Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_niko_ Creative Commons License 2009.10.29 0 0 11866
adatlapján ott a mail cím...
Előzmény: gpsman (11864)
gpsman Creative Commons License 2009.10.29 0 0 11865
Atlatszo resz kell, nem a burkolat!!!

Az meg egyben van az aljaval.
:-(
Előzmény: ac07 (11862)
gpsman Creative Commons License 2009.10.29 0 0 11864
Megvan a mail cimed otthon.
Valahol.
Telefonos elerhetoseged nincs?
Adjam en??
Előzmény: ckerti (11863)
ckerti Creative Commons License 2009.10.29 0 0 11863

Az alsó rész külön elem, amiben benne van az index ledsora. Az átlátszó rész egyben van a fekete alsó résszel, szétszedni csak robbantással lehet.

A felső, színezett tükörburkolat egy műanyag héj, pattintással levehető.

 

Ha elmondod, mit szeretnél, tudnék segíteni, de addigis küldök egy pdf-et a tükör szétszereléséről, abban képek is vannak, az is elég, hogy megértsed, a szöveg -és a forrás- német.

Előzmény: gpsman (11861)
ac07 Creative Commons License 2009.10.29 0 0 11862
Ne vess meg: márkaszerviz? Nem egy horror összeg - kellett már cserélni, mert eltört, asszem párezer pénz volt, emlékeim szerint sima bepattintós.
Holnapra esetleg elő tudom ásni a számlát.
Előzmény: gpsman (11861)
gpsman Creative Commons License 2009.10.29 0 0 11861
Sziasztok!

Nem tudja valaki hol lehet beszerezni visszapillanto tukor burkolatot O II. hoz??
Tulajdonkeppen csak az atlatszo also muanyag resz kene.
A szetszereleshez is jo lenne egy kis info.

Koszonom nektek elore is!
OhnTriggor Creative Commons License 2009.10.29 0 0 11860
Nem az. A Nagykörösin láttam egy sötét(fekete?) L&K-t, lerohasztott állapotban, "egyedi bőrülésekkel" = kókányolt vacakkal. Messzire elkerültem azt az autót. Ezen kívül volt nekik jó L&K-juk is? Mert azt nem láttam, pedig voltam kint párszor.
Előzmény: stevie w (11846)
PrakticaB Creative Commons License 2009.10.29 0 0 11859

Nagyon köszönöm a részletes infót. Még az este írtam, de valamiért most nem látom, pedig kb 20 perccel a tied után volt. Lehet, a fáradtságom miatt valamit nem jól csináltam. :(

Üdv.

Előzmény: stevie w (11858)
stevie w Creative Commons License 2009.10.28 0 0 11858

A motorra rá van írva, hogy RS, én előtte csak  pár 2005-ös Octi motorját láttam és azokon ez a két bötű nem volt feltüntetve. Van ennek valami jelentősége a motort (teljesítményt, fogyasztást, élettartaqmot, stbt) illetően, vagy csak egyszerűen elhagyták később? Magyarul: nem járok rosszul ezzel a motorral? :)

 

 

Nem RS van rairva, hanem SR. Ez az ősöreg/kiforrott 8 szelepes, valtozo szivocsohosszusagu 1.6-os motor, az Octavia egyik alapmotorja. Sajnos 2004-ben mar elegge vissza volt fogva, hogy megfeleljen az eppen aktualis kornyezetvedelmi eloirasnak. Papiron erosebb, a gyakorlatban kicsit lusta.

 

 

A fék nem valami harapós. Végigolvasgatva az itteni, korábbi hozzászólásokat, elképzelhető, hogy egy hosszabb állás miatt van?

 

 

Szinte kizart. Az elso fekezes utan lekopik a vekony, feluleti rozsda a tarcsarol. A harapossag amugy relativ. Milyen autohoz hasonlitod?

 

 

(Valaki írta, hogy műszakin megrángatták a kerekeket és utána bika erős lett a fék.)

 

 

Ez hulyeseg.

 

 

Azt mondta egy Skoda szervízes szerelő, aki átvizsgálta a kocsit, hogy a bowdent meg kéne olajozni.

