Keresés

Részletes keresés

djt-122 Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3799
A Piko féle V100 001 a keleti vagy a nyugati szériába tartozik? Elég randa a V100 után kapcsolt oldalajtos szerelvény inkább gözmozdony illene hozzá
Előzmény: Intersziti (3791)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3798
ÉLJEN AZ OPTIMIZMUS!
Nem viccnek szántam...

Az lenne a jó, ha már kapni lehetne, tesztelni lehetne, tudni lehetne, hol lehet esetleg házilag javítani rajta, stb.

Most álmodozni fogok: esetleg lehetne mondjuk M40, M32, V42, de "igazi"... Mondjuk TT-ben is...

csíkosháTTú

Előzmény: JSB (3797)
JSB Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3797
Igazad van Vsanci. Egyes szerszámokat láttam , tapizhattam, az ROCO minőség volt. Remélem egészben is az lesz, ca. max.fél áron, mint akármelyik hasonló nyugati ketyere.
Előzmény: vsanci (3788)
JSB Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3796
Az első gép 1968 elején jött. A nyáron a cseh bevonulás idején huztak mindent, mert a személyforgalmat leállították. A kép júliusi. A V 100-ból Drezda max 40 darabot állomásított. 1975-ben - mikor diplomáztam - még volt, de már megkezdődött az átsázmozás. Ezzel egyidőban kapott az Annabergi vonal, addig oda hegyi gőzösök jártak. Heidenauban 1972-73 tanévben ( mert innan jártam be Drezdába) sokat láttam. Akkor kapták a 9 db. E 11-t. ezek Freiberg felé jártak.

Matiz a kpen lévő állomásítást elütötte, helyesen, éretelemszerűen : Dresden Hbf.

Előzmény: Intersziti (3791)
BoGar Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3795
Sziasztok!
Mennyibe kerül a Dom féle V63? Tudja ezt valaki??
Üdv: BoGár
gmarc Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3794
"Szenvics-üzemmódban az egyik V100-volt a "vezérlőkocsi"?"
-Mindkét mozdony járt, a vonat ugyanis úgymond "tolómozdony-rásegítéssel" közlekedett. Az egyik húzta, a másik tolta a vonatot. Meredek pályán járt.
---Ha sikerül, feliratom CD-re az Abschied der V100 c. filmet. (3sat).
Előzmény: Törölt nick (3774)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3793
Jó Estét!
A kelet-V100, és a nyugat-V100 között vannak jelentős eltérések. Az Eisenbahn-Journal cikke részletesen taglalja mind a két oldalt, és egy táblázatban összefoglalja a két oldal történetét is, plusz képek.

Mit szólsz a képhez a V és M oldaláról?

Előzmény: Intersziti (3791)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3792
Hello!

DR V100 068(áll.:Nürnberg, dátum:1970 nyara, hely:Drezda)

A Vasút&Modell lapjáról; csak itt csak nektek :)

üdv

Előzmény: Intersziti (3791)
Intersziti Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3791
Jó hétvégét!

V100 ügy.
Először is szögezzük le, hogy keletnémet, vagy nyugatnémet V100-ról van szó! Korántsem mindegy. Mint ahogy a nyugati és keleti V200 is ég és főd.
A keletnémetek közül (202, 203, 204, ex DR 11x. Sor.) jónéhány még megy, még Adtranz-remot is van dögivel, tömeges selejtezés a nyugatiakból volt (211, 212, 213). A keletiek még mindig mennek, javarészt a halberstadtiakkal, vagy annak nyugati megfelelőjével (aminek lekerekített a vége).

JSB (3786) „A vonat minden nap többször fordult, Bad Schandau-Drezda, Pirna-Drezda között.”
Mikor volt? Ott nyaraltam, tán 85-86 táján, Kurort Rathenban, mindig átjártunk a pirnai modellbótba vagy Drezdába, akkor már villamosított volt a vonal, és 211-ek szaladgáltak. Teccett. Érdekes, az emeletesek között is volt különbség.

gyurmosz Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3790
vsanci!

A Bobó megvan még???

Előzmény: vsanci (3788)
gyurmosz Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3789
Tudom, csak ezen a héten elég sok dolgom van (matekot kell tanulnom, pfujj :-)).
De utána már ráérek (egy kis ideig), úgyhogy lebonyolíthatjuk az üzletet :-)))))
Előzmény: Törölt nick (3784)
vsanci Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3788
A fuggerth féle Szilire reagálnék!
Szerintem elég jó lesz amit sikerült róla megtudnom, de már kb. 6 éve készül, és mint tudjuk a jó munkához idő kell. Sajnos a késlekedés oka a pénz hiány. Viszont ha beindul nem lesz ok a panaszra. Valamint még annyit, hogy kedves vasútmodellező társak ne a csörgőből általánosítsatok, annyira azért nem rossz (egy kis frizirt azért elvisel de szép modellt lehet kihozni belőle) a kocsikra sem lehet olyan sok panasz ennyi pénzért. Egyébként meg mi volna ha támogatnánk a magyar modellgyártást legalább lelkesedéssel és nem fikáznánk előre. Hátha megéri azt a húszezer Ft-ot...
No hirtelen ennyit akartam írni. Én részemről nagyon várom már az első Fuggerth féle sziliket.
Előzmény: Törölt nick (3784)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3787
Munkanap ide, munkanap oda, LESZ!
Előzmény: _ Liar _ (3786)
_ Liar _ Creative Commons License 2001.04.24 0 0 3786
hello mindenki!

kérdés : szombaton hogy lesz a bőrze? ugynis munkanap van... lesz vagy nem?

