Sziasztok, új vagyok itt és gondoltam szerencsét próbálok mivel senki nem kapja a baját 😔
Adott egy opel Astra 1.7 CDTI,csak meleg motornal vagyis egyelőre még csak úgy vettem észre,ha melegen meg állítom egy kb 10 percre és utána újra inditom az autó nem indul el elsőre, tehát én egyszer rá adom a kulcsot beindul, megáll újra indul,van mikor másodikra be is indul volt már hogy ötödik re indult be és persze én nem kulcsolom csak előre a többit ő az intelligens magától csinálja 😡tapasztalt már esetleg valaki ilyet?jah és persze hibakodot se ad hogy meg könnyítse a dolgot.Koszi a válaszokat hátha itt esetleg meg talalnam a hibáját ha már a szereloknek fingjuk sincs 😔
van egy Astra G 1.4 16V 2001 évjárat, az inditó motor meg sem moccan, nincs kattogás, az akkumulátor jó, feszültség nem esik be inditózáskor, de nem történik semmi, nem halványodnak el a visszajelzők sem, mint amikor az aksi nem bírja. Mi lehet a baj, mit nézzek meg? van ennek biztosítéka? Köszi
Sziasztok! Röviden összefoglalva: levegős a hűtőrendszerem, látható apró buborékok a kiegyenlítő tartálynál. Motorfelújítás volt, minden ami hozzá tartozik, síkolás, tömítés csere, stb stb. Már előtte is buborékos volt, az utastérben olykor lehetett hallani is, de hiába a motorfelújítás, síkolás,stb, még időnként most is hallatszik a levegősödés és látszik is. A hűtőradiátorra menő vastag cső, üzemmeleg motornál sem keményedik fel - ami jó, tehát nem feltételnül dolgozik bele a motor a hűtőkörbe - olaj nem vizes, víz nem olajos, olaj nem fogy. A víz talán egy picit fogy, mintha úgy láttam volna. A kiegyenlítő tartály újra cserélve, de a hiba akkor is megmaradt. Mi okozhatja ez a levegősödést? Hogyan lehetne megszűntetni? vagy megkeresni hol lehet a hiba? Opel Astra G 1.6
Nemrég használok egy Astrát aztán van pár furcsaság amit szeretnék rövid úton megszüntetni. . X18XE1 motorral szerelve 1999 85 kW. Ingadozik az alapjárat és egyszer egy kuplungolás közben is leállt a motor alattam mert nagyon leesett a fordulat. . Namármost nézegettem az alapjárati motort és kerestem a légbeömlő környékén de nem láttam vagy nem ismertem fel beépítve. Tudnátok mutatni egy képet hogy hol is keressem? Első körben pucolom ha nem sikerül akkor cserélem is. A tömítéseket is ellenőrizni fogom. A másik nagy problémám hogy az elektromos tükrök nem akarnak igazán mozdulni. Kényszerből kézzel raktam helyre hogy rendesen lássak vele. Még nem mértem ki mi a baja de annyi biztos hogy a biztosíték jó a foglalatban. Az összes biztosíték cserélve, vizsgálva lett. Előre is köszönöm a segítséget.
Van egy 2018 tavaszàn vàsárolt opel Astra J keveset használt autónk.Pàr hónapja OMV tankolàs utàn felvillant az ESP làmpa majd a motor làmpa is ,cserèltünk gyertyàt benne ,új aksi van benne előtte egy èvvel trafó lett benne cserèlve,a fèktàrcsa fèkbetèt cserèlve lett benne.Az opel szervizben azt mondtàk henger fejes de hiszen alig hasznàltuk nem eszi az olajat nincs semilyen füst.Indulàskor nincs semmi majd pàr kilómèter utàn jön elő a hibakód . többször lett laptopra tève ami csak p300 kódott ad ki .Segitetek kèèrlek mi lehet a baj mert a hengerfej javitàsra 600 ezret mondtak nekünk . köszönöm
Sziasztok! G Astra 1,4 2008-as, féket javították, és úgy jött vissza az autó, hogy magasan van a kuplungpedál, és magasan is fog. Hol lehet állítani? A pedál hidraulikát nyom.