 

 

Ez nagyon rosszul hangzik.

 

 

Nincs benne ködlámpa, csak a helye. Érdemes nyüglődni (erőltetni) a berakását? Mármint, ha szeretném, akkor sokba lenne a beszerelése?

 

 

A Classic felszereltsegben még egy csomo minden mas sincs benne. A kodlampa beepitesehez a komplett lampatestet es a lampakapcsolo-egyseget cserelni kell, illetve kabeleket kell behuzni. Megoldhato, mert minden megoldhato, de nem gazdasagos.

 

Alapvetoen azt gondolom, nem szabad Classic felszereltseget venni. A kodlampan kivul hianyzik belole az "uj" muszerfal, az oldallegzsak (csak Elegance-nal szeria), primitiv a karpit, az ules, butitott a belso vilagitas, nincs fenyezve a kilincs, a tukorhaz, nincs oldalso diszlec, satobbi, satobbi.... A Classic-ok 99 szazaleka amugy ceges auto volt. Vagy taxi.

 

 

 

Előzmény: PrakticaB (11856)
jopek13 Creative Commons License 2009.10.28 0 0 11857
Hal,i szerintem a rend-őre társunknak .
Előzmény: csambero (11855)
PrakticaB Creative Commons License 2009.10.28 0 0 11856

Tiszteletem, nagytudású fórumozók!

 

Ha minden igaz, Octáviás leszek rövidesen. Kinéztem magamnak egyet, ki is próbáltam, egy "ellenőrzött származású" 2004.03-i 1,6-os Classic kombi. 4 kérdésben tudnátok segíteni:

 

1. A motorra rá van írva, hogy RS, én előtte csak  pár 2005-ös Octi motorját láttam és azokon ez a két bötű nem volt feltüntetve. Van ennek valami jelentősége a motort (teljesítményt, fogyasztást, élettartaqmot, stbt) illetően, vagy csak egyszerűen elhagyták később? Magyarul: nem járok rosszul ezzel a motorral? :)

 

2. A fék nem valami harapós. Végigolvasgatva az itteni, korábbi hozzászólásokat, elképzelhető, hogy egy hosszabb állás miatt van? (Valaki írta, hogy műszakin megrángatták a kerekeket és utána bika erős lett a fék.) A szerelő szerint jó állapotú, VW jelű fékbetétek vannak benne.

 

3. A kuplung enyhén nehezen jár mindegyik fokozatban. nem vészes, de nem is "vaj sima." Azt mondta egy Skoda szervízes szerelő, aki átvizsgálta a kocsit, hogy a bowdent meg kéne olajozni.

 

4. Nincs benne ködlámpa, csak a helye. Érdemes nyüglődni (erőltetni) a berakását? Mármint, ha szeretném, akkor sokba lenne a beszerelése?

 

Jó pár Octit megnéztem az utóbbi napokban, ebben a példányban az ellenőrzött múlt és a szép állapot tetszett meg, egy fiatalabb, de bizonytalanabb múltú Octi ellenében.

 

Köszönöm előre is a segítségeteket. Ha nagy leszek, meghálálom :)

Üdv.

 

 

csambero Creative Commons License 2009.10.28 0 0 11855

Üdv!

 

Kicsit ciki...

De nem tudom kinek ígértem fotókat...

 

luki-luk Creative Commons License 2009.10.28 0 0 11854
Üdv!

Soha nem varialtam,en se a teli gumikkal.
Olyat vettem,amilyet sikerült:-)
Az octin,most nyövöm a harmadik teligumi garniturat,ez eppen continetal,de semilyen különbseget nem veszek eszre,az elözöekhez kepest.
Üdv:Luki!
Előzmény: Geza77 (11852)
_niko_ Creative Commons License 2009.10.28 0 0 11853
földi :)
Előzmény: Geza77 (11849)
Geza77 Creative Commons License 2009.10.28 0 0 11852
igen,kérdés,hogy mikor kezdődik a fékút...:)a reakcióidők,ugye...
Előzmény: stevie w (11851)
stevie w Creative Commons License 2009.10.28 0 0 11851

Sztem az itt korábban említett gumik bármelyike tökéletes utcai,normál tempóra,megfelelő vezetői tudás mellett.

