Felnyíló-tolótető csúszómechanikát cseréltem a 300SE-men.
Minden happy, szépen működik.
A motoron hátul van egy fehér recés forgógomb, aminek ki - be mozdítva három poziciója van. A középsőben lehet körbetekerni lazán csak egy helyen mintha reteszelne.
Mi a funkciója ennek a keréknek ?
Mi változik a kihúzott, vagy benyomott helyzetében ?
Keresek W126 első, vagy második szériás 2.82, 2.88, 3.07, 3.27 áttételű difit, másodszériás esetén a 2.82 és a 2.88-as fordulhat elő csak, a többi nem volt másod szériásban. Ami fontos, hogy ABS-es legyen, és ha lehet nagy házas, ez abban nyilvánul meg, hogy a kihajtás csapágyak egy 8 csavaros befogó tárcsával vannak berakva, lásd a képen. A képek illusztráció, első és másod szériás difik láthatóak!! 1-es kép: Másod széria, 2-es kép: Első széria!
Sziasztok! Korábban javíttattam automata váltót egy idősebb úrnál valahol a nagykőrösi út-M5 kivezető mellett, ha jól emlékszem. Sajnos nincs már meg a telefonszáma/címe és most aktuális lenne. Tudtok segíteni, ki lehet az úr? Anno a pártgarázsban szerelte a merciket, nekem tapasztalt és jó szakembernek tűnt.
ABS-ASR ügyben kérdeznék, mi lehet a hiba mögött? Amikor vettem a w126-osom érezhetően nem működött ez a funkció, de nem is égtek a hibajelző lámpák. Szóval nem tudom. Pár száz kilométer használat és egy fékjavítás (fékcsövek cseréje) után kigyulladtak és úgy is maradtak a visszajelzők az elindulások után röviddel. Diagnosztikával kiderült, a jobb első ABS jeladó hibás. Kaptam egy bontottat, hátha. Azt beszerelve működött. Bár nekem furcsa volt az érzékenysége az ABSnek, de örültem, hogy működik. Nem örülhettem sokáig, mert kb. 200 km után újra kigyulladtak a lámpák és érzékelhetően nem működött újra. Újabb kb 100 km után pár percre újra el kezdett működni, aztán megint eltűnt, újabb 100 km után ismét el kezdett működni. Mi lehet ez? Valami kontakthiba? Lehet az előző jeladó sem volt hibás, hanem máshol van a hiba a rendszerben? Vagy a bontott jeladó is hibás, kontakthibás csak még nem adta meg magát. Van valakinek tapasztalata, ötlete, mielőtt újra eljutok vele olyan helyre, ahol képesek 126oson diagnosztikát csinálni (Szegeden sajnos nem), vagy veszek egy vadi új jeladót 70 ezerért?
Keress meg, adok egyet ajcsiba, 350TD W140 váltó, ugyan az mint ami Neked kell, 126 kompatibilis, az enyém alatt volt az elektromos váltó projekt előtt. Csak fölcsavarozod, és használod. :)
Üdv! Meg lett a nyomás, némi szeleptisztogatás után. Alapjárat volt, de gázadásnál nem nyílt a torlólevegős membrán szabályzó. Kiguberáltam, hogy a vékonyabb túlfolyó és a henger feletti szelep összeköttetésben van. Összekötve egy csővel, vette a fordulatot. A körben egy vákum-vezérlésű szelep és egy motorhőfok által vezérelt szelep is van. A vákumos nem csinál semmit, a hővezérlő meg nem enged át. A két pont összekötésének szabályzása biztosítja, hogy a dugattyú tetejére mekkora nyomás jusson, ezáltal mennyi üzemanyagot fecskendezzen be. Ha lezárva a kőr, nulla mennyiség, ha nyitva sok üzemanyagot kap.
Üdv! Adott egy sok-sok évig nem használ W126 2,8b soros motorral. K Jetronik befecskendezővel. A teljes üa rendszer kimosva, új üzemanyag szivattyú szűrővel. Nem csinált semmit. Kiderült, a jetronik bemeneti csatlakozója eldugult. Jetronik takarítás után beindult, de gázadásra nem szabályozta a szívó légáram a jetronikot. Ha kézzel rásegítettem működött. Mivel két helyen szivárgott az üzemanyag, (orrán és száján, újra szétszedés, ahol kell tömítés és a nyomásszabályzó kitakarítása. Most forog a rendszerben a benzin, de kicsi az üzemanyag nyomás. Nem nyomja át a kitisztított fúvókákat. Kérdésem, hogy mi szabályozza a nyomást és mennyinek kellene lenni a nyomásnak. Köszi a segítséget!
Most jelenleg szépen vált a váltó kivéve 1-ből 2-be lassú gyorsításnál. Nagyobb gáznál szépen vált, kivéve, hogy 1-ből 2-be egy kicsit jobban kihúzatja, mint a többi sebességnél, de nem ránt. Szeretném kérdezni a hozzá értőktől, hogy az normális, hogy 1-esből indít a váltó, illetve a fent említett jelenségen lehet-e még állítani, vagy az már váltóhiba? Még egy kérdésem lenne, hogy eredetileg mihez építettek 722418 számú váltót, nekem om 603 szívóhoz van?
A Mercedes topic egyik jelentős képviselője Tőkési Zoli megosztotta az egyik topicon, illetve az egyik cimborám is mondta hogy a váltó oldalán van egy vákummodulator szelep(elnézést ha nem pontos a megfogalmazás) melyet lehet állítani ki és befelé csavarassal. Egy kis réz "t" alakú állító csap melyet ki kell húzni egy koronás műanyag házból. Én kifelé csavartam így a rántás mérséklődött, valamint a szelepdekni felett lévő összekötő száron engedtem így valamivel jobb lett. Nem huzatja ki a motort annyira, és tűrhetően vált.
üdv, nekem akkor vált ilyen rántással, amikor nagy gázt adva gyorsítok 100 km/ó felett. Gondolom a nagy erők miatt. Amikor finomabban emelem a fordulatot, szinte alig észrevehetően vált. Neked?
Érdeklődnék, hogy om603-as szívódízelhez párosított 4sebességes automata váltó 3 dikba váltáskor ránt egyet, ezt leszámítva szépen vált felfele visszafele pedig hibátlan, hátramenet szintén hibátlan. A kérdésem az lenne , hogy lehet-e állítani a váltón ? Valahol olvastam erről a topicban, de most nem találom sehol.Olaj volt cserélve.