Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

frecska Creative Commons License 2007.12.10 0 0 488

Szia rnie.

 

Ez egy 1.9-es DTI 2003 decemberi, szürke vagy ezüst metál.

A tulaj pontossan ezt mondta amit te, ezek szerint ez így van.

 

Nagyon sok autót megnéztem, csak sajnos a kintről behozott vivaro és

trafic-ok keményen vissza vannak állítva km-be. 10 megnézett autóból 8

külföldi. Így mindenképp a magyarországinál maradok, 2003 vagy 2004-es évjáratok

férnek bele a költségvetésembe. Magyar aránylag jó állapotú pedig kevés van eladó.

 

Ez a mostani meg tetszik, a váltója is finoman működik és az utastere sincs lelakva.

Valószinű, hogy ezt a hibát meg bevállalom.

 

Azért köszi a válaszokat.

hali.

Előzmény: Törölt nick (487)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.10 0 0 487

Te, nem az én Traficomat nézted te meg?:)

 

Ennek ugyanez a baja, és nem javult meg.. és azonosítani sem sikerült, a szervízben csak a karjukat tették szét. Most az öcsém használja az autót, és továbbra sem tudjuk, mit csináél pontosan. Ha megtudod, írd mér ide is le lécci!

Előzmény: frecska (486)
frecska Creative Commons License 2007.12.10 0 0 486

Szia rnie.

 

Köszönöm a választ, neked ezt megcsinálták vagy

idővel megjavúlt.

Annyi van még ugyan ezzel az autóval, hogy a motortérbe

a bal első kerékdob felett van egy (itt a fórumon visszaolvasva)

úgynevezett filmes doboz, kicsi hengeres fekete műanyag, amibe

2 db vékony gumicső csatlakozik. Na ez a dobozka zizegő hangot ad,

nem lehet hogy, ez csinálja a galibát. Ennek amúgy mi a neve ??

 

Köszönöm.

frecska.

Előzmény: Törölt nick (485)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.10 0 0 485
Nekem ugyanez volt, turbónyomásszabályzóra gyanakodtak (biztosat senki nem vállalt), azóta is hibátlanul működik, bár volt egy időszak, amikor csak 3600-ig forgott, de az elmúlt (ezt is csak próbából tudom, mert nálam szinte sosem ment 3000 fölé a fordulat)
Előzmény: frecska (484)
frecska Creative Commons License 2007.12.09 0 0 484

Sziasztok.

 

Egy használt vivaro vásárlása elött állok.

Tanácsotokat szeretném kérni.

A kiszemelt autó izzítás visszajelző lámpája

folyamatossan világít, az autó rendessen üzemel.

A tulaj szerint a szervízbe nem tudnak rá biztos megoldást.

Nem tudja valaki mitől lehet, esetleg találkozott már valaki hasonló

jelenséggel.

Válaszokat előre is köszönöm.

 

hali.

aszellem Creative Commons License 2007.12.09 0 0 483
sziasztok, jelenleg mintha akarna menni a kocsi;ami azt jelenti hogy 2100 közöt és 3000 között akadozik a fordulatfelvétele, mintha dadogna a motor de annyira hogy beremeg a kocsi is :( , ha tulmegy ezen a zsakaszon akkor ugy megy mint egy rakéta,de ha nem akkor kigyullad az elektronikai visszajelző és csak 50 60 km/h. 2100 és 3000 között kormol is nagyon.Van valaki aki meg tudná mondani hogy mi a baja ?legalább 4 szervizben voltam és nem tudnak mit rá mondani hogy lehet ez??˙(és nem mezei szervizbe vittem) köszönöm.
aszellem Creative Commons License 2007.12.07 0 0 482
ma visszakaptam a kocsit..nagy változás nem történt, megjött az ereje viszont néha csak letilt kb ugy 70 nél de nem mindig....ugyanekkor visszajelez a 9 es számu visszajelzö.azt tanácsolja a szerelö hogy vágassam ki belöle a katalizátort probakép hogy akkor megy-e a kocsi. most mit tegyek épp most készülök két hét mulva 2000 km es utra.
aszellem Creative Commons License 2007.12.06 0 0 481
1800-2000 felé nem megy, egy kisebb dombon nem megy ki..hiába nyomom a gázt semmi:(
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.06 0 0 480

mennyinél tílt le?

