Bő 10 éve sosem gondoltam volna, hogy ennyire le lesz ragadva itt vidéken, a fejlődés! 2010 körül kezdtem mikrós TARR-os nettel, az hozta ezt a sebességet! Aztán 2012-kor Invitel-esre váltás mert tudtak adni 5/0.55Mbps-es netet, amit azóta is sírok vissza! Ez volt 2017 októberének elején, amikor az összes Zyxel modemet a sírba küldték valami vírussal, az azóta meglévő ZTE-s csoda, csak ennyit tud! Azóta a mikrós net valamivel jobb lett, csak hát az ára, meg a makacs ragaszkodás, ahhoz a nyavalyás telefonhoz, különben nem volna kérdés mire váltanék. Más nincs! A mobilnet, se jobb és korlátlanul marha drága. Mikrós netben, 15-30Mbps-es volna hasonló áron. A szomszédos kisváros szélső részén is csak 15/0.9Mbps-et tudnak adni ha összejön. Vagy annyit se. Azóta, a DIGI-é lett, aztán továbbkerült.... A DIGI-s éra alatt, amikor bereklámozták a 10/2.5Gbps-es netet, a YT-on, az orruk alá dugtam egy hasonló speedtest képet. Nem esett jól nekik.... (A publikum nem olvashatta.)
vilag legjobb szolgaltatoja..... e-mail kuldesen kivul semmire nem valo. Ez az okadek zte router olyan stabil mint a magyar forint. 0.34mbit a feltolesi sebesseg ami nem sok mindenre tudok hasznalni. Az egyetlen pozitivum hogy azt az eros 15mbit/secet tartja (7000ft ert :D) Minden evben 4 uj routerem van mert mindig beszarik...Percre pontosan 42percenkent 1percre elmegy. Mondanom sem kell hogy a a netflixen nem szoktam 4kban sorozatot nezni (nem meglepo) youtube csak 720p. stabil 5%packet loss az utobbi 2evben amit nem sikerult kijavitani. A facebookos ugyfel szolgalat letiltott mert olyan sokszor dicsertem kituno szolgaltatasukat. (online videojatekra teljesen hasznalhatatlan, pontosan nem tudom meg ensem hogy miert.... persze a ping az fix 60felett van mindenhol de megis valami erzodik a jatek kozben hogy mindenkinek nem kicsi elonye van) Esetleg ha valaki gondolkozna rajta hogy bekottetne ezt a hulladekot az kurva gyorsan bassza pofan magat.
Ez egy szemét mocskos cég ahogy már többen írták!!!!!
5 hónappal ezelőtt rendeltem meg a tv szolgáltatást a mai napig nem is reagáltak Többszöri telefon után csak ígértek makogtak. A szerződést módosították de erről nem küldtek semmilyen írásos levelet, ezért nem jár semmilyen kártérítés szerintük. Már felmondtam törölték, és vígan röhögnek ,hogy ennyit vártam a semmiért!
Aki tud meneküljön ettöl a mocskos szolgáltatótol!!!!!!!
Ezek uzsorás szarháziak akik szolgáltató néven szedik be a pénzt,nem azt a szolgáltatást kapod mint amit igérnek!!!!!
Csalók!!
Egyszerüen hihetetlen mit csinálnak,akkár hányszol hivtam őket mindig karbantartásra hivatkoztak,hetek teltek ell ugy mire ell lehetet őket érni!!!És töb nap talán 1 hét mire orvosolva volt a probléma!!!
Ne áljatok ilyen alatomos mocskos uzsorás szolgáltatóval szóba mint az INVITEL!!!!!!!!
Az Invitel egy RITKA SZAR szolgáltató. Alig vártuk, hogy lejárjon a szerződés. Mikor végre eljött az ideje közölték, hogy ez a szerződés kb 2 hónapja meg lett hosszabbítva telefonon és nem tudnak mit tenni, max. fizetek azért, hogy lemondják. Én minden ilyen telefont szó nélkül kinyomok, legyen az biztosító, stb... A Telekomnál az 1000mbit/s internet kb 6500.- az Invitelnél a 16mbit/s kerül annyiba, ráadásul az Invitelnél napi 2-3 szor el is megy, amit a drága szerelőik nem tudnak megoldani!!! Aki tőlük szeretne internetet kétszer legalább gondolja meg!!!
