vezettek tömegközlekedési járművet.

Mint mondtam, előbb a házat kell megépíteni, aztán a tetőt. Legyenek buszsávok, működjön a zöldútkérés, stb. Amíg ez nem történik meg, képtelenség lesz betartani a pontos közlekedést.

 

A pontos megállóhelyi indulás pedig negatívan is elsülhet. Példának ott van a Kadosa utcai megálló. Ott kivárja a pontos indulást, a Buszállomás után bekerül a dugóba, 2 helyett 7 perc múlva ér a Csokonai Színházhoz, és máris a sofőr lesz a hülye*, mert nem bírja betartani a menetidőt.

 

*Picurka és Mackó fórumtársat megkérném, hogy olvassák el a szövegkörnyezetet, mielőtt azt állítják, hogy lehülyéztem a sofőröket!

 

Ígérve sokminden volt már. Kötelező klímahasználat, kizárólag alacsony padlójú buszok közlekedése, a Volán menetrendjének megtartása, a jegyárak változatlanul tartása, stb. Ebbe a halmazba tartozik a pontos indulás is.

Előzmény: Yooha (2595)
LoLkA Creative Commons License 2011.08.31 0 0 2599

Tulajdonképpen egyet értek veled, de talán a legjobb megoldás tényleg az lenne, hogy 3-5 megállónként lenne menetidő kiegyenlítő pont, ahol meg kell várni az indulási időt.

Ugye elvileg most is ez a rendszer van, csak az utasok felé nem ez van kommunikálva és a sofőrök nagy része nem is tartja be.

 

(Gyengébbek kedvéért:)

Természetesen nem általánosítok, mert vannak olyan sofőrök akik minden szabályt, mindig maradéktalanul betartanak és ezzel a cégük és az utasok nagy megelégedettségét vívják ki!

Előzmény: Yooha (2598)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!