Sajnos saját gyerekem (még?) nincs, de amit az unokahugomnál tapasztalok, az rettenet. Azt tanulják 0 10-ben fizikából (termodinamika pl.), amit mi a Műszaki Vegyészkaron. Mi a fenének? Semmit se jegyeznek meg belőle szegény gyerekek, legfeljebb meutálja (a nagy részük) a természettudományokat.
Az oktatásra szükség van, de már jó ideje aktuális lenne némi reform!
Pl hogy több, mindenki számára hasznosítható, pénzre is váltható tudásra lenne szüksége a tanulónak.
Például pénzügyi ismeretek, eligazodás az állam, az önkormányzatok működése terén, állampolgári, jogi ismeretek alapszinten és még a fene tudja, hogy mi. Az integrál differenciálszámítás meg futhatna speckó keretében. És nyelvoktatás kellene minden egyéb rovására! Olyan módon és szinten, hogy az eredményes lehessen!
És akkor itt egy jó kezdeményezés:
Ingyenessé teszi a kormány szeptember 1-jétől a jogosítványszerzést a középiskolásoknak jelentette be Tuzson Bence igazságügyi miniszter a Facebook-oldalán.
Mint arról az Index is írt, a kormány már tavaly augusztusban jelezte, hogy a B kategóriás jogosítvány megszerzésének szinte teljes költségét megtérítené a középiskolásoknak és az állami szakképző intézményekben tanulóknak.
A MAGYAR KORMÁNY SZEPTEMBER 1-JÉTŐL INGYENESEN BIZTOSÍTJA A JOGOSÍTVÁNYT A KÖZÉPISKOLÁSOKNAK.
A hírt Tuzson Bence igazságügyi miniszter csütörtökön jelentette be közösségi oldalán
Minek a csűrés csavarás? Tessék beilleszteni a tananyagba! Akinek nincs szüksége(?) jogsira, az elég, ha csak az alap kresz oktatáson vesz részt, akik pedig jogsit akarnak, azoknak biztosítsák a gyakorlati oktatást is! Az iskolai oktatás keretében! És aki sikeresen teljesít, az az érettségi bizivel együtt kapjon jogsit is. A többi meg mehet a saját költségén okításra!
/-ÉN- azt nem értem ha valaki tudja hogy a világ része. Az azt is tudja hogy ezen oknál fogva teremtője is. Ha teremtője is, azt is tudja a teremtményi állapotát élővel, nem köt életbiztosítást. - az miért - mijen szempontból elmebeteg- / értelem nélküliek, kommentjeit -ignorálom- / -evolúció-buddha * tours- / jobbulást- evolvál ódást- tudatosodást- tudatos teremtővé válást ! /
a bölcs-értelmes lény tudja minden igazság-tudás csupán egy logika rendszer igazolása.
a bölcs tudja ami nem a létesülését-létesülést jövőjét-jövőt biztosító gondolat-eszköz, az ösztön lény igazsága */*nem az értelmessé válás útján járó. táplálék- mulandó, /
aminek a változását érzékeled az valójában a tradicionalizmus-dogmatizmus hanyatlása.
Tény, hogy még nem alakult ki az értelmesebb...bbb./
ebbe még az is beletartozik hogy a beleszületettséged okán, - kinek-minek- vélheted-ismerheted magad-másikat-másokat - világot-anyagot ! /
az értelem nélküliség ékes bizonyítéka, az oktatás rendszer olyan ideológiába-logika rendszerbe illeszti be a gyerekeket. Ami túl élhetetlen, ön és közveszélyes az emberre-emberiségre, bolygóra, világegyetemre, hála az istent hiteknek. Az emberiség-emberfaj értelmessége a fejlett eszközhasználat szintjénél tart. // az értelem a feje tetején áll. Értelem nélküli ösztön lények diktálják az "-értelmesnek lennit-". Így az oktatás sem értelmessé tesz csupán beilleszt e ideológiájába, logika rendszerébe.-A demokrácia alapja a csere kereskedelem. A papság, politikusok, bürokraták, jog-gazdasági mizériások, az élősködésükön, viszályokon , háborúkon, téveszméiken kívül mit adnak az emberiségnek?-.. hallatlanság kapuja így nyílik --evolúció-buddha*tours/ jobbulást, tudatosodást, evolválódást, buddhává, tudatos teremtővé válást !/
Tudtad?! értelem- egészség Az értelmes lénynek, nincsennek ellenségei, csupán -meg nem értő-je-i. / mit szeretnél? magyarnak, ..., ..stb., lenni vag y, .. értelmes lénnyé válni? mit szeretnél?testé, vagy léleké, esetleg stb, tudathasadtság okánivá. Esetleg -ÉN-né/ válni -Törekvés, lehetőségének felismerése>;Tudatosság állapotának elérése>; Éberség;Egyedfejlődés>evolúció.