Sziasztok ! egy Astra G 2004 Z12xe 1.2 autó világítás rajtahagyás csipogója és a müszerfal világítás ment ki egyszerre. valamelyik relé lehet a ludas, de melyik. ????
Egy 2003-as évjáratú Opel Astra G 1.6i 16V (Z16XEP) szintén elkezdte produkálni az indexelés közben felvillanó távolsági/reflektor hibát, illetve az index kapcsoló szintén nem ugrik vissza magától az alaphelyzetébe.
Érdeklődni szeretnék, hogy hogyan sikerült megoldani a fennálló problémát, minek a cseréje vezetett sikerre?
Üdv! Az általad leírt hiba- hogy indítás helyett kattog, műszerfal világítás elhalványul... áram hiányára utal. Ez lehet egy hidegtől, vagy csökkent töltéstől haldokló akku, hibás, fellazult saruk akár az aksin vagy a testen önindítón- esetleg generátoron, korrodált kábelek ..... Ezt mind jobb ha átnézed.
Sziasztok!Van egy 1998-as 1.4 16v f p0Astránk.Szeretnék tanácsot kérni,az autónak alkalmi hibája van,nagyon bosszantó,egyre sűrübben fordul elő.A kocsi motorikusan hibátlan,több száz km-ert levezetünk vele,de ha leállítjuk azt rettegve tesszük,mert vagy elindul vagy nem.A kulcsot elfordítom és semmi nem történik,az önindító nem teker, kattan,csak a műszerek világítása el halványul.Negyed óra -20 perc-es beteszem-kiveszem a kulcsot ,próbálom indítani,mire végre egyszer csak beindúl,aztán hibátlanul megy tovább a következő leállításig.Eleinte ritkábban csinálta hetente egyszer,mostmár szinte minden alkalommal,a számítógép hibát nem jelez,mindkét gyári kulccsal ezt csinálja,gyújtáskapcsoló cseréltek benne,a hiba még mindig meg van amikorvnem indul van olyan hogy a központi kattog vagy lezár Ha valaki tudná mik lehetnek a hiba okai,azt megköszönném. Aksi önindító új. De
Opel Astra H 1,4 2005 z14xep autónál az a probléma merült fel, hogy útközben az autóból eltűnt az erő. P0302-es hibát dobta fel, ami ugye gyújtáskimaradást jelent a 2-es hengerben, cseréltünk trafót és gyertyákat is, de ez nem oldotta meg a problémát. Ma mértünk kompressziót, és 1-2 bar körül mértük, a többiben jók voltak az értékek. Esetleg valakinek valamilyen ötlet, mi lehet a baj?
Olyan problémám lenne,hogy van egy 98 as évjáratú f astrám usuzu motoros 1,7tds. Azt a jelenséget produkálja,hogy 110 körüli sebességnél elmegy a fűtésem és telenyomja a kiegyenlítő tartályt vízzel ha csak 100 al közlekedek vele akkor semmi baja.
Találkozott már valaki hasinló problémával? Előre is köszönöm a segítséget
Van egy 1.4 f astrám 2001es a két első ajtóba szeretnék beleszerelni elektromos ablakemelőt!
A jobb oldali ajtóba be is szereltem a szerkezete de nem tudom megtanítani!
Ebben kérnék segítséget!
A neten találtam leírást, mindent úgy csináltam"ablak lehúz, kapcsoló nyomva tart, majd fel, kapcsoló nyomva tart és most van az hogy lefelé megtanúlta a dolgot viszont felfelé elindúl majd kb negyed úton megál és visszaereszt pár centit. Ha ismét emelni szeretném ugyanaddig emel mint előzőleg és ugyanúgy visszaenged.
Mi lehet a gondd?
