Természetesen rá lehet kötni, feltételezem, hogy a szintinek van output kimenete (ami vagy 6.3-as jack, vagy RCA), ha nincs külön, akkor a Headphones kimenetet kell összekötni az erősítő egyik bemenetével (AUX, tape, cd). Tehát szükség lesz egy 6.3 Jack-RCA, vagy egy RCA-RCA kábelre.
Sziasztok! MAC-en dolgozom LOGIC PRO X-el, RODE NT1, RODE AI1, el. Lenne egy fontos kérdésem. Otthoni stúdióm van, és felvételeket készítek, zenélek, rappelek. RODE NT1 Mikrofon. Logic Pro X a program amiben felveszek. Miért lehet az, hogy felveszek egy hangsávot, beállítom az EQ-t, használok Fresh Air plugint, Mégis furán szól, láttam videókat, zenéket ezzel a setuppal, és annál szép tiszta, nálam mégsem, a hangkártyán is próbáltam a mikrofon hangerejét lejjebb, feljebb venni de ha nagyon felveszem akkor már rezonál. Van valami tippetek, hogy tudnám cleanelni a vokált, és a rap részeket?.
Ha online akarod közvetíteni, akkor felesleges az AT, mert a stream úgyis rommá lesz tömörítve. Egy legolcsóbb nagy membrános kondenzátor is elég ehhez. Persze, ha később felvételt akarsz készíteni, akkor jobb az AT, de ahhoz meg a 2020 nagyon a belépő szint.
Az USB verzió közvetlenül csatlakozhat a számítógépéhez, és alapvetően a mikrofon előerősítője és interfésze van beépítve a mikrofonba. Az XLR verziót egy mikrofon keverőhöz kell csatlakoztatni, amelynek előerősítői vannak, majd át kell mennie valamilyen felületen, hogy rögzítse a számítógépre. Vagy olyan audio interfészt használ, amely mikrofon bemenetekkel és előerősítővel rendelkezik. Nem egészen többcsatornás keverő.
Az USB mikrofonok használata egyszerű, de Ön csak a mikrofonba épített digitális-analóg átalakítóra korlátozódik, amely valószínűleg nem képes nagyobb felbontással rögzíteni. Az USB mikrofonok hajlamosak nemkívánatos zajt adni a jelre. És a mikrofonba épített előerősítőre is korlátozódik.
Az XLR verzió jobban használható, mint egy profi, és rugalmasságot biztosít bármilyen előerősítő vagy interfész használatához, kevesebb zajjal. Ez a verzió valószínűleg jobban fog hangzani, mert jobb minőségű előerősítőkhöz és interfészekhez társíthatja, hogy maximalizálja a benne rejlő lehetőségeket, de több alkatrészre és pénzre lesz szükség a használatához.
Szóval az USB-s mikrofont csatlakoztatod a számítógépedhez és müxik, az XLR-es "csak" egy mikrofon, ahhoz még kell egy audio interfész, mikrofon előerősítős bemenettel.
Az otthoni zongorához szeretnék egy jó mikrofont venni, hogy az online zongora órákat kicsit jobb minőségben tudjam közvetíteni, mint ami a beépített laptop mikrofonon szól. (A zongi digitális, két Mackie monitorról szól.)
Audio-technika AT2020 lenne kiválasztva, de ha a sima XLR csatlakózósat veszem az 30 pénz, az USB-s verzió pedig már 50.
Ha vennék egy XLR-USB kábelt az megoldaná a helyzetet? A laptophoz lenne csatlakoztva, skype-os közvetítés céljából.
Nem egészen értem mi az oka a nagy árkülönbségnek...
Segítségeteket szeretném kérni, lenne egy láma kérdésem. Szert tettem egy pár Mackie MR6-os monitorra és egy Swissonic Sub 10-re. Szépen rendszerbe kötöttem őket, de most ugyebár 3 kapcsolót kell működtetnem, hogy szóljon a szett. No most, ha a betáp kábeleiket egy kapcsolóval ellátott hosszabítóra kötném és egyszerre kapcsolnám be a hangafalakat, nem károsítaná ez az erősítőiket? Köszi előre is!
Látom még mindig nem sikerült azokat a fránya bankokat váltani.
Ez az UF7-el nagyon könnyű volt, nem értem egy frissebb újabb szériával miért ilyen nehéz..,? :(
Német ill. angol leírással is találkoztam, ami érintette a bankok váltását de se német se angolban nem mozgok otthonosan.
De hátha valaki majd lefordítja:
Angol:
Bank Selection And Program Change (Patch) 6.10.1 Bank MSB Select z Operation: 【SHIFT】ÖC1【Bank MSB Select】Ö【Set value】Ö【ENTER】 z MIDI message sent:CC#0 + CC#32 + Program z Default value:0 z Value range:0-127
6.10.2 Bank LSB Select z Operation: 【SHIFT】ÖC#1【Bank LSB Select】Ö【Set value】Ö【ENTER】 z MIDI message sent:CC#0 + CC#32 + Program z Default value:0 z Value range:0-127 20 6.10.3 Program Change z Operation: 【SHIFT】ÖD1【Program Change】Ö【Set value】Ö【ENTER】 z MIDI message sent:CC#0 + CC#32 + Program z Default value:1 z Value range:1-128
You can finish setting all the three values then press 【ENTER】 to send the data.
