Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kovi74 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 647
Az elfüstölt IC-t nem tudom pótolni. Azt ne is keress, mert nem lehet kapni, csak Kínában. És csak nagykereket szolgálnak ki. Komplett motort lehet kapni. Én a Bárdi autónál néztem. 2 nap alatt megvan. De az IC hűtését valahogy meg kell oldani, mert megint leéghet. Csak akkor van baj, ha nem a hőtől ég ki, hanem az átfolyt áram erősségétől. Viszont a szétszedett lámpát, tök jól el lehet takarítani, polírozni, olyan mint ha vacsi új lenne.
Előzmény: fony72 (645)
fil Creative Commons License 2010.09.16 0 0 646
Néztem, feszes.
Ma pld. csak egy párat cincogott aztán elhallgatott. Mindegy , várok aztán majd meglátom mi lesz.
Előzmény: fony72 (644)
fony72 Creative Commons License 2010.09.16 0 0 645
Na a lámpa állitómotorja valamiért nekem se akar beindulni. Asszem, hogy amint lesz egy kis hangulatom, kiműtöm, oszt jó megnézem.
Előzmény: Kovi74 (642)
fony72 Creative Commons License 2010.09.16 0 0 644

Fil!

Nézted a szíj feszességét? Lehet, hogy kicsit lazult mióta felrakták. Reggelente ( főleg mostanában, hogy párásabb a levegő) nekem is néha "becsipog" de aztán abba hagyja.

Előzmény: fil (643)
fil Creative Commons License 2010.09.15 0 0 643
Nincs két hete, hogy elszakadt az ékszíjam és cserélték a szíjat meg a vezetőgörgőt. Átnézték az egészet, állítólag minden más jó (főtengely ékszíjtárcsa, feszítőgörgö.
Erre 1-2 napja megint elkezdett indításkor "csipogni", mintha valamelyik görgő nyikogna kicsit. Egy kis idő után teljesen elmúlik. Azt vettem észre, hogy mikor már elmúlt, még egy ideig, ha elveszem a gázt, - motorfék - akkor kicsit megint elkezd csipogni, aztán ez is elmúlik.
A t..öm tele van. Normális ez? Vagy csak én szívtam meg ezzel?
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 642
A minap megelégeltem, hogy nem lehet a fényszóró magasságán állítani, mert valami nem akarja az igazságot. A probléma a lámpa belsejébe vezetett. Van belül egy motor, aminek a nyomtatott áramkörén van egy ic. És az elfüstölt. Sikerült már valakinek megjavítani ilyet? Ic-t cserélt már valaki, vagy egyéb alternatíva?
jgaben Creative Commons License 2010.09.15 0 0 641
Szia
Ez a hiba akkor szokott lenni mikor a fotengely jelado tekercse menetzarlatos vagy szakadt lessz. A hiba a hotagulas kovetkezteben lep fel csak ugy tudnal megbizonyosodni rola hogy, amikor jelentkezik a hiba par percen belul kimered a tekercst. Ha visszahul utanna ismet a jo erteket latod. Ezert nehez rajonni. Tapasztalatbol mondom.
Előzmény: kohi911 (607)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.14 0 0 640
Karoknak nincs, a kormányon csak az újabb verzió világít, ami fényes lakkszerű felületű a régebbi mattabb nem világít,
Előzmény: Kovi74 (638)
fil Creative Commons License 2010.09.13 0 0 639
A karoknak nálam nincs, multi kormányom meg hál' istennek nincs.
Előzmény: Kovi74 (638)
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 638
Még egy kérdés. A kormányon lévő kapcsolók, és a jobb bal oldali karoknak van világítása, ha felkapcsolom a lámpát?
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 637
Hát akkor, ezt sem kell kivenni a helyéről. Köszönöm a segítséget.
Előzmény: fil (636)
fil Creative Commons License 2010.09.13 0 0 636
Ne is próbáld.
Én is gyorsabban töltöttem fel mintsem elolvastam volna :(

Előzmény: fil (635)
fil Creative Commons License 2010.09.13 0 0 635
Hmm ...
Ezt próbáltad?
Előzmény: Kovi74 (634)
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 634
A hátsókkal nincs is gond, mert az tényleg úgy mükszik. De sajnos az elsőkön nem találtam olyanokat.
Előzmény: fil (633)
fil Creative Commons License 2010.09.13 0 0 633
Miért ,nem ugyanolyan mint a hátsó? (Most nem vagyok "kocsiközelben"). A hátsónál legalábbis csak be kell nyomni a kis műanyag reteszt a tövénél, azt' már jön is kifelé.
Előzmény: Kovi74 (632)
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 632
Egy kis segítséget szeretnék, megint. Nem tudom, hogy hogyan kell az első ülésekből a fejtámlát kiszedni. Ha esetleg valaki már megtette, és leírná, azt megköszönném.
GoPsycho! Creative Commons License 2010.09.09 0 0 631
Ma reggel meglepődve tapasztaltam, hogy nem megy az ablaktörlő és az ablakmosó sem a Lybramon (1.6 sw). Biztosíték kiolvadt, kicseréltem, azt is abban a pillanatban kiégette. Van valami ötletetek, mit lehetne tenni, mielőtt felkeresek egy autóelektromost?
Egyébként egy hete az elektromos deréktámasz is megadta megát, hallom a hangját, hogy búg a motor mikor kapcsolgatom, de nem mozgatja a deréktámaszt.
fony72 Creative Commons License 2010.09.03 0 0 630

Vagy ha esetleg vennék a fáradtságot és nagy fordulatú csapágyat préselnének bele az utángyárban... Csak hát ugye az már nem lenne olyan nagy biznisz. Amúgy  a műanyaggal nem lenne gond.