A másik szerkezetet kipróbáltam és ugyanazt műveli. Valamit rosszúl kötöttem?
A motor és a kapcsoló barna vezetékére minusz a kapcsoló feketéjére gyujtáskapcsoló utáni plusz a piros/sárga állandó plusz a két irány meg alapba össze van kötve.
Sziasztok. Kezdem az elejéről: adott egy G Astra Z12xe motorral. 18 éves 3 éves kora óta velem van. 240 000km, eddig szépen szervizelve, mindig minden időben cserélve. 1es és 3as hengerben nagyon pici a kompresszió, olajat zabálja, gyertyák szépen kiégve, nem olajosak, vízet nem eszi. Gondolom ez egy felső sor tömítés és társai csere. Ez mind szép és jó. De 2 nap alatt kettőször visszajött egy hiba ami nem tudom hogy ezzel összefüggésben van e vagy csak véletlen és teljesen független!? Megyek 110el, nyomok egy padlót, majd 120 körül megdöccen a motor, megtorpan a kocsi, tovább nem gyorsul, villog a motorhiba lámpa (ez folyamatosan ég egy ideje, 1es henger üzemanyag ellátás hibba kóddal), leesik az alapjárati fordulat kb. 500ra. Ekkor leállok, leállítom a motort, aminek olyan hangja van és úgy ráz mint egy Zetor, újra indítom 0 v árakozással és mint ha semmi se történt volna simán jár és megyek tovább.
Ez két független hiba lehet vagy sem, mert a szerelő is amikor elmesélem eléggé tanácstalannak tűnt.
Sziasztok! Valaki olvassa még ezt a fórumot? Tanácsot szeretnék kérni. Ti hova viszitek szervizbe az autótokat? Kb. egy hónapja vagyok boldogtalan J astra tulajdonos és nagyfokú olajfogyasztás (1000 km/ 1 liter) miatt vittük szervizbe az autót ahol kicserélték a turbót, majd a szerviz után hibát jelzett a motor és a turbó nem működött többé. Hiába vittük vissza a szervizbe ahol állítólag garanciát adnak, a motorra fogták a hibát, hogy talán az, de ez további költségekkel jár, újra szét kell szedni az autót. Persze elhozva ugyanaz történt. Mivel "nagyon rosszul" számolnak, ami elnézhető lenne, ha legalább megmondták volna a hibát, amiért oda vittük az autót, ezért szeretnék keresni egy normális szerelőt. 170 ezer ftot kértek egy turbocseréért, amiben persze a turbo ára nincsen benne, az további 180 ezer ft volt. Üdvözlettel.
Üdvözlet! A következő problémához kérnék segítséget a kedves fórumozóktól: Nem működött a légkondi, ezért néhány héttel ezelőtt klímakuplungot cseréltek az autóban (1.7 TD,1999). A légkondi most működik, de azóta autópályatempónál, bekapcsolt légkondinál annyira melegszik a hűtővíz, hogy a mutató a piros mezőbe érne, ha nem kapcsolnám ki a klímát. Persze mindig kikapcsolom, de ez gyakorlatilag azt jelenti hogy hiába működőképes a légkondi, nem tudom használni.... Városi használatnál is kicsit magasabb hőmérsékletet jelez a mutató, mint a javítás előtt. A fentebb leírt jelenség csak a javítás óta van. Hűtővíz, ventillátorok rendben vannak. Beszerelhető DELPHI hűtőrendszerbe BEHR rendszerhez gyártott alkatrész (klímakuplung), vagy fordítva? Elképzelhető, hogy rossz alkatrészt szereltek be és ez okozza a zavart a hűtésben? Minden véleményt előre is köszönök!
Sziasztok! Véleményetekre lennék kíváncsi egy hibajelenséggel kapcsolatban.Az auto G astra z18xe 1.8 benzin.olyat produkál,h 4000 folott kicsivel megtorpan es van h nem is nagyon akar tovabb porogni.alatta viszont az erovel nincsen gond szembetunoen.szerintetek?