Keresés

Részletes keresés

atech99 Creative Commons License 2020.10.13 0 0 11756

Szerintem nem érné meg beáldozni, hiszen nem csak a Tócóskertből de az Újkert-Vénkertből (Böszörményi út) ezekkel a járatokkal érhető el a temető. Inkább a 3-as troli az ami kiváltható lenne hiszen a 22/24-es járatok a temető szempontjából fontosabbak szerintem.

 

A Tevához és az Augusztához is  egész nap megy a 12-es elég jó követéssel amely a Tóciból és az Újkert, Vénkertből is elviszi oda az utasokat, plusz a 10-es az Egyetem sugárútról szóval feleslegesnek tartom a 22-es és 24-es járatokat is odáig járatni mindig. A műszakváltásokhoz pedig vannak plusz járatok az Auguszta esetében a 22Y és a 24Y a Teva esetében a 10Y 16-os szóval nem hiszem, hogy erre olyna nagy szüksége lenne szerintem.

 

Az Oláh Gábor utca tömegközlekedés szempontjából szerintem jelentéktelenebb mint a Temető. 

 

Egy valami amivel egyetértek, hogy az Egyetem villamosmegállót már rég használnia kellene a buszoknak is.

Előzmény: Econell99 (11755)
Econell99 Creative Commons License 2020.10.12 0 1 11755

Kicsit agyaltam a 22/24 útvonalán és mi lenne ha így járnák be az Egyetemvárost:

 

Vincellér utca - ..... - Doberdó utca - Kartács utca - Móricz Zsigmond út - Pallagi út - TEVA - Pallagi út - Nagyerdei körút - Hadházi út - Kassai út - ..... - Vincellér utca
A többi része a járatoknak változatlan lenne, valamint ebben a változatban szükség lenne az Egyetem villamosmegálló használatára is. (Mondjuk azt e nélkül is megoldhatnák már végre)

 

Előnyök:
- megoldódna az István út - Auguszta és TEVA összeköttetés problémája

- Auguszta és TEVA ellátottságának javulása

- 3A troli kiiktatható lenne (napközben a Temetőig 3-as indulna helyette részben a 22/24 pótlására, valamint az 5A-hoz hasonlóan az új 3A csak a Kassaiig járna kora reggel és este)

- értelmes közlekedést kapna az Oláh Gábor utca

- 22Y/24Y megszűnhetne okafogyottság miatt, egységes lenne a követés, nem lennének lyukak miattuk a Klinikánál és az Egyetem megállóban

 

Hátrányok:
- menetidő növekedése

- temető kihagyása

- A Tóci elveszítené a közvetlen temető kapcsolatát

- István út - Egyetem viszonylaton nőne a menetidő

 

Szerintetek megérné beáldozni a Temető érintését az Auguszta és TEVA miatt?

mc figyelo Creative Commons License 2020.10.08 -1 4 11754

Nem akarok okvetlenkedni, de lezárult az eCitaro egy hóbnapos tesztja nálatok.

 

Hol ismerhetők meg a tapasztalatok a projektből kimaradt 50 város számára?

 

Előre kösz

marky-511 Creative Commons License 2020.10.07 0 3 11753

Tegnap úgy láttam, hogy a legtöbben a Házgyár utca megállóban várakoztak, teljesen érthető okokból. Viszont egy váró, vagy legalább pár pad nem ártott volna oda, ha már ott kénytelenek várni a 42-43 buszokra.

Előzmény: ikarus1980 (11750)
sosiforda Creative Commons License 2020.10.06 0 2 11752
Econell99 Creative Commons License 2020.10.03 0 1 11751

Háát, arrafelé az összes megálló hasonló. Valóban érdekes lesz.

Előzmény: ikarus1980 (11750)
ikarus1980 Creative Commons License 2020.10.02 0 1 11750

A menetidő valóban problémás lesz, amire viszont én személy szerint nagyon kíváncsi vagyok, hogy a Pósa utca megálló (az, amelyik ténylegesen a Pósa utcán található) elbír-e ekkora forgalmat. Hiszen az a megálló többnyire leszállás céljából van használva, nem úgy tervezték, hogy 2-3 buszra egyszerre várjanak ott az emberek.

Előzmény: Econell99 (11746)
marky-511 Creative Commons License 2020.09.29 0 1 11749

Az útvonalat pótolja is, de a menetrendi követést nem. Pláne nem hétvégén. 

Annyi változott közben, hogy a 17-17A a Szotyorin fog közlekedni.

Előzmény: Econell99 (11748)
Econell99 Creative Commons License 2020.09.29 0 0 11748

Ez a Házgyárig 42-43 érdekes lesz. De gondolom úgy vannak vele, hogy az oda terelt 17-46-146 majd pótolja.

