Szia a pék vagyok hatvanból! Ugyan abba a pech- be szenvedek mint te! Van egy SLK-m és nem megy le a tető!! az enyém egyáltalán nem reagél a gombra! Esetleg tudsz már valamit ezzel kapcsolatban?? Valakit keresek aki lenyitná, és nem venné le még az alsó "gatyám" is érte!!! megadom a számom, csörrents rám és visszahívlak! köszi előre is
Vásároltam egy SLK 230 Kompressort. Sajnos nem volt előtte ilyen autóm. Nem igazán értek hozzá, vagyis a tető mozgatásához. A gombot hátra húzva a két ajtó ablakot lehúzza, majd neki áll villogni a gomb pirosan és ennyi.
Valakinek valami ötlete hogy mi lehet? Köszönöm a leendő válaszokat.
A 2000-esekbe minimum 98-as benzint kell tankolni, a facelift utaniakba is. Bar ha premiumot tankolsz meghalalja a motor. En több mint 10 evig arra kenyszerültem a Golf II GTI 16V-vel, de nem is volt sose a motorral bajom.
2000-es lett végül, 163LE-s, autómata. 2003-as évjárat, 1 éve érkezett Svájcból, 180 000km van benne, szerintem korrekt, meglátjuk. Eddig nagyon tetszik.
Helló. Nekem van egy 2000es évjáratu slk 200-as cabrio tető mozgató motorom eladó. Ha valakit érdekelne a 30 557 3806 os telószámon elérhető vagyok. Természetesen képet tudok küldeni róla.
Az elsö sarvedöket kell megnezni, mert az elsö tartovasa nincs kellöen lekezelve, onnan elindul a rozsdasodas. Hatol meg a kerekjaratokban a peremben ha megall a sar-so ott is hajlamos rügyezni. Mercedesekhez kepest amugy nem rohados fajta. Nem kell megilyedni a 230 Kompressortol sem, nekem az van meg a 2000 elötti. Mercedesesek szerint az egyik legjobb benzines 4 hengeres motor. A 200 Kompressorral mar több gond van, tudtommal abba minimum 98-ast is kell tankolni. A sima 200-asba meg gyakorlatilag a kompresszorral nem lesz gondod, de az SLK erzes se jön annyira at vele. Van meg a V6-os es az AMG verzio.
Tetövel szoktak gondok lenni, ha nem tartjak karban. Ezek az autok lassan 20 evesek es most jönnek elö az aprobb hibak, akar a tetönel is.
Van a facebookon egy SLK csoport, az picit jobban pörög.
Amugy lehet nyaron megvalok az enyemtöl, ha a csaladi allapotom valtozik.
SLK R170 vásárlás előtt állok és remélem, hogy hasznos információkkal tudtok szolgálni. Amit lehetett már elolvasgattam (népitéletek, tesztek, innen is), de típushibákról, vagy kimondottan olyan részekről nem hallottam, amire érdemes odafigyelni. Elsősorban az alap 136 lovas gépeket nézegetem (öregszem és a reakció időm már nem a régi), és manuális váltóval.
Mire kell, akarsz élőadatot is olvasni? Mire szeretnéd használni, egy jó diagnosztikai ketyere otthonra 200€ alatt nem nagyon jön ki. Van persze olcsóbb de sokkal kevesebbet tud, az igazán csúcs gépekhez meg a 200€ ajándék.
Milyen diagnosztikát ajánlotok, amivel minden adatot ki tudok olvasni és hibát törölni egy 97-es SLK 230-on? Carsoft az egyik lehetőség, de itthonra sokallom a 200€-t érte. Viszont egyéb készülékekeről semmit nem tudk amik mindent képesek lennének kezelni :(
Sziasztok szeretnék kérni ety kics tanácsot.Valakinek ven valami tapasztalata sl55Amg 2003 évjárathoz.Azon kívl hogy Brutál a teljesitménye.Előre is köszi
Köszi a választ. A problémám lehet hogy megoldódott, mert egy elektromos szakival megnézettem a csomagtartó fedélen lévő "ablakon" a könnyen elérhető kapcsolót és csatlakozást, pár pontot kimért, közben és egy 3 lábú csatlakozó egyik hüvelye vot kitágulva.