 

Nekem 50.000km óta világít a középső visszajelző, és tippelnek egy turbónyomásszabályzó szelepre. a motor 4200-nál tilt...

Előzmény: aszellem (479)
aszellem Creative Commons License 2007.12.06 0 0 479
több mint egy hete szervizben van a kocsim...átnéztek mindent rajta állitolag de nem tudják megállapitani hogy miért tilt le vagy miért nem megy rendesen .ujra azt a szelepet akarják cseréltetni ami nincs benne 2 honapja [age vagy aeg szelep]...mit tegyek mi lehet a baja? valami ötlet? köszönöm
verybigjoe Creative Commons License 2007.12.03 0 0 478
Üdv mindenkinek.Némi segítség kellene,2002-es Vivaro 1.9dti 97.000.-km.Valami kopogó hang a motorból, olyan mint mikor a hidro tőke nem oké,de fordulatnál menet közben lehet a leg jobban hallani kb 2000-2500 /ford-nál. 3-nap múlva vízpumpa nyekk.Kicseréltük+vezérmüszíj+veszítő.Gondolva hogy a rossz víz pumpa miatt lazább a szíj, változott a vezérlés ezért kopoghat.De a hang nem változott .Az auton Laguna -szoftver van. Várom az ötleteket. előre is köszi.
vizizé Creative Commons License 2007.12.01 -1 0 477

Csinos.. :-)

 

Köszi, egyenlőre nem veszek,majd körülnézek a németeknél..

 

 

Előzmény: soonó (475)
uprien Creative Commons License 2007.12.01 0 0 476
Gondolom bruttó.
Elég jónak/elfogadhatónak tűnik az ár...Kösz a választ.
Előzmény: Törölt nick (472)
soonó Creative Commons License 2007.12.01 0 0 475
Itt van még egyszerkerék
Előzmény: soonó (474)
soonó Creative Commons License 2007.12.01 0 0 474
Itt a kerék.
Előzmény: soonó (473)
soonó Creative Commons License 2007.12.01 0 0 473
Gutten Tág !

Nekem van új kora óta 17 collos 235/45-ös járógép a gépszerkezeten.

Namostazthogy normál kerék és eme között mennyi különbséget okoz az alkatrészek kopásában, nem tudom összehasonlítani, mert csak ezzel használom, kivéve tél.
Most egyszázezer km-nél tart, és most kell kicserélnem másodjára a kormánycsuklókat darabonként 4.000 forintért. Tehát ha ennyi, akkor engem nem nagyon érdekel, viszont így nagyon jól néz ki a tajiga. rnie látta, neki is tetszett.

Ha kéred a 4 kereket, szívesen eladom, mert veszek helyette 18 collosat 245/45 méretben. Gyárilag elfogadva ez a maximum, ami befér hihihi!
Szóval ismét grósz ángebóót, azaz: 150.000 Ft brutto, a felnik szépek, a gumiabroncsozás, az sajnos öléggé Hamiltonos, tehát azért pézt nem nagyon kérhetek.

Najó, lehet alkudni, de nem sokat, mert kell a mani az újra.:)
Előzmény: vizizé (470)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.01 0 0 472
Családon belül maradt, 1,8 értékben kb. Mondjuk ezt nyugodtan mertem odaadni, mert olyan állapotban van, főleg, h nincs komoly vagy ismert hibája, és valszeg visszaveszem 1-2 év mulva.:)
Előzmény: uprien (471)
uprien Creative Commons License 2007.11.30 0 0 471
rnie:

Mennyiért adtad el? Már, ha publikus... (Azért vagyok kiváncsi, mert nekem is ex-BAT-s autóm van.)
Előzmény: Törölt nick (469)
vizizé Creative Commons License 2007.11.29 0 0 470

Sziasztok!