ÉN ! amióta kévét nem iszom, hanem a testemre kenem, sokkkalta nagyobb az önbizalmam. a zaccot küszebre szórva csalogatom a szerencsémet . -/ TE mit teszel a jövőnkért ! /- / éntelenség nem kenem a kávét az arcomra. nem csalogatom a szerencsét. -/tanulok, a karmával jobban bánni/- -evolúció-buddha*tours- -tudatos teremtővé*/*buddhává/ válást!-
Mit feltételeznek az értelmes elfoglaltságról-gondolásról? Ki szolgáltatva az értelem nélküli társadalom, szórakoztató mizériájának.. ahol értelem nélkül csak turkál a lény a látnivalókban- élményekben. ..... /... nem beszélve a történelemről. 😃 / papok. politikusok/ // ha az >ember faj-populáció<, értelmes volna, nem fogyasztói társadalom . Fenntartható civilizáció lenne. Nem a termékek hozta haszon, a termékek használhatósága volna. Nem gondolnád a szaporodással fenntartott közösség értelmes... . A halál az értelem hiánya !// evolúció-buddha*tours- jobbulást tudatosteremtővé válást!
miért gondolod az - ÉN, testre és lélekre- szakítása nem okoz tudathasadást. S ennek gyümölcse a -KÉMIA, szerves és szervetlenre- szakítása. / gátat vetve ezzel , akarva -akaratlan a tudatosodásnak , az egyedfejlődésnek. Biztosítva a halandói logika rendszer háborítatlanságát, a faj szaporodással való fenntarthatóságának vélelmezésének alapját adva. A tér létének biztosítottságának vélelmezését, a nyersanyagok örökké való biztosítottságának valótlanságának felismerése ellenére /
// nem gondolom a nihilizmus, a lelkibéke tudatlan kényelmén kívül bármire is jó. // asymov jól játszott a halandói ideológia társadalom struktúra problémáival. // az emberfaj krónikája avagy a tudatlanság evolúciója, hogyan vált a tudatlanság, elfogadottan értelemmé, tanítandóvá. Biztosítva a tudatlanság meghalad-hatatlanságát, az egyed a faj számára. Az oktatásnak hála már jó ideje nem kell hívőnek lenned, hogy tudd léted véges. Ahol a halál, nem a tudatlanság bizonyítéka ., Ahol a vallások diktáltan a tudhatóság mesealakok birtokéba került. Tudatlanságra-halálra itélve az egyedet , az emberfajt s környezetét. Ahol a "tudás " valójában nem haladja meg a fajon belülüli élősködés hierarhiáját. A halandói ideológia követőinél, logikus következmény hogy az élet elé a karrier - státusz, kerül megvalósítandó életcéllá- -evolúció- buddha*tours-tudatos teremtővé válás- 😃 //---///
A fejlett eszközhasználattal bíró, halandói ideológiát kévető faj létének fennmaradásának , akkor-addig van "értelme" ha egy föld szerűbolygó ökológiája sérti . Egy faj világegyetem harmóniájáról alkotott képét. -evolúció-buddha*tours*
tudtad nyomor, vallás, politika, bürokráciua, háború, bűnözés . Tudatlanság -fejletlen civilizáció nélkül , nem lehetne. S mert számodra is elfogadható a foglalkoztatás kínálta értelem nélküliség ezen csavarjai, csupán téged minősít. Amibe jogod van belepusztulni, neked is. Mint már eddig is iolysokan jobbulást-tudatosodást-evolválódást ! gondolkodj el azon mi lehetne a megelőzés -evolúció-
ember ? igazság? tények? ima? remény?oktatás? 🙂 miért gondolod értelmes, éber, tudatos,helyes cselekdetű vagy? Ha úgy gondlod meg kell halnod. -evolúció-buddha*tours-
a keresztes hadjárat erő egyen súlyáról . Mit gondolsz? .. szerették volna.. vagy inkább a rabszolga sorsot választották ! Jó ideje tudható a fogyasztói társadalom valójában a profit élvezőinek akarata szerinti. / S nem azért mert van értelme/
//bármi is ami ezt a szoktatást,- oktatásnak .. -egészségügynek .. -értelemnek nevezi . Szégyelje magát.