És a német:
1. Shift drücken! 2. auf der Tastatur befindet sich die Unterteilung "Patch" links außen. Hier lassen sich die Menübefehle für "Bank MSB Select" /// "Bank LSB Select" und "Program Change" finden. Diese drei Tasten kontrollieren die Bänke (0-7) und die Sounds (0-127). ((Shift wurde betätigt und leuchtet auf ..... )) /// Eine von den drei Tasten drücken. 3. Im Display erscheint ein entsprechender Wert. 4. Das Kontrollrad drehen und die gewählte Zahl, mit Enter bestätigen. 5. Die Zahl im Display blinkt kurz auf und rastet ein. (Der Sound oder die Sound-Bank wurde gewählt)
Hátha ki lehet hozni valamiféle megoldást ezekből!!
Segítséget szeretnék kérni! Szeretném össze midizni a szintimet, egy vokál processzorral. Írja már le valaki a lépési folyamatokat. az összekötés megtörtént!
Yamaha PSR-1100 szint, és egy TC-Helikon Vokál processzor.
Össze dugtam a két készüléket egy midi kábellal, a szinti kimenetrő, az effekt bebenetébe. Elvileg felkéne hogy ismerje a szintit, de ennek semmi jele. Csak egy nagy bugás halható! Kérném ha tud valaki akkor segítsen! köszi.
Lehetséges hogy a midi vezetéknek a bekötése más?
Nem hangszer boltban vásároltam, hanem műszaki boltba....
üdv poiuyt172! láttam hogy volt régebben CME UF70 midi billentyűd WaldorfNANO modullal. Nekem is van ilyen összeállitásban, nemrég szereztem bele a Nano-t, de van egy kis gondom vele,nem tudok bankot váltani.Tudsz segíteni ebben?
Mégpedig erőteljes redukálásba kezdtem! Sokmindent eladtam (a CS6x maradt), majd vettem egy Tritont és egy Siel DK700-as szintit, a vintédzs hangzások kedvéért:
Most így néz ki a kis "stúdióm", letisztulva. Már csak kedv kell és ihlet... na meg idő, rengeteg idő. (Ami manapság komoly hiánycikk.)
2010 közepe táján visszakölti a kisszobába, addigra már kiutált a család a nappaliból.
Ami új, az a Korg K49-es midi bill., valamint egy EMU 0202 USB audio interface, ugyanis az Edirollal sem voltam maradéktalanul megelégedve, így az csak mint billentyűzet szolgált a továbbiakban.
Érzékeny búcsú a Korg N364-estől, ami átalakult egy Korg Polysixé, valamint új még a csapatban a CME mester billentyűzet, melynek gyomrában egy Waldorf Nanosynth lapult.
Újabb cserék és fejlesztések, 2008 végén. Nyitás a Vsti-k felé, plusz KORG MS2000, valamint beinvesztáltam egy 3:1-ben készülékre is, Edirol PCR A30, ez midi kontroller, audio interface és midi bill. egy házikóban. Sajnos a Behringerrel nem voltam megelégedve, vsti-khez szinte használhatatlan volt.
De nézzük tovább! Ez már 2008 közepe, új dolgok a gearben.
Először is vissza a perszonál kompjúterhez, hivatott erre a már meglévő HP lapi és egy hozzákapcsolodó Behringer BCA2000-es midi audio interface. (A kis Roland dallamszerkesztőt szerettem ugyan, de sajnos nem tudtam nem észrevenni a határait.)
Újdonság még a BOSS DR 202-es dobgép és az MC 303-ashoz kapcsolodó Terratec midi billentyű.
És hát a lényeg a Yamaha CS6x szinti, amit azóta is használok, nagyon szeretem, ez az a gép, amiről már a használata után egy nappal azt mondtam, minden mehet, ezt soha nem cserélem le. (Minden el is ment azóta, a CS6x-et a mai napig használom, de ez már egy következő bejegyzés témája lesz.)
(A kis fehér P1-es laptop csak dekorációs célokat szolgált.) :-)
2007 vége felé járunk, midőn végérvényesen megfogalmazódik bennem, lépni kell.
JV 30 és Poly 61 elpasszol s vesz egy Yamaha CS1X-et és egy Korg N364-et + egy Akai S1100-as samplert.
És itt fordult velem egyet a világ, ugyanis azt mondtam, nem foglalkozom számítógéppel a zenéléshez, veszek egy célgépet, egy Roland MC 50-es szekvenszert. (Nem is kell mondanom, némiképp zsákutca volt, de erről majd később...)
Beruháztam egy egyszerű keverőre is, ennyi masinához már kellett.
Íme az én kis birodalmam. A - még korántsem kész - csapat tagjai: Roland SH201, EG101 (ezt majd le szeretném cserélni), MC303, Korg Karma, NS5R, nanoKey, nanoKontrol, Behringer UMX610. Aztán még szeretnék majd egy digit zongit is, de az már a másik helyre kerül, mert ebből a szobából nemsokára gyerekszoba lesz.
Úgy 2006 környékén megint elővettem a jószágokat s éreztem valami más is kell ahhoz, hogy valamelyest épkézláb zengezményeket tudjak létrehozni. Régről emlékeztem, hogy egy nagyon jó cimborámnak volt egy Roland MC 303-asa, amely masinával garázs szinten ugyan, de remek ütemeket, alapokat hoztunk ki.
Nosza ebay, vettem is egyet elfogadható áron, majd kiegészültünk egy laptoppal is, ami egy szekvenszer programmal már megtudta hajtani a Rolandot, a Poly 61-et és persze az MC-t. És közben kiköltöztünk a kis szobából, a nappali sarkába.
No akkor most már minden hivatalos, meg is kezdem a sort.
A következő képek két szintetizátort fognak ábrázolni, ez a cájg viszonylag sokáig, 1995-től, nagyjából 2006-ig teljesített nálam szolgálatot. Az elején nagy elánnal, később erős visszaeséssel múlattam velük az időt. (Volt hogy évekig nem is láttam őket, a takaró jótékony hatása alatt.)