2010-es 1.3 MJet Lineával kapcsolatban van egy kis (?) problémám.
A reggeli első indításnál az olajnyomást jelző lámpa nem alszik ki. Üzenetnek megkapom a "Insuff. engine oil pressure, stop & turn off engine" hibaüzenetet. Az üzenet felvillanása után a hibaüzenet és az olajnyomást jelző lámpa kialszik. A motor szépen jár.
Leállítás, újraindítás, nincs semmilyen üzenet, hibajelenség. Gyakorlatilag a nap további részében akár 5-6 órás pihenést követően sem ismétlődik meg a probléma.
Az autón lett olajgomba cserélve, olajszűrő cserélve, a nyomás simán határértéken belül van.
Van valami ötletetek, hogy mi okozhatja a gondot? Volt valakinek hasonló tapasztalata?
Ha a Linea át tud menni elakadás nélkül, akkor az Albea garantáltan!
Előre is elnézést kérek a videó "állásáért", hirtelen ötlettől vezérelve megkértem a páromat, hogy rögzítse a látottakat, ő meg lyányos zavarában nem fektette el a mobilt. Én meg nem tudok fektetni - mobilvideót.
Ahogy zúdult le a víz a percekkel korábbi özönvízből a nyugatra fekvő domboldalról, szerintem percekkel később már senki nem ment át híd alatt. A tanulság; ha közúton - jelentsen bármit is - sportos vezetésélményt akarsz, akkor vegyél Octavia RS-t, ha meg nem elakadni, akkor pl. Fiatot; Lineát, Albeát Remélem működik a beágyazás: https://photos.google.com/share/AF1...?key=d3FtYmxvNmU4bkZ6aVJBWHRIOEUybDRDOVR0bjRB
Ugye milyen jó hangja van a Fiat motornak 100-as benzinnel?
Érdeklődnék, hogy gondoltatok-e már arra, illetve valaki csinált-e olyat, hogy a Linea 5-ös váltót lecserélte 6-osra?
1,4 T-jet, chippelt kocsim van, 2008-as,2009-es forgalombahelyezés, első tulaj, telet, havat, sót még nem látott, 63 ezer km van benne!
Anno amikor vettem a Fiat szervizben feltettem a kérdést, hogy váltócsere? Akkor azt mondták, hogy ezt a török csinálja, azt meg az olasz és ügyeltek arra, hogy ne legyen csereszabatos.
Van egy 2013-as Diesel Lineam. A következő a probléma: időközönként világít a idításgátló és a akkumulátor töltést jelző lámpa , ilyenkor egy pillanatra elmegy az aram, ill. a távirányítós kulcsal előfordul, hogy nem tudom nyitni az ajtót. Az szerelő generátor hibára gyanakodott, de a generátor cseréje után is fenn áll a probléma. Valaki találkozott már ilyennel?
Sziasztok. Most tervezek venni egy benzines lineát. Nem T-jet. Arról lebeszéltek.
Van valami tapasztalat? Észrevétel? Tudom hogy nem egy versenyautó,de nem is járok autó pályán. További szép napot
2007-es 1.3 Mjet Linea alapjárati problémával küzdök. A fórumban visszaolvasva láttam hogy ez másoknál is gondot jelent bár ott 1.4 Tjet volt. A hiba nálam csak reggeli első indításnál áll fent egy rövid ideig ingadozik majd beáll a normál alapjáratra. Tud valaki ezzel kapcsolatban valamilyen megoldás esetleg Miskolcon vagy környékén megbízható szerelőt aki ért is hozzá.
Az ablakemelők problémájával én is találkoztam nálam csak a két első nem üzemelt, a megoldást a vezetőoldali ajtóba befutó kábelkorbács kiszerelése és a nem kevés törött kábel kicserélése jelentette. Az ablakemelők előtt a központi zár kezdett furcsán működni, úthibákon ki-be zárta az autót. Kábelek cseréje óta minden normálisan működik.
Egy darabig még üzenget, majd abbahagyja. Utána már nem figyelmeztet, neked kell figyelni a karbantartási intervallum betartását. Az a 10 ezer városi használat mellett meg dícséretes.
10e-ként olajcsere, mivel városban járok vele. (de nem márkaszervizben)
A "deaktiválódikat" hogy érted? - A 0km-hez közeledően egyre gyakori jelzések, ahogy eléri a 0km-t, úgy megszűnik? - Vagy újra 20/30ekm-re visszaáll? (vagy ez csak akkor, ha kiütjük?)
A 0 elérése után a kiütésig a service számláló mit fog mutatni?
Csak OBD-n keresztül tudod nullázni ... vagy ha nem zavar, akkor használd, hamarosan deaktíválódik. Amíg nem élesítitek újra, addig nem fog zaklatni. Amúgy is ajánlott sűrűbben szervizelni, mint a gyártóművi jelzés figyelmeztetne.
1,3 mjet Lineaám van 188 ezer km van benne 20 ezer km rel ezelőtt cseréltettem vezérlést, ez meg volt. Mostanság gázadáskor megtorpan, ill lassan gyorsul. Mi lehet az oka? Turbó? esetleg kuplung csúszik meg és utána megfogja? Nehézkes a váltás is.Még az eredeti van benne. Mostanság nagy sebesség után meleg fémes szagot érzek.Ha cserélni kell amit előbb utóbb szeretnék akkor kettős tömegűvel együtt csináltatnám. Tudtok tippet adni? A kettős tömegűre is hol csináltassam hogy ne apadjon ki a pénztárcám, felújítása?
Fater 1.3-as mjet Lineájában állandóan világít a műszerfalon a "külső világítás üzemzavara" című borostyánsárga visszajelző, miközben minden lámpa világít. Az autó nem volt törve.
Ehh? Ez milyen? Van ilyen? Egy van, de másnak is volt már ilyen?
Nem adnék konkrét választ, de volt már több ehhez hasonló ... ellenőrízném a féklámpa kapcsolót. Szeret széthullani és kezdő stádiumba esetenként ezt produkálja.
Sziasztok. Linea 1.4 T-Jet-em van. Néha ezt a hibaüzenetet irja ki: Hill Holder Unaviable. A hibaüzenettel együtt megjelenik a Check Engine lámpa és kikapcsol az ASR. A hiba általában egy idő után eltűnik, először az ASR visszakapcsol és aztán idővel a Check Engine lámpa is elalszik. Ki tatálkozott már ezzel a jelenséggel?