Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bebe71 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 11776

Szia!

Volt már itt hasonló probléma.:

 

2mpac

válasz | vissza a topikba     2007.09.29 21:49:06 Š (2579)

Sziasztok!

Július óta én is boldog octavia tulajdonos vagyok.

Maximálisan elégedett vagyok vele de van 1 problémám amivel a szervíz sem nagyon tud mit kezdeni eddig.(az autó 1 éves 1.4-es)

Reggel hidegindítás után kb 30 mp múlva a motor elkezd egyenetlenül járni,dadogni a hibalámpa jelez.Kb fél percig csinálja majd elmúlik.A szervíz számítógépe szerint a 3-4-es hengereknél van a probléma.Trafó cserék gyertya csere befecskendező szelep csere de nem segített.

Van esetleg ötletetek???

Előre is kösz.

 

Előzmény: brekkkkk (11748)
bebe71 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 11775

Szia!

Volt már itt hasonló probléma.:

 

2mpac

válasz | vissza a topikba       2007.09.29 21:49:06 Š (2579)

Sziasztok!

Július óta én is boldog octavia tulajdonos vagyok.

Maximálisan elégedett vagyok vele de van 1 problémám amivel a szervíz sem nagyon tud mit kezdeni eddig.(az autó 1 éves 1.4-es)

Reggel hidegindítás után kb 30 mp múlva a motor elkezd egyenetlenül járni,dadogni a hibalámpa jelez.Kb fél percig csinálja majd elmúlik.A szervíz számítógépe szerint a 3-4-es hengereknél van a probléma.Trafó cserék gyertya csere befecskendező szelep csere de nem segített.

Van esetleg ötletetek???

Előre is kösz.

 

Blackslac Creative Commons License 2009.10.23 0 0 11774
Trafóra tippelnék, habár a 2008-as évjárat elbizonytalanít.

Mindenesetre elég benne egy hajszálrepedés, nedvesség és már produkálja is azt, amit írsz.

Nekem a 97*es OI-nél kb 10-11 év után jött ez elő. Akkor ez egyértelműen a trafó előregedésnek volt betudható.
Előzmény: brekkkkk (11748)
Blackslac Creative Commons License 2009.10.23 0 0 11773
Ha jól emlékszem, a fejlesztők azt mondták, csak Maxi-DOT-os géphez lesz jó. De ha úgy alakul, hogy ez lesz nálam, majd beszámolok róla részletesen.
Előzmény: Rosep (11765)
Blackslac Creative Commons License 2009.10.23 0 0 11772

Hát ha tudnám, hogy Lucasnál pont egy ilyen, Caska típusú áll romokban, azért az információ lenne - de gondolom nem ilyen.

 

Nem általában kínai fejegységről lenne tehát szó, hanem konkrétan egyről. Hisz mint írtam, több mint valószínű, hogy a gyári Streamek is kínaiak. (Ahogy egyszer hallottam, a legpocsékabb és a legjobb cuccok is kínában készülnek. Ez mondjuk nem meglepő, mivel a sufni és a high-tech egyszerre van jelen.)

 

Visszatérve erre a cuccra - igényesnek tűnik,  VW gyári beszállító, ez nyilván egyfajta minősítés.

 

De tesztet - nos azt még nem olvatam róla.

Előzmény: stevie w (11770)
stevie w Creative Commons License 2009.10.23 0 0 11771

Úgy kb 1-1,5  hónapja, elég rendszertelenül reggelente indítás után elég darabosan járt, előfordult, hogy le is állt.  (Olyan volt, mintha a Trabant túl lett volna szívatva és az egyik henger nem ment volna :) ) Most már vagy 3 hete ezt nem produkálja. De sajnos újjabb hibajelenség ütötte fel a fejét: hidegen, addig amíg az alapjárat még nem esik vissza semmi probléma, de utána 80 km/h fölött egyenletes sebességnél is be-berángat, gázadásra pedig mégjobban, A km állás:58200 Szerintetek?

 

 

Gyertya. Gyertyakabel. Trafo.

Előzmény: brekkkkk (11748)
stevie w Creative Commons License 2009.10.23 0 0 11770

Az általános vélemény a kínai navis fejegységekről nem rossz...

 

 

... hanem egyszeruen botranyos.

 

Lucas-nal van egy szetszerelve. Az nagyon mulatsagos. Nyilvan nem minden cucc egyforma, de amit mi lattunk.... az muszakilag nagyon beteg volt....

 

 

 

Előzmény: ckerti (11763)
Chriss79 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11769
Köszi, mindenféleképpen benézek oda is!
Előzmény: aquilifer (11750)
m61019andras Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11768
Azt mondják, hogy komfort elektronika. Jó lenne ha más lenne, mert az nagyon drága. :-)
Előzmény: kakszilali (11746)
m61019andras Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11767
Ez lesz az első lépés, köszi. :-)
Előzmény: Törölt nick (11738)
TUZII Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11766

Hy.

 

 

Ára?? Esetleg egy nem Mp3-as beszámitásával????

