Keresés

Részletes keresés

Nem a Z Creative Commons License 2025.01.25 0 0 219

Szombat délután Szeged-Rendező állomásnál kisiklott egy tehervonat két kocsija

Nem a Z Creative Commons License 2024.12.21 0 0 218
Nem a Z Creative Commons License 2024.12.20 0 0 217
Qqberci Creative Commons License 2024.12.19 0 0 216

nem tudták, hogy egyáltalán szükség van-e rá

 

 Már hogy ne lenne??? Még a főnök is építtetett magának egyet Felcsutkásra...

Előzmény: Nem a Z (215)
Nem a Z Creative Commons License 2024.12.19 0 0 215

Lázár János szerint azért nem fejlesztették eddig a vasutat, mert nem tudták, hogy egyáltalán szükség van-e rá

 

Aha!

xxx32 Creative Commons License 2024.12.12 0 0 214

Mávrohasztó Jani felgyújtotta a szentendrei HÉV-et:

https://index.hu/belfold/2024/12/12/kigyulladt-hev-szepvolgyi-ut-bkk-kozlekedes/

Qqberci Creative Commons License 2024.12.09 0 1 213

Matuska Szilveszter meg Biatorbágynál vonatot robbantott. Na?...

Előzmény: King_of_Giants (212)
King_of_Giants Creative Commons License 2024.12.09 0 0 212
Előzmény: Hápi Zsák (191)
voltammártag1 Creative Commons License 2024.12.09 0 0 211

0rbán rendszerének buknia kell, mert minden működésképtelenné válik.

Előzmény: Törölt nick (210)
Törölt nick Creative Commons License 2024.12.09 0 0 210

Nincs.

Pénzbeszedési jog, a karbantartás marad a vasútnál.

Előzmény: voltammártag1 (209)
voltammártag1 Creative Commons License 2024.12.09 0 0 209

Valahogy így várható. Ehhez értenek.

 

Karbantartás esetleg? 

Előzmény: Törölt nick (208)
Törölt nick Creative Commons License 2024.12.09 0 2 208

Beszedni a bérleti díjakat.

Kötelezettség: 0

Pénz: 100

Előzmény: voltammártag1 (207)
voltammártag1 Creative Commons License 2024.12.09 0 1 207

Meg az utódainak. Sok pénz van benne. Na de mik a kötelezettségek?

Előzmény: pici mici a pók (205)
pici mici a pók Creative Commons License 2024.12.09 0 2 206

Miután kiderült, hogy augusztusban az IC-k egyharmada se tudott pontos lenni, a MÁV megszüntette az oldalt, ahol ezt nyomon lehetett követni

 

Hat istenem , tanultak a KSH-tol!

 

 

Előzmény: Hápi Zsák (200)
pici mici a pók Creative Commons License 2024.12.09 0 2 205
Előzmény: Nem a Z (203)
Qqberci Creative Commons License 2024.12.09 0 1 204

A tárca cikkünk megjelenését követő válaszában azt írta, hogy a magyarországi állomásépületek megújítása túl nagy falat a MÁV-csoportnak, sőt jelenleg túlmutat a magyar állam pénzügyi lehetőségein is

 

Nem stadion ez, hogy csak úgy öntsük bele a pénzt...

Előzmény: Nem a Z (203)
Nem a Z Creative Commons License 2024.12.09 0 0 203
Nem a Z Creative Commons License 2024.11.30 0 0 202

Az elmúlt hetekben este kilenc és hajnal öt között cserélgették a talpfákat a fővárosi Keleti pályaudvaron, így november végéig összesen 240 talpfát cseréltek ki a beígért 200 helyett – számolt be az eredményekről a Facebookon Hegyi Zsolt vezérigazgató. A túlteljesítés annak köszönhető, mondta a közzétett videóban, hogy a MÁV FKG-t sikeresen integrálták, így a talpfák cseréjén kétszeres mennyiségű ember tudott dolgozni.

questt Creative Commons License 2024.11.12 0 1 201

Lázár János szerint csak azért beszél mindenki a késésekről, mert eddig kevesen használták a MÁV-ot

 

Videó

2024. november 12. – 15:02

Simor Dániel Gombos Noémi

 

Lázár János szerint Magyarországon mindenkinek fontosabbak az utak, mint a vasút, ezért költ továbbra is sokkal többet az állam útépítésekre. Az építési és közlekedési miniszter az éves parlamenti bizottsági meghallgatása után azt mondta, hogy hitelből és EU-s forrásokból igyekeznek megreformálni a MÁV-ot, de arra senki ne számítson, hogy a közeljövőben 200 km/óra feletti sebességgel lehet majd Magyarországon vonatozni.

