Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

noybi Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11926
Köszönöm, ilyesmi infóra gondoltam. Pest, azon belül X-XIV-XVIII kerület ami nekem közel van, de egy jó szerelőhöz (ha megvárható a meló és nem kell 6 átszállással súlyos pénzekért hazabékávézni) úgy érzem messzebb is képes lennék elmenni. Köszi
Előzmény: stevie w (11914)
VarCsa77 Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11925

Köszönöm szépen a segítséget. Nem vagy véletlenül budapesti? Mert akkor megnézném ezt a transmitteres dolgot és lehet ha együtt keresnénk akkor jacket is találnánk a jumbo boxban :)

2006 júliusi az autó. Szerintem még a sima Stream rádió van benne, de majd megnézem.

Előzmény: ckerti (11917)
fepeti001 Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11924
Persze, én se gondoltam komolyan, azért néhány nap alatt, elől-hátul szétosztva, kitartó ablaksprickolással meg lehet szabadulni a folyadéktól.

Sose felejtem el (lehet kuncogni):
Pár évvel ezelőtt a nejem autóját szélvédőmosó helyett fagyállóval töltöttem fel. Szerencsére(!) rögtön észrevettem a hibát és ott álltam, hogy most mi a fenét csináljak.
Lehúztam a spricniről a csövet, a törlőlapátokat felállítottam, hogy szárazon ne sikálja az üveget, bedugtam a cső végét egy flakonba és a szivattyúmótorral 2-3 nekifutásra kinyomtam az egész löttyöt. Végül vízzel átöblítettem a rendszert, mely persze további szivattyúzással járt. Nem lett semmi baja.
Jó lecke volt.
Előzmény: joemaster (11923)
joemaster Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11923
Azért 3 liter víz (O2 alap tartálya vagy 5 liter fényszóró mosós kivitelnél) sokára jön ki belőle, a szivattyú meg nem folyamatos üzemre van tervezve.

Én tartanék szüneteket, így viszont kb. fél órába is telhet, meg elég nagy tócsák is lesznek az autó körül.

Inkább valahogy le kellene szívni a tartályból.
Előzmény: fepeti001 (11920)
stevie w Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11922

Aktualisak meg a felnik?? Hol lehet megnezni/atvenni?? nem kuldesz nekem egy kepet roluk??

 

 

Mail megy :-)

Előzmény: fricz-ko (11918)
rizo Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11921
de előtte becsukod az ajtót, és felhúzod az ablakot...
Előzmény: fepeti001 (11920)
fepeti001 Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11920
Ráadod a gyújtást és az ablaktörlő kapcsolót magad felé húzva, majd nyomva addig így tartod, amíg elfogy a víz. Nem hiszem, hogy fél percnél tovább tart. Majd feltöltöd téli lötyivel és ismét húzod-nyomod a kapcsolót, amíg elől-hátul megjön a víz.

:-))

Előzmény: Boldy4 (11919)
Boldy4 Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11919

Sziasztok!

 

Nemrég voltam szervízben(szept vége). Az egyik szerelő elmesélte, hogy kevés volt az ablakmosó az autóban és feltöltötte nekem vízzel. Nagyon kedves gesztus volt tőle, de mostanában már jönnek a fagyok. Hogyan tudom a tartályt kiüríteni?Nem szeretném ha szétfagyna bármi is.

 

köszönöm.

fricz-ko Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11918
Aktualisak meg a felnik?? Hol lehet megnezni/atvenni?? nem kuldesz nekem egy kepet roluk??
fricike2@yahoo.com.
Koszi
Előzmény: stevie w (11901)
ckerti Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11917

Bálint jól írta, nem egyszerű a történet.

 

Először is tudni kellene, milyen gyári rádiód van és van-e a Jumbo-BOX-ban AUX-IN csatlakozási lehetőség.

Gondolom, hogy nincsen, de azért megkérdeztem :-)

 

Azért a helyzet nem reménytelen, nekem is sikerült megoldani a gyári rádió szétfaragása nélkül.

 

1.megoldás: FM transzmitter Apró kicsi kütyü, amibe bedughatsz egy RCA(?) csatlakozót, a kábel másik végén pl. egy jack dugóval, amit a telefon fülhallgató kimenetébe dugsz. A kütyü rádióadóként viselkedve sugározza a műsort, a rádión egy adott hullámhosszra hangolva foghatod azt. Nekem pl. éppen van egy ilyen cuccom, amit olcsón átadnék (4 eFt), mivel fejegységet cseréltem és már nem kell.

