Keresés

Részletes keresés

dalia77 Creative Commons License 2024.10.25 0 0 1411

4 évvel ezelőtt is volt ilyen pályázat! Beetették az erre szavazókat, hogy meg fog épülni...Aztán a választások után néma csönd... Most sem lesz másként!!!

. kata31 Creative Commons License 2024.10.22 0 0 1410

A pályázóknak legkésőbb 2025. január 21-ig, közép-európai idő szerint 17:00-ig kell benyújtaniuk ajánlatukat elektronikusan a Finanszírozási és Tenderek Portálon keresztül. https://cinea-ec-europa-eu.translate.goog/news-events/news/cef-transport-eu25-billion-available-infrastructure-projects-across-eu-2024-09-24_en?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=hu&_x_tr_hl=hu&_x_tr_pto=sc

szoppola Creative Commons License 2024.10.09 0 0 1409

Bécs hülye példa a város alatti kiépült alagútrendszerrel, mert nincs körgyűrű! Az még többe kerülne!

Előzmény: NAR (1408)
NAR Creative Commons License 2024.09.18 -1 0 1408

Bécsnek sincs, Münchennek sincs. Talán nem kell részletezni, mennyivel egyszerűbb a román alföldön építkezni, mint hegyek között...

Előzmény: abakuszkusz (1407)
abakuszkusz Creative Commons License 2024.09.18 0 0 1407
bukarestnek nemsoka kesz.

erdekes, hogy praga is szarik bele, pedig ok normalis nepseg...
abakuszkusz Creative Commons License 2024.09.18 -1 0 1406
sohase lesz megepitve!
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2024.07.02 -1 0 1405

Ebben az esetben igencsak tévesen jöttek rá. Legalábbis van alternatíva.

Előzmény: . kata31 (1404)
. kata31 Creative Commons License 2024.07.02 -1 0 1404

Amúgy TEN-T elemek már kiemelt szereppel a városi csomópontok a rendeletben. Rájöttek, hogy ne szétválasztható a trnazit a város és környezetének forgalmától.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1402)
. kata31 Creative Commons License 2024.07.02 -1 0 1403

Mivel a végpontok fixek az a kiindulási alap. És azt is érdemes nézni, hgy a iegkútiak merre mennek majd fel, ha nincs csomópontjuk. - amiatt nem kellene ujabb alagutakat furkálni a hegyvidék alatt.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1402)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2024.06.30 0 0 1402

Az utóbbi mondatoddal egyetértek. (Ezért is nem TEN-T elem kellene ide...)

Ebből viszont az következik, a nyomvonalat úgy kellene megtervezni, hogy először a csomópontok legkevésbé zavaró helyzetét, semmi mást nem rögzítve, néhány közel ideális alternatívával, és a nyomvonal csomóponti irányát kellene meghatározni egyes csomópontonként, és ezt követően rajzonli a nyomvonalat.

Előzmény: . kata31 (1401)
. kata31 Creative Commons License 2024.06.30 -1 0 1401

Azokat nem kötelező megépíteni. - de  a város és a környező települések forgalmát is kiszolgálja az M0, hiszen itt csak másodlagos funkció a tranzit.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1398)
. kata31 Creative Commons License 2024.06.30 -1 0 1400

Alatt és nem keresztül! - nagyon is releváns a kibocsátási értékekre kihegyezett korban.

 

Ezt az EU már nem engedi megfúrni amúgy sem, meg kell építeni!

Előzmény: ÁsítóSárkány (1399)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2024.06.29 0 0 1399

a legrövidebb vonal nem a legfontosabb szempont, főleg, ha sűrűn lakott területen halad keresztül.

Előzmény: . kata31 (1397)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2024.06.29 0 1 1398

a béna helyre tervezett csomópontok pl.?

Előzmény: . kata31 (1396)
. kata31 Creative Commons License 2024.06.29 0 0 1397

Ja és az M100 nem része az EU folyosónak, az ismerten kncessziós építés lesz más funkcióval. A környezet terhelés meg csaka legrövidebb vonalon a legkisebb. Szerintem a hatályos vizsgálat eredményeit, sőt a környzetvédelmi engedélyt is  a kiírt közbeszerzés lapján figyelembe vette az EU a Rajna - Duna nyolmvonal végleges rögzítésében, amit nem hoztak nyílvánosságra..

Előzmény: ÁsítóSárkány (1395)
. kata31 Creative Commons License 2024.06.29 0 0 1396

Mi jár brutál zajterheléssel a föld alatt?

 

Ma az a brutál zajterhelés a Solymári temető-Hidegkút- Nagyszémás Budakeszi közti forgalmat jelenti, a Bécsi úti házunk előtt is, egészen ki Budaörsig! - az engedélyezésnek meg nem is része, csak a környezetvédelmi szempontok és az amiatt szükséges műtárgyak.(100% forrással)

Előzmény: ÁsítóSárkány (1395)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2024.06.23 0 0 1395

Attól, hogy kötelezi, még végig kell menjen az engedélyezési eljáráson.

Aminek lehet az az eredménye még mindig, hogy nem kap oda engedélyt. Max elúszik a forrás.

Sokkal értelmesebb lenne nem erőszakkal átvinni olyan nyomvonalat, ami brutál zajterheléssel jár egy-egy környéknek, hanem értelmesebb nyomvonalat elfogadtatni az EU-val.

