Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hosszuhaju Creative Commons License 2010.09.20 0 0 659
Kösz a tippet,megkérdezem a szerelőt mit szól ehhez,habár már dugtak rá valami jó nagy kütyüt(mint egy fél laptop),de csak a találgatásig jutottak,hogy miért megy el az üzemanyagnyomás,legalábbis az érzékelő szerint.
Előzmény: nav-u83 (658)
nav-u83 Creative Commons License 2010.09.19 0 0 658
Hello!

Nem nézték meg a szerelők diagnosztikai programmal? Ha valami letilt, akkor annak nyoma kell hogy legyen hibakód formában a komputerben! De te is meg tudod nézni, csak egy ELM-327 kábel kell, valamint a FiatECUScan nevű progi, aminek a demoját a netről le tudod tölteni! Nekem segített, bár nem ezek voltak a tünetek!
Előzmény: Hosszuhaju (656)
fil Creative Commons License 2010.09.19 0 0 657
Én úgy gondolom, hogy mivel opcionálisan lehetett hozzá rendelni, ezért logikusan elő kell, hogy legyen készítve a beépítésre.
Természetesen ez korántsem biztos, mivel a gyártók "logikája" sokszor más utat követ.
Előzmény: nav-u83 (655)
Hosszuhaju Creative Commons License 2010.09.19 0 0 656
Szevasztok sorstársak!A segítségét kérem annak az embernek aki meg tudná mondani,mi lehet a baja az én Lybrámnak.A tünet őrjítő:intenzív gyorsításkor kb 3000 fordulaton egyszerűen letilt a motor,ilyenkor meg kell állnom,gyújtás le,2mp. múlva már indítózhatok is,és ha nem tiprom így neki akkor elmegy a világ végéig is.De ha ez előzés közben történik,akkor nekem lőttek,b@...a meg!Szerelők néznek hülyén,amit már próbáltak:injektor csúcs,légtömeg mérő,nyomás szabályozó gomba,szűrő.Kérlek benneteket,segítsetek,ha már tapasztalt valaki ilyet,köszönöm.
nav-u83 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 655
Sziasztok!

Szerintetek utolag nagyon bonyolult lenne klimat rakni a lybraba? Az enyem 99-es es meg sajnos ebben nem volt szeria felszereltseg resze!
fony72 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 654
Valaha biztos kiterjedt neked is, csak lehet, hogy valamikor elakasztották és leszakadt egy darabja. Az enyémen meg a hátsó 2 felfogató fül volt leszakadva. Még az első olajcsere alkalmával levettem, megüvegszálaztam és azóta sem került vissza. De már elővettem a lomok közül, csak hangulat meg főleg időhiányban szenvedek. Pedig már lenne mit reperálni a gépen! Hátsó kerékcsapágy, szíj meg a görgők és az első féktárcsák cseréje vár rám. Azért majd igyekszem valamikor összehozni. Nem szeretném elhanyagolni szegényt. Pár napja kívül-belül kinyaltam. Olyan szép lett, kár lenne érte, ha valami történne vele...
Előzmény: Lacee83 (653)
Lacee83 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 653
Én ha a szíj mellett lenézek látom a talajt szóval ha van is nekem arra a részre nem terjed ki.
Előzmény: fil (652)
fil Creative Commons License 2010.09.18 0 0 652
Az szerintem mindegyiken van. Szerintem Lacee83 valami külön burkolatra gondolt az ékszíjakra.
Bár ilyen nem nagyon szokott lenni. legalábbis nekem még egyik kocsimnál sem volt ilyesmi.
Előzmény: Adamo italiano (651)
Adamo italiano Creative Commons License 2010.09.18 0 0 651
Nekem van a motor alatt gyári védő műanyag!
Előzmény: Lacee83 (650)
Lacee83 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 650
Néha nekem is nyiszog, de ez szerintem összefüggésben lehet a vizes úttal (levegővel). igazából valami alsó védőburkolat ráfért volna gyárilag mert ahogy elnézem igy simán ki van téve az elemeknek.
Előzmény: fil (646)
fil Creative Commons License 2010.09.17 0 0 649
Én úgy érzem, hogy most elég feszes a szíj. És lekopogom, ma meg se nyikkant ,pedíg elég nedves volt az idő. ;-)
Egyébként én úgy hallottam ,hogy ez nem ékszíjcsúszás hang volt. Inkább valami kis csipogó, nyikorgó hang. Jó lenne ,ha most már többet nem hallanám, mondjuk nem arra gondolok, hogy megsüketülök :-)


Előzmény: Kovi74 (648)
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 648
A régi lancia-nál is volt hasonló gondom. Akkor a szerelő az mondta, próbáljak meg egy kicsit rövidebb szíjat. Mert a feszítőben a rugó, másképp fogja feszíteni, szorosabb, vagy erősebb lesz. Így valahogy magyarázta akkor. Elmentem az autósboltba, vittem a szíjat, kérdik mire lesz, mondom az mindegy csak rövidebbet. Lemérte, kaptam az egyel kisebbet és jó lett. A másik problémám az volt, amikor a generátor ékszíjtárcsa nem futott a többivel, és a tárcsa oldalának dörzsölődött és az adott hangot. Valami hézagolót hagyott el, vagy ki, a villamossági szerelő és akkor meg ez volt a probléma. Na azóta, már én szerelem a verdát, csak akkor megyek a szerelő cimborához, ha szeretném, hogy figyelne, hogy ne csináljak túl nagy hülyeséget.
Előzmény: fil (643)
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 647
Az elfüstölt IC-t nem tudom pótolni. Azt ne is keress, mert nem lehet kapni, csak Kínában. És csak nagykereket szolgálnak ki. Komplett motort lehet kapni. Én a Bárdi autónál néztem. 2 nap alatt megvan. De az IC hűtését valahogy meg kell oldani, mert megint leéghet. Csak akkor van baj, ha nem a hőtől ég ki, hanem az átfolyt áram erősségétől. Viszont a szétszedett lámpát, tök jól el lehet takarítani, polírozni, olyan mint ha vacsi új lenne.
Előzmény: fony72 (645)
fil Creative Commons License 2010.09.16 0 0 646
Néztem, feszes.
Ma pld. csak egy párat cincogott aztán elhallgatott. Mindegy , várok aztán majd meglátom mi lesz.
Előzmény: fony72 (644)
fony72 Creative Commons License 2010.09.16 0 0 645
Na a lámpa állitómotorja valamiért nekem se akar beindulni. Asszem, hogy amint lesz egy kis hangulatom, kiműtöm, oszt jó megnézem.
Előzmény: Kovi74 (642)
fony72 Creative Commons License 2010.09.16 0 0 644