üdv Liar

JSB Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3785
Valamennyi V 100 mogulnak:

Rövidesen a topicra kerül képen, a V 100.068, 1968 augusztusában Bad Schandauban, Drezda felé indultában. A kocsikat ajánlom, PIKO gyártja. Forgóvázas fülkés kocsik, végigfutó pallóval.
Ekkor még volt a régi lekerekített végű Doppelstock is. Azt végpárban továbbította.
A vonat minden nap többször fordult, Bad Schandau-Drezda, Pirna-Drezda között.
(A mozdonyok a BR 86 sort váltották)

Törölt nick Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3784
Régebbi hozzászólásra reagálok, bocs...

Szia rezgaras!
Szerintem nem temessük előre el fug. féle V43-at!
Én még nem láttam, ezért drukkolok neki. Azért vagyok bizakodó, mert most böngészgettem a Modell Eisen Bahner tesztjét a PIKO-féle BR218-ról. A fényképeket nézegetve a kidolgozást a gyári fug. Csörgő magasan veri! A kb. árát 100DM-re írják...
Részemről hajrá Fuggerth! Igaz, én sajna nem leszek a vásárlójuk, amíg ki nem jön valami TT-vel. Most ebből nehogy azt olvasd ki, hogy boldog-boldogtalant rá akarok beszélni a fug. termékekre. Egy bizonyos szinten túl már nem lehet olcsó a modell. De van, aki nem olyan profi, viszont szeretne valami elfogadható áron élvezhető modellvasútat.

Apropó Csörgő!
Gyurmosz!!!
A drótok becsomagolva várják a felhasználójukat!

Mindenkinek tettem egy ígéretet, hogy megpróbálok felvételt szerezni Sz. Sz. asztaláról: folyamatban van...
csíkosháTTú

Előzmény: rezgaras (3770)
sansan Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3783
Ja,mégvalami plusz 1-1 fotó (v63+rezsó)
Előzmény: sansan (3782)
sansan Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3782
A legújabb számról van szó. Nürnberg 2001 c. cikk felsorolásában:Dom Models:Az eredeti elképzelésekhez mérten,teljesen átdolgozott V-63-as mozdonyát és villamos fűtőkocsi modelljét mutatta be- HO méretarányban. Ennyi a cikk.
Előzmény: gyurmosz (3781)
gyurmosz Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3781
És mit írtak róluk? Engem elsősorban a V63 érdekel...
Előzmény: gyurmosz (3780)
gyurmosz Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3780
A legújabb számban van eez a cikk?
Előzmény: sansan (3778)
tillig1120 Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3779
sziasztok!
debrecenben még 8-10 évvel is lehetett látni sötétzöld fűtőkocsit.de lehet hogy még mai napig is üzemel a vamospércsi vonalon. mert hideg az volt ezen a telen is!
sansan Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3778
A Modell és Makett újságban bemutatták a Dom-Models V-63-at és a villamos fűtőkocsit.A rezsókocsi itt akárhogy is nézem sötétzöld.Az eredetit eddig csak kék színűen láttam és a LÁVA képein is kék.Esetleg a kezdeti időszakban(60-as évek közepe) volt zöld színű?
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3777
Kösz az infót, de hol lehet régi számokat beszerezni? A Sajtópont/Hungaropress nem tud ilyesmiben segíteni (telefonon kérdeztem).
Előzmény: by az ex bhv (3776)
by az ex bhv Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3776
Sziasztok!

Matiz!
Az Eisenbahn Kurier múlt évi számaiban sok írás jelent meg a V100-V200-ról!
Inkább azt vedd meg!
Jobb újság! Igaz drágább is!
22DM.
Zsolt

Előzmény: Törölt nick (3763)
1014 Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3775
Köszönöm, sajnos elkésett az info. Talán majd máskor, de másnak is hasznos lehet!
Előzmény: etwg (3717)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3774
Szenvics-üzemmódban az egyik V100-volt a "vezérlőkocsi"?
Volt kép V60-ról ilyen módban: V60-4tg személy-V60 :)
Előzmény: gmarc (3773)
gmarc Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3773
Üdv!
A V100-hoz:
Nürnbergben voltak állomásítva, és általában ingavonatként közlekedtek, V100+személykocsi+vezérlőkocsi , de volt szendvics-üzemmód is: V100+4 személykocsi+V100.
Előzmény: Törölt nick (3761)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3772
Hello!

Csak egy kép, miért nem lehet ilyet gyártani?

üdv

Előzmény: joem (3771)
joem Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3771
Várjuk meg a végeredményt, nagyon jókat hallottam róla előzetesként.
Előzmény: rezgaras (3770)
rezgaras Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3770
djt-122 írta:

> Fuggerth V 43 ábol én is fogok venni mindenképpen 20E megérne.

Szerintem nem. Ez már majdnem annyi, mint olcsóbb márkás modellek, de Fuggerth szvsz. még messze nem az a minôség. Ezenkívül szerintem 20e ma Magyarországon már túl van azon a határon, hogy játéknak vegyék.

Előzmény: djt-122 (3752)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!