 

 

Na ilyenkor jon a gumisok vegso es megfellebezhetetlen tromfja: ha egy gumi csak 1 (azaz egyetlen) szazalekkal rovidebb fekutat produkal egy masiknal, a sima varosi 50 km/h-rol, kifogastalan szaraz ut mellett mar az is 15-20 centi: es az egyaltalan nem mindegy, ha az auto orrabol hianyzik...

Előzmény: Geza77 (11849)
Geza77 Creative Commons License 2009.10.28 0 0 11850
jeges,nem jéges,bocsi:)))
Előzmény: Geza77 (11849)
Geza77 Creative Commons License 2009.10.28 0 0 11849

Köszönöm a gumitörténelmet...:)

Persze,ez mind szép és jó,de nem változtat azon a tényen,hogyha valaki béna,akkor szinte mindegy...mivel pécsi vagyok gyakorlásként kb.15 éve járunk a Mecsekbe autózni,van már némi tapasztalat téilgumi ügyben.Mivel ralisprintben megyünk,igen sokat segít a hóban,latyakban,esetenként jéges úton autózás.Itt 70-80 km-es sebességnél megtanulható az,ami körülbelül 150-nél történik aszfalton,persze utóbbihoz kissé gyorsabb reflexek szükségesek:)

Visszatérve a városi téli autózáshoz,számtalanszor láttam már,hogy a madár 20 milliós autójával,a legdrágább téligumival,10 ezres fordulaton áll egyhelyben,mert annyi esze sincs,hogy ilyenkor alacsony nyomatékkal kell indulni,haladni.

Nem tudnak az emberek ( kis kivétellel ) hóban autózni.Más országokban ezt nem véletlenül oktatják.Persze nem mindenkinek a határait kell próbálgatni a fák között,de pl.egy parkolóban is lehetne gyakorolgatni,hogy ezt ne "éles"forgalomban tegye.

Sztem az itt korábban említett gumik bármelyike tökéletes utcai,normál tempóra,megfelelő vezetői tudás mellett.

Előzmény: stevie w (11847)
joemaster Creative Commons License 2009.10.27 0 0 11848
Már vártam, hogy leírd ezeket!
Én már hamarabb leírtam volna, de hitelesebb a te tolladból. :-)
Előzmény: stevie w (11847)
stevie w Creative Commons License 2009.10.27 0 0 11847

Ma kicsit túlhisztériázzák ezt a gumi kérdést...15 éve diagonállal is odaértek mindenhová,igaz nem 150-el hóban:)

 

 

A diagonal-radial valtas elsosorban a gumik uzembiztonsagat javitotta. 15 eve mar nemigen voltak diagonallal szerelt autok, Skodaban szamolva az az elso generacios S100-as utan futott ki KGST viszonylatban is. Kb 30-35 eve mar kapni sem lehet ilyen gumit. (Kiveve a veteranautok specialis iparat.)

 

Ami a teli-nyari "hiszteriat" illeti, a téli gumik elterjedese elott gyakorlatilag csak negyevszakos gumik voltak. A keverekuk ugy-ahogy elviselte a hideget, a mintazatuk pedig mely volt, meg tudott kapaszkodni a hoban is -- az, hogy egy gyors kanyarban a kocsi imbolygott, ugyan ki vette eszre a 890 kilos, 60 loeros Ezerkarcsik idejeben?

 

A valtozas akkor kezdodott, amikor megjelentek az elso nyarigumik. Itt mar a vizelvezetes volt az elsodleges szempont, es olyan anyagkevereket kezdtek el hasznalni, ami nyaron ugyan jol tapadt, de télen felkemenyedett. A vizet pedig mi vezette el? A szeles hosszanti vajatok. Amik ugyebar hoban egybol telemennek hoval, es onnan kezdve nem vesznek reszt a tapadasban...