 

Lázár csak tudja, naponta azzal ingázik reggelenként?!

Vagy megfogadta, hogy a jövőben azzal utazik?

Hápi Zsák Creative Commons License 2024.11.08 0 0 200

Miután kiderült, hogy augusztusban az IC-k egyharmada se tudott pontos lenni, a MÁV megszüntette az oldalt, ahol ezt nyomon lehetett követni

 

 

Helyette létrehoztak egy újat, ahol már nem lehet összevetni a korábbi adatokkal az újakat.

Hápi Zsák Creative Commons License 2024.11.08 0 0 199

Miután kiderült, hogy augusztusban az IC-k egyharmada se tudott pontos lenni, a MÁV megszüntette az oldalt, ahol ezt nyomon lehetett követni

 

Helyette létrehoztak egy újat, ahol már nem lehet összevetni a korábbi adatokkal az újakat.

martinaxe7 Creative Commons License 2024.11.05 0 0 198

A Közlekedő Tömeg Facebook-oldala szerint általános járatritkítást és újabb mellékvonal-bezárásokat készít elő, a sztrájkot pedig ellehetetleníti Lázár új személyszállítási törvénye. Az Építési és Közlekedési Minisztérium ezzel szemben azt állítja: az új törvény ad és nem elvesz, minimumot garantál, nem pedig szolgáltatást csökkent.

 

Elég szerényet...

martinaxe7 Creative Commons License 2024.10.24 0 0 197

A MÁV-HÉV csoport új vezérigazgatója nem volt hajlandó találkozni Arató Gergellyel - mondta el sajtótájékoztatóján a DK országgyűlési képviselője.

Qqberci Creative Commons License 2024.10.22 0 1 196

Jobbanélünkmitnégyéve.

 

Jobban élünk, mint négy év múlva...

Előzmény: Soldier of Fortune (195)
Soldier of Fortune Creative Commons License 2024.10.22 0 1 195

Szenegál fővárosának Dakarnak a pályaudvara.

 

 

 

 

Éjjenapárt.

Orbángyőznifog.

Jobbanélünkmitnégyéve.

xxx32 Creative Commons License 2024.10.21 0 0 194

Most hogy épp megvettük a lisztferit, kínai hitelből?

Előzmény: Philipsburg (192)
Qqberci Creative Commons License 2024.10.21 0 0 193

Nem lehetne inkább LézerJankót eladni?...

Előzmény: Philipsburg (192)
Philipsburg Creative Commons License 2024.10.21 0 0 192
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.10.21 0 0 191
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.10.16 0 0 190

HOPP, A VONAT EGYSZER CSAK MEGÁLLÉn ezt a MÁV-ot változatlanul imádom. Egyre jobban. Olyan szórakoztató. Őskori cucc így az űrkorszak közepében vagy végében, ki tudja.Ment a vonat Tatáról Budapest felé, aztán Bicskénél egyszer csak hopp, megállt. Lejárt a mozdonyvezető munkaideje. Se előre, se hátra, 10 óra, az 10 óra, a szabály, az szabály.Azzal együtt, hogy ez a rejtélyes munkaidő tervezhető, nem számít, jobb a hülye utasokat úgy hagyni, ahogy vannak. Mérgesen, hiszen megint itt a példa, ők egyáltalán nem számítanak. Megy az a vonat, ahogy akarja a szolgáltató. Örüljünk, hogy a sínen marad, nem a szőlősben bóklászik. Közben a nagy csodálkozások közepén azon gondolkodom, akkor mi van, ha a MÁV-hapsik vagy MÁV-nők egyik igen fontos embere fekszik a műtőben, megtörténik az első vágás a hasán, aztán a doki ledob magáról mindent, szikét is el... Lejárt a munkaideje, megy haza, megígérte a gyerekeinek, hogy elmennek vonatozni.Ej, a mindenit, ez már olyan örkényi világ, hogy a végén még igaz is lesz.Hiába vagyunk benne a magyar abszolút modernizáció közepében.Lázá(rá)lom

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!