Jöhet magánban is .:-)))

Előzmény: Geza77 (11759)
Rosep Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11765

Mi az az extrém jó ár?

 

És mi ez az új kütyü? MAXI-DOT nélkül nem fog menni?

Előzmény: Blackslac (11764)
Blackslac Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11764
Hivatalos forrásból, érvényesíthető garanciával vennék készüléket, és sikerült egy extrém jó árat is szereznem - ezzel együtt nem tudom, hogy a kezelési ergonómiája teszene-e.

Van még egy másik alternatíva, ami szerintem nagyot fog ütni - habár ez még nincs gyártásban, jelenleg van béta teszten. Ha szoftver kész, akkor kb. 1 hónap múlva kerül gyártásba. Ez egy Bluetoth-os kihangosító + USB-s mp3 tár (mind pendrive-ról, HDD-ról, mind pedig telefonról beszedi a zenéket), ami a maxi DOT-on keresztül vezérelhető . És ez valahol 50 eFt körül lesz.

Ha úgy lesz, ahogy ígérték.
Előzmény: ckerti (11763)
ckerti Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11763

Szia!

Igazábból annyi fejegységről olvastam, hogy ki nem lehet mondani, de működni csak egyet láttam, azt, amit KoBe is árul.

 

Az általános vélemény a kínai navis fejegységekről nem rossz, bár a képernyő leolvashatóságát napsütésben ill. a készülék melegedését sokan kifogásolták.

Pár embernek gyári hibás volt a készüléke (gombok nem működtek, vagy a képernyő nem volt érzékeny), de még Kínába visszaküldve is megoldották a cserét.

 

Ha van pénzed rá, akkor vágjál bele, mostanra elég magas szintre jutottak a sárgák, és ha jó helyen veszed a készüléket, a gari is könnyen érvényesíthető.

 

Én feladtam a spórolást, a Columbus túl drága még mindig.

Előzmény: Blackslac (11762)
Blackslac Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11762

Ckerti!

 

Tudom, hogy már egy ideje tervezted a fejegység váltást, emlékszem többször írtál e témában.

 

Nem nézted esetleg korábban a Csaka fejegységét anno?

 

Csaka fejegység

Már több helyen láttam, és ugyan kínai, de állítólag profi darab, az ottani Passatokba is ez megy. (Meg hát melyik fejegség nem kínai?) Fogtam a kezembe is, és korrekt darabnak tűnt. Az ára is tudásának megfelelő, más kérdés, hogy ezáltal kétszer annyiba kerül, mint amennyiért én keresnék (... merthogy kétszer annyit is tud, mint ami engem érdekel).

 

Szóva töprengek rajta. De ha lenne valaki, aki már használta és aki megerősítené, hogy jó választás, hajlanék arra, hogy cserélem a Streamet.

 

Előzmény: ckerti (11761)
ckerti Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11761

Kicsit rossz a fotó, de tudjuk be a lemerülőfélben lévő elemnek.

 

Ez egy eredeti, gyári fejegység, az OII bevezetésekor -sőt a faceliftig- ez volt a csúcs kiegészítve a Soundsystem 12 hangszórós rendszerével és egy mélynyomóval, erősítővel.

 

Szóval ez egy Audience MP3 fejegység beépített 6 lemezes CD tárral és -nevéből adódóan- MP3 lejátszási képességgel.

 

Nekem 225 Euróba került, de ebben benne van a szállítási díj (25 Euro) is.

Egy német sráctól vettem, az ottani Octavia fórumon keresztül.

 

Néha egészen jó árakon dobnak piacra cuccokat, szinte minden héten megjelenik pl. egy-egy szett 18-as RS felni, igaz nem olcsón.

 

Ez egy kicsit jobb kép, csak a rögzítő csavarok takaróelemei nincsenek a helyükön:

 

Előzmény: kakszilali (11760)
kakszilali Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11760
Ez gyári fejegység? És ha igen hogyan hívják?
Előzmény: ckerti (11754)
Geza77 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11759

Sziasztok!

Eladóvá vált egy Stream MP3-as,ha valakit érdekel.

1,5 éves O2-ből,még garanciális.

30/3858480

ckerti Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11758

Jut eszembe van egy eladó Stream rádióm olcsón.

Nem kell valakinek? :-)

Előzmény: ckerti (11757)
ckerti Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11757

Igen ill. az eredeti Stream rádión nehezen lehetett megoldani azt, hogy legyen CD-tár és AUX bemenet is.

Megoldottuk FM transzmitterrel, de körülményes volt a kezelése.

Most beépített CD-tár van, MP3 lejátszás és direkt AUX bemenet.

 

Sajnos a Columbus navi ennek a háromszorosába került volna, ezért nem azt vettem.

