Na úgy döntöttem,hogy elmegyek Hatvanba a kiállításra,így kocsiba pakoltam szűkebb szaládom és indulás! Az emeleten a fotókiállításon nagyon tetszett a 601-es kazán metszetben.Átböngésztem minden képet és utána kerestem meg a modellkiállítást.A gyalogoshídról kiszúrtam a Gigant club oldalán is látható 520-075-öt és egy félredobott 411-est a legszélén.Elmentem egy kutyaoltás nevű rendezvény mellett és ott volt végre a kiállítás.Előttem Matiz már leírta,de meg kell ismételnem: a pupos nagyon szép volt.Rézből készült,a futása is nagyon tetszett.A szomszéd asztalnál érdekes volt a két híd.Észrevetted,Matiz? A felsővezetékes aztalon a szemüveges bácsinál két, méternél is hosszabb rácsos híd volt lefektetve,igen vékony anyagból összeállítva.Kajánul figyeltem,hogy a Piko nohab a szerelvénnyel áthalad,mennyire hajlik meg alatta?Érdekes módon a híd meg sem rezzent!Ekkor már gyanakodtam és arra gondoltam,hogy vagy észrevétlenül alá van valahol támasztva,vagy damilok tartják a mennyezetről.Hát egyik sem!Hitetlenkedve figyeltem a rajta átrobogó szerelvényeket és híd nem hajlott meg egyszer sem.Nekem tetszett a kiállítás,aki el tud menni nézze meg,érdemes!Végre a múlt héten a kezembe került a Vasút és Modell legújabb száma.Érdekes módon egy eldugott szentesi boltban találtak rá.Mivel én kezdtem érdeklődni a Mallet mozdonyok iránt még tavaly télen,ezért magamra veszem,és köszönetet mondok érte JSB-nek,hogy ez is benne volt a lapban.
Holnaptól május 1-ig reggel 10-től este 6-ig lesz nyitva a Gyermekvasút hűvösvölgyi tábora területén a keskenynyomközű vasútmodell kiállítás. Egy rövid szakasz kivételével reggelre mindenhol befejeződik a pályaépítés.
Modellépítők!
Ha fogaskerékre, csigahajtásra van szükségetek, azt honnan szereztek? Egy villanymotor fordulatszámát hogyan lehet megmérni? Van egy meglévő modelled, mekkora fordulatszámú motort kell beletenni, hogy helyes legyen a modellsebesség? Szergejt szeretnék átalakítani digitálisra, a digihez való motor megvan (lendkerekes Bühler). Van valakinek Szergej átalakításról tapasztalata?
Nem vagy az.
32000 huf természetesen össze hasonlítjuk jövő héten, nagyon szép komolyan mondom.
És utána kötöttem kéttengelyes ROCO személyvagonokat a szerelvény FANTASZTIKUS.
Liar szándékszik meg venni az 52-est, kint nagyon lepukkantak vannak 10000 körül az enyém pedig eredeti doboz használati utasítás mozdony történet mellékelve.
Jövő hétre kéne egy topic talit rendezni a börzén nem?
Vagy inkább a V tör parkban?
Hozhatna mindenki érdekességeket kilehet ott próbálni a terepasztalon.
Helló!
Megint van összehasonlítani valónk! Megnézném az új szerzeményt az én régi 86-om mellett! Ez az egyik kedvenc gőzösöm. JSB azt mondta egyszer, hogy a legszebb 86 a Feischmann-é...
Nem vagyok indiszkrét, mennyi vót?
Én is kint voltam a börzén. Luc, láttam amint egy BR 52-es gőzöst próbálgattál. Nem azt vetted meg?? d:-)) Nem tudom, láttad-e te vagy más a V63-ast a lépcsővel szemben űlő úrnál. 22 000 volt az ára. Mi a véleményetek róla, érdemes azt megvenni?? (Álltak ott mellettem, és azt mondták, ezen már kijavították a régebieken előforuló hibát.) Nagyon valószínű, hogy jövő héten rohanok ki, és megveszem, ha eddig nem kelt el.
A börzén nagyon sok érdekes és jó cucc volt főleg H0 ban, nekem különösen mert egyre több modern gyártmány van kint Roco, Fleischmann, liliput, Trix stb.
És egy nagyon gyönyörű Fleischmann BR 86 aminek nem tudtam ellen állni, a külsején minden cső külön álló alkatrész, így meg vettem.
M62 es dömping volt kint.
Holnap a kanizsai vonal 140 éves. Ezzel kell foglalkoznom. A börzén nem tudok részt venni. A jövő héten egyeztessünk, hogy lásd és megvizsgálhasd a Szilit. Keress meg emilen.
