Komolyan mondom elmehetnek ezek a ......-ba, hogy megint emelik az üzemanyagot mi a faszt képzelnek magukról talán nem kéne, hogy az üzemanayag 90%-a adóból áljon. Bár ha meg így álunk akkor legalább látnánk azt h az utak minősége javul de még az sem. Megnézném őket mikor tudnák teletankolni a szuper autóikat havi 100.000-Ft fizetésből. Így könnyű emelgetni meg minden kutyafasza adót rárakni h nem ők tankolják az autóikat. Na erről ennyit remélem h hamarosan ez a birka magyar nép feláll és megállítja ezt az egészet a büdös picsába. Ennyi.
Nos ezen nem tudsz valtoztatni sajna.......idegegesito egy dolog,de ezek a cegek ilyen monopol helyzetben vannak....es mig jatolnak az allamnak addig oket se erdekli... De ha van idod csak minden heten 1 nap...akkor a helyedben vennek egy regi szivar audit v. passatot(100-as tankal)es irany Ukrajna(210-230 korul megkapod a benzint)... folteve ha nem laksz az orszag masik vegen........
http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?h=17&k=2&i=99907 Ha ezek nem a molnak dolgoznak, akkor qtya legyek! Marha érdekes, mikor emelni kell, akkor nincsenek előrejelzési nehézségeik, ha csökkenteni kell, akkor kínos és szűkmarkú a számolás. Nem felejtem el, hogy a múltkor 11%ot kellett volna csökkenteni, ennek a felét lazán lenyelték és csak annyit csökkentettek, mint a 95ösnél. Most teljesen nyilvánvalóan legalább egy tízessel kéne vágni.
Csak nem akar működni ez a topik. Veszprémben több kút a napokban csak úgy 1-1 ft-al emelte az árait, mikor a nemzetközi jegyzések drasztikusan lefelé mentek és a ft is erősödött. Pedig már így is az ún. hivatalos ár fölött voltak. Az ország déli részein még drágább az üzemanyag, nem is értem. Pl. Csongrád, Tolna...
Ma az izraeli hadügyminiszter adott egy interjút Iránnal kapcsolatban, mire az olaj 5 dollárral kilőtt egy perc alatt. Nem normális dolgok ezek...
Tapasztaltam, tavaly jártam Londonban, Readingben, a Tesco valóban olcsóbb és a minőségről ne is beszéljünk. Ez egy következmények nélküli ország, így a benzinárnak sincs semmiféle következménye. Én pedig céges kocsit hajtok, számomra csaknem mindegy, de nem tudom ezt közönbösen nézni, t.i. ez a spekuláció miatt van ilyen magasan és senki sem tudja kontrollálni, azaz mehet bármeddig, a hatásai pedig beláthatatlanok. A politika hallgat, azaz cinkps.
Nos tisztelt forumozo ez lett kishazank ..........itt a politikus es a cigany azt csinalhat amit akar !!!!! Igen latod nem minden embert erdekel vagy sok hazankban a milliomos!!!! En most Angliaban vagyok itt most 400 ft korul van a nafta de januarban csak 310 korul volt.Itt a valasz az volt hogy olyan varosokat zartak el a tuntetok mint Manchester v. Liverpool....pedig hidd el itt nem annyit keresnek mint otthol es itt a Tesco is olcsobb !!!
Az újraélesztés sikertelen, úgy látszik, ebben az országban "birkák" élnek, nekik tök mindegy, hogy mi történik körülöttük :( Szokták mondani, hogy azt kapja a nép, amit érdemel, ezt hajlamos voltam eddig visszautasítani, de ez sajnos egyre inkább igaznak bizonyul. Sajnos az a kevés kivétel, aki nem azt érdemli, szintén ugyanazt kapja, ők érdemtelenül.
Elvagyok magammal, mégcsak nem is kötök bele magamba :)
http://www.gazdasagiradio.hu/html/cikk/frisshir.php?hir=60730 Azaz örüljünk, hogy nem emelt! Miközben tudjuk, hogy a világpiaci trendek és ft mozgás miatt jelentősen kellett volna csökkenteni. Ez érdekes, erről egyetlen cikk sem jelenik meg, mindenki örül, hogy elmarad az egyébként nem is várt és nem is jogos emelés. Na ez egy ilyen ország...
Azaz csökkenteni lett volna indokolt, de ez a kiszivárgott hírek szerint a héten (is) elmarad. A múlt héten gázolajban az indokoltnál többet emeltek, most meg több, mint 5 ft-ot ismét lenyeltek. A múlt héten a világpiaci ármozgás: Benzin +11% Go +6% Erre itthon egységesen 5 ft-al emeltek.
Azt javasoltam, hogy a benzinár/olajárral kapcsolatos hozzászólások ide jöjjenek, eddig a benzinkutas trükkök topikban OFFoltunk, a magam részéről ezt javasolnám, hogy a témába vágó hozzászólások ide jöjjenek.