 

Új vagyok a topicban, és 1 napja Trafic tulajdonos.

Elég gyorsan kellett döntenem, és bár elég sok rosszat is olvastam a típusról, mindent összevetve bizalmat szavaztam neki..

Kérdéseim: Tudtok-e olyan bontót ahol raktérüvegeket tudnék vásárolni?

Tudja valaki a felni osztókörét? (lusta vagyok levenni a kereket.. :-) )

Elkezdtem az elejéről olvasgatni,és valaki (bocs nem jegyeztem meg a nevet) írta,hogy nagy kerekeket tett a Vivarojára. Érdekelne van-e tapasztalatotok.

Mennyíre "zabálja" a futómű alkatrészeket? Ahogy olvastam normál méretű kerekekkel is elég gyorsan fogy..

 

Egyenlőre ennyi, ha lesz kérdésem még jövök.. :-)

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.11.29 0 0 469

Az autót eladtam:( Maradt 4 darab felnim, 5 gumim, vacsiúj, Soonótól vettem, még szőrösek a gumik,  de nem kellett eddig:) meg egy pollenszűrőm, az előbbi mellé ajándékba...

 

Az ár az alku előtti:) Topikról 130.000 pont. Áfával.

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1642704&command=ugras&screenwidth=1280

 

 

érd.: tv kukac lap ponty hu

KCTUNING Creative Commons License 2007.11.27 0 0 468
Üdv mindenkinek!
Hogy a váltóház melyik gyárihibás,azt nehéz kiszűrni hang alapján,mert mindeggyiknek
elég nyekergös hangja van föleg alacsony fordulaton 1-2 fokozatban,de ha váltó hangja a szokásostól hangosabb lesz érdemes kicseréltetni a csapágyakat,mert
igy még mindig olcsóbb mint fogaskerekeket és tengelyt venni.Ha váltóház miatt
megy tönkre a csapágy akkor kb ugyanannyit fog elmenni az új csapággyal mint elötte.
Garanciában nem is javitják,komplett cserélik.
KCTUNING
soonó Creative Commons License 2007.11.27 0 0 467
"hogyan lehet kiszűrni, ha használtat vesz az ember?"

És az újnál? Mert a hiba az ered valahonnan, állítólagosan a gyártási hibából.
2004 után minőségben javulás volt, nekem bevált..............................eddig.
Előzmény: CeragemHungary (466)
CeragemHungary Creative Commons License 2007.11.26 0 0 466
Honnan lehet eldönteni, hogy melyiknek hibás a váltója?
Hogyan lehet kiszűrni azt a 10%-ot ha használtat venne az ember?
Milyen hamar jön ki rajta?
A 2004.06 -os frissités után is így van?
aszellem Creative Commons License 2007.11.25 0 0 465
Szombaton elvittem egy szerelőhöz (a legközelebbihez), persze az AGE szelepre gyanakodott,mondtam hogy ujj van benne,azé kitakaritotta...most még csak 30 km/h megy a kocsi:((be se akar indulni mintha nem kapna üzemanyagot de miután elindul és egy picitt melegedik a motor ,vontatottan felkuszik 2000-es fordulatra és több semmi.holnap viszem vallatásra:)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.24 0 0 464
Nekem a turbónyomásszabályzó szelepre gyanakodnak az enyémnél, de ott a világítáon kívül nincs más hiba, azaz megy, 4200-ig forog csak, viszont ugyanannyit fogyaszt, mint korábban (7) és 50.000km óta nincs változás:)
Előzmény: aszellem (463)
aszellem Creative Commons License 2007.11.23 0 0 463
sziasztok! 2002 es traficot hajtok..gondjaim nemrég kezdödtek..menetközben kigyuladt az izzito lámpa˙(9 es a szervizkönyvbe),fordulatszám vissza ;mintha valaki hozta volna viszafele a kocsit.szerviz:age szelep csere,légtömegmérő csere (ha egyáltalán jol irom).egy két hétig jol müködött,most meg turbo csere.semmi változás siralmas .most csak közbe gyullad ki az elektronika lámpa hol 60 nál hol 110-nél változoan, és a kocsitt megint huzzák visszafele.nem is hallom menni a turbot.üresben ha gyorsan rálépek a gázra 2002 es fordulatszánál majd kiugrik a motor akkorát ránditt de felpörög.visszaolvastam a forumon majdnem az összes hozzászolást ,és a :turbonyomásszabályzo szelepre gyanakszom. szerintetek is ő a hibás?és hol találom azt?talán egyébb baj van a kocsival?köszönöm előre is
soonó Creative Commons License 2007.11.23 0 0 462
Az első mondatodban van az igazság. Persze, hogy jobban kopik, ez így van rendjén.
A kollégának pedig abban van igaza, hogy a Meganéban, Lagunában ez 125 lóerőre van programozva.
A lóadó viszont csak részigazság, mert a tgk-nál tömeg a kiszabás alapja, persze szgk-ra igaz. Viszont akkor már ott adócsalásról van szó. Na jó, én csak hasogatom a szőrt, és maradok a jól bevált 100 horsepowernél.
Előzmény: informania (461)
informania Creative Commons License 2007.11.23 0 0 461

