Digitális műholdvevőt lehet kapni már 20-30 e forintért. Miért fizessek a UPC-nek évi 50 ezret az alap csomagért (plusz letét plusz belépési díj), ha saját beltéri egységgel ingyen tévézhetek? A kérdés az, hogy milyen magyar nyelvű adókat tudok fogni a saját digitális beltéri egységemmel? Erről nem találtam semmilyen leírást, ebben kérem a segítségét a hozzáértőknek.
Fejből gyakorlatilag mindegy milyet veszel. (Neked SINGLE kell.) Beltériből csak az jó, ami kezeli az MPEG4-et. A fejet és a beltérit RG6 kábellel kell összekötni, a végeire F-csatlakozó kell. (Kész kábelt is lehet kapni.) Nem tudom mit fogad a tévétek, de össze kell tudni hozni a beltérivel.
Sziasztok! Én is teljesen laikus vagyok. Görögországban utazunk a nyáron szeretnénk fogni legalább a királyi csatornákat. M1, 2, M4 Duna. Eurobird 9 b Ha jól emlékszem ami most sugározza? Mivel csak évente egyszer használjuk ezért sok pénzt nem akarok bele invesztálni. 80 centiméteres tükröt javasoltak. A fejnél mire kell figyelnem? Úgy olvastam 50 és 65 decibel az erősítés ük , minél nagyobb annál jobb. Fontos a zaj tényező minél alacsonyabb legyen 0,1 0,2 decibel. Milyen használt beltéri egységet célszerű vásárolni? Néhány 1000 Ft ért hirdetnek már a Jófogáson. Milyen csatlakozó kábelek szükségesek? Egy Orion 12 voltról működő egyszerű LCD tv nk van amiben nincs DVB-S2. Válaszotokat előre is köszönöm!Üdv. Tamás
Parabola antennát (tányér a fejjel, hozzá a saját beltérijével) lehet használni arra, hogy legalább az ingyenes csatonrákat nézni lehessen? Net nincs, nem opció, csak a tányért lehet használni, az már megvan, nem kell érte fizetni. Előfizetés sem opció, nem állandóan lakott épületről van szó.
De mit akarsz magyar TV-n nezni? A csatornak sajat gyartasu musora sok esetben online elerheto, a filmeket meg maskepp is lehet nezni.
Mondjuk van csatorna aminel csak magyar ip-cimrol enged TVzni, de arra ott egy magyar vpn szolgaltato.