A "szakszervizek" majréznak a nem tucat rutin munkától ahogy tapasztaltam.
Direktbe nem tudod kötni a csomagtartóban levő kapcsolót? A hátsó csomagtartóban lévő roló a helyén van teljesen? Hidraulika rendben van? Olajszintet ellenőrizték?
Egy 2003-as SLK kompressorsom van. Eddig jól műkszik, de mostanában a tető hol működik, hol nem. Nem régiben nem csukódott fel. Voltam Szakszervízben a hiba megállapításáért és a csomagtartóban lévő kapcsoló hibára tippeltek. A kapcsoló kontroll lámpája sem világít. jól jönne egy megbízható ötlet.
Köszi a Facebook csoport elérhetőséget. Kerestem anno, de nem találtam. Ott legalább van egy kis élet.
Igen, az enyémen gyárilag 205/60/R15 gumival és felnivel van szerelve. Igazából ezt nem bánom annyira. A Hondánál elcsábultam a nagy felni, alig gumi irányába, hiba volt. Optikailag oké, de nem a magyar utakra való.
Neki álltam mert emberek rakták össze, meg van egy autótechnika szakos gépészmérnöki diplomám, motorkerékpár szerelő szakképesítésem, közlekedési szakmacsoportos érettségim. Meg mióta az eszemet tudom érdekeltek az autók és a motorok. Igaziból a hideg gátolt meg eddig, hogy megcsináljam, mert kicsi, sötét és fűtetlen garázsom van.
Ha nem szeretnétek így járni mint én akkor a ventilátor 0 állását el kell felejteni mert ott lezár a zsalu, viszont minden gyújtáslevételnél old. Ha a 0 és az I közti ponton hagyod akkor mindig nyitva a zsalu, így nem törhet el olyan könnyen a rugó, nem szakad el a membrán vagy a vákuumszelepet is kíméled. Csak azt tudnám ha 0 állásba a Mercedes mérnökei úgy tervezték meg, hogy zárjon a zsalu, akkor minek a belső levegő keringtetés gomb. Tudom azért van, hogy ha a ventilátor is megy akkor is le tudd zárni a zsalut.
Neked 15"-os felnik vannak csak rajta? Nekem gyári 16"-os alufelnik a két hátsó szélesebb, de még a téliek is 16"-osak bár azok nem gyáriak, hanem Dezent márkájúak. AMG szett még itt kint is drága, még repedezve törve karcosan is.
Le kalappal előtted. :) Én ennek nem mertem volna nekiállni.
Szerencsére az enyémen most minden működik. Kicseréltem a két csomagtér teleszkópot, mert azok el voltak már gyengülve, és egy söprűnyél nem jól mutatna ehhez az autóhoz. Most 4 új gumin vagy felni+gumin gondolkodom éppen. A gyári 15-ös felnik vannak rajta, aminél azért van szebb is. A gumik meg bár van még minta, elég öregnek tűnnek. Nedvesebb úton bevillan néha a kipörgésgátló. Egy AMG szet lenne a vágy tárgya, ha nem horror árban mérnék. :)
Ami még "fájdalom" számomra, hogy szinte nincs élet Magyarországon SLK körökben. Előzőleg Hondám volt, ott folyamatos a pezsgés akár a netes fórumokon, akár a jól szervezett találkozókon. De említhetném a BMW-t is, nyáron itt lesz Balatonmáriafürdőn E30 kabrió találkozó. Lehet hogy kevesebben vagyunk, de ennyire?
Annyira összetettem, hogy járjak vele, minden működik. Még a takaró műanyagokat kell a helyére tennem. Nyáron otthon meg a klímát feltölteni gázzal. Kb ennyi volt az egész, csak én az elpárt nem szedtem ki a házából.
Neten olvastam független szerviz állítólag 1200€ munkadíjért vállalta volna a javítást.