// nyugdíjba vonulásom alkalmával, végre megmutathatjátok hogyan lehet az értelmessé válást jobban támogatni.
ha valakinek van ötlete az-értelmesség logika rendszeréból- hogyan lehet vér nélkül kivezetni, a papnak, politikusnak, bürokratának, jogmizériésnak, bankárnak, .. pénzből élőnek ... lennit. kérem írja le. Évek óta kutatom ezen értelem nélküli tevékenységek miértjét, véleményem szerint a -falka-nyáj- mizéria hozadékai. - Értelmws tudatos lény számára ezen tevékenysége sem mint gyakorlása, sem másokrészéről való úzése értelem nélküliségre-fejlettlenségre utal. Így - ezáltal az emberinek mondható szellemiség max. a fejlett eszközhasználattal bíró lényekre jellemző . Ami valójában magyarázza a környezet - bolygó felélésének kényszerét az értelem- tudatosság hiján. Nem tudva értelzni a szellemi fejlődés is az evolúció útja. ISTENNÉ- BUDDHÁVÁ VÁLÁS IS CSUPÁN ÉBERSÉG KIVÁNCSISÁG ÚTJÁN LEHETSÉGES. -EVOLÚCIÓ-BUDDHA*TOURS- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=7094488467238251&set=pb.100000315033599.-2207520000&type=3
-azt gondolom, nem én találtam ki sem nem miattam találták ki az istent hitet, sem a jogrendet, sem a kémiát, sem a fizikát. sem azt hogy apalegyek. // ha valaki látná, legyen annyira jó. Mutasson be neki //
//ha az oktatás "oktatás, s dzsihad lehet, s keresztes hadjárat is szerintem ilyen is lehet. A valhalle szeretetttel vár//
gondolom nem tudtad !
Csakis !! képzettlenséged, tudatlanságod, S Így-ezért -okán értelmességed hiánya okán! Van fönököd - mestered, van valaki aki ha rád gondol elpusztíthat. S TE ennek elenére -értelmesnek vallod magad- !?!
// HA oktatás volna, mára nem kellene tanár, hiszen a szülők tudók-felnőttek-értelmesek volnának s maguk tanítanák-nevelnék gyermekeiket !!!
/a demokrácia nem kormányzati módszer. A demokrácia értelmes lények közössége !
// -TE-teremtők ki tudatlanságában , múlandóságot teremt // -evolúció-buddha*tours
Ki a falka hierarchiában gondolva papok, politikusok, bürokraták szellemi rabszolgája! Nem tudod - tudhatodhatod, mert nem erre tanítottak. Az oktatás, civilizizáltság nem erről szól Nem az -ember- értelmes, hiszen születésünkkor tudatlan nyáladzóként nyüszítünk, de kiváncsiságunk értelmessé tehet. Ha.. ha megérted tudásba ertelembe .. nem lehet bele pusztulni. -evolúció-
// halandóvá válás az oktatás érdeme // a -születet, gyerek- attól halandó mert tudatlan A -SZÜLETET- azért marad halandó mert a képzések a halandói ideológia meghaladhatatlanságát -sugalják-
szeretnék olyan világot - rendet - tudást, ahol az értelem oksági rendszere. Értelmetlennek tartja a vallást, politikát, bürokráciát - jogrendet-gazgasági érdeket, ... . Ahol az értelem nem a fajon belüli hierarbhiát élteti. Az értelem a fajl-egyed létét biztosítja. - haláltalanság kapuja kitárva = tudatos teremtővé váltság- / evolúció- buddha*tours /
itéld meg TE magad mennyire vagy értelmes , ha elhiszed a tudásba-értelembe , bele lehet kell halni.