 

Igy szulettek meg a teligumik, amik egyreszt olyan keverekkel keszulnek, ami hidegben sem lesz rugalmatlan es merev (ellenben nyaron, a hőségben kenodik a forro aszfalton), masreszt olyan a mintazata, hogy beleharapjon a hoba: a nagy, szeles mintazati elemek helyett kisebb blokkok, a blokkokon belul kulon fogak, recék, amik lefelé bővülnek, így a gumi kopasaval nem lesz kisebb a felulet.

Előzmény: Geza77 (11823)
stevie w Creative Commons License 2009.10.27 0 0 11846

1.1 M Már néztem egy ideje, ez kedvező árnak tűnt, a kocsi sincs lelakva.

 

 

Lecci mondd, hogy ez nem az a sotetkek auto, amit a Nagykorosi piacon, a fobejarattol balra egy kereskedesben arultak....

Előzmény: OhnTriggor (11839)
ottar Creative Commons License 2009.10.27 0 0 11845

Szerintem jó gumi, nekem semmi bajom nem volt vele. Teszteken elég jó helyeken szerepelt.

Havon nekem eléggé bejött, elg meredek tökig havas hegyoldalon fel tudtam vele menni. :-)

 

Előzmény: KOCZKY (11825)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.27 0 0 11844

"erről a jeladóról kapja a műszerfal a jelet"

 

is...

Előzmény: subler_ (11843)
subler_ Creative Commons License 2009.10.27 0 0 11843
ckerti és szili09 köszönöm szépen!

Úgy látom, erről a jeladóról kapja a műszerfal a jelet, mint külső hőmérséklet. Érdekes helyre tették.

Ja, a sajtófotókon szereplő autókon nincs ott. :)



Előzmény: Törölt nick (11842)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.27 0 0 11842
Az egyik hőmérséklet jeladó...
Előzmény: subler_ (11841)
subler_ Creative Commons License 2009.10.27 0 0 11841
Szóval ő lenne a kérdéses dolog (szenzor?). Hátha így már valakinek ismerős lesz. Nagyon kíváncsi vagyok mi lehet ez.

Előzmény: subler_ (11826)
ckerti Creative Commons License 2009.10.27 0 0 11840

Egy fehérbe én is beleszerettem, de aztán kipróbáltam és rájöttem, hogy a PD TDI nekem nem tetszik a városi közlekedéshez.

A benzines talán jobban tűri a városi ingázást, csak annak a fogyasztása lenne sok, bár az 1,6 MPI-nél többet enni már művészet :-)

 

A különbözet nálam is kb. ennyi lenne, de nem merem bevállalni.

Inkább várok még egy kicsit, hátha gyűlik némi pénz a perselyben.

 

A váálság miatt több szép és jó RS került piacra használtan, jó áron.

Úgy tűnik mást is közelről érintett a recesszió.

Érdemes lenne lecsapnni egy jó kocsira, csak az a fránya pénz ne lenne.

Vagy inkább lenne :-))

Előzmény: Geza77 (11837)
OhnTriggor Creative Commons License 2009.10.27 0 0 11839
1.1 M

Már néztem egy ideje, ez kedvező árnak tűnt, a kocsi sincs lelakva.
Előzmény: tantoknife (11838)
tantoknife Creative Commons License 2009.10.27 0 0 11838
Ha nem titok, mennyiért ? Akár mailben is......
Tanto
Előzmény: OhnTriggor (11836)
Geza77 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 11837

Igen,csak itt az a baj,hogy 100 méterrel odébb nincs mégegy kereskedés,amiben egy ilyen RS áll:)

Persze,körül kell nézni,ez az ár abszolút vicc...

Mondjuk mostanság használt autót eladni kb.annyi esélyem van,mint az 5-ös lottóra:)Jó pénzért persze,nem lehúzós árért.

Érdekes,hogy fél évvel ezelőtt,amikor egy fehér RS-t találtam,ott 2,6-ba számolták volna be az enyémet.Csak az az Rs 4,6-ba került,tehát ugyan úgy 2 millát kéne rádobnom,mint a mostanira.

Jövő héten megyek BP-re,megnézem és egyezkedek velük ( legalábbis próbálok ),addig meg kicsit utánanézetek a vasnak.

Meglátjuk...

Előzmény: taki_67 (11835)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!