A gránit is jó ötlet! :-)

Előzmény: fil (629)
fil Creative Commons License 2010.09.02 0 0 629
Én, most ,hogy a szíjat "cseréltettem", a vezető görgőt is ki kellet - tulajdonképpen úgy néz ki az volt a "ludas" - ,mert eléggé lötyögött a csapágya. Ez most műanyag (Breda) ,de ,ha ez is rövid életű lesz ,legközelebb gránitból csiszoltatok :-)
Egyébként szerintem magával a műagyag görgővel nem lenne gond, ha a csapágya normális lenne. ( Pl. egy tűgörgős csapággyal több Lancia generációt kiszolgálna. :)
Előzmény: fony72 (628)
fony72 Creative Commons License 2010.09.02 0 0 628

Az első ötletem alumínium volt, de mikor az esztergályos mosolyogva közölte velem, hogy "jó anyag az, de nem ilyen dolgokra. Elkopik, mint a xar."

Na mondom akkó mi legyen? Végül megbeszéltük, hogy sima vasöntvény lesz a befutó. Igaz, nem olyan pihe könnyű, mint a műanyag, de legalább strapabíró lesz. Tényleg elég masszív lett, gondolom ezzel nem nagyon lesz gondom egy ideig. Amint leszedem a szíjat, a többi vezető és feszítő görgő is sorra kerül. A vezérlés cuccait is így oldom majd meg. Mondjuk a szíjat azt azért nem :-).

Előzmény: fil (627)
fil Creative Commons License 2010.09.02 0 0 627
Az volt :)
Te egyébként miből esztergáltattad? Aluöntvényből, vagy más fémből?
Előzmény: fony72 (626)
fony72 Creative Commons License 2010.09.01 0 0 626
Jó kócos lehetett! :-)
Előzmény: fil (625)
fil Creative Commons License 2010.08.31 0 0 625
Az enyémnek - mivel január végén lett cserélve - még számításaim szerint lett volna 10 éve :-
Azért az nem természetes ,hogy félévente cserélni kelljen ,bármilyen utángyártott szutyok is. Egyébként nem tudom milyen "márkájú" volt. Most meg már nem is fogom megtudni, mert úgy szakadt szét, hogy bordánként csíkokra esett szét és feltekeredett amire csak tudott. Mit mondjak, szarul nézett ki. Arról nem is beszélve, hogy így, hogy nincs kormányszervó azért kell rendesen bírkózni vele kanyarodáskor. Az eső meg szakadt, úgyhogy az ablaktörlőnek is mennie kellett, ráadásul lépésben kellett totyogni, úgyhogy a hűtővíz miatt is kellett aggódnom - az akku mellett - , de szerencsére kibírták...
Előzmény: fony72 (624)
fony72 Creative Commons License 2010.08.31 0 0 624

Az enyém is a végét járhatja már, elég szépen zúg, mikor gázt adok. Lassan ez is megérik a cserére.

Ezek már csak ilyenek...

Egyébként milyen szíjakat használtok? Nekem egyszer volt még az előző gépen Contitech, na az szíj! Amíg le nem cseréltem (mert már túl sok km-t futott), azt se tudtam hogy van. Igaz kicsit keményebb, mint a többi márka. Ezek a mindenféle szíjacskák meg pár hónap után is képesek már fütykérezni. 

Előzmény: fil (623)
fil Creative Commons License 2010.08.31 0 0 623
Mégiscsak fogom ... ma szétment ... :((
Előzmény: fil (622)
fil Creative Commons License 2010.08.30 0 0 622
Nem hangzik rosszul :)
Nekem még mindíg cincog az ékszíjam, de félévente nem fogom cserélni ,akkor sem ...
Most szerzek majd rá valami spray-t aztán meglátom meddíg bírja.
Előzmény: fony72 (621)
fony72 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 621

Fil!

Kész a szíjvezető. Csapággyal, saeger gyűrűvel együtt 13.- euróba került, mivel az esztergályos gyártott hozzá spéci betéteket, amik a csapágyba fognak passzolni 2 oldalról, a külső ráadásul porvédő is lesz. A műanyag utángyártott, amit kb 1 éve vettem akkor 35,50.- volt, még megvan a doboz. Viszont ez öntvényből lett faragva, szerintem majdnem örökös darab. Most már csak a csapágy lesz cserélve.

Lacee83 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 620
Köszi. Most már csak egy polirozógépet kell szereznem.
Előzmény: fony72 (619)
fony72 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 619

Balu már mellékelte az ábrát.

 Úgy rémlik műanyag házba van befogatva és a 2 csavarral nekihúzatva a sárvédőnek. Még akkor szedtem ki, amikor megvettem a kocsit és az egyik sárvédőt kellett kikalapálnom.

Előzmény: Lacee83 (616)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.30 0 0 618
Előzmény: Lacee83 (616)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!