Előzmény: . kata31 (1393)
. kata31 Creative Commons License 2024.06.23 0 0 1394

(28) A transzeurópai közlekedési hálózatot fokozatosan, három lépésben kell fejleszteni azzal az átfogó céllal, hogy szigorú minőségi normáknak megfelelő, multimodális és átjárható, egész Európára kiterjedő hálózat valósuljon meg, tiszteletben tartva ugyanakkor az átfogó uniós klímasemlegességi és környezetvédelmi célkitűzéseket: e rendelet eltérő rendelkezései hiányában a törzshálózatot 2030-ig, a kiterjesztett törzshálózatot 2040-ig, az átfogó hálózatot pedig 2050-ig kell kiépíteni.

 

https://data.consilium.europa.eu/doc/document/PE-56-2024-INIT/hu/pdf

. kata31 Creative Commons License 2024.06.23 0 0 1393

Téves! Az EU kötelezi az országokat a kiépítésre! - és ad 100% forrást hozzá

 

Hozzászólásban az új rendelet szöveg is knt van!

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1438734513432798/

Előzmény: ÁsítóSárkány (1392)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2024.06.21 -1 0 1392

Azaz, ha megépül, ami feltételezi, hogy megépülhet, akkor lesz rá 100% EU forrás.

A terep ismeretében viszont bátor a feltételezés.

Előzmény: . kata31 (1390)
. kata31 Creative Commons License 2024.06.21 0 0 1391
. kata31 Creative Commons License 2024.06.19 -1 1 1390

Nincs mese. Magterület, azaz meg kell építeni a 100% EU forrással.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1389)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2024.06.04 0 1 1389
Előzmény: . kata31 (1387)
. kata31 Creative Commons License 2024.04.06 0 0 1388

Új, 2040-es időközi határidőt vezettek be, hogy a TEN-T hálózat legfontosabb részei elkészüljenek (nem kell a 2030-at tartani a teljes M0 átadásával.)Érdemes lenne a vasúttal egy nyomvonalon megfúrni , két szintes alagúttal a hiányzó szakaszt.  https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1395927124380204/

. kata31 Creative Commons License 2024.04.02 -1 1 1387

Az M200-nak egyik M0 szakaszhoz sincs köze. Nem esik egybe egyik TEN-T folyosón sem a térképen.

 

 Az M0 nyugat a holnap kezdődő újra tervezésben a két folyosóból egyben érintett, a Nyugat- Kelet Mediterrán folyosón. A Rajna-Duna folyosóban benne maradt!

Péntekig tart az ülés.

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1392861214686795

 

 

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.12.16 -1 0 1386

Az M200-nak leginkább az M0 déli szektorhoz van köze, nem a nyugatihoz.

A TEN-T térképeket elnézve az M0É-NY leginkább az M1-M2 tranzit kapcsán merül fel. Na nehéztehertranzitra szerintem nem kellene környezetvédelmi engedélyt kapnia.
Arra vagy M10+M100 vagy tessék körbekerülni Budapestet.

Az M0NY-ra nem a tehertranzit hanem az agglomerációs forgalom miatt van szükség, a nehézteherforgalmat kéretik nem ott átvezetni. Akkor se, ha az agglomerációs út emiatt később épül meg más forrásból.

Előzmény: . kata31 (1384)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.12.16 0 0 1385

miről volt szó az elmúlt évtized közepefele?
Azóta konstans még 3-4 év...

Előzmény: . kata31 (1383)
. kata31 Creative Commons License 2023.12.05 0 0 1384

Viszont az M200 nem EU forrásos, hanem koncessziós lesz és 2028-ban kezdik építeni ez alapján: https://infostart.hu/belfold/2023/08/26/fontos-fejlemeny-az-m0-s-befejezese-ugyeben#

 

Valamit nagyon összekevertek Lázárék. Ha a MKIF fejlesztéseiről beszélt, annak ne is része az M0 ami nem vágna át a Pilisen az alagútjával alaltta..! - A Területrendezési Törvény módosulásáról sincs szó jelenleg, benne a nyomvonallal.

 

A TEN-T folyosók módosítása is dec. 31-ig kérhető a tagállamoktól, de kérdés, hogy a magterülete is módosítható-e!

. kata31 Creative Commons License 2023.11.28 0 0 1383

2026-ra majd szerez engedélyt Lázár a rendszeréek, a Szentendrei tiakat meg a HÉV lesűlyesztésének terveivel fogják lenyugtatni, jogetős környezetvédelmi engedéllyel...

Előzmény: ÁsítóSárkány (1381)
. kata31 Creative Commons License 2023.11.28 -1 0 1382

Nincs már szó arról a környezet védelmi engeélyről! Már nem érdekes, hogy a vissza nem vont közbeszerzésével mi történt!

 

Az M1 bővítés EU-s forrása azonos a hiányzó M0 szakaszokéval, míg a meglevők pedig az M7-el! - a tagállamok a nyomvonal változtatási javaslataikat dec. 31.-ig adhatják le!(az említett II. déli gyűrű? - Bicske- Százhalombatta....? Az M100-at folytatva dél felé, vagy az M200-nak átnevezett M8 és nincs tovább M0?) - amivel persze M10 sem lesz a Pilist feltúrva.

 

- még Tarlós se szól semmit, aki a gyárá bezárásáért eddig szót melet.. - ennyiről van most már csak szó. - az M0 2.0 ezt jelenti.

 

Sokat dogozott ezért a TEVÖ és a csabai csóválói, na meg csatlakozott a pilisborosi Greenpeacés vezetés bele.. :-( 

 

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1326014021371515/

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (1381)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!