jonapot mindenkinek. ha esetleg valakit érdekelne az a kapszula ami minimum 10 % fogyasztáscsökkenést okoz ,növeli a motor élettartamát, csökkenti a károsanyag kibocsátást, dinamikusabbá teszi az autot , vagy az álláslehetőség szivesen tájékoztatok bővebben minden érdeklődőt a rapgod@freemail.hu -n. vagy nézze meg az oldalam www.rapgod.myffi.biz/hungarian
Sziasztok! Ma hallottam bizalmas forrásból, hogy Mo.-on a benzin minősége (nem az oktánszáma) igencsak sz*r! Ezt mindenki tudja/tudta. És miért? Mert így akarják a nagyobb hasznot, és a jobb minőségű 99/100-as oktánszámú (aminek a minősége megfelel a 95-98-as oktánszámúnak!) üzemanyagot eladni! És csak duma, hogy bizonyos kutak külföldről hozzák be az üzemanyagot! Mo.-ra csakis nyersolajat szabad behozni, készterméket nem! Szóval Mo.-n csak egy finomító van és mindenki tőle veszi az anyagot. Csak más adalékot tesz bele! A kagylós a gyorasabb égést de minimális kenőanyagot tartalmazó adalékot teszi a benzinbe míg az Osztrák a jobb kenést de a lassabb égésűt alkalmazza. A hazai pedig a kettő keverékét, de azt olyan minimális mértékben, mintha ott sem lenne! És az adalékanyagokat lehet haználni, csak nem mindegy melyiket melyik benzinbe! Ez van ezt kell szeretni! És ezért "sz*rok" az új autók is! Nem erre a minőségre lettek tervezve! Az üzemanyagszivattyú, a katalizátor, a porlasztó, a lambdaszonda, a motor jobban melegszik és ezért megy hamarabb tönkre. A régi (keleti) csodáknak sem jó, mert nincs benne ólom! Csak a helyettesító, az meg csak hasonló. Azok meg azért nem bírják soká! Ebben az országban mindent meg lehet csinálni, csak legyen sok pénzed! Akkor a törvény sem kötelező! És hiába tüntetünk meg minden, úgyis nekik lesz igazuk! Ezt is el tudják intézni. Mint mindent, a haszon érdekében!
Amerikában és keleten már óriási siker, Európában és itthon még csak néhány hete tesztelik, de máris nagyon jók a visszajelzések. Többek között 40 pesti taxis használja már teljes megelégedettséggel.
Nem csak a megtakarítás miatt érdekes, nagyon könnyű vele az indítás is. Súrlódást a töredékére csökkenti. Gyorsulásban is szuper.
Azt kell csinalni amit a franciak tesznek mostansag:P Eleg barbar modszer, de hatasosnak bizonyul egyes esetekben:)
Uzemanyag sporolas vegett nem muszaj adalekot hasznalni, csak esszel vezetni... es hozhato uaz mint az adalekkal, de ha a kettot egyszerre hasznalnank az lenne az igazi kanaan...
- Egyrészt mindenki 2 kategóriával magasabb kocsit enged meg magának hála az autóhitelnek ,ami egy jó dolog csak a kocsival hízeleg sok ember magának. Lehetne feladni a nagy álmokból és kisebb gépeket venni.pl 1,1.2,1.3. Esetleg dízel autókat, meg amit meg lehet etetni.
-Lehet sztrájkolni lehet reklamálni ,de azt figyelembe kell venni ,hogy nem vagyunk amerikaiak, ahol kimegy nép az utcára és tömeges tüntetéssel elér valamit is. Magyarok vagyunk és sokszor még a panaszkönyvet sem merjük elkérni ha a boltos bunkózik velünk. Letehetjük a kocsit, de a akkor otthonmaradtunk ,mehetünk busszal, mehetünk gyalog de nem szoktuk meg és akkora összefogás nincs ebben a népben ,hogy ezt összehangoltan tegyük.
Én azt mondanám ,hogy kicsit tegyük félre a v8-as ,v6-os ,meg a nagyautós álmainkat addig ,amíg meg nincs hozzá az anyagi háttér, mert addig egy ilyen autó csak lehúzóerő és nem tudunk miatta A-ból B-be jutni. Mindenkinek jár jobb, de az autó fenntartási költsége nem a havi törlesztőrészletben réjlik, hanem a súlyadó ,kötelező és az üzemeltetési költségekben.
-Amúgy ha valaki szeretne a kocsija fogasztásán csökkenteni arra is van mód. Nemrégiben hallgattam egy német üzletember előadását és ő mondott érdekes dolgokat. Van egy olajadalék amit azért használnak ,mert csökkenti a fogyasztást. Lehet hogy elsőre többe kerül viszont nagyon sok üzemanyagot takarítanak meg. Ami érdekes ők mint tudjuk nem havi 70-100e Huf-ból élnek ,mégis költenek ilyen dolgokra. Mi ezeket ki sem próbáljuk ,félünk meg sokaljuk. Én 3 hónapja használom ugyanazt amit ők, a Carismámba és 10-12% os üzemanyagmegtakarítást értem el. Egy teli tankkall 100km -rel több utat tudok megtenni. Ez éves szinten 50000Ft megtakarítás, ha nem több. Azért elgondolkodtató nem ,ha azt vesszük ,hogy került 7ezer forintba az adalék. Tudom ez nem megoldás a 320Ftos 98-asra ,de egy nagy plussz nekünk, mégis valami ,amit bárki megtehet autótól függetlenül. Amire még jó az az ,hogy növeli a motor élettartamát, mi ez ha nem egy szükséges dolog a németek 5 éve használják, mi miért nem???!!
1: hamar emelik az uzemanyag arat, akkor tegyenek vmit a borzalmas utviszonyok ellen / ez enyhitene nemileg az arak altal okozott bosszusagot
2: ha nincs valtozas es a tendencia marad uilyen (uzemanyag arak nonek, utviszonyok uilyenek maradanak v. esetleg rosszabodnak), nem lehetne vmi autos erdekkepviseleti szervezetett letrehozni -> beperelni oket, amit az utak muvelnek a kocsijainkkal az mar rongalasnak szamit!
3: ha nem tortenik valtozas, en kesz lennek nem beulni akar hetekig a kocsimba es ezzel is csokkenteni a forgalmukat/beveteluket!
A 3dik pont ugy lenne ugye erdekes, ha egysegesen sztrajkolna minden kedves autos, aki nem munka celjabol hasznalja nap mint nap!