Előzmény: Blackslac (11756)
Blackslac Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11756
Miért kellett cserélni az eredetit? MP3 lejátszás miatt?
taki_67 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11755
"Ha igen akkor, hogy tudnám bekötni?"
Akkor biztosan, mert csak rá kellene nyomnod a stekkert:-)

Mivel az autógyártás során cél a költséghatékonyság, csodálkoznék rajta, ha ott fityegne a kábelkorbács végén a csatlakozó...
Nem nagy ördöngősség, megoldható házilag is, de ha nem vagy járatos az elektronikai szerelésekben, inkább ne állj neki.
Addig is, amíg ezt eldöntöd, a lámpatestet mindenképpen szereld be, optikai tuningnak is jó:-)
Előzmény: Törölt nick (11741)
ckerti Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11754
Ma csomagot kaptam:Kell mondanom a feladó nemzetiségét? Tüchtig, precíz népek :-)))
ckerti Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11753

Lassú üzemmódban lassan, de folyamatosan töröl.

Ha jól tudom.

Előzmény: ac07 (11751)
ckerti Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11752

www.hildep.hu vagyis Donibcsi.

Szerintem.

Előzmény: Bálint1 (11749)
ac07 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11751
Arra gondoltam, hogy lassú üzemmódban a kis pöcök nem intervallumot állít?
Előzmény: Pitylogós (11740)
aquilifer Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11750

Szia Chriss79!

 

Mostanság nálunk, az RS fórumon tombolnak a hozzáértő csókák. Abszolút jó helyen fogsz járni, ha tanácsot kérve oda is beírsz.

Előzmény: Chriss79 (11736)
Bálint1 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11749
Üdv all!

Ha esetleg valaki tud nekem mondani egy olyan kontaktot, aki normálisan ért az 1.8T mocihoz, legyen szíves jelezze felém (nem tuning, probléma megoldás kéne).

Az autó kint áll Bélánál, és sajna mostanra eljutottunk a teljes tanácstalanságig. Nekem meg nincs kocsim, és így egy kissé macerás az életem.
Lenne pár kérdésem egy szakemberhez, aki "látott" már ilyen motort.

Előre is köszönöm.
brekkkkk Creative Commons License 2009.10.22 0 0 11748

Sziasztok!

 

Ki találkozott már az alábbi problémával és ki hogyan orvosolta?

 

2008. OII 1.4 16V

 

Úgy kb 1-1,5  hónapja, elég rendszertelenül reggelente indítás után elég darabosan járt, előfordult, hogy le is állt.  (Olyan volt, mintha a Trabant túl lett volna szívatva és az egyik henger nem ment volna :) ) Most már vagy 3 hete ezt nem produkálja.

De sajnos újjabb hibajelenség ütötte fel a fejét: hidegen, addig amíg az alapjárat még nem esik vissza semmi probléma, de utána 80 km/h fölött egyenletes sebességnél is be-berángat, gázadásra pedig mégjobban, ( Kinyomott kuplunggal felpörgetésre lustán reagál ) majd a sárga diag.lámpa villogni kezd. Gyújtás le, indít, lámpa mát tovább nem világít. Kb úgy 50 km után teljesen helyre áll a dolog, minden ok, jól reagál a gázadásra is.

 

A km állás:58200

 

Szerintetek?

lejszlovitez Creative Commons License 2009.10.21 0 0 11747
Sziasztok

Nagyon erdekes dolog tortenet velem :) 2004 O1, nekem hullamzott a fekezes elso-hatso fektarcsa csere utan is meg valamennyire alltalam erezheto modon. Nnnna. :)

A fekezesrol annyit mondanek el eloljaroban, hogy olyan semilyen volt, ha csak ugy langyosan fekeztem akkor elegge be kellett nyomni hogy fogjon.,, mintha levegos lett volna. Szerelo szerint az teljesen jo ugy ahogy van. Vagyis olyan volt mintha egy ruhadarabot taposnek, olyan semilyen erzes nem volt, csak a hullamzo fura fekhatas, amit persze rajtam kivul senki sem erzett.... :)
Tegnap voltam muszakiztatni a kocsit. Bealltak vele a merore, jol megrangattak, megcsinaltak a fekezeseket is. A kocsihoz amugy nem nyultak, vegig az orrom elott tortent minden. Miutan elindultam vele azt vettem eszre, hogy a fek baromira fent fog. Es nagyon harap. Amint hozza erek mar szinte kapaszkodnom is kell, hogy ne essek ki elore. Ezt a kocsit en vezettem mikor meg zsir uj volt, na akkor volt ilyen, hogy picit hozzaerve is nagyon fogott. Es most megint ilyen, es ami a legviccesebb, eddig nem vettem eszre a hullamzo fekezest. El nem tudom kepzelni, hogy mi valtozhatott. Az biztos, hogy jol megrangattak a vizsgan, amikor a hatso feket neztek a fekezesnel csak ugy sulyedt lefele a kocsi hatulja. Csak pislogtam... :)
Szoval most baromi jo lett a fek, eros, es nem hullamzik. Mintha az egesz fekrendszert kicsereltek volna. Nem tudom ez igy marad-e, vagy visszapuhul...

Szerintetek mi a fene tortenhetett vele? Eddig tenyleg olyan semilyen volt, most meg olyan fickos na :)

koszi

vl

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!