 

2. megoldás: CD-tár emulátor. Ha nincsen a kocsiban CD-tár (mármint nem szállított, dobozolt, hanem beüzemelt, a rádióhoz csatlakoztatott :-)), akkor a CD-tár bmenetre lehet csatlakoztatni egy másik kicsi kütyüt, amibe szintén RCA csatlakozón tudsz hangot bevinni. Ebben az esetben a CD-tárra váltva a külső hangforrás hangját hallgathatod a rádió hangszóróin keresztül. Szabályozhatod a hangerőt, de elindítani, léptetni, leállítani a telefonon kell a lejátszást, vezérlőjelet nem visz át (ahogy a transzmitter sem).

 

3. megoldás: Direkt AUX bemenetre csatlkakozás a rádió hátlapján.

Ilyet sajnos csak a fejlettebb fejegységek kínálnak, azt hiszem a 2007-es modellévtől kezdve (2006 szeptember?) beszerlet Stream Mp3 és Audience Mp3 fejegységek. Nekem ilyen Audience Mp3 fejegység került most a kocsiba és direktben van rákötve a gyerek DVD-nek a hangja.

 

Nálam már mindhárom megoldás megvolt, mindegyik működik/működött is, a cseréknek prózai okai voltak.

Előzmény: VarCsa77 (11915)
Bálint1 Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11916

Bütykölés, barkácsolás, és a gyári rádió megbontása nélkül nem igazán kivitelezhető.

 

Alkalmassá kell tenni a gyári fejegységet külső hangforrás csatlakoztatására.

Előzmény: VarCsa77 (11915)
VarCsa77 Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11915

Sziasztok !

 

Abban szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy lenne megoldható, egy külső médialejátszóról a hangot átvinni a hangszórokra. 2006-os II.octáviám van, de még nem az MP3-as. Mostanában kezdett érdekelni a dolog, mivel nagyon sokat utazom és várokozom. Telefonon nézem a filmeket, mondjuk annak is jó a hangja, de hátha lehetne egy picit jobb. Szóval a lényeg a telefonon lévő filmek hangját hogyan lehetne a legegyszerübben átcsalni a hangszórokra?

stevie w Creative Commons License 2009.11.04 0 0 11914

mikoron a szerelohoz megyek (aki meg nem tudom ki lesz, de ilyen sugast is nagy orommel veszek)

 

 

Hol laksz?

 

 

A keresem tovabbra is az, hogy aki tud egy hozzavetoleges arat mondani anyaggal, munkadijjal, az kerem segitsen.

 

Eloszor tenyleg azonositani kellene, hogy hol a problema. A toronycsapagy kopo alkatresz, de az Octira pont nem jellemzo a kopasa. Egy nyoszorgesnek millio mas oka is lehet.

 

A toronycsapagy-par csereje amugy uszkve 20 es 40 kozott all meg.

 

Alkatreszár:

 

http://www.skodaradius.hu/arlista_files/octavia%20www.xls

 

1135-1143 sor

Előzmény: noybi (11913)
noybi Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11913
Csak azt nem ertem, hogy miert nem a szerelodet kerdezed....

Szornyu helyzet van: Soha nem voltam szerelonel az autoval, egy eve van nalam, egesz egyszeruen szegyen, de nincs szerelom. Az eddig jelentkezo egyetlen hibat, a kozepkonzol izzo cseret forumos info alapjan sajat kezuleg javitottam, halas koszonet erte. Epp ezert tettem fel a kerdest, hogy majd mikoron a szerelohoz megyek (aki meg nem tudom ki lesz, de ilyen sugast is nagy orommel veszek) ne hulyen alljak ott amikor mond egy tetszoleges osszeget. Meg ugye azt az osszeget elo is kell allitani, es nem mindegy hany nulla lesz a vegen. Azt nem irtam, hogy en nem tudom es nem is akarnam megcsinalni. A keresem tovabbra is az, hogy aki tud egy hozzavetoleges arat mondani anyaggal, munkadijjal, az kerem segitsen.

Koszonettel: Noybi
Előzmény: stevie w (11905)
dx22 Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11912
Köszi!
Előzmény: Cater428 (11911)
Cater428 Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11911

Szia.

 

 

M+S:  jelentése sár+hó (mud & snow)

 

 

91: maximális terhelhetőséget jelző szám     615kg

 

T:   maximálisan megengedett sebességet jelző betű   190km/h

Előzmény: dx22 (11910)
dx22 Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11910
Kérdéseidre keresgéltem a neten, és 2007/2008-as gumikínálatban találtam rá a polaris 2-re a barum honlapján.