Kedves fórumozók! Nekem a közel 2 év alatt nem tudták megjavítani a hibát. A számlákat küldték minden hónapban de a szolgáltatást nem tudtam igénybe venni mert nem volt vagy szinte használhatatlan. Vetettek velem új telefont akkor is rossz volt a vonal recsegett úgy hogy nem lehetett érteni mit mondanak a vonal másik végén. A internetről nem is beszélve. használhatatlan volt. Miután megírtam nekik, hogy közel 2 éve fizetek és nem kapok cserébe semmit, és ha nem javítják meg abban az esetben felmondom a szolgáltatást. Erre ők mondták fel a szerződést és követelnek több mint 300 000 Ft-ot. De miért? Arra nincs konkrét válasz. Csak azt tudom javasolni kerülje el mindenki ez a szolgáltatót. Ezután váltottunk D.g.re . Ők egy új kábelen hozták be a jelet, és láss csodát. Minden jól működik. Míg én mondtam addig nem is jártak utána. Az oszlop előttem van nagyon valószínű észrevettem volna ha valaki kijön megjavítani.
Továbbiakban jobb szolgáltatót kívánok mindenkinek.
Hát nekem is ugyanez a véleményem róluk, holott közel 6 évig voltam az ügyfelük.... megvádoltak, hogy routert cserélt az informatikusom, mert ők nem jöttek ki... még cd-t is küldtek a beszélgetésünkről, ami után - mivel emelt dijas a hibaelhárításuk - közel 5eFt-ot fizettem.... a hibát mi hárítottuk el, mert 6 ügyintéző hülyeségeket beszélt, egy fél órán át nem tudott beazonosítani. Tehát eljöttem tőlük, de azóta (augusztus) nem találok egy megfelelő céget. Most a Znettel próbálkozom, de ott is sok a kritika. Digi-tv-m van (eddig nem volt gond velük), de nem tudnak internetet adni, mert nem kábeles, hanem tányéros. Ez ma, Magyarország..... (olvasom, hogy sokan a Znetnél a legmagasabb szolgáltatást veszik igénybe, mégis alacsony "fordulaton" ketyeg a net.. TEHÁT AKKOR MINDENKI cigány módjára szolgáltat???? Van valakinek ötlete???
Sajnos ez a fórum kissé elhagyatott, pedig több téma van szerintem, ami többeket érdekel.
Nekem eddig egy netes - telefonos szolgáltatásom van. Most készülök ezt tv -vel is bővíteni.
A tv nálam eddig "tányéros" volt, de némi költségcsökkentés kell, ezért váltok a "tányéros" szerződés lejárta után, bár a képminőséggel nem volt gondom és a csatornákat sem "kevergették".
Jó lenne magánvéleményt hallani a tv szolgáltatásról? képminőség, csatornák "keverése", vagy a tv szolgáltatás mennyire befolyásolja az egyidejű net szolgáltatást.
Jelenleg egy ZYXEL ruterem van, amivel eddig nem volt gondom. Igaz eddig csak 1 lan portját használom. Úgy tudom a többi a tv-hez kötött. Nem tudom, ezeket lehet e állítani, mert 2 médiaboxban gondolkodom, így akkor egy menne az egyik számítógépbe egy pedig a ház másik részén levő ruterbe. Ha ez nem megy, akkor 1 plusz ruter kell.
Kíváncsi vagyok valós tapasztalatokra, főleg a Dunaújvárosi - Sárbogárdi régióban.
A hazudozás, a szakszerűtlenség, a többértelmű és félreértelmezhető ajánlatok Nagymestere ez a cég. Egy egyszerű internetmegrendelés húzódott el másfél hónapig, amit végül nem tudtak beszerelni a T-comra hivatkozva (az ő hálózatukat ígérték használni), miközben a T-com hálózata mindenben a rendelkezésükre állt. Gyanítom, hogy egy drágább csomagot szerettek volna eladni, ez lett volna a céljuk, miközben folyamatosan mellébeszéltek, nem tájékoztattak, nekem kellett utánuk koslatni.
Senkinek nem ajánlom az Invitelt. Inkorrekt, az ügyintézők nem értik a saját cégük működését, mindent másra fognak. Nagyon közel állok ahhoz, hogy a Fogyasztóvédelemhez, vagy az NHH-hoz fordulok. Megérdemelnék.
Egy kicsit elfeledett ez a fórum, de hátha valaki még látogatja. A kérdésem az volna, hogy van egy csodálatos ZTE ZXHN H108L modemem az inviteltő ( kétszer cserélték már ) ami folyton eldobálja a netet, hullámzik a sávszélesség, megelégeltem és beruháznék egy Asus DSL-N10 C1 wifi-s modemre ( a modememből kiolvastam, hogy annex b szabvány ). Véleményetek szerint működésre bírható, ha bedugom a kis telefon kábelt a helyére, a lan kábelt a gépbe, beállítom a megfelelő dolgokat a felületén, menne-e ez a dolog és utána boldogan szétverhetném-e a ZTE Fo...s modemem? Vagy ha valaki cserélt már modemet és nem az inviteltől kérte ( ADSL-ere gondolok ) milyent tett be, hogy jó is legyen.
