Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, nemrég boldog tulajdonosa lettem, egy 2002 évjáratú aprilia caponord etv 1000 motorkerékpárnak, de nincs rajta középsztender, a segítség itt lenne, hogy nem tud valaki eladót,vagy hol lehet venni hozzá? Köszönöm előre is a segítségeteket!
177 centimmel jó lehet az etv 1000 Caponord? Eszméletlenül tetszik, de általában két személlyel túráznék, és nem akarom minden sarkon az oldalára borítani🙄
A Capó gyári(bimetál) index reléje kicsit lasan reagál, ezért kicseréltem elektronikus kapcsolásúra, ami a ledes indexekhez is jó. Nagyon jó lett, ahogy elhúzom az indexkapcsolót rögtön felvillan az izzó. Ha egyik oldalról váltok a másikra úgyszint rögtön villan.
Szijjasztok! Tavaly év végén eladtam a Capoom, sokadik motorom közül ez volt az egyetlen, amit megkönnyeztem(nem is kicsit) Montam is, hogy Capoot fogok újra venni. Aztán év elején volt egy olcsó 900as Tdm, amire lecsaptam. Hát a Capo után egy Simsonra ültem kb. Pedig, hogy istenítik a Tdm et. Kényelmetlen ülés, gyenge első futómű.... Aztán most ezt is eladtam. Végre kifizettem az összes hitelem. Karácsony környékére lesz elég kp. egy fa..sza Capót venni újból. Már elvonási tüneteim vannak, nagyon hiányzik, a nagy teste, kényelmes ülései, masszív-kátyúnyelő futóműve, hangja stb... A lakkfekete fényezésű, fekete vázas verzió tetszik a legjobban.
Szeretném ha végre összefognának a Caponordosok, és egy fórumot használnának. Én itt leszek rendszeresen, várom a többi Capós jelentkezését. Tartsunk össze, és teremtsük már meg ennek a csodás motornak a táborát!
Szia. Bp. 13.ker Alig utca 12. (Haudek műszerfaljavító) Tel:06-1-329-41-95. Az enyémet ők javitották meg. Jobb mint új korában. Nem olcsó (nekem 22ezer volt) de egy év garit ad rá. Az akkuhoz vegyél egy tulfeszültség védőt. Érzékeny az áramingadozásra a caponord műszerfal. Itt tudod megrendelni:www.conrad.hu (tipusa:Kemo M168) cikkszáma:857474-62 Remélem tudtam segíteni. Motoros üdv Atus.
Nálam ugyanez a probléma. Már minden csatit, vezetéket széthúztam, kontaktspéztem. Néha működik pár percet, aztán elmegy. Most kellene a motort honosítani, de így nem fog menni.
Hát vannak problémák! Alapvetően jó gép,de az elektronika..!? Francia! Akkut ha évente nem is,de másfél évente.:)(és a lehető legjobbat,legnagyobb indítóáramut ) Nemcsak a döntött helyzet miatt,kompresszió miatt inkább. Nehezen bírkózik vele.
Piszok drága minden hozzá . Nekem ezek mentek tönkre. De ha minden ok ,öröm vele motorozni. Magas,legalább 180 cm es fazonoknak való. Ha csak lábujjhegyen éred a földet , néhányszor eldobod. Magas a súlypontja ,és ha elindul oldalra ,emberes megtartani!
Tervezgetem, hogy veszek egy ETV-t. kíváncsi vagyok a tapasztalataitokra. Mindenfélét hallottam, olvastam róla, érdekelne, hogy mennyire megbízható, tényleg évente eszi-e az akksit a döntött helyzet miatt, feszszabályzó, önindító problémák valósak-e, műanyag elemek lazulása, hűtő rögzítése volt még jelezve, stb, Hálásan fogadnék minden hasznos hozzászólást.
2 napja lettem egy 2002-es etv 1000(caponord) boldog (többé kevésbé.. majd elválik ...) tulajdonosa. A motor tetszik, de a két nap és 100km alatt már előjöttek hibái az elvileg "patika" motornak. A gondom: a műszerfal eléggé rakoncátlankodik. Van, hogy semmi nem kell életre rajta (km óra és fordulatszámmérő sem) és van, hogy motor leállítása után villog, kerreg, csattog és több próbálkozás után tudom csak "kikapcsolni" (gyújtásra teszem, majd elveszem többször). A vészleállító és a sztender visszajelző sem működik. (sztenderhez nem is látom, hogy menne kábel).
Van valakinek ötlete, hogy van e összefüggés a dolgok közt és, hogy merre keressem a hibát?
2002-es évjáratú 1000-es Capohoz keresek alkatrészeket! Főként plexi, ahhoz tartozó csavarok és gumipogácsák, ha esetleg létezik akkor bukócső, dobozok, konzolok, tükrök..stb érdekel. A motort nem régen vettem és szeretném teljesen felújítani. Új és használt dolgok is érdekelnek.
Ha van eladó cuccod, vagy ismersz olyat, akinek van, akkor kérlek jelezd.
ja és le akartam törölni a service feliratot de nem találtam a csatikat amit széthúzni és össze kell dugni amúgy 35 és 1 hibakódot ír ki rossz a gyujtáskapcsoló betétem stb