Nagy tolongás nincs a Hibiscus oldalon, de én most megtörném a csendet.
Tisztelettel kérdezném, hogy vajon miért dobálja el a virágait egy nemrég gyökereztetett, majd elültetett növény.
Elültetés után nem sokkal hozott egy virágot majd még egyet, amik szépen kinyíltak. Ezt követően is sorra hozza a bimbókat, melyek közvetlenül a kinyílás előtt lepotyognak. Maga a növény erősen fejlődik, látszólag semmi baja.
Írd be a bal oldali keresőbe azt hogy Swan Lake, aztán a gyorskeresésnél válaszd a "hozzászólások között". Ott találsz olyanokat, akiknek van. Ha publikus az e-mail címük, még írhatsz is nekik.
Meglehetősen kezdő vagyok hibiszkusz ügyben, de a Kedvesemet szeretném meglepni álmai virágával, amely nem más mint a Swan Lake hibiszkus.Ha van bárkinek bármilyen ötlete, hol is lehet ilyet beszerezni, határtalanul boldoggá tenne engem és általam a Kedvesemet.
Késő, levágtam. Volt egy kevés magja, azt szárazon szedtem le, azóta is fedetlen dobozban tartom. Majd tavasszal kint vetek belőle, mert a veteményesbe való palántáknak nagyon kell az ablakpárkány bent.
Szerintem igazi fagyot nem kapott, de nagyon hideg volt, és tudjuk ugye, hogy sok növénynél nem 0 a fagypont. Gondolom az se tett jó neki, hogy hirtelen bekerült a 20 fokos szobába.
De most nem egészen értem, hogy vágjam, vagy ne vágjam? Az összes levelet szedjem le? és mire szolgálna a száraz avaros föld itt bent?
és föleg, mi legyen a többi öttel, akik ma is kint fognak éjszakázni?
Úgy tűnik, mintha megfagytak volna. A leveleket szedd le, a szárakat kurtítsd meg mondjuk a felére és próbálkozz szobahőmérsékleten jó fényviszonyok mellett a talaját picit nedvesen tartva imádkozni érte és és beszélgetni hozzá. Hátha!! :)