Kösz a tippet,megkérdezem a szerelőt mit szól ehhez,habár már dugtak rá valami jó nagy kütyüt(mint egy fél laptop),de csak a találgatásig jutottak,hogy miért megy el az üzemanyagnyomás,legalábbis az érzékelő szerint.
Nem nézték meg a szerelők diagnosztikai programmal? Ha valami letilt, akkor annak nyoma kell hogy legyen hibakód formában a komputerben! De te is meg tudod nézni, csak egy ELM-327 kábel kell, valamint a FiatECUScan nevű progi, aminek a demoját a netről le tudod tölteni! Nekem segített, bár nem ezek voltak a tünetek!
Én úgy gondolom, hogy mivel opcionálisan lehetett hozzá rendelni, ezért logikusan elő kell, hogy legyen készítve a beépítésre. Természetesen ez korántsem biztos, mivel a gyártók "logikája" sokszor más utat követ.
Szevasztok sorstársak!A segítségét kérem annak az embernek aki meg tudná mondani,mi lehet a baja az én Lybrámnak.A tünet őrjítő:intenzív gyorsításkor kb 3000 fordulaton egyszerűen letilt a motor,ilyenkor meg kell állnom,gyújtás le,2mp. múlva már indítózhatok is,és ha nem tiprom így neki akkor elmegy a világ végéig is.De ha ez előzés közben történik,akkor nekem lőttek,b@...a meg!Szerelők néznek hülyén,amit már próbáltak:injektor csúcs,légtömeg mérő,nyomás szabályozó gomba,szűrő.Kérlek benneteket,segítsetek,ha már tapasztalt valaki ilyet,köszönöm.
Valaha biztos kiterjedt neked is, csak lehet, hogy valamikor elakasztották és leszakadt egy darabja. Az enyémen meg a hátsó 2 felfogató fül volt leszakadva. Még az első olajcsere alkalmával levettem, megüvegszálaztam és azóta sem került vissza. De már elővettem a lomok közül, csak hangulat meg főleg időhiányban szenvedek. Pedig már lenne mit reperálni a gépen! Hátsó kerékcsapágy, szíj meg a görgők és az első féktárcsák cseréje vár rám. Azért majd igyekszem valamikor összehozni. Nem szeretném elhanyagolni szegényt. Pár napja kívül-belül kinyaltam. Olyan szép lett, kár lenne érte, ha valami történne vele...
Az szerintem mindegyiken van. Szerintem Lacee83 valami külön burkolatra gondolt az ékszíjakra. Bár ilyen nem nagyon szokott lenni. legalábbis nekem még egyik kocsimnál sem volt ilyesmi.
Néha nekem is nyiszog, de ez szerintem összefüggésben lehet a vizes úttal (levegővel). igazából valami alsó védőburkolat ráfért volna gyárilag mert ahogy elnézem igy simán ki van téve az elemeknek.
Én úgy érzem, hogy most elég feszes a szíj. És lekopogom, ma meg se nyikkant ,pedíg elég nedves volt az idő. ;-) Egyébként én úgy hallottam ,hogy ez nem ékszíjcsúszás hang volt. Inkább valami kis csipogó, nyikorgó hang. Jó lenne ,ha most már többet nem hallanám, mondjuk nem arra gondolok, hogy megsüketülök :-)
A régi lancia-nál is volt hasonló gondom. Akkor a szerelő az mondta, próbáljak meg egy kicsit rövidebb szíjat. Mert a feszítőben a rugó, másképp fogja feszíteni, szorosabb, vagy erősebb lesz. Így valahogy magyarázta akkor. Elmentem az autósboltba, vittem a szíjat, kérdik mire lesz, mondom az mindegy csak rövidebbet. Lemérte, kaptam az egyel kisebbet és jó lett. A másik problémám az volt, amikor a generátor ékszíjtárcsa nem futott a többivel, és a tárcsa oldalának dörzsölődött és az adott hangot. Valami hézagolót hagyott el, vagy ki, a villamossági szerelő és akkor meg ez volt a probléma. Na azóta, már én szerelem a verdát, csak akkor megyek a szerelő cimborához, ha szeretném, hogy figyelne, hogy ne csináljak túl nagy hülyeséget.
Az elfüstölt IC-t nem tudom pótolni. Azt ne is keress, mert nem lehet kapni, csak Kínában. És csak nagykereket szolgálnak ki. Komplett motort lehet kapni. Én a Bárdi autónál néztem. 2 nap alatt megvan. De az IC hűtését valahogy meg kell oldani, mert megint leéghet. Csak akkor van baj, ha nem a hőtől ég ki, hanem az átfolyt áram erősségétől. Viszont a szétszedett lámpát, tök jól el lehet takarítani, polírozni, olyan mint ha vacsi új lenne.
Nézted a szíj feszességét? Lehet, hogy kicsit lazult mióta felrakták. Reggelente ( főleg mostanában, hogy párásabb a levegő) nekem is néha "becsipog" de aztán abba hagyja.
Nincs két hete, hogy elszakadt az ékszíjam és cserélték a szíjat meg a vezetőgörgőt. Átnézték az egészet, állítólag minden más jó (főtengely ékszíjtárcsa, feszítőgörgö. Erre 1-2 napja megint elkezdett indításkor "csipogni", mintha valamelyik görgő nyikogna kicsit. Egy kis idő után teljesen elmúlik. Azt vettem észre, hogy mikor már elmúlt, még egy ideig, ha elveszem a gázt, - motorfék - akkor kicsit megint elkezd csipogni, aztán ez is elmúlik. A t..öm tele van. Normális ez? Vagy csak én szívtam meg ezzel?
A minap megelégeltem, hogy nem lehet a fényszóró magasságán állítani, mert valami nem akarja az igazságot. A probléma a lámpa belsejébe vezetett. Van belül egy motor, aminek a nyomtatott áramkörén van egy ic. És az elfüstölt. Sikerült már valakinek megjavítani ilyet? Ic-t cserélt már valaki, vagy egyéb alternatíva?
Szia Ez a hiba akkor szokott lenni mikor a fotengely jelado tekercse menetzarlatos vagy szakadt lessz. A hiba a hotagulas kovetkezteben lep fel csak ugy tudnal megbizonyosodni rola hogy, amikor jelentkezik a hiba par percen belul kimered a tekercst. Ha visszahul utanna ismet a jo erteket latod. Ezert nehez rajonni. Tapasztalatbol mondom.
Miért ,nem ugyanolyan mint a hátsó? (Most nem vagyok "kocsiközelben"). A hátsónál legalábbis csak be kell nyomni a kis műanyag reteszt a tövénél, azt' már jön is kifelé.
Egy kis segítséget szeretnék, megint. Nem tudom, hogy hogyan kell az első ülésekből a fejtámlát kiszedni. Ha esetleg valaki már megtette, és leírná, azt megköszönném.
Ma reggel meglepődve tapasztaltam, hogy nem megy az ablaktörlő és az ablakmosó sem a Lybramon (1.6 sw). Biztosíték kiolvadt, kicseréltem, azt is abban a pillanatban kiégette. Van valami ötletetek, mit lehetne tenni, mielőtt felkeresek egy autóelektromost? Egyébként egy hete az elektromos deréktámasz is megadta megát, hallom a hangját, hogy búg a motor mikor kapcsolgatom, de nem mozgatja a deréktámaszt.
Vagy ha esetleg vennék a fáradtságot és nagy fordulatú csapágyat préselnének bele az utángyárban... Csak hát ugye az már nem lenne olyan nagy biznisz. Amúgy a műanyaggal nem lenne gond.