Előzmény: marky-511 (11745)
marky-511 Creative Commons License 2020.09.29 0 1 11747

A jelenlegi késések mellett lesz az 70 perc is :(

 

Előzmény: Econell99 (11746)
Econell99 Creative Commons License 2020.09.29 0 0 11746

Azt a k********va. Ez nagyon kemény lesz.

50 perces mentidőből baj lesz. Még Nyíregyen is problémás az új járatoknál. Itt meg aztán főleg gáz lesz

Előzmény: marky-511 (11745)
marky-511 Creative Commons License 2020.09.29 0 1 11745

http://dkv.ptss.hu/ScheduleDetail/#lm/2020.10.06./146/O/0/hu

 

Bár még nem hivatalos, de a menetrend szerint győzött a hosszú útvonal. Inkább hosszabbítanak 20 percet a menetidőn, miközben a jelenlegit is alig lehet tartani.

A többi viszonylatról sokat még nem tudni, a 42-est (eddig) csak a Házgyát utcai megállóig jelzik.

mc figyelo Creative Commons License 2020.09.27 0 0 11744

Tud valaki segíteni:

 

Milyen töltővel / teljesítménnyel, és mennyi idő alatt tankolja a DKV a demó eCitarot 20%-ról 100% SoC szintre?

 

Adott-e hozzá a Mercedes Benz töltési jelleggörbét, ha igen, milyen teljesítményű töltőhöz?

 

Előre is köszönet

 

 

Econell99 Creative Commons License 2020.09.26 0 0 11743

Valszeg az lesz. Legalábbis remélem, hogy nem találnak ki neki egy Pósa-Kishatár-Balmazújvárosi-Köntösgátsor-Tócóvölgy állomás kerülőútvonalat. Az extrém brutális késéseket generálna.

Előzmény: marky-511 (11742)
marky-511 Creative Commons License 2020.09.25 0 0 11742

Remélem, hogy oda-vissza a Külső Szoboszlói úton fog menni. A dolgozók szempontjából is az lenne a legjobb. Félő, hogy a két "kerülőút" közül (időben) még az lesz a rövidebb.

Előzmény: Econell99 (11741)
Econell99 Creative Commons License 2020.09.25 0 1 11741

A 146-os lesz brutál, ha marad giga kerülővel.

Előzmény: marky-511 (11740)
marky-511 Creative Commons License 2020.09.25 0 0 11740

A Kishegyesi úti vasúti átkelő lezárása alatt újragondolhatnák a menetidőt.

Ha már itt tartunk, lassan az ideiglenes menetrenden is elkezdhetnének dolgozni, mert 5-én (jelenlegi infók szerint) elkezdődik a munka.

Kíváncsi vagyok, maradnak-e az útvonalak a megszokottak (a plusz kerülővel együtt persze), mert a 42-esnek vagy a 43-asnak pont arra nincs szüksége, hogy a Pósa - Balmazújvárosi - Köntösgát sor kitérővel együtt tovább növekedjen a menetideje.

Előzmény: Econell99 (11739)
Econell99 Creative Commons License 2020.09.24 0 0 11739

22/24 is rendszeresen 5+ perces késésekkel közlekedik. De másra is igaz. Ideje lenne már a menetidőket felülvizsgálni.

Előzmény: marky-511 (11738)
marky-511 Creative Commons License 2020.09.24 0 1 11738

A 146-os hivatalos menetrendjével valamit kezdeni kéne, nap közben rendszeresen 10+ perces késsel közlekedik, már a Szováti elágazásnál. Egy munkás járatnál annyira ez nem szerencsés.

mc figyelo Creative Commons License 2020.09.09 0 0 11737

Ha volt szóló e-busz monitoring itthon, hol érhetők el az adatai?

 

Talán járt SOR (szóló?) Miskolcon, Gyöngyösön, Solaris szóló hivatalosan nem próbázott.

Csuklós elektromos ugyebár még nem is járt hazánkban, minek is: >40% a városi buszoknak ilyen.

 

A BKV teszt oldalán nem találtam mérési adatot, bár járt ott a szóló e-Citaro, Golden Dragon, meg évekkel korábban a BYD két modellje, amelyek adatai már amúgy sem relevánsak.

 

Ha tudsz mérésekről és főleg nyilvános adatokról, ne habozz, oszd meg lécci :-)

 

 

Előzmény: torqmatic (11736)
torqmatic Creative Commons License 2020.09.08 0 0 11736

Hát ennek így nem sok értelme lenne, ugye van is az a mondás a mérnöki gyakorlatban, hogy "egy mérés nem mérés"... Hosszabb távot - minimum egy napot - érdemes vizsgálni, de persze minél több adat áll rendelkezésre, annál jobb.