A terület, ahol lakunk, jelenleg csak ADSL vezeték van kiépítve.
Lejárt hűségnyilatkozat miatt át szerettem volna menni a Telekomhoz, de kaptam egy remek ajánlatot tőlük:
ADSL terület, de a legközelebbi központban már ott van az optikai végpont. Emiatt tudtak egy olyan megoldást ajánlani, hogy abban a közeli elosztóközpontban csatlakoztatják a telefonos koaxunkat az optikára (gondolom valami optikai kábeles switchre), és emiatt bárminemű kábelezés nélkül ajánlottak egy 30 / 10 (letöltés/feltöltés MB) sebességű internetet, teljesen korrekt és elfogadható áron.
MindigTV-nk van, illetve a családban sok az inviteles, emiatt a vezetékes telefonszolgáltatásukra is igényt tartottunk.
Van valakinek már hasonló hibrid megoldása, hogy optikai vezetéket kötnek össze telefonos vezetékkel? Állítólag csak egy modem-restartot kell csinálnom, és utána élni fog a 30/10 sávszélesség.
Az invitel nem jó. Ha van rá lehetőséged ezek közül válassz: UPC, Digi, Magyar Telekom (optika, ha nem az invitel vonalán viszi) HFC Network, és kis, helyi szolgáltatók: Boglárnet, GalgaKTV, SióDSL, BorsodWEB, stb.
Na hellosztok. Kb 4 éve szerződtettünk az invitellel ( életünk legnagyobb hibája volt ) , azóta is bánjuk, 1 éve átvertek ezek , köttettek velünk 1 szerződést amire azt mondták, hogy nem újjítja meg a már meglévő szerződést, amibe azért mentünk bele mert jövőre az az most 2014-ben, elpártolhatunk máshova, ahol működő internetet képesek szolgáltani. Igen ám, de még is újította a szerződést, szóval csak 2015-ben vállhatunk meg ettől a szánalmas szartól amit internetnek mernek nevezni, mert ez undorító hogy folyton megszakad, belassul, elmegy az internet ha vezetékes telefonról kimenő/bejövő hívás van. Erre mindig kijön valaki/valami ami megbütyköli hogy továbbra is szar legyen. Csak ennyit akartam köszönöm.
Még távolról se jusson eszetekbe invitelhez menni, mert ha internetet szeretnétek, én jobbat tudok szolgáltatni.
elég régen nem volt aktivítás itt, de én akkor is szeretném valahol elmondani, hogy a hócipőm teli van az Invitellel.
Lakhelyemen sajnos nincs más internetes szolgáltató, a telep első bokra előtt még van T-Home és Digi is és a telep utolsó bokra után szintén. Viszont közte, itt ahol lakunk csak a "tetves" Invitel van.
Ja és az ára pont olyan magas, mint amilyen egy monopol helyzetben lévőtől elvárható volna.
Pl. Budapesten ugyan ilyen csomagért + TV + telefon előfuzetés cca a harmada lenne, mint amennyit itt fizetünk csa knet és telefonért (telefon néküli csomag nem elérhető, azon jön a cucc).
Ja és most kaptunk kari ajándékba egy levelet tőlük, melyben tájékoztattak, hogy emelnek az így is is pofátlanul magas áraikon.
Hát szóval ezárt vagyok rájuk kiakadva, többek között.
A kábelnettel nem foglalkoztam, sajnos kábelspecifikus ötleteim nincsenek.
"A modem és a router az én tulajdonom."
Csak azért kérdeztem, hogy a szolgáltató köteles-e cserélni/konfigurálni.
"A csak a modemről csak egy eszköz lógós módszert még nem próbáltam, de ha lesz egy szabad délutánom, majd megkísérlem."
Ha úgy nem szakadozik, akkor a router a hibás, ha úgy is szakadozik és a modemnek van több internetes ETH-s portja, akkor meg kellene nézni, hogy azokon is szakadozik-e. Ha mindegyiken, akkor még lehet a modem rossz. ( Azt nem tudom, hogy kábelen mennyire cserélhetőek a modemek, de ha igen, akkor egy cseremodemmel ki lehetne próbálni. Ha a cseremodemről lógó egy eszközzel is szakadozik, akkor biztosan be kell jelenteni hibára, ha a cseremodemmel nem szakadozik, akkor valószínűleg a modem a hibás. )
Ezek elvégzése után a hibabejelentésen kívül több ötletem nincs.
