Sziasztok!Új vagyok a klubban,most vettem egy Suzuki Samuraj 410-est. Érdeklődni szeretnék,hogy 5 sebességes váltót fel lehet rakni rá? 4 sebességessel van szerelve,nagyon pörög. KERESEK vízpumpát és főtengely ékszíj tárcsát!
Van egy Suzuki Super Carry-m, 1986, F10A Samurai motorral. Sajnos nagyon bajba vagyok vele mert hiányzik egy alkatrész a motorból és ezért nagyon nehezen indúl reggelen ként és lefullad ha nem adok neki folyamatos gázt. A fényképen látható egy gumicső ami tömítve van egy csavarral. A gumicső vége meg bele megy egy csonkban. Közvetlen mellete (jobbra) meg szintén van egy fekete szinű csonk aminek rozsdás a teteje, ezzel vagyok nagy gondban. Senki sem tudja megmondani hogy mi ez (én gondolom hogy valami vákumcsonk vagy valami lehet) és ezert nem tudok ahoz az alkatrészhez jutni.
Ha esetleg van valaki aki segíteni tud akkor nagyon hálás lennék.
Mekkora a még "egészséges" rugónyolcas emelés? +5cm még belefér? Ha igen, cseréljem a lengéscsillapítókat is hosszabbra? Niva hátsókat olvastam valahol, viszont nem tudom, hogy az milyen mértékű emeléshez kell. Mást kell/ajánlott még cserélni?
Sajnos nem jött válasz a "pörgő-rezonáló hang" problémára, így kénytelen voltam megoldani magam... :)
Ha valaki hasonló helyzetbe kerülne, emelje, bakolja fel az autót, tegye összkerékbe, motorral hajtassa meg az összes kereket, kiszállva halgassa, nézze meg a hajtásláncot. Nekem jobb első kerékcsapágy szettet kellett cserélnem, és ha már ott voltam, kapott a hátsó kardán új porvédő gumit is. Nagy előnye a kis samunak, hogy alá lehet gurulni emelés nélkül is, és kellemes árnyékot ad szerelés közben :)
Sziasztok! Ha nem is itt, de meglett a játszópajtás :)
Párszáz km után előjött egy nagyon erős pörgő-rezonáló hang, motor fordulat független, csak ritkán jelentkezik kb. 1-20 másodpercig tart, talán kardán probléma de nem tudom. Mennyit kottyanhat fordításkor a kardántengely?
Nem mellesleg: Keresek 1.9td, 2000' Samurai-hoz hosszú plató dobozt, nagy külső átmérőjű 15-ös terepgumikat(aszfalt-sár 90/10%), difizárakat, agyzárakat, csörlőt.
Sziasztok. Samurait szeretnék venni, de szeretnék bele tenni egy diesel motort. Hallottam hogy valamelyik renault motor teljesen passzal de nem tudom h melyik. Tudna valaki segíteni vagy ha más diesel passzol h melyik az?
Nemrég lettem egy 82-es sj tulajdonosa,és kéne pár infó,először is az áttételezése érdekelne,nekem a leglassabb difi áttétel kéne bele,valamint diffizáras hátsó híd,esetleg,ha valaki tud infót arról,hogy szétszedés,és fogszámolás nélkül hogyan lehet megállapítani,hogy melyik áttétel van benne(természetesen többel is gyártották).Előre is köszi a segítséget.
1.3 samurai. Dadog egyenletlenül jár a motor.ha feltekerem az alapjáratot ,és leveszem az 1 és a 4 es gyertyapipát két hengerel egyenletesebben megy.ha visszarakom ès a 2 es 3 as pipát veszem le akkor is két hengerrel egész szépen megy. De ha mind a 4 pipa fent van nincs alapjárat össze vissza megy a motor ,ha megy. MI LEHET A GOND ?
Szükségem lenne egy kis segítségre... van egy suzuki samurai autónk, 5 autószerelő átnézte és fogalmuk sincs mi baja. A probléma a következő: ha az autó egyenesen áll akkor a motor összevissza ketyeg. Ha orral lefelé dombon, egyáltalán nincs alapjárat, leáll. Ha orral felfelé, akkor pörög 2000es fordulaton és fekete füst jön belőle...
Sziasztok! Madarász Zoltánnak hívnak,Dunakeszin(Pest megye) lakom, és új vagyok, kellene, egy kis segítség!
Van egy Samurai, 1984es, 800 ccm, 4 sebességes csodaautóm: a Bajom a következő:!
1:FEKVŐKARBURÁTOROS a suzka, és nem találok rajta alapjáratállító csavart,!!!!!,
2:a gyújtás, nem állítható be:, mert a vezérlés és a gyújtásjelölések a helyükön vannak, mégis, csak 30'(fokos)-előgyújtásnál jár a motor egyenletlenül, ahogy elmozdítom akár 1mm-t, fel vagy lefele, máris dadogni kezd és leáll!!!
aki látott már ilyet, kérem jelezze nekem vissza, mert nekem a tudományom eddig tartott.
Remélem visszairtok, és itt is elkezdődik egy jo adok kapok infocsere.