Kérdésem, mivel eddig nem találtam rá, hogy mi lehet a 91T M+S a gumi méret végén?
Előzmény: stevie w (11909)
stevie w Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11909

Viszont nem egy friss mintázat, mert az előző autómat 2005-ben eladtam és akkor már megvolt

 

 

Az nem sima Polaris volt, a "2" nelkul?

 

Nem t'om mikori a 2-es szeria, valoban nem tul friss, de ugy tippelnem, hogy max 3 eves lehet.

 

 

Előzmény: joemaster (11908)
joemaster Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11908
Vizes úton kissé zajosak voltak az előző autómon.
Mindenesetre ezzel tapasztaltam meg először a téli és nyári gumi közti különbséget és bizony volt, nem kicsi!

Szóval olyan rossz nem lehet, nekem nem volt semmi bajom vele.

Viszont nem egy friss mintázat, mert az előző autómat 2005-ben eladtam és akkor már megvolt, tehát vagy 2004-es vagy 2003-mas kiadású, de ha jó, akkor jó most is.
Előzmény: dx22 (11907)
dx22 Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11907
Nekem júniusban az O2 Winter-hez Barum Polaris2 195/65R15-ös gumikat adtak (remélem hamarosan megtudom milyen jók is ezek...)
Előzmény: rizo (11903)
joemaster Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11906
O2 felni nem termelődött véletlenül?
Előzmény: stevie w (11901)
stevie w Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11905

A kérdésem az, hogy nagyjából mennyibe kerül egy ilyen csere, és mennyi időt vesz igénybe.

 

Csak azt nem ertem, hogy miert nem a szerelodet kerdezed....

 

(Ha gyakorlott vagy es van celszerszamod, akkor rovid ido, egy-ket ora oldalankent, ha nem vagy gyakorlott es egy csavarhuzoval meg egy kalapaccsal feszulsz neki, akkor egy egesz hetveget lehet sz@pni vele.)

Előzmény: noybi (11904)
noybi Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11904
Sziasztok!

Octavia Tour álló helyzetben kormány mozgatásra nyöszörgő hangot ad. Gondolom toronycsapágy. A kérdésem az, hogy nagyjából mennyibe kerül egy ilyen csere, és mennyi időt vesz igénybe.

Köszi!
rizo Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11903
Egyes Octavia modellekhez (azt hiszem a winter) adtak alapból Continental téli gumit is
Márciusban még a WinterContact TS830-at adták hozzá (nekem)...
aztán észbe kaptak és valami csúcs Mabor-ra váltottak... :(

Még nem mutatta meg az erejét.

Riz.
Előzmény: taki_67 (11821)
KOCZKY Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11902
Nyugi, enyém is csipegette, tettemis bele, szintén 2008 OII.... jah a különbség azé annyi van, h nálam dolgozik az ASR néha, no meg megesett már pályán óra szerint 190-200 is :-)
Előzmény: dx22 (11897)
stevie w Creative Commons License 2009.11.03 0 0 11901
Termelodott egy szett 6x15-os acelfelni, 5x100, ET38 -- ez az Octavia I merete. Szep, fekete, 19.990 ft/szett.
joemaster Creative Commons License 2009.11.02 0 0 11900
Teljesen normálisnak tűnik.
Előzmény: dx22 (11897)
ckerti Creative Commons License 2009.11.02 0 0 11899
Ezt én is aláírom, az első kb. 20 ezer km-en kicsit evett (nagyjából fél litert), de azóta eltelt még 80 ezer km és csak összesn 1 liter ment bele a tervezett, 30.000 km-kénti cseremennyiségen felül.
Előzmény: Cater428 (11898)
Cater428 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 11898

Szia.

 

Nekem is csipegette az olajat az első szervizig (30.000km), de utána megszünt az olajfogyasztás.

 

A szervizben is azt mondta a szervizvezető, hogy 30.000km után általában megszünik az ojajfogyasztás

Előzmény: dx22 (11897)
dx22 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 11897
Nem tudom mennyire normális, hogy az OII 2008-as 1,6 MPI, 12.000 km-nél fél liter olajat "igényelt" hogy az olajpálca közepén jelezte az olajszintet. Pedig én úgy reménykedtem, hogy semmit se kell tennem a 30-as szervizig, ... A kocsit egyáltalán nem hajtom agyon, pálya 130-140 max, nincs kipörgés, ...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!