Fil!

Nézted a szíj feszességét? Lehet, hogy kicsit lazult mióta felrakták. Reggelente ( főleg mostanában, hogy párásabb a levegő) nekem is néha "becsipog" de aztán abba hagyja.

Előzmény: fil (643)
fil Creative Commons License 2010.09.15 0 0 643
Nincs két hete, hogy elszakadt az ékszíjam és cserélték a szíjat meg a vezetőgörgőt. Átnézték az egészet, állítólag minden más jó (főtengely ékszíjtárcsa, feszítőgörgö.
Erre 1-2 napja megint elkezdett indításkor "csipogni", mintha valamelyik görgő nyikogna kicsit. Egy kis idő után teljesen elmúlik. Azt vettem észre, hogy mikor már elmúlt, még egy ideig, ha elveszem a gázt, - motorfék - akkor kicsit megint elkezd csipogni, aztán ez is elmúlik.
A t..öm tele van. Normális ez? Vagy csak én szívtam meg ezzel?
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 642
A minap megelégeltem, hogy nem lehet a fényszóró magasságán állítani, mert valami nem akarja az igazságot. A probléma a lámpa belsejébe vezetett. Van belül egy motor, aminek a nyomtatott áramkörén van egy ic. És az elfüstölt. Sikerült már valakinek megjavítani ilyet? Ic-t cserélt már valaki, vagy egyéb alternatíva?
jgaben Creative Commons License 2010.09.15 0 0 641
Szia
Ez a hiba akkor szokott lenni mikor a fotengely jelado tekercse menetzarlatos vagy szakadt lessz. A hiba a hotagulas kovetkezteben lep fel csak ugy tudnal megbizonyosodni rola hogy, amikor jelentkezik a hiba par percen belul kimered a tekercst. Ha visszahul utanna ismet a jo erteket latod. Ezert nehez rajonni. Tapasztalatbol mondom.
Előzmény: kohi911 (607)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.14 0 0 640
Karoknak nincs, a kormányon csak az újabb verzió világít, ami fényes lakkszerű felületű a régebbi mattabb nem világít,
Előzmény: Kovi74 (638)
fil Creative Commons License 2010.09.13 0 0 639
A karoknak nálam nincs, multi kormányom meg hál' istennek nincs.
Előzmény: Kovi74 (638)
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 638
Még egy kérdés. A kormányon lévő kapcsolók, és a jobb bal oldali karoknak van világítása, ha felkapcsolom a lámpát?
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 637
Hát akkor, ezt sem kell kivenni a helyéről. Köszönöm a segítséget.
Előzmény: fil (636)
fil Creative Commons License 2010.09.13 0 0 636
Ne is próbáld.
Én is gyorsabban töltöttem fel mintsem elolvastam volna :(

Előzmény: fil (635)
fil Creative Commons License 2010.09.13 0 0 635
Hmm ...
Ezt próbáltad?
Előzmény: Kovi74 (634)
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 634
A hátsókkal nincs is gond, mert az tényleg úgy mükszik. De sajnos az elsőkön nem találtam olyanokat.
Előzmény: fil (633)
fil Creative Commons License 2010.09.13 0 0 633
Miért ,nem ugyanolyan mint a hátsó? (Most nem vagyok "kocsiközelben"). A hátsónál legalábbis csak be kell nyomni a kis műanyag reteszt a tövénél, azt' már jön is kifelé.
Előzmény: Kovi74 (632)
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 632
Egy kis segítséget szeretnék, megint. Nem tudom, hogy hogyan kell az első ülésekből a fejtámlát kiszedni. Ha esetleg valaki már megtette, és leírná, azt megköszönném.
GoPsycho! Creative Commons License 2010.09.09 0 0 631
Ma reggel meglepődve tapasztaltam, hogy nem megy az ablaktörlő és az ablakmosó sem a Lybramon (1.6 sw). Biztosíték kiolvadt, kicseréltem, azt is abban a pillanatban kiégette. Van valami ötletetek, mit lehetne tenni, mielőtt felkeresek egy autóelektromost?
Egyébként egy hete az elektromos deréktámasz is megadta megát, hallom a hangját, hogy búg a motor mikor kapcsolgatom, de nem mozgatja a deréktámaszt.
fony72 Creative Commons License 2010.09.03 0 0 630

Vagy ha esetleg vennék a fáradtságot és nagy fordulatú csapágyat préselnének bele az utángyárban... Csak hát ugye az már nem lenne olyan nagy biznisz. Amúgy  a műanyaggal nem lenne gond.

A gránit is jó ötlet! :-)

Előzmény: fil (629)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!