Egyébként meg miért ne mértek volna itthon elektromos buszt fogyasztási adatokat? Több helyen is volt már teszt korábban, illetve van ahol rendszeresen jár is hasonló.

Előzmény: mc figyelo (11735)
mc figyelo Creative Commons License 2020.09.08 0 0 11735

Ide is írom:

Mennyit fogyaszt az eCitaro mondjuk délután kettő körül légkondival, félházzal a legtöbb gázolajat igénylő járaton - ha már hegy nincs a környéken.

 

Csak le kéne fotózni a kijelzőt induláskor és érkezéskor:

-óra és km állás,

-felhasználható akkukapacitás (1%=2,43 kWh)

-segédüzem energiafelvétel (kW)

-külső és belső hőmérséklet. (C)

 

Hajnalban ugyanezt, légkondi nélkül.

 

Tanulságos lenne néhány kulcs járaton, amíg süt a nyárutó napja.

 

Zimankó adatok, fájdalom egyhamar nem várhatóak - bár nagyon kellenének.

 

Itthon tudtommal még nem mértek szóló e-busz valós fogyasztást - hajrá, 13:15 van!

premium salmon Creative Commons License 2020.09.08 0 0 11734

Nem tiszta.

 

Anno a Cívisbusz Konzorcium tenderen nyerte el a közszolgálati szerződést: tagjai a DKV és az ITK.

Most nem hirdetnek ilyet, mert belső szállítóra osztják a feladatot.

 

Lehet a belső közszolgáltatónak külső magántulajdonosa?

A DKV-nak 100%-ban saját cége a Cívisbusz Kft, ami nem egyenlő a Cívisbusz Konzorciummal?

 

Ebben az eetben a város ismét saját kezébe veszi az autóbusz közlekedés szolgáltatást.

Ezért kérdeztem, hogy módosul-e a debreceni modell és mi lesz az ITK szerepe 2021 július 1-én.

 

Előzmény: torqmatic (11733)
torqmatic Creative Commons License 2020.09.07 0 0 11733

Szerintem nem nehéz kitalálni, hogy marad a jelenlegi felállás, maximum majd papíron módosítanak egy kicsit a szerepeken.

Előzmény: premium salmon (11732)
premium salmon Creative Commons License 2020.09.07 0 0 11732

https://civishir.hu/helyben-jaro/2019/12/nem-irnanak-ki-kozszolgaltatoi-palyazatot-a-debreceni-tomegkozlekedesre

 

Az előterjesztésben az olvasható, hogy

a kötött pályás szolgáltatás esetében a DKV önállóan el tudja látni a feladatot,

a buszok esetében pedig flottamenedzsment szerződést kötne házon belüli cégén, a Cívisbusz Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-n keresztül a járműállomány beszerzése érdekében.

 

Jól értem, hogy ami a buszközlekedést jelenti, a DKV saját cégét, a Cívisbusz Kft-t bizná meg a flotta üzemeltetéssel és az új flotta beszerzésével?

 

Mi változik?
A DKV a busz szolgáltatási feladatokat nem tudja önállóan ellátni? 

Mi lesz a jelenlegi szolgáltatóval a Cívisbusz Konzorciummal (tagjai a DKV és az ITK)?

Milyen szerep jut 2021 július 1-től az ITK-nak?

trizs77 Creative Commons License 2020.09.07 0 2 11731
marky-511 Creative Commons License 2020.09.02 0 0 11730

Elvileg már ma is közlekedett.

Én is kíváncsi lennék egy utas véleményére. A két ajtó eléggé szúrja a szemem. Pláne a csúcsforgalom + elsőajtózás kombó miatt (persze nem addig, amíg ingyenesen lehet használni).

Előzmény: ron89 (11729)
ron89 Creative Commons License 2020.09.02 0 0 11729

Most olvasom, hogy elektromos busz fog próbázni szeptemberben kis városunkban, holnap például Józsára fog járkálni. REmélem mindennap közzéteszik majd, hogy merre jár, szívesen kipróbálnám valamikor. Úgy látom forgalmas viszonylatokon akarják járatni, kétajtósként nem tudom mennyire fog beválni.

Econell99 Creative Commons License 2020.08.19 0 3 11728

 

Nyíregyháza, holnaptól érvényes új menetrendből részlet. 

14/14F sóstóhegyi járatok.

Van benne egy érdekes rész (narancssárgával bekereteztem).

 

Ilyen kiegészítés mikor lesz itt Debrecenben is hasonló esetekben? (pl. 25/25Y, 12 stb.....)

Econell99 Creative Commons License 2020.08.17 0 0 11727

Valszeg egyelőre semmi

Előzmény: vanyi94 (11726)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!