ha .. a tudatunk teremte világban, nem az "igazság, hazugság, szeretett, gyűlölet, gyáva, hősies, ...." szavaknak van -értelme- . Hiszen ezek érzelmi konstrukciók. A- világot- működésben tartó gondolatoknak van -értelme- */*helyes cselekedet. ez alatt semmi esetre sem a halandói ideológia logika rendszere kívánta gondolkodást, civilizációt, foglalkoztatás mizériát értem. hiszen miért volna -értel,es- az ami mulandóságának szükségét elfogadva .. azt ezáltal meg is teremti/. -ha nem ez a tudásnak nevezhető értelem, akkor micsoda Amíg vallásnak, politikának, bürokráciának, jognak, ... értelmét találod. Csupán igazad van bár értelmes mégsem evolúció-buddha*tours
nem gondolom az oktatás minőségét kompenzálni lehetne a járörök számával.
// ráadásul ahogyan a pap, politikus, bürokrata ... is megélhetési bűnöző, sajnos a járőrök fizetését ŐK biztosítják. Ami persze biztosítja háborítatlanságukat// -értelem-rend-evolúció- ?
egy oktatás ami nem emberi csupán társadalom politika érdekeket elégít ki . Az miért nevezhető oktatásnak? -hogyan vezetne egy rendszer az egyedfejlődéshez , aminek szellemisége konzervativizmusát mi sem jellemzi jobban,- mint valóság helyes látását-értelmezését, ahhoz a -valláshoz- kötődik. Amit aszellemiség -tudatosodás- azon hajnalán vallottak igaznak. Amikor a villámok istene adta a tüzet, a vizek istene meg elvette*/*bár már ez is kései dualizmus/. // ez az oktatás arra sarkal. TE élvezzed mások hülyítését, mindennek felett állóság helytelen értelmezése okán / */*jogod van fejlődni */* -evolúció-buddha*tours -
Wan az a fajta ok-ság is, ami túl mutatatt a nyelvtanon, nem a vant turkálja, de már csiszolja Mint ahogy a helyes cselekedetnek illik. - "beiratkoztam villanyszerelői iskolába. Hátha közben kitalálom hogyan legyen elég energia hogy örökkön örökké . Itt írogathassunk egymásnak"-. -evolúció-buddha*tours-
tanításaim szerint a vizsga sikeres lesz. újat mondani sem, szótfosni sem tudokmár így valami stb. elfoglaltság után nézek. remélem lesz találkozónk, meghívásotok okán. // mennyire tudatos az aminek az oksági rendszere a szeretem , nem szeretem megközelítés szerinti! -mivel az oktatás engedte irányultság nem az értelmessé válás felé, csupán a halandói ideológia kinálta logikarendszerre épült gondolkodásmódba, foglalkoztatásirendszerbe illeszt bele. Így -demokrácia=értelem=tudatosság-, addig valójában nem lesz amíg az erőszak minimális jelére is zsükség van Ami egyben jelzi az oktatás ideológia rendszerének alapjaiban változtatása nélkül, nincsen egyedfejlődés, csupán -tesóság hierarchia szintje a zsákmányhoz jutás szabályaiként- //amíg ragadozók pusztulnak a bogarak vígan élnek. Amíg vallásnak, politikának , bürokráciának,.. értelmét találod. Értelmes nem vagy, valami más vagy.// evolúció-buddhatours
mivel az oktatás engedte irányultság nem az értelmessé válás felé, csupán a halandói ideológia kinálta logikarendszerre épült gondolkodásmódba, foglalkoztatásirendszerbe illeszt bele. Így demokrácia=értelem addig valójában nem lesz amíg az erőszak minimális jelére is zsükség van Ami egyben jelzi az oktatás ideológia rendszerének alapjaiban változtatása nélkül, nincsen egyedfejlődés, csupán -tesóság hierarchia szintje a zsákmányhoz jutás szabályaiként-
//amíg ragadozók pusztulnak a bogarak vígan élnek// evolúció-buddhatours