Hello!

 

Köszi a kiegészítést, én arra gondoltam, hogy ha nagy a nyomatéka a motornak (és így jobban megy), akkor ezt nyilván kihasználja az ember - hisz azért csináltatja. Ez viszont együttjár az erőátviteli rendszer nagyobb terhelésével, ami azt hiszem, hogy logikus.

Azt persze elfogadom, hogy ez a többletterhelés nem kimutatható, vagyis ha a motor illetve váltó nem gyári hibás, akkor ezt gond nélkül bírnia kell.

 

Ha olvastad előző hozzászólásaimat, láthattad, hogy "felhasználó" vagyok, nem autószerelő...  :-))

 

Egyébként 25eFt olyan összeg, amelyen elgondolkodom - ennyit tényleg lehet, hogy megér az ügy.

 

üdv

Előzmény: KCTUNING (460)
KCTUNING Creative Commons License 2007.11.22 0 0 460
Sziasztok!
(informániának) a chiptuningal kapcsolatban helyesbitenék az állitásán.Pl
vivaro 1.9 dti motorjait nem azért adják ki 80le-vel hogy sokkal tovább bírja,hanem azért mert ,igy adót takaritanak meg a gyártás után amit lóerö után fizetnek.A mercedesnél lehet venni gyári chiptuningot(200ezer)a garancia ugyanugy él,és a motor élattartamot is garantálják.A 80és a 100le-között csak szoftver külömbség van és az ötsebbséges váltó.Ugyanez a
motor(f9q) van a lagunákban ami gyárilag 125le.A motornak nem lesz többletterhelése,
nem fog többet fogyasztani.A váltó sem fog tönkremenni,amelyik szétmegy az tuning
nélkül is szétfog,mert a váltoházak 10 százaléka hibásan van legyártva,illetve az illesztésnél ahogy a két váltoház összeilleszkedik 0.5mm-rel kevesebb van lemarva,
igy nemlehet úgy összehúzni hogy ne logjon benne a tengely és ezért megeszi a csa-
págyakat.Te lehet hogy nem tudsz profi chiptuningot 70e-alatt, de csak azért mert még
nemjártál nálam, vagy azért mert te is ezzel foglalkozol és fáj hogy ennyiért is megcsinálják.(ha nem ne vedd magadra).Nem azért kell a tuning hogy száguldozz,azért
hogy dinamikusabb legyen az auto,és a klima használata sem fog ugy visszavenni a dinamikából. kctuning.uw.hu.
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.19 0 0 459
körbe van matricázva nem sérül a fényezés:))))
Előzmény: soonó (458)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!