22-es körzetben lakok, kábelnetem van. A megszakadások nem köthetők napszakhoz. A modem és a router az én tulajdonom. A csak a modemről csak egy eszköz lógós módszert még nem próbáltam, de ha lesz egy szabad délutánom, majd megkísérlem.
Valami nem stimmel... Néha a netem kimarad egy-két percre. Egy ideig a modemre vagy a wifi routerre gyanakodtam, de mivel ezek újraindítása után néhány percen belül is jelentkezik a hiba, egyre valószínűbbnek tartom, hogy nem az én készülékemben van a hiba. Valakinek van/volt hasonló tapasztalata?
És ez a hiba rendszeresen, napi több alkalommal előfordul, és nagyon bosszant, mert egy-két percnyi kimaradás miatt megszakadnak az aktuális letöltéseim, kereséseim. És mint írtam, a modem/router újraindítása lényegében nem segít a helyzeten...
Néztétek az új akciókat az Invitelnél? Gondolkodom egy ilyen smart tv-s megoldáson, mert épp cserélnénk a régi készüléket. Mit gondoltok? Szerintem egész jó feltételeket kínálnak.
Nekünk más szolgáltatónk van, de vannak Inviteles ismerőseim és ők még így nem panaszkodtak. Én több szolgáltatót végigjártam már és hiba mindenhol volt, szóval nem lehet általánosítani. Most például az unokaöcsémnek keresünk valami netet és jó lenne, ha mobil lenne a suli miatt. Nézegettünk több megoldást, köztük az Invitelt is. Ehhez mit szóltok pl.? Diákigazolványra havidíjmentes mobilnetet adnak.
Köszönöm a "gyors" választ. Mit is vártam - hiszen Inviteléknél ilyen gyorsan, és precízen megy minden. Levelek, és telefonálgatások után kedvező ajánlatot, és magyarázatot kérdéseimre sem kaptam, döntöttem - felmondtam az előfizetést. Elegem van belőlük.
Ha már igy felajánlotta a segítségnyújtást egy épp aktuális dologban kikérném véleményét.Nosza hátha előbb kapok választ, mint a hivatalos vonalon...És értelmesebbet. Csomagunk volt (tv+net) volt Fibernetes területen.Írásban benyujtott 3. reklamációm után hűségidő alatt megszüntethettem kötbér nélkül a tv szolgáltatást, oka: hagy ne minősítsem a szolgáltatást...A net egyelőre maradt - jobb híján, de azt is tudnám minősíteni. Jövő hónapban lejár a hűségidő (ami szintén nem egyértelmű, mert egyik telefonos kollega azt mondja - az csak kedvezményszerződés,aminek nincs köze a hűségidőhöz, a másik kollega hűségidő fogalmához ragaszkodik - eldönthetnék mi is az igazság, és egyet mondjanak az ügyfélnek.) és igazából nem tudom mi tévő legyek.Egyik problémám: senki nem garantálja a digitális kábeltv minőségét(próbaidő nincs ,csak új előfizetőnél tudtommal), és igazából szakmailag nem behatárolható mit is takar az "jobb kép és hangminőség az analóghoz képest" mondat számomra. Számszerűen valamilyen paraméterekkel meghatározható ez? Másik problémám:én már néhány éve tűröm a minőségi hibákat, és ennek ellenére fizetem a TELJES havidíjat, sőt a havi 1000-1500 huf telefonszámlát ami a hibabejelentésre megy el.(nincs vezetékes telefonom és nem is lesz mielőtt ez lenne a válasz) Apropó hibabejelentés - ha foglalt mindenki nem tudom miért kell végighallgatnom a sok számomra felesleges információt az én pénzemen,és nem tudom miért nincs este, illetve hétvégén ügyfélszolgálat.Normális ember napközben dolgozik, és a főnöke nem biztosan tolerálja a 20-30 perces telefonbeszélgetéseket munkaidőben.Kérdésemre - mit tudnak ajánlani ha mégis meghosszabbítanám a szerződésemet felsorolja a kollega a bárki számára elérhető csomagokat. (miután levélben kértem egyedi ajánlatot is) Ellenben egy ismerősöm egy év szimpla net használat után felmondaná, de kap csomagajánlatot majdcsak féláron mint én....hogy is van ez akkor? Alkudni is lehet? Vagy nekem is fel kellene mondanom, hogy díjazzák a létemet évek óta?Köszönöm a segítségét előre is.