Szép Jó Estét!
W. kék halál (=oprendszer elhalálozása, és winchester törlődés) miatt csak most kerülök elő.
Matiz!
A 130/132 közötti különbségről tudok, csak a pályaszám készült a számítógéppel.
djt-122!
A VT 135 tényleg ritka, de a múlt hónapban én is láttam egy motor+mellék összeállítást.
Nem tudom ki írta:
A keskeny V100-ról az írományomat a Tillig 1996-os katalógusából vettem, ha ők tévednek, akkor én is...
A holnapi Börze részemről sajna kimarad, munkanap lévén dolgoznom kell.
luc72!
Az újságokat még megmutatnám JSB-nek - ő neki ist deutsch - és mondjuk mailban egyeztetünk, hogyan kerül vissza Hozzád a csere anyaggal együtt.
csíkosháTTú
Sziasztok új hirdetések és új kiállítások a webzinen!! Nézzétek meg!
Matiz gratulálok a képekhez nagyon klasszak. Van egy kérédsem láttam egy M31 zetort azt ki csinálta? Nagyon érdekel már régóta nagyon teccik a mozdony és kéne a gyűjteményembe egy magyar tolató mozdony is.
Kellemes hosszúhétvégét mindenkinek!!
Hi!
Zöld Púpost még nem láttam - már mint modellt!
Nekem már az eredeti miatt is, a kedvencem.
Kár, hogy olyan messze van innen a kiállítás :(((
Üdv: Zsolt
A Púposos asztalnál levő srácot megkértem, hozza ki a gépet, annyira tetszett. Sajna nem vagyok még benne ebben a fényképezőgépben, hogy a fókuszt rendesen beállítsam, de így is tűrhetőek lettek a képek! Amint lentebb olvasható, BR110 alapra épült. A hangjáról fel lehet ismerni :-)) jellegzetes. Volt kint más púpos is, nekem ez a piros tetszett a legjobban.
Ezen az asztalon egyébként Fuggert U sinek voltak, sajnos! már itt is látszott, hogy akadoznak a váltókon a gépek, és tuti, hogy nem a modellekkel volt a gond. Ezt leszámítva ennek az asztalnak a pályaterve tetszett a legjobban.
A felsővezetékes asztal pályaterve egy régi PIKO volt, az asztal szélén körben U, a belső vágányok I profilu sinekkel. Ez egy régebbi asztalnak látszott, egy-két apróságot leszámítva viszont nagyon profi! A felsővezetéket érdemes közelebbről szemügyre venni.
Matiz! Nagyszerűek a képek! A púposnak,meg külön örülök.Valószínű,hogy elmegyek 1-én Hatvanba,viszek néhány gyereket.Értelmesebb szórakozás,mint egy kisvárosi majális délutáni részegekkel és leszakadó,igénytelen körhitával.:-) Valamikor tavalyelőtt láttam a Kálvária téren egy M-40-t HO-ban 20 E-ért Háááát mit is mondjak.Szóval mégsem vettem.Gondolom a hatvani kiállításon a Süveges Attiláék készítette kaszni látható,kíváncsi vagyok rá élőben is.
Sziasztok
V 100 témához még annyit tennék hozzá,hogy a börzén talán azért van belőle kevés, mert sokan ezt veszik Púpos átalakitáshoz /vagy a BR110-et/mert nekik csak a hajtás kell,a kasznit -általában- nem használják fel,és akkor mindegy hogy van-e korlát az oldalán.Korán kell menni és akkor azért lehet találni.Én a V100-asomat most márciusban vettem a börzén egy Belgrádi gyűjteményből, hibátlan ,tényleg kifogástalan állapotú és 5000ft volt. Szerintem a BR120-nál szebben fut ,csendesebb ,nem sir annyira a motorja ,pedig ugyan az a konstrukcio.A VT 135 tényleg eltűnt most a börzéről ,az utóbbi fél evben hármat láttam összesen ,ősszel egy kocsival 5000ft volt nov. környékén kettő kocsival 12000ft és két hónapja 9000ft-ért. Ez utóbbi volt a legjobb állapotban.Hello
A Fix.Tv szinvonalarol nem beszelnek. Egyebkent, kb. ket honapja elkuldtem nekik egy levelet ilyen anyaggal, de valaszra sem meltattak. A musorvezetokrol se mondjunk inkabb semmit - ha mar jot nem mondhatunk.
Kedves Csikoshátu
nem egészen értem mit láttál már kétszer? Mert VT 137 csuklos motorkocsit már láttam én is de a VT135 kéttengelyes motorkocsit még soha , bár nem sürün járok ki.